Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#61 Wysłany: 11 Styczeń 2016, 17:45
Oczywiście HardcodeFixes. Wybaczcie. PL_kanaron podawałes mi swój spis modów, chyba w postaci screen'a, a ja tego znaleźć teraz nie mogę. Chyba oślepłem. Ja aktualnie mam to w takiej kolejności. Sam HardcodeFixes musiałem wyłączyć, bo po wczytaniu zapisu był kłopot z peryskopem. Po podniesieniu, samoczynnie się chował.
Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 60 raz(y) 33.77 KB
Ostatnio zmieniony przez melis 11 Styczeń 2016, 17:48, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#63 Wysłany: 11 Styczeń 2016, 20:35
Aaaaa. Takie buty. Wcześniej jak miałem HardcodeFixes, to tak to, nie działało. Najwyraźniej właśnie ta kolejność o tym decydowała. Ale jeszcze jedno. Miałem obiekt na 12000m i, mimo że wciąż się do niego zbliżałem, odległość na peryskopie pozostawała ta sama. To też jest ok?
Ostatnio zmieniony przez melis 11 Styczeń 2016, 20:36, w całości zmieniany 2 razy
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#64 Wysłany: 11 Styczeń 2016, 20:58
Przy takiej odległości przecież nie masz szans poprawnie wyznaczyć odległości od celu stadimetrem. Raz ręka się trochę omsknie i już masz inne wyniki. Podpłyń na około 3000 m. i wtedy zbieraj dane. W końcu zanim podpłyniesz to dużo może się zmienić. Szkoda czasu.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#65 Wysłany: 11 Styczeń 2016, 21:26
No właśnie zauważyłem, że te dane nie są dokładne - poprawne zdaje się mi działanie modu - dodatkowo sztorm. Według danych fregata była wolniejsza ode mnie i przez cały czas utrzymywała prędkość 8W. Dopiero gdy zbliżyła się na 1000m zobaczyłem, że pruje 14W. Zaryzykowałem torpedę i poszła na dno. Teraz chyba dopiero odczuwam działanie Hardcore...code
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#70 Wysłany: 12 Styczeń 2016, 21:57
PL_kanaron pisałem już wcześniej, że nie gram na 100% Od nie dawna dopiero co, pływam bez widoku zewnętrznego, ale mam włączoną pomoc oficera uzbrojenia. Wady torped też mam wyłączone, bo bez tego chybiam często
Ostatnio zmieniony przez melis 12 Styczeń 2016, 22:04, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#71 Wysłany: 12 Styczeń 2016, 22:34
Skleroza. O aktualizowaniu danych nie pomogę, bo po prostu nie wiem.
Ale sądzę, że nie chybiałeś tylko z torpedą coś się stało. Mi w czasie sztormu lub atakując już uszkodzony cel lub strzelając torpedą z zapalnikiem magnetycznym torpeda przenikała albo przechodziła pod. W każdym razie nie wybuchała i nie szła na dno tylko płynęła dalej jakby jednostki na jej trasie nie było. Generalnie coś się z nią stało i nie wiem co, bo nie śledziłem jej na widoku zewnętrznym (realistycznej, kapitanowie też nie wiedzieli co z torpedą), zakładam, że wadliwe torpedy. Może miałeś podobnie i dlatego ci się wydaje, że chybiałeś choć nie chybiałeś.
Od nie dawna dopiero co, pływam bez widoku zewnętrznego, ale mam włączoną pomoc oficera uzbrojenia
Ale autonamierzanie masz wyłączone? W takim razie oficer pomoże ci tylko, gdy go o to poprosisz (i wtedy zaktualizuje pozycje).
Chyba, że w HCf coś zmienili w tej materii, bo nie grałem na tym na niepełnym realizmie.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#73 Wysłany: 13 Styczeń 2016, 17:08
Eh. Rozpocząłem nową karierę jako, że hardcode nie działało właściwie. Teraz mam inny kłopot. Przy zwiększonej kompresji czasu, wszystko zaczyna straszliwie ścinać. Mody mam te same, tylko w innej kolejności. Co ciekawe wybierając jako bazę początkową Brest, nie ma tego efektu. Przy innych bazach już jest. Co się stało, wiecie może?
Ostatnio zmieniony przez melis 13 Styczeń 2016, 17:09, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#74 Wysłany: 13 Styczeń 2016, 17:49
Tak. W Brest jeszcze nie byłem, ale ty na pewno byłeś w Wilhelmshaven i już wiesz, że są tam między innymi śluzy, które mogą stanowić pewien problem dla słabszych komputerów. Poza tym jest jeszcze kilkadziesiąt jednostek i bardzo dużo particle system. To wszystko wymaga zasobów, a jak mu jeszcze dorzucisz kompresję czasu to się nawet lepszy sprzęt wysypie. Ale da się temu zaradzić: cierpliwość. Do latarni i kawałek dalej nie przyspieszaj czasu bardziej niż x4 i płyń sobie te 10w. na małej naprzód. W porcie masz bardzo duże szanse się z kimś zderzyć więc płyń i obserwuj otoczenie. Za latarniami możesz już przejść na mapę nawigacyjną (nadal możesz się zderzyć, więc czasem wyjdź na pomost i się rozejrzyj gdy OW o czymś zamelduje, chyba, że widzisz jednostki na mapie, jeśli tak to możliwe, że i to spowolni trochę sprzęt) i powoli przyspieszaj kompresję. Jak zobaczysz, że fps idzie ostro w dół to zmniejsz kompresję do stabilnego poziomu i czekaj. Jakieś 50 - 150 km (zależy od sprzętu) od bazy powinno się spokojnie dać przyspieszyć do x1024.
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 13 Styczeń 2016, 17:52, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#76 Wysłany: 13 Styczeń 2016, 18:27
No Królewiec to obecny Kalininrad, ale szczerze wątpię aby z Brestu kazano ci się cofać do bazy macierzystej z pierwszej "misji". Chyba, że znów zaczynasz od początku, od 1939 r.
Imię: Karol
Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 6 Skąd: pl
#79 Wysłany: 22 Styczeń 2016, 11:41
Mam problem z tym spolszczeniem, gdy instaluje czystego gwx'a - wszystko gra.
Ale kiedy w modach w JSGME dodaje tylko "GWXPL5 - Spolszczenie dla GWX 3.0", gra zawiesza się podczas ładowania patrolu w kampanii. Co z tym zrobić? Windows 10.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum