POLISHSEAMEN

Opisy Patroli - 06.12.2005r.

PL_U-96 - 7 Grudzień 2005, 00:03
: Temat postu: 06.12.2005r.
PATROL 42 PS KANADA

Dowodcy DD:
PL_U-96 - DD721 ROSTON
PL_ERICSSON - DD579 SOMERS- KIA- liczony
PL_SHEEP - DD569 FARAGOUT

Dowodcy SUB:
PL_U-99 - U-263
PL_WEGAS - U-245
PL_HUBAL - U-89


Na SCREANIE nie widac ze PL_WEGAS zostal zatopiony przez ERICSSONA, jednak musielismy ERYKOWI go zaliczyc gdyz obrywal od niego z dzial a potem go wywalilo
Ericsson - 7 Grudzień 2005, 20:39
:
Przemek ale ja nie chce tak. :( Czemu mnie liczycie? Zawsze bylo, ze w takich sytuacjacjach, nieliczone. Punktow nie przybylo a statystyki na leb :(
PL_U-96 - 7 Grudzień 2005, 20:42
:
ERYK zrobilem to zgodnie z regulaminem zaatakowales SUB-a a to juz wplynelo na dalsza rozgrywke malo tego zatopiles go- pozrednio- a wiec w przypadku kiedy zaatakowales SUB-a jestes LICZONY, jakbys nie zaatakowal SUB-a to bylbys KIA- nieliczony PRZYKRO MI
Ericsson - 7 Grudzień 2005, 21:36
:
Wnosze o zmiane tego przepisu w regulaminie. Zniecheca to do podejmowania jakichkolwiek akcji. Jest to spolecznie niesprawiedliwie. I kazdy gracz zaczynajacy rozgrywke ma wplyw na jej przebieg wlacsiwie juz od jej poczatku. Ostatnio przez 1.50 min pilnowalem Rapcia 10 min przed koncem wywalilo mnie 100% ocalalo i bylem KIA nieliczony. W zwiazku z powyzszym wnosze jak na wstepie.
PL_U-96 - 7 Grudzień 2005, 21:41
:
OKI ERYK ja rozumiem Twoja flustracje bo nie raz sam tak bylem liczony ale teraz jest druga strona medalu tego przepisu. Plynie KOWALSKI na SUB-ie strzelal do DD, torpedy ominely go i wie ze szanse na dogonienie konwoju sa zerowe i postanawia sobie wyjsc z GRY bo nie czuje sie za bardzo na silach bo np. jest na plytkiej wodzie i prawdopodbnie DD go zatopi, i co wtedy sie dzieje?? Wprowadzilismy ten przepis ktory uniemozliwia kanciarsto ale ma tez swoje slabe strony np. Twoja opisana wyzej. Z dwojga zlego wybralismy obowiazujacy przepis nie ma idealnych wyjsc ale ten - tak mis ie wydaje- jest najlepszy
Ericsson - 7 Grudzień 2005, 22:01
:
Po analizie tabelki odbytych patroli dostrzegam pewna prawidlowosc. Jesli nie ma zatopien jest KIA-nieliczony. Jesli takowe sa zawodnik jest KIA-liczony. Z tego co wiem podstawa do uznania zatopienia jest koncowa tabelka strat. Gdyby mi nie rozlaczylo neta, nikt by mi tego suba nie zaliczyl. W koncowej tabeli nie ma mojego domniemanego zatopienia(konsultowalem to z Vegasem ale to chyba nie jest podstawa do obliczania punktow) wiec zaistniala sytuacje uwazam za naciagnieta.
PL_U-96 - 7 Grudzień 2005, 22:05
:
Nie do konca tebalke jest wykladikiem wypelnienia raportu. Jesli SUB zostal zaatakowany przez DD i widac bylo ze obrywa a potem okazuje sie ze taki DOWODCA wylatuje z gry to taki SUB jest liczony na konto DD a w tabelce tego nie ma. KIA- nieliczony jest wtedy gdy SUB lub DD wylecial z GRY ale nie zostal zaatakowany lub sam nie zaatakowal. KIA- liczony wiadomo SUB lub DD wykonal atak i wylecial z GRY
Ericsson - 7 Grudzień 2005, 22:20
:
To dlaczego 3 grudnia gdy miales blankera po zatopieniu adamusa masz misje na +

--------------------------------------
Odpowiadam tutaj
Przy takiej ilosc raportow moglem sie pomylic robiac tabelke EXELOWSKA, jutro ten raport przestudiuje i ewentualne bledy zostana usuniete. Niestety gra posiada duzo bledow jak wiadomo trzeba sobie jakos z nimi radzic w takim przypadku musielismy pewne mechanizmy uruchomic, ktore w jakis sposob pozwola na puntacje odzwierciedlajaca poczynania dowodcow podczas gry
PL_U-96
PL_Sheep - 7 Grudzień 2005, 22:51
:
Od momentu w którym podjołeś walkę z Subem nie ma możliwości żebys był KIA-nieliczony równie dobrze mogłeś omyłkowo bomby rzucić za swoją rufe na 50ft uszkodzić sobie okręt i w powiązaniu ze sztormem powoli tonąć. Niestety tak samo jak Sub który wystrzeli torpedy lub zostanie przez kogoś zaatakowany po rozłączeniu ma KIA- Liczony

TEMAT ZAMYKAM BO TEJ ZASADY NIE ZMIENIMY.


W dodatku przypominam o innej regule.


http://www.polishseamen-f...topic.php?t=692


Panowie ta zasada jest nasprawiedliwszym rozwiązaniem i trzeba jej się trzymać.