Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 16 Listopad 2019, 12:53 Jak grać aby się nie denerwować?
O co chodzi w Warthunder? Ano zdobywamy punkty badań, które możemy przedzielić do odkrywania nowych, teoretycznie jeszcze lepszych pojazdów (statków, samolotów, czołgów).
Punkty otrzymujemy za jakąkolwiek aktywność w grze, czyli:
- zadawanie uszkodzeń,
- niszczenie przeciwnika,
- zajmowanie punktów kluczowych,
Otrzymać możemy także specjalne bonusu jeżeli:
- gramy pojazdem "premkowym" (kupionym za złote wrony),
- bitwa w której gramy będzie bitwą zwycięską,
- gramy z jakimiś aktywowanymi boosterami (np. +50% do zarobków)
Wniosek 1: Skupiamy się aby bitwa była wygrana, co zwykle ogranicza się do utrzymania kontroli nad strefami kluczowymi.
W grze pojazdy przeciwnika dobierane są do poziomu +/-1 do najwyższego BR pojazdu jaki posiadamy w zestawie. Czyli jeżeli zagramy w zestawie BR 1.0 + BR 1.0 + BR 2.0, jest wysokie prawdopodobieństwo iż matchmaker rzuci nas na pojazdy BR 3.0.
Wniosek 2: Ograniczamy się do zbliżonego BR pojazdów w garażu
Zasada ta dotyczy wszystkich graczy w zespole (squadzie): bardziej wyrównane BRy pojazdów automatycznie zwiększają szansę na wygraną i wynikający z tego bonus.
Wniosek 3: Pojazdy (statki, samoloty, czołgi) wszystkich graczy w zespole powinny mieć zbliżony BR.
Elementem zwycięstwa jest kontrola kluczowych stref, w ten sposób można wygrać bitwę nawet jeżeli drużyna przeciwna dominuje na mapie. Kontrola oznacza nie tylko ich zajmowanie, ale również "resetowanie" punktów zajętych przez przeciwnika.
Wniosek 4: Staramy się używać pojazdów szybkich aby w miarę możłiwości szybko zajmować i resetować kluczowe punkty.
Ostatnim aspektem jest typ gry.
Więcej zadanych uszkodzeń, więcej zniszczonych wrogów tym końcowy bonus jest większy. Stąd powinniśmy wybierać gry "szybkie".
Wniosek 5: Gramy w trybach AB (arcadic battles).
____________________________________
Budując swój "idealny" zestaw należy także pamiętać o innych aspektach gry:
1) Na wyższych poziomach do gry dochodzą cięższe, silnie opancerzone kutry oraz samoloty bombowe. Niestety niektóre pojazdy gracza nie są wyposażone w działka AA zarządzane przez AI. Pojazd taki staje się łatwym celem dla samolotów przeciwnika.
2) Część kutrów / patrolowców posiada działa podrzędne (secondary), także sterowane przez AI. Część graczy podnosi celność poprzez wydawanie realnej gotówki, co przyczynia się do jej wysokiej skuteczności przeciwko mniejszym kutrom i samolotom.
3) Gra AB jest dużo łatwiejsza (stabilizacja działa, automatyczny dystans do przeciwnika, celownik bombowy), podświetlanie pozycji przeciwnika, jednak przeciwnik też dysponuje tego typu ułatwieniem. Dlatego w grach AB liczy się mocno taktyka gry.
____________________________________
Arcadówki może nie są zbyt dobrze oceniane przez graczy, jednak ten temat to "jak najlepiej expić", czyli jak najszybciej zarabiać.
Do gier na niszczycielach polecam tryb Bitwy Realistyczne / Realistic Battles, gdzie celność i umiejętność odkładania właściwego wyprzedzenia pozwala na osiąganie najlepszych wyników.
Przy okazji gra RB mniej faworyzuje samoloty (limitowana amunicja, brak celownika).
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#3 Wysłany: 16 Listopad 2019, 14:45
PL_CMDR Blue R napisał/a:
A nie jak grać, aby się nie denerwować? (czyt. aby dobrze się bawić?)
Niemniej jak patrzę na twoją grę z nami... to zaprzeczasz punktom 4 i 5...
Ta gra potrafi doprowadzić do białej gorączki, np. grając na AB też potrafi niemiłosiernie "zdenerwować" jak sam bohatersko bronisz punkt, a tu Ci przyleci jakiś Junkers i spuści Ci prezent na głowę.
Czasami trzeba z czegoś rezygnować, bo mało jest takich kombinacji które spełniają wszystkie te punkty. No i z wami gram dla wspólnej gry, przy okazji łapiąc punkty.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#5 Wysłany: 16 Listopad 2019, 19:15
A co z chatem jak dolaczyc gdzie szukac co szukac??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum