POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Environmental MOD for SH5
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 7 Maj 2010, 14:17   Environmental MOD for SH5

Environmental MOD for SH5

wersja 1.1 - 4.7


Wersja 1.1:
- przebudowane fale 0-15 metrów,
- zmieniono zakres widzialności gęstej mgły,
- poprawiono jasność i efekt halo słońca,
- zróżnicowane kolory wady dla trzech różnych szerokości geograficznych,
- zmieniono odwzorowanie atmosfery dla trzech stref klimatycznych oraz zachmurzenia,
- zróżnicowane wschody słońca w zależności od stref klimatycznych,
- poprawiono kolor wody "podwodnej",
- efekt halo księżyca bardziej realistyczny, zwiększono siłę odbicia światła księżyca,
- poprawiono odbicia wody dla całkowitego zachmurzenia,
- przebudowano strukturę chmur (mod AilClouds 2.0, autor Ailantd),
- usunięto błąd nadmiernej jasności dla zewnętrznej kamery,


Wersja 1.2:
- usunięto efekty "płynnego metalu"
- poprawiono widok regionów tropikalnych
- poprawiono kolor wody dla nieba zachmurzonego
- poprawiono refleksy wody
- poprawiono zachody słońca












Wersja 2.0:
- zwiększono wielkość kołysania się okrętu w przedziale góra/dół,
- przebudowano fale w zakresie 0-15m,
- bardziej jaskrawe pioruny,
- przebudowano strukturę chmur (mod AilClouds 3.0, autor Ailantd),
- zmieniono wielkość tarczy słonecznej na bardziej realistyczną,
- poprawiono kształt i kolor kilwateru,




Wersja 2.1:
- poprawiono kolory dla klimatu śrudziemnomorskiego,
- dopasowano kolor słońca dla klimatu polarnego,
- chmury bardziej białe w przypadku braku zachmurzenia,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 30 Listopad 2010, 19:09, w całości zmieniany 14 razy  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 7 Maj 2010, 14:56   

ciekawe jak się różni w stounku do

Environment mod v. 3.1
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #3  Wysłany: 7 Maj 2010, 15:22   

Sorki mam pytanko to kturego użyć bo mam 3.1 ? T omoże bendzie lepszy 1.2 ,albo oba naraz? Wyjasnijcie mnie to proszę.
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 7 Maj 2010, 16:21   

Ściągnij oba, zagraj na jednym potem na drugim i sam ocenisz który w twoim mniemaniu bardziej Ci odpowiada.
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #5  Wysłany: 7 Maj 2010, 16:45   

W 3.1 jest super klimat a szczególnie pod wodą mętna zielona i fajnie promienie prześwitują,natomiast w 1.2 ja mam bardzo niebieską wodę na powierzchni.Pod woda niejest zaspecjalnie jak niewgra sie moda na zieloną wode . Mi bardzo odpowiada 3.1.
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 8 Maj 2010, 09:59   

Autor wrzucił opis swojej pracy dla wszystkich stref klimatycznych.
Dla każdej strefy jest screen:
- zachodu słońca
- widoku morza

Porównując strefy ze sobą można stwierdzić że środowisko gry wygląda teraz naprawdę nieźle. Oczywiście kolory na screenach nie należy brać zbyt dosłownie, gdyż wiele tu zależy od zachmurzenia, obecności mgły, wysokości słońca itd. Trzeba jednak przyznać że podział na strefy to jedno z lepszych usprawnień nowego Silent Huntera.

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 8 Maj 2010, 10:06, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 15 Maj 2010, 19:50   

Jedną z różnic pomiędzy Enviromental mod 3.1 a tym modem jest widoczność w nocy. Tutaj w nocy praktycznie nic nie widać, nie jestem w stanie zauważyć statku z odległości 500m.

Ten mod:



i dla porównania pod SH5EnvMod3.2

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #8  Wysłany: 28 Maj 2010, 14:58   

Ukazała się najnowsza wersja mod-a
sygnowana jest numerem 2.2 (przeznaczona do wersji gry 1.2)

Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji to min.
- nowe fale (0 od 15m)
- zmienione oświetlenie
- zmieniona struktura chmur
- wielkość słońca poprawiona na bardziej realistyczną


Aktualną wersje moda można pobrać klikając w odnośnik poniżej

Environment 2.0 For SH5_1.2
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 28 Maj 2010, 14:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 22 Czerwiec 2010, 17:28   

Wersja 2.3::
- dopasowano widoczność linii horyzontu w nocy przy dobrej pogodzie,
- poprawiono błędne odwzorowanie kolorów dla różnych warunków klimatycznych,

Wersja 2.4::
- dopasowano kolory dla różnych stref klimatycznych,
- przebudowano mgłę,




Wersja 2.5::
- nowy wygląd słońca, z bardziej realistyczną wielkością i halo,
- usunięto błąd pojawiania się płatków śniegu,
- zwiększono jasność słońca w zależności od klimatu,
- dopracowano kolor chmur,
- nowy podział na strefy klimatyczne (autor: SteelViking)

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 23 Październik 2010, 12:58, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 15 Lipiec 2010, 13:27   

Wersja 3.0::
- dodano pianę przy falach powyżej 5m,
- bardziej czarny dym,
- piana i fale bardziej białe,
- poprawki w kolorach odpowiadających za różne strefy klimatyczne,






Wersja 3.1::
- poprawiono kolory w strefach tropikalnych
- zmniejszono prędkość zmian pogodowych,
- zmniejszono wielkość fal przy prędkości wiatru 10m/s,
- poprawiono wielkość kołysania się okrętu w przedziale lewo-prawo,
- poprawiono kolor fal,
- usunięto bug czarnego dymu,




Wersja 3.2::
- poprawiono kolory otoczenia,
- zmieniono kolor księżyca na bardziej ciemny,
- zmieniono kolor dymu na bardziej czarny,
- zmieniono kolor słońca na bardziej jasny,
- poprawiono kolor fal,
- usunięto bug nieruchomych fal,


Wersja 3.3::
- dopasowano pliki ClimateZones.cfg oraz ClimateZones.tga w celu zwiększenia zróżnicowania pogody,
- poprawiono kolory dla warunków średniego zachmurzenia,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 23 Październik 2010, 13:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #11  Wysłany: 23 Październik 2010, 13:26   

Wersja 3.5:
- usunięto bug związany ze strefami klimatycznymi,
- poprawiono kolory dla warunków średniego zachmurzenia,
- dodano nowe dźwięki otoczenia,
- zwiększono głośność i podbicie basów dla radia, gramofonu, etc.,


Wersja 3.6:
- poprawiono kierunek padania światła księżycowego,
- dopasowano kolory dla środowiska tropikalnego,
- poprawiono widok księżyca,


Wersja 3.7:
- poprawiono kolory wszystkich stref klimatycznych (ostateczna wersja),
- realistyczny księżyc,


Wersja 3.8:
- poprawiono fale,
- nowe pioruny w hi-res,




Wersja 3.9:
- usunięto błędy klimatu i pogody,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 23 Październik 2010, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 23 Październik 2010, 13:40   

Wersja 4.0:
- poprawiono lśnienie i odbicia wody,
- zwiększono wielkość kropel wody,
- poprawiono dźwięki środowiska,



Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Październik 2010, 11:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 26 Październik 2010, 11:35   

Wersja 4.1:
- dopasowano widok nieba dla gęstej mgły w zależności od pogody,
- nowy plik ClimateZones.tga (podziękowania dla @ACSoft za poprawki),
- nowe dźwięki środowiska,
- dalsze dopasowanie kolorów do rzeczywistości,
- ciemniejszy kolor wody "podwodnej" wieczorami,
- dodano lekką mgiełkę, korzystnie wpływająca na walkę,










Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 28 Październik 2010, 10:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 28 Październik 2010, 11:02   

Wersja 4.2:
- poprawiono błędy w pliku "ClimateZones.cfg",
- poprawiono słońce dla strefy umiarkowanej,


Wersja 4.3:
- naprawiono błędy kilwateru,
- dopasowano słońce dla strefy polarnej,
- poprawiono proporcje pojawiającej się piany,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 29 Październik 2010, 09:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 29 Październik 2010, 09:20   

Wersja 4.301:
- poprawiono błędy brakujących danych w wersji 4.3,
- wydzielono efekty dźwiękowe do osobnego modu,



Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Listopad 2010, 16:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #16  Wysłany: 3 Listopad 2010, 16:25   

Wersja 4.5:
- wyeliminowano błędy wyświetlania mgły w wersji 4.3
- poprawiono wygląd mgły dla zachmurzonego nieba
- rozjaśniono widok otoczenia dla średniego zachmurzenia

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 28 Listopad 2010, 15:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #17  Wysłany: 28 Listopad 2010, 15:28   

Wersja 4.6:
- dopasowano poziom zamglenia w zależności od braku mgły, mgły lekkiej średniej i gęstej, w celu zwiększenia znaczenia przejrzystości powietrza przy dobrej pogodzie,
- zwiększono jasność refrakcji,
- zmieniono wysokość fal dla małych prędkości wiatru,
- poprawiono kolory środowiska dla wszystkich stref klimatycznych,


Wersja 4.7:
- poprawiono błędy wersji 4.6 (brak lekkiej mgły),
- dodano dźwięk fal rozbijających się o kiosk,




Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 9 Grudzień 2010, 08:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #18  Wysłany: 28 Listopad 2010, 15:57   

Jak dostane wypłatę to czas do sklepu... :||
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #19  Wysłany: 28 Listopad 2010, 16:24   

PL_Marco napisał/a:
Jak dostane wypłatę to czas do sklepu... :||

A ZUS na to: NIEMOŻLIWE! :lol
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #20  Wysłany: 28 Listopad 2010, 19:06   

PL_Marco napisał/a:
Jak dostane wypłatę to czas do sklepu... :||


Grafika to nie wszystko, czego dobitnym przykładem jest SHII/DC...

Chociaż - co trzeba przyznać - po zainstalowaniu tego modu kilka misji dogłębnie zmieniło swój wygląd, i to tak, że ich nie poznałem...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Environmental mod - pytania
Łukasz SH Pytania i odpowiedzi 3 28 Październik 2010, 10:54
PL_Andrev
Brak nowych postów Enviroment mod for SH5
Mod poprawiający środowisko gry
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 1 16 Maj 2010, 12:21
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów sh5 mega mod
PL_irek Dodatki, mody i modowanie 3 19 Luty 2015, 16:28
Jaromaz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group