POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wabie
Autor Wiadomość
PL_syguła 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 38
Skąd: polska

 #1  Wysłany: 18 Marzec 2009, 18:57   Wabie

Wabie w grze nie działają tak jak w rzeczywistości ale dużo więcej rzeczy nie działa w grze tak jak w rzeczywistości .np radary angielskie w roku 1943 nie wykrywały u-bootów tak precyzyjnie jak w grze a nikt nie zabiera z niszczycieli radarów.Czekam na inne przykłady i dyskusje czy mają wrócić czy nie













;
_________________
syguła
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 18 Marzec 2009, 19:01   

Skoro bardzo chcesz

Wabie wystrzelone na głębokości do 25 metrów powoduję, że niszczyciel, który już nadpływa, aby rzucić bomby nagle zatrzymuje się w miejscu i zamiast wykończyć U-Boota staje. I tak stoi czekając na torpedę. Jak ktoś chce, mogę zrobić filmik i pokazać.

Mów takie rzeczy, zamiast owijać w bawełnę, że "inaczej". Ktoś to może przeczytać inaczej. I dlatego trzeba pisać jasno. I czy wykorzystywanie takiego błędu gry ma być rankingowe? Gracz ma tyle wabii, że (liczyłem) może przez 1h!!!!!!!!!! płynąć na peryskopowej ścigany przez 2 DD i te mu nic nie zrobią.

Dlatego zostały usunięte.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 18 Marzec 2009, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #3  Wysłany: 18 Marzec 2009, 21:07   

Niestety Finek ma rację. Ale bez wabi też da się uciec, nie jest to o wiele trudniejsze, tylko dłużej trwa. Oczywiście dobrze by było zaangażować kogoś, kto się na tym zna by to naprawił.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 18 Marzec 2009, 23:16   

Ja szukałem pół roku. Choć ostatni GWX i taranowanie się nawzajem DD w nocy daje jakąś szansę. Jakby się udało zrobić to samo na wabie, to może... (I już jeden Klanowicz się tym interesuje.)

W każdym razie. Uda się naprawić, ze nie będzie błędu z wabiami, to ja jako pierwszy podpisuję się, aby zostały przywrócone. Jeżeli tylko DD nie zatrzyma się jak na ścianie, to ja jestem za przywróceniem.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #5  Wysłany: 20 Marzec 2009, 22:04   

Co to ma być??? Misja Wesserbung cośtam cośtam. Płynęliśmy 1h po powierzchni na ponad całej naprzód, 0 kontaktów. Lotniskowiec wroga został zatopiony przez nasz pancernik! Brak wabii, zjebane misje, po prostu odechciewa się żyć i grać w SH3, grono graczy topnieje. Niech władza zajmie się tym!
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 20 Marzec 2009, 22:23   

PL_fox6 napisał/a:
Co to ma być??? Misja Wesserbung cośtam cośtam. Płynęliśmy 1h po powierzchni na ponad całej naprzód, 0 kontaktów. Lotniskowiec wroga został zatopiony przez nasz pancernik! Brak wabii, zjebane misje, po prostu odechciewa się żyć i grać w SH3, grono graczy topnieje. Niech władza zajmie się tym!


Misja ta była grana wiele razy i jakiś zawsze znaleźli konwój. Zaczniemy misję jeszcze raz, kiedy chcesz. I za każdym razem, gdy jest 0 kontaktów, daję ci 1zł, a jak nie będzie, to ty mi dajesz 10gr.

Lotniskowiec prawie zawsze zostaje zatopiony przez pancerniki (tak jak było historycznie). A po 1h gracze wchodzą w kontakt z konwojem i około 30 minut później już są na tyle z tyłu, że gra się kończyła. Dodatkowo czasami wpadnie się na samolot (mnie raz prawie zatopili). A że rzuca graczy na dużym obszarze, nigdy nie wiadomo, kto będzie pierwszy.


I jedna rzecz. Skoro twierdzisz, że misje są :cenzura: , to pokaż swoje. Jeżeli lepsze, to możemy podyskutować. A jeżeli nie ma żadnych, to najpierw napisz dobrą misję, a potem pogadamy. Misja Ostatnia Bitwa Wesserubung działa, była testowana i jest to (zaraz po misji Rejs przez Arktykę i Matla) jedna z bardziej udanych i wyważonych misji. Wbrew pozorom to podejście też ma pewne zadanie. Próbowałem to samo kiedyś zrobić w jeszcze jednej misji (Zwiad Lotniczy), ale tam się nie udało.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_syguła 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 38
Skąd: polska

 #7  Wysłany: 20 Marzec 2009, 22:23   Nie chodzi o to żeby było

Realistycznie chodzi o to żeby się dobrze bawić i czerpać z zabawy satysfakcję i to jest ten powód dla którego wabie są w grze potrzebne
_________________
syguła
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 20 Marzec 2009, 22:29   

I ciebie pytałem:

Chcesz być osobą odpowiedzialną za ranking? Z chęcią ci oddam i zobaczysz, czy to takie proste i przyjemne.

Wabie są wyeliminowane do czasu, aż ktoś naprawi je. Może nie pamiętasz, ale rok temu były wyłączone, a potem włączone i niektórzy mieli poszukać czegoś "naprawiającego". Nie było prawie żadnych poszukiwań. A koronny argument ostatniego przywrócenia Wabii (ponoć wywalało graczy przez ich brak) został obalony w Kampanii Multiplayer.

Misje - zapraszam do tworzenia własnych. Moje się powoli kończą, następny pakiet wydaje Marco. Przyda mu się pomoc świeżej krwi.
Wabie - Postawię sprawę jasno. Jak ktoś znajdzie sposób, aby je naprawić, to przywrócę. A jak nie, to do puki ja odpowiadam za ranking, nie dopuszczę, aby wygrywał ten, który użyje więcej bugów. A to zatrzymanie DD to typowy bug i jego wykorzystywanie powinno być karalne. No chyba, że chcecie, aby w każdej misji był sędzia na obserwatorze i za każde użycie wabii na mniej niż 25 metrach (poniżej byłoby dozwolone) karał KIA Liczonym?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 20 Marzec 2009, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #9  Wysłany: 20 Marzec 2009, 22:32   

Nie twierdzę że zrobię lepsze misje, ale posłuchaj wypowiedzi innych graczy. Czy 1h pływania po morzu jest niezbędna, czy nie może to być 15 min?
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 21 Marzec 2009, 13:10   

Rzeczywiście, niekiedy czas misji to przegięcie. W multi miało to pewnien sens - tutaj żadnego.
Dlaczego w misji "żółtodzioby" konwój pojawia się niemal natychmiast, a w "ostatniej bitwie" płynąłem godzinę i była kicha?
Zgadzam się z kolegami, że misja powinna zasygnalizować obecność konwoju po góra 15-tu, 20-tu minutach od startu. Tak jest w SH2/DC, tak też jest w SH4.
Młodsi gracze wpadają we flustrację i nie chcą grać - a to już nie jest dobry objaw.
Może należałoby się zastanowić rzeczywiście nad zbliżeniem graczy do konwoju?
W "żółtodziobach" konwój pojawił się w zasięgu wzroku dość szybko - mimo że wszyscy mieli KIA, misja się podobała...
Pewną alternatywą jest "16-km atmosphere mod" z GWX 3.0.
Jeśli gracze będą widzieli cel, nie będą się nudzić.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 21 Marzec 2009, 13:32   

Cytat:
Dlaczego w misji "żółtodzioby" konwój pojawia się niemal natychmiast, a w "ostatniej bitwie" płynąłem godzinę i była kicha?


Właśnie dlatego, aby była różnorodność. W misji U wrót Ameryki (30m)<jedziemy z granych> Cisza przez burzą (chyba 22 minuty), Jesienne Sztormy (15m), Doenitz Day (po 10 minutach), Niebieska Luka (35m), Szare Wilki*, Wielka Ucieczka (22m), Ciche podejście (15m), Żółtodzioby (29m), Misja Kamikaze (10m), kontakt z wrogiem był po mniej niż godzinie. (w nawiasach czas pierwszego zatopienia) Tak samo byłoby w tej misji, co Syguła poprzestawiał statki. [przypominam, że oprócz konwoju pojawiają się samotne statki]
A dla odmiany OBW ma dłuższe podejście.

*w tej pierwszy kontakt z wrogiem był po 30 minutach i był to zwiad wroga.

Ps. Propos podejścia
Cytat:
Konwój szybko się pojawił (chyba po 30 min), a że byliśmy w małej kupce, toteż pingi z jednego przechodziły na drugiego.


I też dlatego, aby graczy bardziej rozproszyć w kilku misjach jest dłuższe podejście.
A misję OBW da się przejść z niezłym tonażem w czasie 90 minut. Jeżeli widzieliście konwój, to pewnie zauważyliście, jak on gnał. Na powierzchni ciężko byłoby go ścigać. A na wypadek, gdyby poszło wam ciut wolniej/rozrzuciło was dalej:

Cytat:
"Ostatnia bitwa Weserübung"
8/06/1940 16:00, czas misji 2h + opcjonalnie dodatkowe 30 minut


W misji jest zaznaczony czas trwania. Te dodatkowe 30 minut, to nie przez przypadek.


ps.
Cytat:
Rzeczywiście, niekiedy czas misji to przegięcie.

Na razie jest 1 misja, która ma specjalnie takie podejście. I to na dodatek zaznaczone.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 21 Marzec 2009, 13:45, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #12  Wysłany: 21 Marzec 2009, 15:12   

my swoje, a ty swoje i nigdy nie dojdziemy do porozumienia...
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 21 Marzec 2009, 15:19   

Fox6. Powiem krótko. Po tym, jak wczoraj jedna osoba wskazała mi serwery na poziomie normalnym, abym wziął z nich przykład, to wiesz.
Argument? "Bo tam są gracze".

A poza tym grana była 1 misja z takim podejściem (i to na dodatek zaznaczone, że misja jest długa), a z tego tematu wynika, że wszystkie misje są takie. A jak zaznaczyłem, do tej pory do kontaktu z wrogiem dochodziło w około 30 minut.

Ale skoro to taki problem, to nie ma sprawy. Mogę OBW usunąć z pakietu szykowanego na Kwiecień.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 21 Marzec 2009, 15:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_syguła 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 38
Skąd: polska

 #14  Wysłany: 21 Marzec 2009, 16:05   Osobą byłem Ja

Finek Ty prowadzisz ranking SH III na tym forum i rozumiem że masz jakiś powód żeby nie przyciągac nowych ludzi .I jak najbardziej nic mi do tego.Dzięki Ci za to że pozwalasz mi grać w SH III w trybie multi.Przepraszam za zawracanie głowy.
_________________
syguła
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #15  Wysłany: 21 Marzec 2009, 16:10   

Ja już więcej w temacie wypowiadać się nie zamierzam. Jestem nowy i swoje wrażenia z gry multi zostawię dla siebie.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 21 Marzec 2009, 16:20   Re: Osobą byłem Ja

PL_syguła napisał/a:
Finek Ty prowadzisz ranking SH III na tym forum i rozumiem że masz jakiś powód żeby nie przyciągac nowych ludzi .


Po raz 8 zapytam, czy chcesz się zamienić? Nie? A przecież, jak sam piszesz, bardziej się nadajesz, bo wiesz, co zrobić, aby:
a) przyciągnąć graczy
b) gra była fajniejsza
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #17  Wysłany: 21 Marzec 2009, 16:47   

Jako że temat bardzo aktywny i dotyczy ważnej sprawy klanu, postanowiłem się wypowiedzieć.

Ale na wstępie widzę że dyskusja odbiegła od tematu. Otóż przypomnę wam ze ten temat dotyczył wabi w grze. Co do misji to odpowiedni temat założył PL_Zyziek_b
tutaj --> http://www.forum.polishse...p?p=28723#28723
i w nim też się wypowiedziałem.


Wracając do meritum sprawy, błąd jest na tyle poważny że dopóki nie zdołamy go naprawić wabie nie wrócą (na subsimie lada dzień napisze się odpowiedni temat i może ktoś pomoże, chyba ze ktoś z was ma tam konto i chce się wykazać ? tylko dajcie Mi znać wcześniej żebyśmy nie pisali po 10 razy).
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 21 Marzec 2009, 16:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #18  Wysłany: 21 Marzec 2009, 16:58   

Ja na subsimie napiszę. Nie ma problemu. Choć nie widziałem tam podobnego tematu, ale może ktoś się odezwie.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Mirko 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Mirek
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 342

 #19  Wysłany: 21 Marzec 2009, 23:58   

PL_CMDR Blue R napisał/a:

Wabie wystrzelone na głębokości do 25 metrów powoduję, że niszczyciel, który już nadpływa, aby rzucić bomby nagle zatrzymuje się w miejscu i zamiast wykończyć U-Boota staje.
Mów takie rzeczy, zamiast owijać w bawełnę, że "inaczej".
….
I czy wykorzystywanie takiego błędu gry ma być rankingowe?
....
Dlatego zostały usunięte.


Jeżeli wabie działają w grze tak jak pisze Finek, to jest oczywiste, że decyzja o ich usunięciu jest prawidłowa. Tak poważny błąd nie może być wykorzystywany przez kogokolwiek w grze rankingowej.
I jeżeli ktoś się upiera przy ich przywróceniu w takim stanie, to wygląda to podejrzanie. Popieram decyzje o ich wycofaniu do czasu znalezienia sposobu poprawiającego ich działanie.

Ostatnia Bitwa Wesserubung.

Rzeczywiście misja wymaga cierpliwości od graczy. Młodych, niecierpliwych może zniechęcić. Ale czy tylko dlatego należy ją usunąć?
Płynałem ją dwa razy, nie nudziłem się.
Misje Finka są trudne - „fabularno- historyczne”. Tylko dla graczy zawziętych i cierpliwych dla których miernikiem wartości misji jest nie tylko dobra zabawa.
„Młodzi niecierpliwi” i tak długo nie pograją w klanie. Prędzej przeniosą się do grupy grającej na „Normalu”.

PL_syguła napisał/a:

Finek Ty prowadzisz ranking SH III na tym forum i rozumiem że masz jakiś powód żeby nie przyciągac nowych ludzi .I jak najbardziej nic mi do tego. Dzięki Ci za to że pozwalasz mi grać w SH III w trybie multi. Przepraszam za zawracanie głowy.


Takie słowa tylko, dlatego, że Finek nie chce przywrócić - i słusznie - wadliwych wabi?
Powtarzam - upieranie się przy przywróceniu wabi w obecnym stanie wygląda podejrzanie.
_________________

 
     
PL_syguła 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 38
Skąd: polska

 #20  Wysłany: 22 Marzec 2009, 18:09   Finek dzięki za zaufanie

ale musze po raz kolejny odmówić.Ty robisz to świetnie, ja mogę tylko słuzyć radą.I nie gniewam sie jak z nich nie korzystasz.
Mirko
Jak przywrócenie wabi jest podejrzane to postuluj powołanie komisji śledczej.Komisja śledcza wykryje sprawców ,sprawcy zostana ukarani i Tobie wróci spokojny sen.
_________________
syguła
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Cięcia w SH3 - wabie, wody i inne mody
sOnar Dodatki, mody i modowanie 2 6 Styczeń 2008, 19:01
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group