POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_HUBAL
4 Grudzień 2007, 19:02
Silent Hunter 4
Autor Wiadomość
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 26 Październik 2007, 11:51   Silent Hunter 4

Ubisoft has been planning to announce an add-on to Silent Hunter 4 that includes a new campaign, U-boats in the Pacific and Indian Ocean, and patch 1.4. The news was leaked prematurely on the Ubisoft forums.

LINK

Bugs solved:

· Destroyer/Submarine collisions always leading to the destroyer being sunk
· periscopes are not animated properly in the interior of US submarines
· Save & Load issues with the submarine crew
· Magnetic/Contact Detonator switch not working
· Improper display of the TBT interface in Widescreen resolutions
· Loss of torpedo aiming track when crossing the International Date Line
· Enemy ships do not detect steam torpedoes accurately
· Metric/Imperial system issues

Misc changes:

· Damage taken by hulls submarine is shown in the damage interface
· Entries in Captain’s Log are now limited for better performance
· Screenshot names now contain the date they were taken on
· End patrol ports are now displayed on the map
· Objectives on the navigation now change color when completed

Engine improvements:
· Rendering distance increased to 20km, with appropriate improvement in visual sensors capabilities
· Dynamic loading of game units has been implemented, considerably improving loading times
· Improvements to Water rendering

Pożyjemy, zobaczymy ;>
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 26 Październik 2007, 11:53, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #2  Wysłany: 26 Październik 2007, 13:51   

może po raz kolejny odpale SHIV... jakoś nie mogę na razie się przekonać...
_________________

 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #3  Wysłany: 27 Październik 2007, 22:12   Re: Silent Hunter 4

PL_Marco napisał/a:
Ubisoft has been planning to announce an add-on to Silent Hunter 4 that includes a new campaign, U-boats in the Pacific and Indian Ocean, and patch 1.4. The news was leaked prematurely on the Ubisoft forums.

LINK

Bugs solved:

ˇ Destroyer/Submarine collisions always leading to the destroyer being sunk
ˇ periscopes are not animated properly in the interior of US submarines
ˇ Save & Load issues with the submarine crew
ˇ Magnetic/Contact Detonator switch not working
ˇ Improper display of the TBT interface in Widescreen resolutions
ˇ Loss of torpedo aiming track when crossing the International Date Line
ˇ Enemy ships do not detect steam torpedoes accurately
ˇ Metric/Imperial system issues

Misc changes:

ˇ Damage taken by hulls submarine is shown in the damage interface
ˇ Entries in Captain?s Log are now limited for better performance
ˇ Screenshot names now contain the date they were taken on
ˇ End patrol ports are now displayed on the map
ˇ Objectives on the navigation now change color when completed

Engine improvements:
ˇ Rendering distance increased to 20km, with appropriate improvement in visual sensors capabilities
ˇ Dynamic loading of game units has been implemented, considerably improving loading times
ˇ Improvements to Water rendering

Pożyjemy, zobaczymy ;>



Tłumaczenie:

Naprawione Bugi:

-Sytuacje w ktorych dochodziło iz niszczyciel po kolizji z okrętem podwodnym poszedł na dno, zostały wyeliminowane
-naprawiono obraz z peryskopu w Amerykańskich okrętach podwodnych
-naprawiono błędy podczas zapisywania oraz ładowania stanu gry
-zapalniki megnetyczne/kontaktowe działaja poprawnie
-poprawiono obraz podczas grania na dużych rozdzielczo?ciach
-naprawiono bug ze stratš lini celowania torpedami
-poprawiono wykrywanie torped przez niszczyciele eskorty
-naprawiono system metryczny w grze

Błędy po?rednie / mniej znaczšce:

-uszkodzenia kadłuba które doznaje sub sš pokazywane na pasku interfejsu
-wchodzenie do loga Kapitana zostalo ograniczone
-zdjęcia wykonywane podczas gry będa zawierać dokładne informacje kiedy zostšły wykonane
-port w którym mamy zakończyc misję będzie zaznaczony na mapie
-obiekty nawigacyjne po zakończeniu zadania zostanš pod?wietlone


Zmiany w silniku gry:

-zasięg widzialno?ci powiększony o 20km ( w zaleznosci od warunkow pogodowych)
-czas przeładowywania w grze, został urzeczywistniony da czasu realnego
-poprawiono wyglšd wody

Dodatkowa informacja dotyczące patcha:

W patchu powinnismy dostać:

-Niemiecką kampanie na Atlantyku, wraz z kilkoma Niemieckimi okrętami podwodnymi, oraz z nowymi modelami statków.

-
_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_HUBAL 27 Październik 2007, 22:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_piter07-71 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 8
Skąd: Mosina

 #4  Wysłany: 28 Październik 2007, 23:33   Path 1.4 do SH4

Witam

Na kiedy można spodziewać sie tego Patcha i skąd można go będzie pobrać ?
_________________
piter07-71
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 29 Październik 2007, 08:12   Re: Path 1.4 do SH4

PL_piter07-71 napisał/a:
Witam

Na kiedy można spodziewać sie tego Patcha i skąd można go będzie pobrać ?


add-on to o ile się nie mylę dodatek. Czyli raczej trzeba będzie za niego wybulić...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #6  Wysłany: 29 Październik 2007, 17:23   

juz czekam na bismarcka z graf zeppelinem i prinz eugenem :D
 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #7  Wysłany: 31 Październik 2007, 18:44   

WYDANIE PATCHA 1.4 PRZEWIDZIANE JEST NA POŁOWE LISTOPADA



WYDANIE ADD-ONu PRZEWIDZIANE NA WIOSNE 2008
_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Ostatnio zmieniony przez PL_HUBAL 31 Październik 2007, 18:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 31 Październik 2007, 18:46   

o! A jednak ma być osobno patch wydany? Myślałem, ze tylko do Add-onu chcą go dołączyć...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Areczek 




Kraj:
poland

Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 9
Skąd: z głębin

 #9  Wysłany: 20 Listopad 2007, 22:00   

A tutaj mamy pierwsze screeny z dodatku U-Boat Missions, na razie nie jest ich wiele ale zapraszam do oglądania:

http://www.gametrance.pl/...al=794&id_g=794
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [ Ankieta ] FINAŁ konkursu filmowego Silent Hunter III + IV
PL_Hagal Dodatki, mody i modowanie 1 14 Wrzesień 2009, 17:16
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking Silent Hunter III - edycja 2015/2016
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 1 7 Grudzień 2015, 20:56
sNr
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ Silent Hunter III
Najczęściej zadawane pytania odnośnie SH III
PL_Marco Pytania i odpowiedzi 0 20 Luty 2007, 15:11
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Ranking Silent Hunter III
Wszystko co musisz wiedzieć o grach rankingowych Silent Hunter 3
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 14:38
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Zaproszenie do gry rankingowej w Silent Hunter IV
Lista aktywnych graczy
PL_Hagal Wykaz patroli 33 6 Maj 2009, 14:01
Aras
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group