POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
JAK UCIEKAĆ STATKOM ESKORTY ?
Autor Wiadomość
hall3000
[Usunięty]
Kommodore




 #1  Wysłany: 17 Styczeń 2006, 09:01   JAK UCIEKAĆ STATKOM ESKORTY ?

Witam,mam pytanie ,jak zmanewrować statki eskorty ,atakujące nasz okręt ? Ciągle jakoś mi się nie udaje ,zmieniam kurs na cichym biegu ,a i tak te skurczybyki mnie namierzają i po pewnym czasie topią.Poradzicie coś? :bum: -------- :chusteczka:
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #2  Wysłany: 17 Styczeń 2006, 12:33   

SH2 czy SH3???
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
hall3000
[Usunięty]
Kommodore




 #3  Wysłany: 17 Styczeń 2006, 12:43   

hmm,w Silent Hunter 2,sory zapomniałem powiedzieć :lol
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #4  Wysłany: 17 Styczeń 2006, 12:47   

NA SINGLU czy MULTI?? I opisz co dokladnie sie dzieje, kedy Cie topia w jakiej sytuacji. Trudno jest sprecyzowac w jednym zdaniu jak uciekac gdyz taki wywod musial by byc bardzo dluuuugi
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Sheep 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 284
Skąd: Jaworzno

 #5  Wysłany: 17 Styczeń 2006, 13:07   

Heh odpowiedż może być też krótka po prostu trzeba trenować to jest podstawa. Nie ma prostego rozwiązania jest dużo technik walki z eskortą i przedewszystkim zależy to od tego czy chodzi o multi czy singla.
_________________

 
     
hall3000
[Usunięty]
Kommodore




 #6  Wysłany: 17 Styczeń 2006, 15:13   

Właściwie to chodzi mi o singla,jestem w tej grze narazie początkujący. :zawstydzony:
 
     
PL_Sheep 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 284
Skąd: Jaworzno

 #7  Wysłany: 17 Styczeń 2006, 15:39   

Dużo manewrów, zmiany glębokości prędkości itd itd. to jest w wielkim skrócie.
_________________

 
     
Mati
[Usunięty]
Kommodore




 #8  Wysłany: 20 Styczeń 2006, 15:14   

Ja ide tak na 150 m i daje na maxa predkosc :8)
 
     
hall3000
[Usunięty]
Kommodore




 #9  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 15:26   

faktycznie,głębokość jest najważniejsza i prędkość....dzięki :lol
 
     
PL_HELLBOY 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 250
Skąd: Andrespol/Łódź

 #10  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 17:20   

im jesteś głębiej tym musi upłynąć więcej czasu zanim do ciebie dotrą bomby głębinowe. Dzięki temu masz więcej czasu na manewry i ucieczkę. Po za tym jeśli jesteś na dużej głębokości, ciśnienie jakie tam panuje może spowodować samoistną detonację bomb zanim te znajdą się w twoim pobliżu. Ale tu już musisz uważać żeby przypadkiem i ciebie nie rozerwało :bum:
 
     
PL_U-99 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 224
Skąd: Środa Śląska

 #11  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 18:54   

Zgoda HELLBOY, ale czym głębiej jesteś tym mniej masz metrów pod sobą aby się zanurzyć głębiej :sos help: . Różnica ciśnień ma też niekorzystne skutki, gdyż lekkie uszkodzenie przez bąbe może się powiększyć przez ciśnienie, :bum: ale to już chyba nie ma miejsca w SHII :? :?
_________________
We Won't Get Fooled Again!!!!
 
     
PL_HELLBOY 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 250
Skąd: Andrespol/Łódź

 #12  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 19:30   

A co wy na to?

Active sonar sends out a “beam” of sound from the transmitting ship.
This beam has the same basic shape as a beam of light from a flashlight.
It also decreases in strength with distance just like light from a
flashlight becomes less efficient with distance. The maximum effective
distance for active sonar in WWII was about 2500 yards. This
range was greatly affected by a variety of factors including weather
conditions, isothermal layers, ocean currents and the skill of the operator.

Tekst pochodzi z pdf-a:
http://www.polishseamen-f...topic.php?t=835

dd.jpg
Plik ściągnięto 10662 raz(y) 12.55 KB

 
     
PL_U-99 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 224
Skąd: Środa Śląska

 #13  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 19:57   

Wszystko pięknie, ale aby być na pozycji SUBMARINE 3 najpierw musimy być na pozycji SUBMARINE 1 :placzus: . To jest niemożliwe być tak blisko jakiegoś DD i, żeby on o tym nie wiedział :! :! :sos help:
_________________
We Won't Get Fooled Again!!!!
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #14  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 20:01   

To sa pozycj SUB-ow a nie 3 inne suby i jak najbardziej takie cos sprawdza sie w grze
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_U-99 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 224
Skąd: Środa Śląska

 #15  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 20:12   

Ja rozumie, że to są przykładowe pozycje SUB'a, ale zbliżając się od czoła do DD najpierw musimy być w pozycji zaznaczonej jako SUBMARINE 1, a dopiero później w pozycji SUBMARNIE 3. Powiem szczerze, że nie chce mi się wierzyć, że to się sprawdza w grze :niewiem:
_________________
We Won't Get Fooled Again!!!!
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #16  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 20:42   

Ale tutaj chodzi o ASDIC czyli wtedy jak SUB zostal juz dawno wykryty HYDROFONEM
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_U-99 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 224
Skąd: Środa Śląska

 #17  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 20:45   

I WSZYSTKO JASNE :! :! :sos help:
_________________
We Won't Get Fooled Again!!!!
 
     
PL_HELLBOY 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 250
Skąd: Andrespol/Łódź

 #18  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 20:52   

teraz wystarczy określić odpowiednie zanurzenie suba i odległość od DD i luzik :kroliczek:
Pod tym rysunkiem była taka tabelka której w ogóle nie kumkam, coś mi te odległości w metrach nie pasią... głębokość 920 m? i zasięg... :niewiem:
Depth (m) Range (m)
92 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
184 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .61
276 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .92
368 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .123
460 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .154
552 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .185
644 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .216
736 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .247
829 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .278
920 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .309
 
     
PL_U-99 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 224
Skąd: Środa Śląska

 #19  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 21:36   

MOŻE TO MA BYĆ NA ODWRÓT :! :? :niewiem:


RANGE(m)---------------------DEPTH(m)

92 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
184 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .61
276 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .92
368 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .123
460 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .154
552 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .185
644 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .216
736 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .247
829 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .278
920 . . . . . . . . . . . . . . . . . . .309


To by miało sens :juppi: Czym dalej od DD tym głębiej trzeba zejść. Tak wynika ze schematu.
_________________
We Won't Get Fooled Again!!!!
 
     
PL_HELLBOY 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 250
Skąd: Andrespol/Łódź

 #20  Wysłany: 24 Styczeń 2006, 22:04   

no tak, teraz to by się zgadzało.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać
wymagane modyfikacje, programy
PL_fox6 Kampania multiplayer SH III 2 23 Listopad 2012, 18:05
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak zrobić misję - tutorial video
Gość Strefa MISJOnarzy 10 5 Listopad 2014, 17:57
PL_olek0849
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Brak nowych postów Przyklejony: Jak podać pozycję swoją / konwoju
PL_Andrev Kampania multiplayer SH III 4 24 Październik 2008, 14:10
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Jak skutecznie uciekać?
AdrianC4 Pytania i odpowiedzi 12 20 Wrzesień 2011, 19:24
Gość
Brak nowych postów realistyczne sensory eskorty
august40a Dodatki, mody i modowanie 12 18 Kwiecień 2014, 10:14
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group