POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Gwx 3.0 spolszczenie
Autor Wiadomość
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #61  Wysłany: 11 Styczeń 2016, 17:45   

Oczywiście HardcodeFixes. Wybaczcie. PL_kanaron podawałes mi swój spis modów, chyba w postaci screen'a, a ja tego znaleźć teraz nie mogę. Chyba oślepłem. Ja aktualnie mam to w takiej kolejności. Sam HardcodeFixes musiałem wyłączyć, bo po wczytaniu zapisu był kłopot z peryskopem. Po podniesieniu, samoczynnie się chował.

Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 60 raz(y) 33.77 KB

Ostatnio zmieniony przez melis 11 Styczeń 2016, 17:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #62  Wysłany: 11 Styczeń 2016, 20:08   

Peryskop działa. On ma się chować. Gdy jesteś pod wodą przy prędkości chyba 5-7w będzie zamazany obraz, a powyżej 7w. się chowa. Złamałby się.

Edit: http://forum.polishseamen...p?p=73167#73167
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 11 Styczeń 2016, 20:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #63  Wysłany: 11 Styczeń 2016, 20:35   

Aaaaa. Takie buty. Wcześniej jak miałem HardcodeFixes, to tak to, nie działało. Najwyraźniej właśnie ta kolejność o tym decydowała. Ale jeszcze jedno. Miałem obiekt na 12000m i, mimo że wciąż się do niego zbliżałem, odległość na peryskopie pozostawała ta sama. To też jest ok?
Ostatnio zmieniony przez melis 11 Styczeń 2016, 20:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #64  Wysłany: 11 Styczeń 2016, 20:58   

Przy takiej odległości przecież nie masz szans poprawnie wyznaczyć odległości od celu stadimetrem. Raz ręka się trochę omsknie i już masz inne wyniki. Podpłyń na około 3000 m. i wtedy zbieraj dane. W końcu zanim podpłyniesz to dużo może się zmienić. Szkoda czasu.
_________________

 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #65  Wysłany: 11 Styczeń 2016, 21:26   

No właśnie zauważyłem, że te dane nie są dokładne - poprawne zdaje się mi działanie modu - dodatkowo sztorm. Według danych fregata była wolniejsza ode mnie i przez cały czas utrzymywała prędkość 8W. Dopiero gdy zbliżyła się na 1000m zobaczyłem, że pruje 14W. Zaryzykowałem torpedę i poszła na dno. Teraz chyba dopiero odczuwam działanie Hardcore...code ;)
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #66  Wysłany: 12 Styczeń 2016, 20:14   

To też jest normalne, że patrząc przez peryskop odległość od jednostki nie jest aktualizowana na bieżąco, a co jakiś czas?
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #67  Wysłany: 12 Styczeń 2016, 20:35   

??? Jest aktualizowana wtedy gdy sam ją wyliczysz ponownie.
_________________

 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #68  Wysłany: 12 Styczeń 2016, 20:45   

Aha. No to z tym troszkę gorzej ;)
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #69  Wysłany: 12 Styczeń 2016, 21:18   

?? Czegoś nie wiem? Przecież na realizmie 100% nie masz innej opcji niż wyznaczyć samemu...
_________________

 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #70  Wysłany: 12 Styczeń 2016, 21:57   

PL_kanaron pisałem już wcześniej, że nie gram na 100% Od nie dawna dopiero co, pływam bez widoku zewnętrznego, ale mam włączoną pomoc oficera uzbrojenia. Wady torped też mam wyłączone, bo bez tego chybiam często ;)
Ostatnio zmieniony przez melis 12 Styczeń 2016, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #71  Wysłany: 12 Styczeń 2016, 22:34   

Skleroza. O aktualizowaniu danych nie pomogę, bo po prostu nie wiem.

Ale sądzę, że nie chybiałeś tylko z torpedą coś się stało. Mi w czasie sztormu lub atakując już uszkodzony cel lub strzelając torpedą z zapalnikiem magnetycznym torpeda przenikała albo przechodziła pod. W każdym razie nie wybuchała i nie szła na dno tylko płynęła dalej jakby jednostki na jej trasie nie było. Generalnie coś się z nią stało i nie wiem co, bo nie śledziłem jej na widoku zewnętrznym (realistycznej, kapitanowie też nie wiedzieli co z torpedą), zakładam, że wadliwe torpedy. Może miałeś podobnie i dlatego ci się wydaje, że chybiałeś choć nie chybiałeś.
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #72  Wysłany: 13 Styczeń 2016, 07:18   

Cytat:
Od nie dawna dopiero co, pływam bez widoku zewnętrznego, ale mam włączoną pomoc oficera uzbrojenia


Ale autonamierzanie masz wyłączone? W takim razie oficer pomoże ci tylko, gdy go o to poprosisz (i wtedy zaktualizuje pozycje).
Chyba, że w HCf coś zmienili w tej materii, bo nie grałem na tym na niepełnym realizmie.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #73  Wysłany: 13 Styczeń 2016, 17:08   

Eh. Rozpocząłem nową karierę jako, że hardcode nie działało właściwie. Teraz mam inny kłopot. Przy zwiększonej kompresji czasu, wszystko zaczyna straszliwie ścinać. Mody mam te same, tylko w innej kolejności. Co ciekawe wybierając jako bazę początkową Brest, nie ma tego efektu. Przy innych bazach już jest. Co się stało, wiecie może?
Ostatnio zmieniony przez melis 13 Styczeń 2016, 17:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #74  Wysłany: 13 Styczeń 2016, 17:49   

Tak. W Brest jeszcze nie byłem, ale ty na pewno byłeś w Wilhelmshaven i już wiesz, że są tam między innymi śluzy, które mogą stanowić pewien problem dla słabszych komputerów. Poza tym jest jeszcze kilkadziesiąt jednostek i bardzo dużo particle system. To wszystko wymaga zasobów, a jak mu jeszcze dorzucisz kompresję czasu to się nawet lepszy sprzęt wysypie. Ale da się temu zaradzić: cierpliwość. Do latarni i kawałek dalej nie przyspieszaj czasu bardziej niż x4 i płyń sobie te 10w. na małej naprzód. W porcie masz bardzo duże szanse się z kimś zderzyć więc płyń i obserwuj otoczenie. Za latarniami możesz już przejść na mapę nawigacyjną (nadal możesz się zderzyć, więc czasem wyjdź na pomost i się rozejrzyj gdy OW o czymś zamelduje, chyba, że widzisz jednostki na mapie, jeśli tak to możliwe, że i to spowolni trochę sprzęt) i powoli przyspieszaj kompresję. Jak zobaczysz, że fps idzie ostro w dół to zmniejsz kompresję do stabilnego poziomu i czekaj. Jakieś 50 - 150 km (zależy od sprzętu) od bazy powinno się spokojnie dać przyspieszyć do x1024.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 13 Styczeń 2016, 17:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #75  Wysłany: 13 Styczeń 2016, 18:15   

Dzięki PL_kanaron. Faktycznie pomogło. Dostałem wiadomość od GWX, że mam rozkaz powrotu do bazy w Królewcu. Czy chodzi o Kaliningrad?
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #76  Wysłany: 13 Styczeń 2016, 18:27   

No Królewiec to obecny Kalininrad, ale szczerze wątpię aby z Brestu kazano ci się cofać do bazy macierzystej z pierwszej "misji". Chyba, że znów zaczynasz od początku, od 1939 r.
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #77  Wysłany: 13 Styczeń 2016, 18:28   

Pst. To wtedy raczej nie z Brestu :P
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #78  Wysłany: 13 Styczeń 2016, 18:36   

Tak. Zacząłem od 39' w Wilhelmshaven.
 
 
     
predixxx 




Kraj:
poland

Imię: Karol
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 6
Skąd: pl

 #79  Wysłany: 22 Styczeń 2016, 11:41   

Mam problem z tym spolszczeniem, gdy instaluje czystego gwx'a - wszystko gra.
Ale kiedy w modach w JSGME dodaje tylko "GWXPL5 - Spolszczenie dla GWX 3.0", gra zawiesza się podczas ładowania patrolu w kampanii. Co z tym zrobić? Windows 10.
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #80  Wysłany: 22 Styczeń 2016, 13:53   

Jakie konkretnie mody masz aktywowane?
Spróbuj aktywować te i napisz czy działa.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów [ Ankieta ] Spolszczenie do GWX 3.0
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 31 24 Grudzień 2011, 11:16
PL_Olamagato
Brak nowych postów Spolszczenie do GWX 2.1
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 6 19 Luty 2012, 13:39
Mikołaj
Brak nowych postów Problem z peryskopami, GWX 3 Gold+ spolszczenie.
PL_kanaron Dodatki, mody i modowanie 2 1 Styczeń 2015, 15:14
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group