POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
HiDef Realistic Interface
Autor Wiadomość
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #21  Wysłany: 29 Sierpień 2010, 20:43   

Jest jeszcze trochę w tym modzie do zrobienia. Patch 2.02 nie jest do końca poprawny. Możecie mieć problem z okienkiem w górnym prawym rogu. Zgłosiłem to autorowi i czekam na jego odzew.

Tymczasem załączam spolszczenie do moda.

Polish Language for Hi Def UI 2.02.rar
Pobierz Plik ściągnięto 353 raz(y) 36.49 KB

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #22  Wysłany: 30 Sierpień 2010, 18:35   

Dziekuje bardzo panie admin .
 
     
marek238 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek238
Wiek: 49
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 73
Skąd: Siedlce

 #23  Wysłany: 30 Sierpień 2010, 19:46   

Dlaczego nie widać panelu odpalania torped?
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #24  Wysłany: 30 Sierpień 2010, 21:21   

marek238 napisał/a:
Dlaczego nie widać panelu odpalania torped?


Bo należy go włączyć przyciskiem na dole ekranu.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #25  Wysłany: 30 Sierpień 2010, 22:48   

Również zauwazyl;em problem z tym okienkiem w prawym gornym rogu,jak nie wrzuce patha jest ok, ale nie mam wtedy kompasiku tego co jak sie klika na ikonke to wyskakuje.Mam mianowicie taki problem, ze stoper jest wogole inny i w ksiazce rozpoznawczej nic nie ma:/ teraz z tym modem gra sie mega trudno jak dla mnie.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #26  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 09:52   

Łukasz SH napisał/a:
Również zauwazyl;em problem z tym okienkiem w prawym gornym rogu,jak nie wrzuce patha jest ok, ale nie mam wtedy kompasiku tego co jak sie klika na ikonke to wyskakuje.Mam mianowicie taki problem, ze stoper jest wogole inny i w ksiazce rozpoznawczej nic nie ma:/ teraz z tym modem gra sie mega trudno jak dla mnie.


stoper jest inny, wywoływany klawiszem "O" i służy do pomiaru prędkości.

Nie rozumiem dlaczego piszesz, że w książce nic nie ma ??? Zapodaj screena.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
marek238 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek238
Wiek: 49
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 73
Skąd: Siedlce

 #27  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 16:00   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
marek238 napisał/a:
Dlaczego nie widać panelu odpalania torped?


Bo należy go włączyć przyciskiem na dole ekranu.



O to właśnie chodzi że po włączeniu go nie widzę (wszystkie zegary są widoczne a panel nie) Oco kurna biega?
_________________

 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #28  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 16:53   

marek238 napisał/a:
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
marek238 napisał/a:
Dlaczego nie widać panelu odpalania torped?


Bo należy go włączyć przyciskiem na dole ekranu.



O to właśnie chodzi że po włączeniu go nie widzę (wszystkie zegary są widoczne a panel nie) Oco kurna biega?

Musisz popracować nad zestawem modów. Też tak kiedyś miałem, ale włączyłem mody tylko te, które ma Jacek, i które są takie najpotrzebniejsze według mnie, i jakoś działa.
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #29  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 19:03   prawidłowy patch 2.02

Łukasz SH napisał/a:
Również zauwazyl;em problem z tym okienkiem w prawym gornym rogu,jak nie wrzuce patha jest ok, ale nie mam wtedy kompasiku tego co jak sie klika na ikonke to wyskakuje.


Załączam poprawny patch 2.02, który likwiduje niepotrzebne okienko, jednocześnie uruchamiając działające przyciski do włączania narzędzi na mapie oraz kompas.

Hidef UI Patch V2.02_correct.7z
Pobierz Plik ściągnięto 342 raz(y) 45.96 KB

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #30  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 21:47   

Jacek co do mojej ksiazki rozpoznawczej, tu jest foto ale tel robione ,bo nie moglem printem dodam ze, nie mam tego modu multiple cos tam, ten ze nie trzeba biegac po okrecie tylko sa ikonki oficerow

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #31  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 22:05   

Łukasz SH napisał/a:
Jacek co do mojej ksiazki rozpoznawczej, tu jest foto ale tel robione ,bo nie moglem printem dodam ze, nie mam tego modu multiple cos tam, ten ze nie trzeba biegac po okrecie tylko sa ikonki oficerow


Dobrze, że nie masz Multi_UI, bo gryzie się z HiDef. Twój problem prawdopodobnie polega na tym, że nie blokujesz celu. Książkę można przeglądać TYLKO wtedy, gdy cel jest zalokowany (spacja lub lampka z prawej strony peryskopu)


_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #32  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 23:25   

Dzieki Jacek , o tyle jestem tepy, ze nie wiedzialem jak to sie robi :lol , teraz z tym modem i tarczami to ciemna magia dla mnie ,postudiuje tutorial i ogarnie sie wszystko, bo zabawa jest naprawde teraz na konkret poziomie.Wielkie dzieki za pomoc.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #33  Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 07:30   

Łukasz SH napisał/a:
Dzieki Jacek , o tyle jestem tepy, ze nie wiedzialem jak to sie robi :lol , teraz z tym modem i tarczami to ciemna magia dla mnie ,postudiuje tutorial i ogarnie sie wszystko, bo zabawa jest naprawde teraz na konkret poziomie.Wielkie dzieki za pomoc.


W tym modzie, można namierzać także w tradycyjny dla SH5 sposób. Wszystko działa poprawnie, chociaż nie jestem pewien, jak błąd z czystej gry, dotyczący nieprzekazywania wysokości masztu do TDC, wpływa na ten sposób namierzania. Dlatego ja wolę polegać na tarczach RAOBF. Gdzie sam wykonuje pewne obliczenia i sam nastawiam tarcze kalkulatora torpedowego.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Pablo107 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Wiek: 49
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań

 #34  Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 09:56   

Jacek a czy mógłbyś podać w tabelce jakie aktualnie mody masz wgrane :?
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #35  Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 12:36   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
(...) sam wykonuje pewne obliczenia i sam nastawiam tarcze kalkulatora torpedowego.


Eeee?
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #36  Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 21:06   

Pablo107 napisał/a:
Jacek a czy mógłbyś podać w tabelce jakie aktualnie mody masz wgrane :?


proszę bardzo




@Andrev

samodzielnie obliczam prędkość, zaś odległość przy użyciu tarcz. Nie ufam automatom :lol
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #37  Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 21:20   

Panowie zauwazylem ,ze modzik troche pozmienial co nieco.Pytanie brzmi,gdzie sa ikonki szybkiego zanurzania sie (alarmu) glebokosc pod kilem i awaryjne wynurzenie??
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #38  Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 21:41   

Łukasz SH napisał/a:
Panowie zauwazylem ,ze modzik troche pozmienial co nieco.Pytanie brzmi,gdzie sa ikonki szybkiego zanurzania sie (alarmu) glebokosc pod kilem i awaryjne wynurzenie??


W prawym górnym rogu, trzecią ikonką (z ludzikami) wywołujesz menu z rozkazami dla załogi. Poszukaj tam jest wszystko.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #39  Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 22:44   

Dzieki Jacek. Ten modzik zmienil gre dosc mocno.
 
     
PL_Pablo107 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Wiek: 49
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań

 #40  Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 10:23   

Dzięki Jacek za tabelkę :piwko:
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Realistic
Maverik010 Pytania i odpowiedzi 2 30 Czerwiec 2009, 20:00
Gregorios
Brak nowych postów Instalacja interface'u SH3
marek238 Pytania i odpowiedzi 4 15 Marzec 2010, 14:18
marek238
Brak nowych postów Mod: Interface a'la SH3
Old Style SH Controls (familiar 3 dials) for UI v1.1.0
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 19 8 Styczeń 2013, 08:05
Xavier


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group