Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
To jest bardzo dobry film odnośnie dyskusji o "realizmie" dymu z kominów w UTW - powiedzieć że są grubo przesadzone to mało. Ideałem byłoby połączenie efektownych dymów po eksplozji statku z UTW ze zróżnicowaniem rodzajów dymów dostępnym w innych modach.
Cała prawda o "jedynych sprawiedliwych"... Wszyscy przecież wiemy, że amerykanie są święci i nigdy nie popełniają zbrodni wojennych... A już w ogóle nie traktują innych jako podludzi... Co to to nie!
I cytat towarzyszący temu filmowi:
Cytat:
WW2 propaganda films and cartoons, portraiting Japanese like sub-human monsters deserving only to be killed (The key phrase of a major War Bonds Campaign was: "Have You Killed a Jap Soldier Today?!", over chilling pictures of piles of dead Japanese). These propaganda films appear unbelievable nowadays... but they're real!
Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53 Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 490 Skąd: Szczecin
#5 Wysłany: 10 Luty 2010, 14:17
Po obejrzeniu niedawno w telewizji filmu "Listy z Iwo Jimy" tez zmieniłem zdanie co do bohaterstwa amerykańskich żołnierzy i ich humanitaryzmu.
A dymy w UTW sa nienaturalne jak holera, jakby napęd statków był na mokre badyle albo opony maczane w oleju to moze byłoby to zblizone troche do realiów a tak nigdy nie było, więc te dymy to fikcja. Dodatkowo podejrzewam że moga powodowac niepotrzebne obciażenia komputerów co wprowadza zakłocenia z grach z duża ilościa ludzi.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#6 Wysłany: 10 Luty 2010, 15:10
Płonące jak najbardziej, stare typy też.
A wyobraźcie sobie:
1940 - przez lornetę widać gęste, czarne dymy. Grzejecie na powierzchni, a tu nagle wyłania się sama sylwetka niszczyciela, bo jego dym jest niewidoczny w tej mgle.
Na ukrycie się jest za późno - już was zobaczył...
Z tymi różnymi dymami to naprawdę dobry pomysł - kilka razy uratowało mnie to, że bo wielkości pióropusza dymu zorientowałem się gdzie i jak daleko znajduje się eskorta...
Z drugiej strony to właśnie dymy na horyzoncie decydują o czasie podejścia i ocenie odległości - jakby ich zabrakło, to sam rank straciłby wiele ze swego uroku...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 10 Luty 2010, 19:44
PL_Storm87 napisał/a:
PL_Andrev napisał/a:
- jakby ich zabrakło, to sam rank straciłby wiele ze swego uroku...
Ale zyskałby realizm i wzrósłby poziom trudności.
Skoro nie grasz to jak możesz oceniać stopień trudności ranku?
I jego wielkość w stosunku do umiejętności ogółu?
Za wysoka poprzeczka działa bardzo "motywująco" na słabszych graczy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum