POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Torpedy w okretach AI ?
Autor Wiadomość
Bako 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Bartek
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 31
Skąd: Krakow

 #1  Wysłany: 16 Marzec 2008, 23:53   Torpedy w okretach AI ?

Witam !!!
Tak sie zastanawiam czy napewno okrety sterowane przez komputer (AI) nie wystrzeliwuja torped bo kiedys w kampani zaatakowalem konwoj wykryty przez innego U-bota ktorego defakto potem spotkalem na morzu i niektore statki byly uszkodzone i sie palily a jeden nawet zatonol bez mojej ingerencji. Czy ten okret p. ostrzelal je tylko z dziala czy moze poslal jakies cygara.
A jesli tego nie roba czy istnieje mod lub jakis wpis w config ktory to zmienia. Bo jesli niszczysciele maja bomby glebinowe uzywaja ich i sa one ograniczone to czemu nie moze byc tak z torpedami ?
_________________
Pozdrawiam
Bako
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 17 Marzec 2008, 00:07   

Opcja są 2.

1. Ostrzelał z działa
2. ściągnął samoloty

Jako, ze spotkałeś U-Boota podejrzewam GWX... Jeżeli tak to obie opcje są prawdopodobne.. Torped na AI nie oferuje żaden mod (bo nie ma do tego kodu, tak samo jak sub AI nie zmieni głębokości o ile wiem)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Bako 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Bartek
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 31
Skąd: Krakow

 #3  Wysłany: 17 Marzec 2008, 22:31   

Dzieki wielkie
A czy ktos moze pracuje nad tym.
Tak GWX 1.03 zastanawiam sie nad GWX 2.0 a tam tez jest tak samo z tymi torpedami ze AI nie strzela ?
_________________
Pozdrawiam
Bako
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 17 Marzec 2008, 22:55   

Nie... AI nie ma wogóle zapisanej takiej możliwości...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Bako 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Bartek
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 31
Skąd: Krakow

 #5  Wysłany: 18 Marzec 2008, 22:22   

Dzieki wielkie
_________________
Pozdrawiam
Bako
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #6  Wysłany: 19 Marzec 2008, 05:02   

Jeśli eksperymentowałeś na modach z misjami a o tym zapomniałeś to jest taka opcja...

Jest mod na SH III dzięki któremu ubooty sterowane przez komputer atakują konwój i mają własne AI - ba, jest nawet mod w który można pływać w SH III jednostką nawodną i niezły młyn robić na morzu :lol

Szczerze wątpię w to jednak. Sądzę że to robota samolotu jak napisał Finek bądź ognia krzyżowego który być może na siebie ściągnąłeś... :lol

Bywa też w SH III tak że przy dużej fali statki toną same... ale to już jeden z milionów bugów tego symulatora :lol

Pozdrówka!
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #7  Wysłany: 19 Marzec 2008, 20:51   

a jaki tytuł moda z jednostką nawodną?
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #8  Wysłany: 21 Marzec 2008, 19:33   

he he....

nie chce się czesać netu widzę...

to 'sznellboty' panowie... więcej nie podpowiem :D
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #9  Wysłany: 21 Marzec 2008, 20:01   

wlasnie zobaczylem s boot jest w wersji beta ale da sie grac
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #10  Wysłany: 22 Marzec 2008, 05:23   

widzisz. a jednak mówiłem prawdę :) . Szukajcie a znajdziecie...

No dokładnie - jest grywalny ale jest sporym krokiem do zrobienia DD do SHIII. Niby to nie jest takie trudne ale najgorzej by było wymodelować wnętrze kabin dd i odczyty czujników. DD sobie można pływać jak się chce - co z tego jednak skoro niemy, głuchy...

echhhh.... wkodować odpał głębinówek i jeży bo o reszcie nawet nie śmię marzyć :P
Ostatnio zmieniony przez sOnar 22 Marzec 2008, 05:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_BOBIK 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: dolnośląskie

 #11  Wysłany: 22 Marzec 2008, 18:02   

Czy to to
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #12  Wysłany: 23 Marzec 2008, 04:17   

Tak to to o ile masz finalną grywalną wersję moda. Sam screen sboota nic nie mówi. Są takie same o ile pamiętam...
 
     
PL_BOBIK 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: dolnośląskie

 #13  Wysłany: 23 Marzec 2008, 21:14   

A JAKIE FAJNE MULTI :schock

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Prawda o oceanicznych okretach podwodnych
Morze Statki i Okręty 1/2008
PL_Hagal Historia I i II wojny światowej na morzach i oceanach 42 13 Luty 2008, 10:50
mike
Brak nowych postów Torpedy
Schepke Pytania i odpowiedzi 2 21 Styczeń 2013, 07:02
PL_Daritto
Brak nowych postów torpedy
Statesman Pytania i odpowiedzi 1 16 Wrzesień 2009, 22:30
kołcz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi TORPEDY
ich dostepnosc na okretach podwodnych w danym roku
PL_U-96 SUB - Taktyka 0 14 Listopad 2006, 09:16
PL_U-96
Brak nowych postów Torpedy
karus73 SUB - Taktyka 3 27 Wrzesień 2005, 07:55
Skyman
Brak nowych postów Niemieckie torpedy
dane techniczne torped niemieckich
Grossus Pytania i odpowiedzi 3 11 Sierpień 2012, 10:19
Grossus
Brak nowych postów NIEMIECKIE TORPEDY
PL_HUBAL Historia I i II wojny światowej na morzach i oceanach 1 27 Czerwiec 2005, 13:06
PL_Hartmann


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group