Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#1 Wysłany: 28 Styczeń 2011, 14:43 Powrót
Dawno dawno temu opublikowaiśmy na naszej stronie głównej artykuł o wielkim przełomie, jaki miał miejsce w światku modderów gry Battlestations: Midway. Jeden z naszych przyjaciół, gaming-for-dummies, odnalazł drogę pozwalającą na dodawanie nowych map do gry. Dzięki jego wytrwałym poszukiwaniom mogliśmy w późniejszym czasie stworzyć i wypuścić w świat darmowe paczki map dla wszystkich fanów tej gry. Razem z Midway Modders Mappack 2, razem z wszystkimi tymi nowymi dźwiękami, teksturami i nawet skryptami dodatkowymi (Kwajalein) pokazaliśmy, że Midway Modders cały czas poszukują nowych sposobów na rozwój gry. Tym niemniej zawsze odczuwaliśmy pewien niedosyt związany z brakiem możliwości dodania nowych, całkowicie naszych jednostek. Wszystkie te jednostki, które nazywaliśmy "nowymi" w przypadku Midway Modders mappack, tak naprawdę były nowe tylko w trybie gry wieloosobowej. Można było je odnaleźć w trybie gry jednoosobowej, skąd je wzięliśmy.
Muszę to powiedzieć, czasami już traciłem nadzieję, że w temacie importu do gry nowych jednostek uda się cokolwiek zrobić. Ja oraz inni Midway Modders próbowaliśmy szukać pomocy na wielu forach poświęconych modowaniu gier. Skontaktowaliśmy się również z węgierskimi twórcami gry, prosząc ich o pomoc. Niestety wszystkie te metody zawiodły. Jak mówi mądre porzekadło, jeśli chcesz, żeby coś było zrobione dobrze, zrób to sam. Niektórzy z nas rozpoczęli własne poszukiwania. To było naprawdę ekscytujące obserwować wszystkie te kolejne małe kroczki i odkrycia, oraz przygladać się rozwojowi tych badań nad MMOD, formatem plików obiektów w grze Battlestations: Midway. Ciężko wyobrazić sobie, jak trudna była to praca. Jeśli chcecie uzmysłowić sobie, jak ciężka, spróbujcie otworzyć plik obrazka (JPG na przykład) za pomocą Notatnika. Zobaczycie sami, co musieli rozgryzać modderzy, poszukując prawideł i regułek w tych wszystkich tajemniczych znakach.
Lecz jednak po całym tym wysiłku udało się. Nastąpił przełom, tak długo przez nas oczekiwany. Dzięki naprawdę ciężkiej pracy Velcora, Coderkuno i Vendi HUN, oraz pomocy kilku innych, konwerter obiektów do gry Battlestations: Midway jest gotowy i działa bardzo dobrze. Pierwszy, całkowicie nowy okręt został dodany do gry. Vendi HUN zajmuje się w tej chwili konwertowaniem jednostek, do naszej drużyny dołączył również Swarthycman, który został naszym specjalistą od grafiki 3D. Stał się nim brytyjski HMS Dorsetshire - ciężki krążownik klasy County. Swarthycman stworzył dla nas serię bardzo dobrych modeli 3D, okrętów, samolotów... ach, myślę że nowy mappack (naprawdę napisałem mappack?, mappack 3?) będzie absolutnie doskonały i będzie tak samo rozwojowy w stosunku do poprzedniego mappacka 2, jak ten był w stosunku do mappacka 1. Panie i Panowie, przedstawiam HMS Dorsetshire.
Hehe czyli już niedługo w planach panowie mają Battlestations Atlantic
Źródło ---->http://battlestations.eu/
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 28 Styczeń 2011, 14:45, w całości zmieniany 2 razy
Imię: Paweł Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 294 Skąd: Rzeszów
#3 Wysłany: 28 Styczeń 2011, 18:07
Co prawda brzmi to bardzo obiecująco, jednak wątpię by tytuł ten znalazł wielu zwolenników wśród członków klanu PolishSeamen. Swego czasu sami zastanawialiśmy się nad migracją z SH2/DC na Battlestations Midway, jednak po wielu testach i staraniach zarzucono cały projekt... Powodem był zbyt uproszczony model rozgrywki i arcade'owy klimat BM. Nie bez znaczenia pozostawał fakt trudności (oraz czasochłonności!) tworzenia i testowania nowych misji. Każda nowa misja to dodatkowe 50-70 MB (w zależności od użytych tekstur i modeli 3D), plus konieczność modyfikacji skryptów LUA odpowiedzialnych za warunki rozgrywki, wygranej itp. Trudno tą grę nazwać "modder friendly"...
_________________ Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#4 Wysłany: 28 Styczeń 2011, 19:39
tak pasterz zgadza się ale jak już by dali radę zrobić modele 3D Bismarcka i innych okrętów i zrobić misję ''Pogoń za Bismarckiem" to na pewno byś zagrał
Nie patrzył byś na wagę misji i inne szczegóły
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#6 Wysłany: 28 Styczeń 2011, 21:01
Nie bądźmy takimi pesymistami.
Rzeczywiście BM ma kilka poważnych "błędów" ale sama rozgrywka, a zwłaszcza przyjemność płynąca z niej jest znaczna. Kilka misji było udanych, szczególnie w warunkach słabej widoczności i zredukowanych radarach.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#8 Wysłany: 29 Styczeń 2011, 10:16
PL_Daritto napisał/a:
Bismarck? Pogoń za Bismarckiem na BM...?
NEVER.
Dlaczego tak uważasz jak już stworzyli 1 nowy okręt to na tym się nie zatrzymają
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Tak uważam - to moje zdanie. BM to arcade a nie wyobrażam sobie pływania moim ulubionym cackiem KM i strzelać ot tak, co by w coś trafić heh. Bismarck to Bismarck - ot co
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#12 Wysłany: 3 Luty 2011, 16:06
czyli z tego co zrozumiałem nie mam pisać jak coś nowego powstanie np "Bismarck" bo to was nie obchodzi i od tego macie DC?
Oks
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#14 Wysłany: 3 Luty 2011, 18:03
Adiq napisał/a:
BSM umarło na tym forum w momencie jak Pasterz i Andrev odpuścili sobie moddowanie go, wiec tak... Od tego mamy SH2 vs. DC
To że nikt z nas nie moduje to jeszcze nie przesądza o niczym.
A po ilości ostatnich gier SH2 vs. DC jakoś nie widać przewagi tego tandemu w popularności.
To, że temat gier BSM na tym forum umarł nie znaczy, że nikt inny się tą grą nie zainteresuje Więc prosiłbym Cie Adik, abyś nie wypowiadał się za wszystkich.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim. Pomógł: 9 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 781 Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C
#15 Wysłany: 3 Luty 2011, 19:38
nie wypowiadał się za wszystkich ta?...
Cytat:
25 Październik 2010
Tego dnia chłopaki ostatnio grali w BSM'a... Więc jak dla mnie nie żyje...
Cytat:
5 Grudzień 2010, 22:51
Ale gdyby nie zabawy Marca w wycięte francuskie mody to SH2 vs. DC stałoby trochę lepiej...
Jak dla mnie do BSM'a nie ma po prostu co wracać jak ty się poświęciłeś całkowicie relacjonowaniu nowości w modach do SH5 a Pasterz... Pasterz jak Pasterz, prowadzi swoje owieczki <czołgi> na rzeź...
_________________ Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE Jedenastokrotny World Champion
1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.
Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Panowie to jest coś w tej chwili możemy dodawać full jednostek i full nowych map
DC już nie długo się przy tym schowa
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum