POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Listopad 2007, 13:25
Grey Wolves X
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #81  Wysłany: 28 Luty 2007, 16:53   

1. Co do silnika, to w podstawce był chyba nawet za głośny względem prawdziwości. (chyba, nigdy na U-Boocie nie byłem)

2. Nie pogłaśniaj głośników... Na stacji hydrolokatora jest przecież pokrętło głośności... Zresztą nakaż cichy bieg, to zaczną oficerowie szeptać...

3. Trzeba trochę pouciekać... Dlatego U-Booty ginęły jak muchy.... Po to instaluje się GWX, aby móc przeżyć prawdziwe emocje podczas gry....
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
drchiry 




Kraj:
poland

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 3
Skąd: Poland

 #82  Wysłany: 28 Luty 2007, 20:34   

No taa :) ja tez zaluje ze nigdy nie zdazylo sie byc na ubocie :)
Kolejne pytanie - jak zrobic zeby zainstalowac oddzielnie podstawke i GWX - tzn. pykac kiedy sie chce na podstawce a kiedy przyjdzie ochota to na GWX. Z tego co zauwazylem to chyba nie mozna zrobic 2 instalek? Mam nadzieje ze sie myle?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #83  Wysłany: 28 Luty 2007, 20:35   

Istalujesz podstawkę...
Kopiujesz folder z grą (tworzysz kopię CAŁEGO zainstalowanego folderu)
Instalujesz do kopii GWX
Bawisz się dobrze :D
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 28 Luty 2007, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #84  Wysłany: 3 Marzec 2007, 08:36   

Albo instalujesz oryginal i kopiujesz gdzies, potem instalujesz jeszcze raz... ja tez prosze o patcha do gwx i jesze linka do AOTD nowego jak można :balonik: matrose@onet.eu
 
     
jakub 
Bootsmann




Kraj:
poland

Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 57
Skąd: Jawor

 #85  Wysłany: 3 Marzec 2007, 12:32   

Co mnie zaskoczyło w GWX to że niema prawie życia na morzu jak grałem na czystym SHIII to wtedy jakieś C2 czasami się trafiło a tu nic może jakiegoś World moda wpakować?
_________________
http://img218.imageshack....6eec2110gz6.gif
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #86  Wysłany: 3 Marzec 2007, 13:24   

jakub napisał/a:
Co mnie zaskoczyło w GWX to że niema prawie życia na morzu jak grałem na czystym SHIII to wtedy jakieś C2 czasami się trafiło a tu nic może jakiegoś World moda wpakować?


Sorki ale się zaczynam zastanawiać Czy ja mam innego GWX-a ?! Jak to niema życie na morzu popłyń w okolice G.B a co ja mówię wszędzie jest ruch ! Może coś źle się zainstalowało bo naprawdę jest to dziwne. Popytaj innych może niech się wypowie reszta userów GWX-qa
 
     
Topp 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 127
Skąd: Czeszów

 #87  Wysłany: 3 Marzec 2007, 13:54   

Hmmm... W GWX ruch statków na morzu jest na pewno berdziej urozmaicony niż w czystym SH3. Mi udaje się spotkać sporo statków róznego rodzju. Od "choinkowych" neutrali, przez zwykłe alianckie merchy, aż po okręty Royal Navy.
_________________

 
     
jakub 
Bootsmann




Kraj:
poland

Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 57
Skąd: Jawor

 #88  Wysłany: 3 Marzec 2007, 14:42   

Ja tylko spotykam neutralne, swoje i przybrzeżne a Royal Navy tylko w pobliżu portów i cieśnin.
_________________
http://img218.imageshack....6eec2110gz6.gif
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #89  Wysłany: 3 Marzec 2007, 17:44   

ten patch to ten z 23grudnia, u mnie na GWX statki toną na rownej stepce niema juz efektownych przełaman, wybuchów itp tez tak macie ?????
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #90  Wysłany: 3 Marzec 2007, 19:24   

Panowie, o czym my tutaj pitolimy?! Trza się spotkać i pyknąć w GWX'a..., bo mało jest okazji do grania na necie z tym modem... . 8 marynarzy przed kompami się zbierze i będzie zabawa...
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 3 Marzec 2007, 19:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #91  Wysłany: 5 Marzec 2007, 11:15   

u mnie w GWX eksplozje tonących statków są niesamowite. Trzeba tylko mieć szczęście i trafić w odpowiednią część. Jeśli chodzi o ruch, to w ostatniej misji w kampanii natykałem się na same statki neutralne, ale przecież podczas drugiej wojny okręty nierzadko wracały do portów z zerowym tonażem. Akurat w podstawie SH3 trochę przegieli z ilością samotnych jednostek, ale specjalnie, żeby po prostu nie było nudno. Za to w GWX chyba częściej można natknąć się na konwoje, albo po prostu mam szczęście :)
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #92  Wysłany: 6 Marzec 2007, 13:47   

Cytat:
Jeśli chodzi o ruch, to w ostatniej misji w kampanii natykałem się na same statki neutralne, ale przecież podczas drugiej wojny okręty nierzadko wracały do portów z zerowym tonażem.

u mnie to samo 3 tyg w morzu i 2 zatopione frachtowce (5000t) nuda i nic sie nie dzieje - jak w polskim filmie :-) a tak serio nowy patch wnosi kilka nowosci graficznych ktorych wczesniej nie miałem kręcące sie anteny radarow, wykrywacz radaru na chrapach itp do tego mam gorszą pogode ;-) i wydaje mi sie ze niszczyciele maja niższą wykrywalnosc a wy co znalezliscie za nowosci ???????. Jak by kto szukał tego patcha albo calego GWX oto link do strony http://www.users.on.net/~jscones/GWX/
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #93  Wysłany: 7 Marzec 2007, 08:01   

A u mnie, jest ciekawie... parszywa pogoda, pierwszy tydzień nie oszczędza moich marynarzy na morzu Irlandzkim, ciągły sztorm rzuca wręcz okrętem typu IXB. Ze względu na złą widoczność wachta na kiosku w komplecie wypatruje okręty nieprzyjaciela... Nagle z mgły wyłania się frachtowiec, niestety już nic nie da się zrobić- będzie kolizja! U-boot uderza z impetem w lewą burtę frachtowca, oficer melduje, że mamy poważny przeciek. Cała załoga odpoczywająca na kojach zajmuje stanowiska bojowe. Przeciek załatany, więc rozkazuje rozpocząć pościg za wrogą jednostką... . Pościg trwa ok. 20 min. Stoję na kiosku i wypatruje wroga. Z mgły ponownie wyłania sie frachtowiec, bez wahania odpalam 1 torpedę z zapalnikiem magnetycznym..., czekam ok 30 sek. i słyszę jak torpeda wybucha pod kilem celu. Po tym znowu tracę kontakt z celem ale nie zaprzestaje poszukiwań... staram się znaleźć we mgle zarysy ognia, który nakieruje mnie na 'anglika'... . Znalazłem! Podchodzę do niego bliżej żeby mieć pewność, że torpeda za 20 000 tys. marek trafi, i... poszła, kolejna torpeda idzie na frachtowiec, tym razem czekam ponad minutę. Podpływam jeszcze bliżej i słyszę jak torpeda wybucha... statek idzie na dno a ja wraz z załogą odpływam jakieś 200 km i osiadam na dno aby przeczekać poszukiwania.


I jak? Smakowała opowieść krótka? POZDRO Matrose :lol
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 7 Marzec 2007, 16:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #94  Wysłany: 9 Marzec 2007, 15:16   

Pojawiły się nowe pliki GWX. Wersja (chyba update 1.02) z 6 marca. Ale oprócz tego również z tego samego dnia plik z niższymi antenami i 7 marca skórki. Tak więc wydaje się, żete dwa ostatnie pliki to opcje w 1.02 - tyle, że nie jestem pewien.

Pojawiły się też pliki z lutego i są to chyba jakieś poprawki do oryginalnej wersji. Nie było ich gdy ciągnąłem GWX 1 lutego. Ale podejrzewam, że 1.02 zawiera je.

Czy ktos wie o co w tych plikach chodzi?
Na prosty rozum wychodzi mi, że żeby zainstalować rozszerzenie w najnowszej wersji trzeba odpalić instalator podstawowej wersji, następnie 1.02 i ewentualnie te dwa dodatkowe pliki z 6 i 7 marca. Ale pewności żadnej nie mam.

Czy ktoś może to potwierdzić lub sprostować?

ps. Widzę, że mnóstwo osób pyta się czy GWX pójdzie na czymś klasy GF FX 5xxx. Nie pójdzie.
Żeby odpalać GWX bez stresów potrzeba conajmniej 1,5 GB ramu, procek klasy 3 GHz i kartę conajmniej klasy GF6600GT lub Radeon 9800 Pro.
Głównie spowodowane jest to powiększeniem renderowalnej sceny 3d z 8 Km na 16 km co zwiększa potrzeby obliczeniowe karty jakieś 4 razy. I nie ma większego znaczenia czy ogladamy kiełbasy w centrali czy oglądamy horyzont.
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #95  Wysłany: 9 Marzec 2007, 18:17   

Stwierdzam, że RAM'U to 512 starczy spokojnie... A tak w ogóle to co jest poprawione w nowym dodatku do GWX?
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Marzec 2007, 19:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #96  Wysłany: 18 Marzec 2007, 14:11   

U-1 do BdU!

Od 6 dni jestem na patrolu.... I nie licząc dwóch Blencheimów (czy jak im tam, te dwusilnikowce) nie spotkałem żywego ducha.... Pomocy... Paliwo mi się kończy, a ciągle mam 6 torped.... Zaraz się chyba do Scapa Flow wybiorę....

Widziałem do tej pory jeden neutralny statek... Rzeczywiście... Piękna oświetlona choinka... Ale po co świecił jak choinka stojąc w porcie? Mniejsza o to...

Wypłynięcie z Kilonii i kurs przez kanał, to najwspanialsze (wizulanie) chwile jakie spędziłem nad Silent Hunterem... Normalnie cały czas na lornetce i podziwiam okolicę.

Błąd z kwadratem, o którym pisałem zniknął na nowej karcie graficznej.

I choć zaczyna mi brakować paliwa, a w każdej chwili może zaatakować mnie samolot (swoją drogą... czemu one karabinów nigdy nie używają), stwierrdzam również, że mod jest fantastyczny
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
szymek 




Kraj:
poland

Imię: Szymek
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 5
Skąd: Gostyń

 #97  Wysłany: 19 Marzec 2007, 16:48   

Mam problem z zanurzaniem w GWX, płynąc np. na gł. 140m
z prędkością 1W daję na głębok. 200m i przez 20min nic... ,nie zanurza się
po tym czasie ani o 1m więcej. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?
W starym SH , albo AoD było dodatkowo: dziób -+15 rufa -+ 15 co pozwalało przy danej prędkości szybciej lub wolniej się zanurzać a tu nic z tych rzeczy (chyba , że coś przeoczyłem).
Na peryskopowej natomiast przy maszynach STOP okręt wynurza się sam ::<
Dolał bym trochę litrów do balastu ale jak? :? :?
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #98  Wysłany: 19 Marzec 2007, 23:15   

na peryskopowej ustaw głębokość 14m - marynarze utrzymają okręt na tej głębokości, a jeśli nie, to przy tym ustawieniu wypłynie maksymalnie na 12. Przynajmniej u mnie to działa. Ciężko jest zanurzyć okręt nie będący w ruchu, choć fakt - powinna być opcja zalania zbiorników. Tu też mam patent - kiedy sonarzysta melduje, że niszczyciel zrzuca bomby, to daje maks na przód. Po zrzuceniu bomb okręty wojenne nie prowadzą nasłuchu (bo by im uszy rozsadziło) i wówczas możesz spokojnie rozpędzić łajbę, co da Ci możliwość zejścia kilka ładnych metrów głębiej.
 
     
drchiry 




Kraj:
poland

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 3
Skąd: Poland

 #99  Wysłany: 31 Marzec 2007, 15:47   

Witam!
Wlasnie zaczalem od 39 grac w GWX - fajne komunikaty sie pojawiaja na radiu :) Mam pytanie - pojawiaja sie komunikaty w stylu SSS jakis okret tonie i tu pada szerokosc geograf i wysokosc - tzn polozenie. Wszystko pieknie tylko jak to znalesc na mapie (mapa podzielona na sektory a nie wg szer i wysok geograf)? GPSu tez na ubocie nie ma :)
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #100  Wysłany: 31 Marzec 2007, 16:19   

Weź mapę (normalny atlas geograficzny typu książka) i znajdź to miejsce? W grze się chyba tego nie da zrobić (w Sh2 się dało)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Instalacja The Wolves of Steel - krok po kroku
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 0 14 Maj 2018, 21:42
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów The Wolves of Steel - megamod
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 367 24 Listopad 2019, 01:09
WE514
Brak nowych postów Wolves of the Kaiser: 1914-1918 Mod
U-booty podczas I wojny światowej!
Seawolf Dodatki, mody i modowanie 10 9 Styczeń 2011, 11:42
PL_Marco


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group