POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SH3 Warship. Ship Collision Alarm EXT w Bismarcku
Autor Wiadomość
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #1  Wysłany: 10 Kwiecień 2017, 00:02   SH3 Warship. Ship Collision Alarm EXT w Bismarcku

Pytanie do wszystkich zainteresowanych.
Jak zamontować dżwięk Ship_CollisionAlarm_EXT do jednostek z moda WSM.

Ship_CollisionAlarm_EXT.wav
Oto ten czort
Plik ściągnięto 14634 raz(y) 508.68 KB

_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 10 Kwiecień 2017, 07:11   

Rozumiem, że chcesz dla okrętu gracza stworzyć nowy warunek występowania dźwięków? Z mojej wiedzy to już nie takie proste, bo wymaga stworzenia procedury generowania warunków podczas gry (czyli tego, co się programuje, aby gracz mógł grać).. To już mniej modowanie, a bardziej pogramowanie, więc wybacz, ale pomóc nie mogę.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 10 Kwiecień 2017, 07:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #3  Wysłany: 10 Kwiecień 2017, 15:20   

Osobiście nie znam moda, ale może spróbuj - jeśli takowy posiada - otworzyć plik Sh3.sdl w katalogu sound, tego moda. Tam przypisuje się wszelakie dźwięki do zdarzeń. Nie wiem co zamieściłeś w spoilerze, bo mi nie odtwarza tego.
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #4  Wysłany: 10 Kwiecień 2017, 15:45   

Jeśli dźwięk nie jest wkompilowany w jakąś paczkę a przykładowo inny mod ma taki odpowiednik to czasem wystarczy podmienić go z odpowiednią nazwą. Niestety sam nie wiem jaka jest struktura gry i trudno mi o jakieś konkrety.

Edycja:

Melis, nie widziałem twojego komentarza bo otworzyłem wcześniej zakładkę a później robiłem coś innego i kiedy wróciłem do pisania nie przeładowałem strony :P

Dźwięk zamieszczony w pierwszym poście:

link

Teraz powinno działać.
Ostatnio zmieniony przez pepe 10 Kwiecień 2017, 15:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #5  Wysłany: 10 Kwiecień 2017, 17:21   

Nie prościej ci podmienić dźwięk dla wiadomości "Jesteśmy atakowani"(jakoś tak brzmiała)??
_________________

 
 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #6  Wysłany: 10 Kwiecień 2017, 21:15   

PL_olek0849 dzięki tak chyba zrobię

zrobiłem wsad w pliku dsl sound , w EQP submarine i nawed grzebałem w interior DSD .

Nic to nie dało . :cenzura :chusteczka:
_________________

 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #7  Wysłany: 10 Kwiecień 2017, 21:37   

Panowie a szperacze da się zrobić bo ja mam taką mgłę w Kampani jak mleko .
Oczywiście podkręcane .
No i fale piękne zalewają pokład Bismarcka .
Skala wiatru 20.04 ,czad.
_________________

 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #8  Wysłany: 10 Kwiecień 2017, 22:05   

Dziękuję wszystkim za pomoc .
DRAGO-41 :bum:
_________________

 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #9  Wysłany: 11 Kwiecień 2017, 09:24   

Dzięki Pepe. Drago41 jak wrócę do gry, to może zainteresuję się tym modem. Jak na razie pochłonął mnie android bez reszty. A na Subsim nic nie ma o tym? Wydaje się mi, że dźwięk powinien należeć do grupy dźwięków speech, skonwertowany do *.ogg i dodany w cfg message, ale którego oficera to nie wiem. Faktycznie sound.sdl, odtwarza jedynie dźwięki otoczenia, a ten o którym mowa, powinien być odtwarzany w konkretnej sytuacji, tzn jako ostrzeżenie przed kolizją, a więc powinien być aktywowany przez oficera. Chyba ;)
Ostatnio zmieniony przez melis 11 Kwiecień 2017, 09:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #10  Wysłany: 11 Kwiecień 2017, 09:31   

tylko, że oficer o niczym takim nie melduje, więc nawet nie ma do kogo przyczepić.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 11 Kwiecień 2017, 09:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #11  Wysłany: 11 Kwiecień 2017, 19:42   

Nie wiem jak jest w tym modzie. W podstawie jest na przykład okrzyk bodajże hydroakustyka, o natarciu niszczyciela. Trzeba było by przeczesać pliki cfg z zawartymi meldunkami i, czy któryś akurat nie pasował by do tego.
 
 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #12  Wysłany: 11 Kwiecień 2017, 21:34   

Siemanko zrobiłem coś takiego.

WaO_P_Man_the_deck_gun (1).mp3
Plik ściągnięto 14518 raz(y) 313.66 KB

_________________

 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #13  Wysłany: 11 Kwiecień 2017, 21:35   

I takiego

WaO_P_Man_the_flak_gun (1).mp3
Plik ściągnięto 14515 raz(y) 352.81 KB

_________________

 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #14  Wysłany: 11 Kwiecień 2017, 21:38   

I takie coś :sailor5

WaO_P_Man_the_flak_guns.mp3
Plik ściągnięto 14512 raz(y) 645.87 KB

_________________

 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #15  Wysłany: 12 Kwiecień 2017, 11:19   

Czemu u mnie jest, że ta wtyczka jest nie obsługiwana :/ Nie mogę przez to zobaczyć pracy kolegi Drago41 :(
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 12 Kwiecień 2017, 11:23   

Może nie masz czegoś zainstalowanego? Np. Flasha. U mnie wyje aż miło.. i na dodatek od razu, bez naciśnięcia "start".
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #17  Wysłany: 12 Kwiecień 2017, 23:58   

Witam Panowie .
Czy to Intro się nadaje ,czy to badziew .
Proszę o opinię.

Patrzcie końcówkę.

Bismarck vs. Hood.avi
Plik ściągnięto 14446 raz(y) 126.01 MB

_________________

 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #18  Wysłany: 13 Kwiecień 2017, 00:40   

Hmm u mnie też nie wyświetla.

Czy intro pasuje i czy to badziew czy nie? Ludzie mają różne gusta. Ten film można znaleźć na YT (nie wiem jaki jest sens go pobierać i wrzucać tutaj na forum plik 120 MB) skoro można dać link?

Bismarck vs Hood

Ja widzę, że ma 246 kciuków w górę i 23 w dół ale przez niemal 7 lat jedynie 200k wyświetleń (chyba, że nie trafiłem na oryginalnie wstawiony). To chyba daje odpowiedź, czy sie podoba czy nie. Wypadałoby jeszcze zapytać autora o pozwolenie na wykorzystanie filmu, chyba, że to ty jesteś autorem.

Mnie osobiście się podoba, zwłaszcza dobór muzyki ale jest za długie - nie chciało mi sie całości oglądać.
Ostatnio zmieniony przez pepe 13 Kwiecień 2017, 00:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #19  Wysłany: 13 Kwiecień 2017, 01:12   

Bo chodzi mi o to co jest na kocu mojego intro a nie filmiku YT.
_________________

 
     
Drago41 




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Zamość

 #20  Wysłany: 13 Kwiecień 2017, 01:14   

Ten plik to AVI .
Wiec nie wiem czego nie odbiera
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Atualna tabela rankingowa SH3
Aktualizowana co 5 patroli
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 21 Marzec 2009, 13:55
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group