Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 6 Październik 2009, 14:21 Zmiana uzbrojenia samolotów
Zmiana uzbrojenia samolotów może być dokonana w dość ograniczonym zakresie. Autorzy sztucznie zablokowali nietypowe połączenia typów samolotów i uzbrojenia, dzięki czemu NIE JEST MOŻLIWE uzbrojenie latających fortec B-17 w torpedy czy myśliwce w 1000kg bomby...
Klasa typów uzbrojenia:
(źródło: 1_mc_PC_cargo.mpak / scripts / global / luaMW_init.lua)
Cytat:
AMMO_NONE = 0 (lub brak wpisu "Equipment = E EquipmentIndex : 0 ;")
AMMO_BOMB = 1
AMMO_TORPEDO = 2
AMMO_DEPTHCHARGE = 3
Przykład możliwych kombinacji uzbrojenia (inna spowoduje wywałkę gry):
(źródło: GGame__OnInit.mpak / scripts / global / missionhelpers.lua)
properties (Common, GameUnit, PlaneSquadronWNavpoint, Command) {
"Command" {
CommandTarget = R "" ;
}
Equipment = E EquipmentIndex : 1 ;
Crew = E CrewXPLevels : Veteran ;
HomeBase = R "" ;
Party = E Party : Japanese ;
Race = E Races : Japan ;
Type = E PlaneClasses : Oscar ;
Velocity = F 400.0000 ;
WingCount = E PlaneWingCount :" 5" ;
}
}
Efekt zmiany:
Co ciekawe, w przypadku Ki-43 "Oscar" (i pewnie innych samolotów myśliwskich) bomby są zwalniane osobno.
A oto dowód że to naprawdę działa...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 6 Październik 2009, 14:25, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum