Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#44 Wysłany: 16 Czerwiec 2016, 15:37
Panowie mam pytanie. Też tak macie, że stojąc na 200m z ciszą eskortowiec oddalony o jakie 1.5km i, nagle wskaźnik na czerwono a po paru sekundach pinguje? Zrobiłem kolejną testową misję na dodatku KotA i nie ma opcji, żeby nie wykryli mimo totalnej ciszy. To 1944 rok. Wkurza mnie to, bo nie ma opcji, aby eskorta przeszła nade mną.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#46 Wysłany: 16 Czerwiec 2016, 16:41
Nie miał o mnie pojęcia, a jedynie waypoint ustawiłem, aby przebiegał przez moją pozycję dokładnie nad łbem. I na nie dużej odległości, wykrywa ot tak.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#48 Wysłany: 16 Czerwiec 2016, 18:15
Weterani. Pogoda doskonała. Sprawdzę na słabszej załodze jeszcze, ale mimo wszystko to raczej nie pasuje?
Edycja: załoga nowicjuszy niczego nie poprawia. Coś jakby - chyba bo, nie wiem jakie jest wasze zdanie - jest skopane.
Ostatnio zmieniony przez melis 16 Czerwiec 2016, 18:23, w całości zmieniany 1 raz
Co znaczy "pogoda doskonała"? Bo okręt w mechanice gry nawet stojąc wydaje "minimalny hałas"... przez co jak pogoda jest doskonała (flauta) może nawet usłyszeć stojący okręt.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#51 Wysłany: 17 Czerwiec 2016, 16:56
Dałem wpierw 7-10 m/s bez zmian. Dałem 15 m/s też bez zmian, z jedną tylko różnicą, że ataki były nie celne. Nie mam pojęcia co jest grane. Gra stawiana na nowo była i KotA nałożona.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#53 Wysłany: 18 Czerwiec 2016, 12:28
Oddalony jest o 1.5km. Jego droga do waypoint'a przebiega blisko mnie. Z odległości 900m, wskaźnik wykrycia jest czerwony i pingując już na maxa, płynie dokładnie na mnie. Nie mam pomysłu już, co jest grane.
"Spokojne" pinganie? A cóż to? Zamieniłem Hunt'a III na V&W i efekt jest podobny, ale szybko zgubił namiar i ani razu nie pingnął.
To działanie "mechaniczne". Gra szuka gracza sensorami.. I nawet jak "nie ma alarmu", sensor azdyku też może coś wykrywać. Ja to nazywam "spokojnym pinganiem" (w sensie, że bez alarmu)... Problem jest taki, że gra nie ma dobrze hydrofonów zrobionych do wykrywania.
Oczywiście to tylko teoria teraz, bo nie mogę sprawdzić tego żadnym eksperymentem.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#60 Wysłany: 18 Czerwiec 2016, 20:35
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Problem jest taki, że gra nie ma dobrze hydrofonów zrobionych do wykrywania.
I jest to nie do przeskoczenia? Zamierzam postawić czystą instalację na drugim laptopie, by mieć pewność co do tego, że wina nie leży gdzieś po mojej stronie. Miałem wszak kilka kopii gry na dwóch partycjach i we wszystkich de facto, mieszałem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum