Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#2 Wysłany: 17 Kwiecień 2009, 13:21
Instalacja przez JSGME czy trzeba kopiować pliki ręcznie? Wpływa tylko na efekty przy eksplozjach i pożarach, czy na inne również? Jak wygląda ogień z bliska? Jak wygląda na trafionych samolotach? Rad bym usłyszeć odpowiedzi na me pytania.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 67 Skąd: Warszawa
#3 Wysłany: 17 Kwiecień 2009, 13:40
Z przyjemnością odpowiem Koledze na pytania.Ja wgrałem kopiując pliki ręcznie.Przy uderzeniach torped ze statku sypie się cała masa odłamków.Ogień jest jak na screenach.Czerwony i intensywny.Jak zaczniesz walić do tankowca z działa to pali się jak pochodnia i wygląda jak w realu.Nie ma co prawda plamy płonącej ropy ( szkoda!!!)ale to i tak fajniejszy efekt niz w gołym SHIII.Do samolotów nie strzelam tylko zmykam pod wodę.Mnie sie podoba zajebiście.Polecam gorąco.Wgrałem też całą masę statków z modu AOTDMAXS i Iambecomes MF.Pozdrawiam gorąco .W razie pytań proszę o wiadomosć na forum lub PW.
_________________
Ostatnio zmieniony przez JacekR 17 Kwiecień 2009, 13:48, w całości zmieniany 2 razy
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#4 Wysłany: 18 Kwiecień 2009, 11:29
Brzmi kusząco. A takie efekty jak np piana tworząca się przed dziobem okrętu? Jak to wygląda i czy w ogóle się zmienia?
Jeszcze z nieco innej beczki mam pytanie do innych forumowiczów, a nie ma sensu zakładać nowego tematu. W każdym razie dotyczy to też efektów w grze. Czy wiadomo wam coś na temat tego, by SH3 czysty lub z GWX 2.x obsługiwał zaawansowane efekty poświaty (overglow)? Bo wyobraźcie sobie, mam taką sytuację. W środku patrolu, ni z gruchy ni z pietruchy, grafika zaczęła wyglądać duuuuużo lepiej! Dlaczemu - nie mam pojęcia. Czy ja jakiegoś ukrytego skrótu użyłem? A może to moja karta graficzna zafundowała mi taki prezent??? Wszystko wyglądało cudownie, odbicia, poświaty wokół okrętów, efekty mgły, słońce na wodzie.... No miód. Tylko taki miałem błąd, że przedział łączności mi się nie wyświetlał prawidłowo. Efekt utrzymywał się do końca patrolu, a potem sobie znikł. Macie na to jakieś wytłumaczenie?
P.S. Narobiłem trochę screenów, mogę zapodać jeśli chcecie.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 67 Skąd: Warszawa
#8 Wysłany: 19 Kwiecień 2009, 10:05 SH4 effect for SH3
Nie mam pojęcia czy ten mod nie wysypie gry przy misjach rankingowych ,bo po prostu nie biorę w nich udziału.Na multi nie gram od bardzo dawna.Wolę samotne misje.A co do piany na dziobie okrętu ,to pewnie jest do tego jakiś mod.Ja na razie wgrywam nowe jednostki do mojego SH3 + GWX2.1( plik campaign _SCR).Mam ich już bardzo dużo.A tak na marginesie ,czy mógł by ktoś zapodać link do modzika z dziurami od torped?
Chociaż ten modzik masz jak sądze cały czas na dysku! Znajduje się w folderze "Optional" w paczce z efektami SH4 dla SH3. Jest również opcjonalną częścią spolszczenia do GWX 2.1. Chyba że spolszczenia nie używasz. Nazywa się to Torpedo Damage Final. Sprawdź sobie.
P.S. Wyczytałem na SubSimie że podobno modzik lubi się wywalić do windowsa na GWX 2.x Podobno mają się tym zająć ale kiedy - nie wiadomo. Póki co pływam na nim pierwszy patrol i jest ok. Jak wrócę to się podzielę wrażeniami.
3. Gramy na czystej grze w wersji 1.4 plus pakiet tekstur i jednostek oraz pakiet misji "Both". Ze względów fair play zabronione jest samowolne modowanie gry.
Czyli nie instalujemy taki rzeczy, raz że jest możliwość że negatywnie wpłynie to na i tak wyżyłowane łącza, a dwa to trzeba by indywidualnie rozpatrywać przypadki czy gracz ma na tyle mocnego kompa itp. Więc darowaliśmy sobie takie akcje.
Było już próba grania na czymś podobnym z GWX łącznie i nie wypaliło to więc zostaje tak jak dotychczas. Przynajmniej na razie, co nie oznacza że kiedyś się to może zmieni
(coraz częściej ludzie maja dobrej klasy sprzęt i łącza - ale jeszcze nie teraz).
I jeszcze jedno idą miesiące wakacyjne, zbliża się lato - większość z nas więcej czasu spędza na łonie natury (rower, opalanie, panienki zbliżają się wyjazdy wakacyjne) więc ilość gier na pewno dodatkowo zmaleje wiec tym bardziej lepiej takie różne kombinacje sobie na razie darować , tym bardziej że w ranku świat głownie podziwia sie przez peryskop i to jak eskorta nie ciśnie
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 67 Skąd: Warszawa
#11 Wysłany: 19 Kwiecień 2009, 11:21
Dzięki.
Mam go rzeczywiście na dysku.Tylko nie uaktywniony.Spolszczenie wgrałem ręcznie plus błękitny kolor Morza Śródziemnego.Reszty ,która tam była nie ruszałem.Pozdrawiam
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#12 Wysłany: 19 Kwiecień 2009, 14:59
No to już mogę powiedzieć nieco więcej na temat tej zabawki.
Modzik równie dużo poprawia co psuje.
Rzeczy które mu piszę na plus:
- Fantastyczny dym z pożarów!
- Jak rybka uderza w cel lub cel eksploduje - z okrętu do wody leci maaaasa różnych śmieci i ciał załogi. Wszystko to unosi się ładnie na wodzie i wygląda pysznie
- Trafiony okręt wypuszcza race sygnałowe!
- Możliwość (ręcznego ) włączenia dla okrętów syren alarmowych (te dla okrętów wojennych są świetne - "All hands battlestations!!!")
- Pożary na okrętach wyglądają PRZEWAŻNIE ładnie
- Serie z działek Plot. wyglądają spektakularnie!
A na minus liczę:
- Efekty piany co prawda lepsze niż w podstawce, ale gorsze niż w GWX.
- Wymagania sprzętowe rosną. Znacznie....
- Dym z kominów jest za jasny!
- A w nocy mało co się cieniuje, więc okręty widać ciemną nocą z 5 km jak na dłoni!
- To samo z pianą ubijaną przez śruby naszego okrętu.
- BUGI!!! Gdy woda zalewa ogień na pokładzie, ten natychmiast ZNIKA (nie mylić z zAnika) razem z 500 metrami dymu. Paskudztwo!
- Niektóre efekty ognia (strzały z dział, płonące szczątki w powietrzu) są przejaskrawione i walą brzydko po oczach.
- To co prawda kwestia gustu, ale eksplozje pocisków plot, bomb głębinowych i torped (obserwowane pod wodą) mi się nie podobają. Eksplozje nawodne z resztą też jakieś takie dziwne....
- Małe pożary na pokładzie (takie najmniejsze ogienki) Wyglądają sztucznie, jak bym w pierwszego Unreala grał, to tam tak wyglądał ogień na pochodniach.
- Bugi w AI niektórych jednostek. W czasie ataku na konwój jeden z dedeków nie robił nic, tylko krążył w kółko ostrzeliwując niebo pociskami oświetlającymi. Wywalił ich co najmniej setkę w jedno miejsce, tworząc prawdziwe sztuczne słońce!
- Chłopaki ze SubSima twierdzą, że pod GWX 2.x i wyższych są wywałki do Windowsa. Ja tam nie zauważyłem.
- Gryzie się z LifeBoats & Debris i innymi takimi modami, więc o szalupach ratunkowych zapomnijcie.
Reasumując - wracam do poprawionych efektów z GWX 2.0 Może nie są aż tak spektakularne, ale niewiele im brakuje. Może jak RB popracuje bardziej nad swoim modem to się za niego ponownie zabiorę.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#13 Wysłany: 19 Kwiecień 2009, 19:23
jeżeli jest to mod działający na zasadzie podmianki plików to:
1.Można podmienić tylko niektóre pliki
2.W rankingu można chyba wprowadzić niewielkie zmiany (ja obecnie mam dźwięki z GWX, folder Submarine i folder Crew)
Patrząc jednak na minusy tego moda, mnie interesuje tylko:
Cytat:
- Trafiony okręt wypuszcza race sygnałowe!
- Możliwość (ręcznego ) włączenia dla okrętów syren alarmowych (te dla okrętów wojennych są świetne - "All hands battlestations!!!")
2.W rankingu można chyba wprowadzić niewielkie zmiany (ja obecnie mam dźwięki z GWX, folder Submarine i folder Crew)
O ile dźwięki się zgodzę, to grzebanie w innych folderach (min w Submarine i Crew) o ile nie chodzi o podmianę tekstur, jest niedozwolone... Zasadniczo, zanim zmodujesz, musisz uzyskać pozwolenie... Bo raz jeden gracz nie zauważył, że mod.... całkowicie mu zmienił załogę i miał zupełnie innych załogantów, niż inni.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#17 Wysłany: 20 Kwiecień 2009, 13:36
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Może sprawdził, które pliki podmienia który mod? I jeżeli podmieniają 1 i ten sam plik = się gryzą
Dokładnie tak, nie pamiętam który, ale chodzi o plik odpowiedzialny za śmieci na wodzie, bo i jeden i drugi mod na to wpływa. W każdym razie mi one razem nie działały. Zatopiłem parę okrętów i nawet pół szalupy nie zauważyłem na wodzie.
EDIT: Ale skoro Tobie działa, to prawdopodobnie ja coś pokręciłem przy kopiowaniu plików.
Witam
Mam pytanko-Wiecie może czy ten mod będzie mi działał z czystym , zpatchowanym SH3? ( mam tylko jakiegoś modzika, który dodaje większe zróżnicowanie statków) i nie gram w sieci, na razie singiel carrier only
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#19 Wysłany: 11 Czerwiec 2009, 02:05
Powinien spokojnie hulać, bo zawiera wszystkie pliki, jakie mu są niezbędne do działania.
P.S. Naprawdę polecam Ci gorąco instalację GWX 2.1 + spolszczeniem. Nie będziesz chciał wrócić do podstawki.
[ Dodano: 14 Lipiec 2009, 17:32 ]
Pojawiła się nowa wersja, ponoć mocno poprawiona, w pełni kompatybilna z GWX 2.1, z innymi pewnie też. Jeszcze nie testowałem, ale jak wrócę z patrola to się biorę za robotę. Do obrania tutaj....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum