POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GWX 3.0
Autor Wiadomość
Walker 




Kraj:
poland

Imię: Walker
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

 #81  Wysłany: 21 Marzec 2009, 22:25   

[Nie da nic (prawie)]

Czyli dodaje jednak jakieś dodatkowe łajby których w GWX nie ma?
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #82  Wysłany: 21 Marzec 2009, 22:41   

Nie ma sensu instalować pakietu jednostek dlatego, że GWX zawiera niemal wszystkie z tego pakietu. To czego nie zawiera - ma tak z powodu spójności z realizmem. Ponieważ część z tych jednostek miało nieco modyfikowane dane przez zespół GWX, to musiałbyś się bawić w decydowanie o tym która wersja plików jednostki zostaje - ta z pakietu czy ta z GWX. Wgranie pakietu na żywca na GWX spowoduje różne dziwne efekty, aż z większym sypaniem się gry włącznie.
 
     
Walker 




Kraj:
poland

Imię: Walker
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

 #83  Wysłany: 31 Marzec 2009, 23:48   

Czy w GWX zawsze na początku wojny pływają w konwojach pancerniki???
Na początku października 1939 roku posłałem na dno „Rodneya”, który płynął w konwoju eskortowanym przez… jeden DD!!! Na następnym patrolu powtórka, tym razem „Repulse” mknął po środku. Niestety: 2 chybione i 2 niewybuchy!!!
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #84  Wysłany: 1 Kwiecień 2009, 14:41   

Przyznam, że nie spotkałem. Ja tylko spotkałem na historycznej wyprawie. Chyba, że ty na jakiś z historycznych konwojów trafiłeś.. A może to zależy od realizmu? (np. ja na czystym Sh3 nigdy nie spotkałem liniowca w konwoju, a ktoś spotykał co patrol). Możesz przedstawić jakieś zdjęcia?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Walker 




Kraj:
poland

Imię: Walker
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

 #85  Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 00:10   

Na czystym też mi się nie zdarzyło, nawet jak zaczynałem przygodę z SHIII, grając na 41 % realizmie. Od niedawna mam neta i dopiero zainstalowałem GWX 3.0, jeśli chodzi o realizm to zostawiłem sobie tylko widoki.
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #86  Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 00:10   

ciekawa sprawa... wpłynąłem sobie do małego brytyjskiego portu i znalazłem tam jakieś małe gówienka +2 suby wroga! Czy warto w ogóle to topić?
A tak pozatym, ciekawa sprawa, walnąłem kolejno 4 magnetyki: +1,5m. +1m. -1m. i -1,5m.
WSZYSTKIE się od wrogiego suba odbiły.
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #87  Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 00:39   

Cytat:
Na czystym też mi się nie zdarzyło, nawet jak zaczynałem przygodę z SHIII, grając na 41 % realizmie. Od niedawna mam neta i dopiero zainstalowałem GWX 3.0, jeśli chodzi o realizm to zostawiłem sobie tylko widoki.


Grając na czystym, liniowiec pasażerski w konwoju spotkałem tylko raz jedyny. To było koło roku 41, 2. Flotylla, Typ IXC. Patrol był o ile dobrze pamiętam, na pd-wsch od wybrzeża Portugalii.

Chyba że u was "Liniowiec" to skrót myślowy od Okręt Liniowy a "konwój" to grupa operacyjna. ;] Cóż, spotkałem taką ekipę też raz, w drugiej połowie 1940 roku. 1. Flotylla, jakieś 1500 km na zachód od Francji. 2 były: Klasa "Revange" i klasa "King George V". Eskorta to jakieś 5-6 niszczycieli, dokładnie nie pamiętam bo to straaasznie dawno było.


Cytat:
ciekawa sprawa... wpłynąłem sobie do małego brytyjskiego portu i znalazłem tam jakieś małe gówienka +2 suby wroga! Czy warto w ogóle to topić?


Ja w GWX 2.0 spotkałem wrogiego gada na chodzie, tak z 300 km od wejścia do Wilhelmshaven. Rok 1940. 1. Flotylla. Noc była. Podpłynąłem blisko, to mnie praktycznie w ostatniej chwili zobaczył. Ostrzelał z pelotek (niecelnie). Ja go natomiast pierdzielnąłem z 88-ki i się okazało że to dziadostwo jest na hita. ;] Nie dostałem żadnych wielkich bonusów z tego powodu po powrocie do bazy, gra go traktuje jak każdy inny okręt wojenny, tyle że ze względu na mały tonaż dostaje się grosze. Torpedy bym na to nie marnował... Ale z działa, poza zasięgiem jego pelotek, to można sobie postrzelać. ;P
_________________

 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #88  Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 01:56   

Widzialem liniowiec w konwoju na czystym SH3. Pech chcial ze byl neutralny... ;>

PL_fox6 napisał/a:
ciekawa sprawa... wpłynąłem sobie do małego brytyjskiego portu i znalazłem tam jakieś małe gówienka +2 suby wroga! Czy warto w ogóle to topić?
A tak pozatym, ciekawa sprawa, walnąłem kolejno 4 magnetyki: +1,5m. +1m. -1m. i -1,5m.
WSZYSTKIE się od wrogiego suba odbiły.


W suba walnalem kontaktowka na minimalna glebokosc - jak widac na zalaczonym filmie - celnie. Repa za to duzo nie ma - ale ile frajdy ;)
Jako ciekawostke dodam, ze SH3 Commander nie "zauwaza" zatopienia (ale sama gra tak).

jaktopicsuby.zip
fox6: suby w portach topimy tym sposobem (krotki film instruktazowy) ;)
Pobierz Plik ściągnięto 219 raz(y) 7.44 MB

_________________

 
     
Walker 




Kraj:
poland

Imię: Walker
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

 #89   Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 02:26   

Mam marzec 40 roku, zatopiłem S-clas idącą w konwoju, normalnie, jak frachtowiec!!!
A co najlepsze nie zaliczono mi jej "wogle", fakt że za te ok. 800 GRT to dużo BdU nie da. No i nie ma okrętów podwodnych wroga w książeczce z sylwetkami, jak tak dalej pójdzie to jeszcze pośle na dno w przyszłości jakiegoś U-boota buszującego w konwoju!!
W sumie nie warto tracic "węgorzy" na wrogie suby a użycie artylerii w pobliżu "SC" raczej nie wchodzi w grę.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #90  Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 18:22   

Oj, chwila bo coś mi świta! :)

Tak, byłem parę razy świadkiem, jak to niszczyciel był doczepiony do kolumny konwoju jak normalny frachter. Ino że... najczęściej "rozwalało" to cały konwój! Tzn, jednostki w pobliżu gubiły się, blokowały nawzajem, próbowały wymijać. Zamieszanie się robiło, jednym słowem. Widać gra przez pomyłkę dopuszcza takie konfiguracje a potem sobie z nimi nie radzi. No, chyba że tylko ja tak miałem. ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 2 Kwiecień 2009, 18:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Walker 




Kraj:
poland

Imię: Walker
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

 #91  Wysłany: 3 Kwiecień 2009, 03:08   

Nie chodzi mi o DD ale o alianckiego suba ( S-clas albo U-clas), idą sobie najspokojniej w konwoju, zresztą i tak nie mają mnie czym namierzyc, ale mimo to jest to frustrujące!!!
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #92  Wysłany: 3 Kwiecień 2009, 22:08   

No to już są ruskie jaja... :schock Tzn. angielskie...
_________________

 
     
Walker 




Kraj:
poland

Imię: Walker
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

 #93  Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 03:46   

Ruskie też są, podobno, w opisie do GWX są jakieś "SZCZuki"
osobiście na patrolu nie spodkalem, ale któż z "Ka Leu" patroluje regularnie Ost SEE?!
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #94  Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 13:03   

Witam
Storm87 co daje LifeBoats & Debris - zmienia system wacht na podobny w SH4 ??? jakoś w naszym języku nic specjalnego na temat tego moda nie znalazłem

pozdr
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #95  Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 13:14   

Nie. Daje szalupy ratunkowe i różne rodzaje śmieci (w tym martwych marynarzy) po zatopieniu okrętu/statku.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #96  Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 13:19   

A już wczoraj odpowiadałem na to pytanie komuś, ale spoko, napiszę jeszcze raz. To jest modzik dodający szalupy z rozbitkami po zatopionych krętach + dużo więcej śmieci jak beczki, skrzynie, rozbite szalupy, jakieś koła ratunkowe, ciała na wodzie itp. W samej rozgrywce nic nie zmienia ale ją osładza. :D Coś takiego podobnego jest już chyba w klanowym pakiecie jednostek, ale jakbyś chciał mieć to na slinglu to pobierz śmiało, mod jest kompatybilny z czystym SHIII oraz z każdą wersją GWX.
_________________

 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #97  Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 13:20   

mike napisał/a:
Witam
Storm87 co daje LifeBoats & Debris - zmienia system wacht na podobny w SH4 ??? jakoś w naszym języku nic specjalnego na temat tego moda nie znalazłem

pozdr


Z nazwy wnioskowalbym, ze dodaje rozbitkow i szczatki po zatopionych statkach.
_________________

 
     
witmanne 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 46
Skąd: Szczecin

 #98  Wysłany: 4 Lipiec 2009, 09:30   

Walker napisał/a:
Nie chodzi mi o DD ale o alianckiego suba ( S-clas albo U-clas), idą sobie najspokojniej w konwoju, zresztą i tak nie mają mnie czym namierzyc, ale mimo to jest to frustrujące!!!


Nie wiem czy wiesz, ale sub na konwoju mi się też trafił - to zgodności historyczna. Do 40 cześć ich była konwojowana do GB z innych rejonów.
_________________
przegrać bitwę to nie to samo co być zwyciężonym
 
     
ARTUR_20 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Artur
Wiek: 38
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Gdańsk

 #99  Wysłany: 30 Październik 2009, 22:06   

Dlaczego w tej wersji okrety się zanurzają na 450 metrów ? 7b,c ?? jest jakiś mod na realną głębokość ??
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #100  Wysłany: 30 Październik 2009, 23:13   

ARTUR_20 napisał/a:
Dlaczego w tej wersji okrety się zanurzają na 450 metrów ? 7b,c ?? jest jakiś mod na realną głębokość ??


Na 450m? Na 100% realizmu?
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów Problem sh3 gwx-gwx 3.0
Kriss Pytania i odpowiedzi 4 20 Kwiecień 2010, 20:42
PL_petryko6
Brak nowych postów GWX 2.1
Eberhardt Mock Pytania i odpowiedzi 22 2 Kwiecień 2010, 12:10
Eberhardt Mock
Brak nowych postów Gwx 2.0-2.1
Kriss Ogólnie o Silent Hunter III 4 6 Lipiec 2011, 23:10
PL_Daritto


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group