Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Pruszcz Gd.
#61 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 00:18
PL_Andrev napisał/a:
Sorry misiek, ale tym światem rządzi pieniądz.
Niestety za społecznością symulatorów okrętów nad i podwodnych nie stoi żaden arabski szejk, który odkręciłby strumyk petrodolarów przeznaczonych na całkowite darmowe zapatchowanie gry. A patch w dodatku to wręcz doskonały pomysł... z punktu widzenia wydawcy, rzecz jasna.
no ale bez przesady!! nie po to wydałem 100zł żeby otrzymać niegrywalny produkt, do którego muszę dokupić "patch" żeby wszystko należycie hulało!
_________________
Ostatnio zmieniony przez Sokół 4 Kwiecień 2010, 00:19, w całości zmieniany 1 raz
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#62 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 00:41
PL_Andrev napisał/a:
Niby racja, ale podczas produkcji Rumuni chwalili się dokładnością odtworzenia modeli okrętów, bazując na oryginałach z wizji lokalnej. Chwalili się też tym że byli w Vesikko (Finlandia) z tego mozna wnioskować o przygotowanych (!), możliwych dodatkach - bo nad patchami siedzi zapewne mała grupka osób.
Zauwazyles moze majac okazje zobaczyc SH5 migotajace tekstuty? Chodzi mi o nadbrzeza. A tak dokladniej to budynki. Tekstury na nich migotaja przy byle ruchu okretu. To jest efekt nalozenia bezposrednio jednej tekstury na druga. Przy zmianie kata na przemian, linie nieparzyste przebijaja parzyste i stad takie cos bee.... Na statkach tez to niestety widac. Migotaja nadbudowki i inne czesci. Wniosek? Stare modele, delikatnie przerobione. Dolozono troche szczegolow i nowa teksture. Nawet nie wysilili sie zeby usunac stara. No bo i po co. Sa monopolistami na rynku a milosnicy OP i tak to kupia. Nie znam w chwili obecnej zadnej firmy ktora wydala podobny symulator. Taki CoDMW czy nowy Battefield dbaja o takie rzeczy. W koncu maja silna konkurencje. No ale UBI jest wspanialomyslne i daje szanse wykazac sie Za jakis czas SH5 na pewno bedzie nr 1 tylko dzieki komu? Odpowiedz jest prosta - MODEROM. Ponowie moje odwieczne pytanie: Czy tak trudno bylo wyciagnac wnioski czego oczekuja gracze majac na przyklad poprzednie czesci? Naprawde zroznicowac realizm miedzy 0% a 100% bylo takie ciezkie? Ja jestem hardcorowcem i realizm jak najbardziej tak. AI ma rzadzic. Ale nie potepiam graczy ktorzy chca sobie lajtowo pograc nie stresujac sie przy tym. Klimat owszem jest i to calkiem niezly. Mnie sie osobiscie podoba ale nie chcialbym grac jak na niedzielnej strzelanince. Co do TDC to czasami zachowuje sie dziwnie. Trzy razy loadowalem save i mierzylem predkosc pancernika i za kazdym razem jak by wychodzilo 7w. Dopiero za czwartym razem ustawilem predkosc recznie na 10w i dopiero trafilem z odleglosci ok 600m. Chyba cos nie tak. Takich problemow to w 3 nie mialem. Z takiej odleglosci to 1 na dziesiec bylo pudlem. Ech... Duzo trzeba jeszcze poprawic. No moderzy bierzcie sie do roboty bo UBI chce wypuscic patcha (oczywiscie zart)
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#63 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 08:45
Błąd w myśleniu:
SH5 nigdy nie będzie nr 1 wyłącznie dzięki moderom, a to dlatego, iż nawet modowanie wymaga solidnej podstawki. Z tego powodu większość modderów przesiadła się na dodatek UBM, który oferował nie tylko nowe możliwości ale i finalne patchowanie.
Dlatego też te mody które powstają nie umożliwią wszystkich bugów jak to migotanie (a ja myślałem że to wina mojego GPU) czy nie odblokują wszystkich możliwości (jak pływanie ubootami w multi pod SH4 z dodatkiem).
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#64 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 08:47
Ubi zastosowało ciekawy chwyt... tak naprawdę to wydali połowę gry, drugą połowę, (pewnie za podobną cenę) - wypuszczą za rok, jako "dodatek". Przy SHIV - dodatek U-boot missions, miał to do siebie, że nie był niezbędny, bo była to tylko linia boczna wojny na Pacyfiku. (inna sprawa, że wszystkie mody obecnie są kompatybilne tylko z U-boot missions)
więc IX będą, 43-45 będzie - ale nic za darmo
bardzo możliwe, że rozczłonkują to jeszcze bardziej i planując wydać DC2 (do SH5) - każą nam płacić jeszcze raz.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#68 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 10:49
Adiq napisał/a:
byle by miała ten sam engine, zdolność do kooperacji z SH5 i bójcie się powierzchni
Myslalem ze chociaz w swieta dam sobie spokoj z SH. Po co ja kupilem jeszcze laptopa?
Ale jezeli tak bedzie jak piszesz DC2 no to od multi granatem mnie nie oderwa
Pozdrawiam i Wesolych Swiat.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#69 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 10:57
PL_Andrev napisał/a:
Błąd w myśleniu:
SH5 nigdy nie będzie nr 1 wyłącznie dzięki moderom, a to dlatego, iż nawet modowanie wymaga solidnej podstawki. Z tego powodu większość modderów przesiadła się na dodatek UBM, który oferował nie tylko nowe możliwości ale i finalne patchowanie.
Dlatego też te mody które powstają nie umożliwią wszystkich bugów jak to migotanie (a ja myślałem że to wina mojego GPU) czy nie odblokują wszystkich możliwości (jak pływanie ubootami w multi pod SH4 z dodatkiem).
Mysle ze podstawka jest. To jest polaczenie SH3 i SH4. Czego wiec brakuje? Odpuszczajac sobie takie elementy jak lodzie ratunkowe i pare innych bajerow mozna naprawde zrobic porzadny symulator. Jesli sie uda zblizyc do SH3 z GWX to ja juz bede zadowolony. Ja chce w koncu walczyc o przezycie pod woda a nie zasypiac posylajac na dno koleje 500.000 ton Ale moge sie mylic.
Zreszta nie myli sie ten kto nic nie robi.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#70 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 11:08
PL_Andrev napisał/a:
Dlatego też te mody które powstają nie umożliwią wszystkich bugów jak to migotanie (a ja myślałem że to wina mojego GPU) czy nie odblokują wszystkich możliwości (jak pływanie ubootami w multi pod SH4 z dodatkiem).
Czasami taki efekt migotania jest powodowany rowniez bledami w algorytmach cieniowania obiektow lub problemy ze sprzetowym wygladzaniem ostrych krawedzi ale nie w tym wypadku. GPU masz na pewno ok.
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Pruszcz Gd.
#72 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 13:54
z tymi migotającymi teksturami - rozumiem o co Ci chodzi seba, bo sam też "bawię" się w 3ds maxie. No ale jakoś specjalnie nie zauważyłem tego u siebie. hmm...
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#73 Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 16:26
PL_fox6 napisał/a:
a ty co nabijasz sobie posty? nie umiesz ich edytować?
sory za
Nie za bardzo Ciebie kumam ale ok. Nie nabijam sobie postow. Jesli to zuwazyles staram sie w jednym poscie maksymalnie napisac to co mi lezy na sercu. Jakos sa chyba rozwiniete. Czasami robie powtorzenia ale ok. Co do grafiki 3d to znam Blendera, 3ds Max i Maye. Jesli nie wolno mi sie wypowiadac to ok napisz mi. Jestem fanem SH i sam doze to uatrakcyjnienia 5. Nie znam dobrze silnika ale nie sadze zeby komus to musialo przeszkadzac. Nie zalezy mi na ilosi postow ale chyba to co pisze to pisze jest w wiekszosci w temacie. nie wiem dalej o co chodzi ale jezeli uwazasz ze chce miec kolejny stopien to podaruj sobie te wtracone komentarze. PL_Andrev rozwija naprwde fajne tematy z ktorych mozna cos wyciagnac i wlasnie na jego strony wchodze. Jest zaangazowany tym co robi. Za to nalezy mu sie duzy szacunek. Co do Ciebie jesli nie zwrocilbys mi uwagi sorki ale pomimo ze masz tam cos do powiedzenia jakos Ciebie bym nie zuwazyl. Chodzi mi o to ze to forum dostarcza konkrety i tego staram sie trzymac.
Pozdrawiam.
EDIT
Offtopic został wydzielony od tego miejsca.
Sprawa została zamknięta.
Wracając do tematu. Ja dorzucę 1 rzecz, co mnie wkurzyła na starcie...
Czyli "tutorial"
Obudzony wychodzę na mostek. Dlaczego stoimy? Aha. Wielgachny frachtowiec przed nami... Idę do kapitana... A nagle te bałwany zauważają ten statek! Ile oni mają? -20 dioptrii i brak okularów?
Dobra... Zatopiłem 1 cel... Mam zatopić 3 dalsze... Ale nic nie widać... No, ale mam punkt na mapie.. Dziwne, bo powinny być tam 3 cele... Nie widzę nic... Płynę dalej... ŁUP! Nagle "zespawnowały się" 3 cele... One po prostu wyłączyły chyba pole maskujące...
Ten tutorial to porażka...
Nie mogli zrobić normalnej akademii?
A więc mogę wymieniać dalej... Potem założę temat, co mi się podoba, bo są takie rzeczy. Np ruch w kanale kilońskim!
A co mi się nie podoba? Wachtowy na lewej burcie... On patrzy w wodę nie dalej jak 200 metrów od okrętu! To już w Sh3 patrzyli na horyzont szukając wroga! A ten bałwan patrzy na wodę tuż przy nas! Już wiem, dlaczego tak późno zobaczył ten pierwszy okret.
Imię: Patryk
Ulubiona Gra: Seria SH, Fifa 11, F1 2010, CM03-04 Pomógł: 2 razy Wiek: 28 Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 396 Skąd: Rogów
#77 Wysłany: 7 Kwiecień 2010, 21:35
Według mnie sh5 jest robione pod publikę.
1. Nowa część, wszyscy kupią
2. Wchodzisz, większość dzieci " Patrz jaka grafa, zaje%$*ie" grając 0 realizmu.
3. Dziwna załoga, z 200m zobaczyli okręt dopiero, mi nelsona z kilometra nie zobaczyli.
4. Interface (Tragedia)
5. Wchodzisz na mostek, pierwsze co to piękna woda i grafika, 90% dzieci już jest podniecone, w szkole informują kolegów, żeby to kupili bo grafika zaje#$%ta, poprostu lubią popatrzeć na "BUUUUM" przy statku.
6. Złe KT, tutaj trzeba grać na auto.
7. Zabezpieczenia ubi, total porażka, mam stałego neta, gram gram gram bez zapisu, KOMUNIKAT, you connect to server ubi is aborted. NQ od nowa.
8. Multiplayer wiadomo Jak w większości części.
9. Sound, moderzy musieli to zrobić, bo oni byle szybciej.
10. Explozje, jak bomb atomowych, zrobili tak bo dziecią sie podoba.
11. Rozpowszechniane podróby z crackami na których nie da się grać kampanii, a potem dzieci na forum.(1) "Mam orginał, ale nie mogę wybrać misji" (2) 1.1.5? (3) Tak (4) Masz pirata chyba. (5) No i co.
12. Całokształt
Imię: Łukasz Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 129 Skąd: Uraz, blisko Wrocławia
#78 Wysłany: 7 Kwiecień 2010, 23:55
Powiem tak: nie ma co psioczyć na SH 5.Trzeba popatrzyć na dobre strony tej gry( m.in. na możliwość chodzenia po okręcie co nie było dostępne w innych częściach). Prawda że gra posiada masę bugów ale to nie znaczy żeby ją skreślać. Poczekajcie tylko na porządne mega mody. Tak jak w pozostałych częściach rozwiązywały wiele błędów gry. Trzeba tylko cierpliwości a jak wiadomo kto jest cierpliwy ten otrzyma wielką nagrodę . Trzeba też pamiętać że SH 5 nie był priorytetem dla Ubisoftu. O wiele więcej pracy włożono w Assasin's Creed 2. I ja się nie dziwię ze jest tyle błędów. Jak mówiłem trzeba troszkę pocierpieć. Mam nadzieję że szanowne forum nie uzna mnie za wariata lub niepoprawnego optymistę
_________________ Łuki
Ostatnio zmieniony przez Eberhardt Mock 8 Kwiecień 2010, 00:02, w całości zmieniany 2 razy
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#79 Wysłany: 8 Kwiecień 2010, 19:39
Eberhardt Mock napisał/a:
Powiem tak: nie ma co psioczyć na SH 5.Trzeba popatrzyć na dobre strony tej gry...
Ta gra mimo masy bledow ma naprawde spory potencjal. Nie chodzi mi o chodzenie po okrecie ale o rzeczach, ktore mozna zobaczyc dopiero jak sie konczy jedna i zaczyna druga kampanie. Jest masa rozwiazan, ktore nie byly dostepne albo widoczne w poprzednich czesciach. Czasami pojawiaja sie dziwne pytania i to co niektorzy uwazaja za bugi to rzeczy celowo zrobione. Nie mowie tu o respach jednostek czy fruwajacych statkach. Ostatnio czytalem ze ktos mial klopoty z utrzymaniem glebokosci ale nie napisal w jakich warunkach. Rozleglo sie wielkie buuu ale ta gra ma bugi. Ja tego rowniez doswiadczylem niestabilnosci okretu w konkretnych warunkach (o czym dokladniej opisalem w innym poscie) i bylem mile zaskoczony. Nie bronie tworcow gry gdyz powinni wydac gre bardziej dopracowana. Natomiast predzej czy pozniej patche umozliwia normalna rozgrywke i to my gracze bedziemy decydowali o dalszym rozwoju dzieki modom. Im dalej w kampaniach tym coraz lepiej. Klimat rzadzi ale AI mogloby troche szybciej nabierac mocy...
Ta gra mimo masy bledow ma naprawde spory potencjal
I ja się zgodzę. Żałuję, że na chwilę obecną nie mam możliwości zagrania (coś nie teges z kartą... Jak tylko dojdzie do 70 stopni ( a na maksymalnych detalach wchodzi tam w niecałe 10 miniut) resetuje mi kompa... Dla porównania stara karta od około 2h idzie na 80 i całkiem dobrze sobie radzi... Na tym, na czym nowa wyszła po 5 minutach (co ciekawe... zrobiła to na.... INTRZE wiedźmina... Nie wiem, co tak tam zżera, ale to niezły benchmark dla grafiki).
Jutro jadę wymienić... Dobra... bo offtopa walę))
wracając
(...) możliwości zagrania, bo widzę kilka ciekawych rzeczy... Do tej pory mam zaliczone (po tutorialu) tylko połowę kanału kilońskiego na prędkości 1x1... I przyznam, że gra bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła... Mały konwoik sobie płynie w kanale.... Aż miałem ochotę zawrócić i popłynąć i za nim i zobaczyć, co zrobi...
Samo istnienie kanału w wersji 1.0 jest dla mnie sporym zaskoczeniem. Tutaj pobili moderów z GWX. Kanał jest przepiękny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum