POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Bugi
Autor Wiadomość
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #1  Wysłany: 8 Marzec 2010, 23:44   Bugi

Wszystko zniosę...
- nie mogę obsadzić p-lotki - luz
- nie mogę odwołać załogi z działa - spoko,
- ludzie na kiosku zanurzają się razem z op i wyglądają okrętów z pod wody - raz na jakiś czas,
- nie mam torped, a w przedziale torpedowym dwie leżą na podłodze - przymknę oko,
- ale jak k..wa nie mogę zakończyć patrolu, bo mimo wyświetlonych na ekranie można wybrać tylko opcję "uzupełnij zapasy", a opcja "zakończ patrol" jest nieaktywna, to mnie ch.j strzela

sorry za przekleństwa, ale nie wydałem ponad 100zł na to żeby się denerwować, ale pograć
_________________

 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #2  Wysłany: 9 Marzec 2010, 00:39   

no to nieźle! :schock ubi kpiny chyba sobie urządza jak można wypościć tak zbugowana grę?! nie chciało im se robić i zrobili wersje otwarta dla moderow bo przecież po co się wysilać?! chciałem kupić te grę ale minie pewnie jeszcze sporo czasu jestem wściekły bo skrycie pokładałem spore nadzieje w sh5
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #3  Wysłany: 9 Marzec 2010, 06:33   

jestem ciekaw kto testował tą grę. no chyb że pomineli ten etap
_________________

 
 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #4  Wysłany: 9 Marzec 2010, 06:56   

Błędów jest cała masa. Każdy na tym forum pewnie by znalazł z 5 nowych.

Mnie denerwuje jedna rzecz, stoje na pokładzie. Daje rozkaz głebokość peryskopowa
to wyskakuje komunikat, że nie mogę się zanurzyć bo są ludzie na pokładzie.
Schodzę po drabince do okrętu, właz się zamyka, mogę się zanurzyć.
Ale chwila? Gdzie jest wachta? Zostali na pokładzie, właz zamknięty, okręt idzie
pod wodę. Dobrze, że 'nie giną' Ci biedni marynarze.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez bufi 9 Marzec 2010, 06:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
shalashaska 




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: brac kase?

 #5  Wysłany: 9 Marzec 2010, 07:09   

PL_fox6 napisał/a:
jestem ciekaw kto testował tą grę. no chyb że pomineli ten etap


Rumuny :kroliczek:
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #6  Wysłany: 9 Marzec 2010, 07:36   Re: Bugi

Sokół napisał/a:
- ale jak k..wa nie mogę zakończyć patrolu, bo mimo wyświetlonych na ekranie można wybrać tylko opcję "uzupełnij zapasy", a opcja "zakończ patrol" jest nieaktywna, to mnie ch.j strzela


Wszystko działa. Musiałeś nie wrócić do swojego portu - podobine jak w SH4. W pierwszy dniach wojny twoją bazą jest Kiel, podczas drugiego patrolu, następuje zmiana na Wilhelmshaven. Porównaj sobie ikonki tych baz i zobaczysz , która jest aktualna.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #7  Wysłany: 9 Marzec 2010, 07:42   Re: Bugi

Sokół napisał/a:
- ale jak nie mogę zakończyć patrolu, bo mimo wyświetlonych na ekranie można wybrać tylko opcję "uzupełnij zapasy", a opcja "zakończ patrol" jest nieaktywna, to mnie strzela


Opisz może dokładniej problem, kiedy to się dzieje.
Wyskakuje Ci okienko zakończenia misji, czy klikasz na kotwiczkę?
Chcesz zakończyć patrol w porcie startowym czy innym?
Czy wykonałeś zadanie?
Czy data twojego powrotu jest przed czy po "ostatecznym terminie wykonania misji"?
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 9 Marzec 2010, 07:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #8  Wysłany: 9 Marzec 2010, 09:42   

- Tak, klikam na kotwiczkę, wtedy wyświetlane są opcje uzupełnienia zapasów, bądź zakończenia patrolu.

- problem dotyczy właśnie bazy w Kiel


najpierw usupełniłem zapasy w swoistym porcie, ale nie w Kiel. Po skończonym zadaniu zatopienia 50 tyś ton wróciłem do Kiel i nie mogę włączyć opcji zakończenia patrolu.

Wcześniej zakończyłem patrol normalnie używając tej opcji, ale save poszedł w kosmos na serwerze ubi i musiałem wgrać poprzedni, dużo wcześniejszy. Tym razem opcja zakończenia patrolu nie działa.

Wypłynąłem nawet z kanału kilońskiego i wróciłem do portu, ale nadal klikam na kotwiczkę i to co mnie interesuje nie jest dostępne.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 9 Marzec 2010, 09:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #9  Wysłany: 9 Marzec 2010, 09:52   

A sprawdzałeś w Wilhelmshaven ? Mnie właśnie w trakcie drugiego patrolu zmieniła się baza. A w zasadzie to nie był drugi patrol, tylko uzupełnienie zapasów (dokładnie jak u Ciebie). Nie dostałem żadnego komunikatu, po porstu spojrzałem na ikony na mapie.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #10  Wysłany: 9 Marzec 2010, 10:35   

sprawdzę w domu, oby to było to, ale w takim razie kolejny bug - nie informuje o zmianie bazy.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 9 Marzec 2010, 10:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_zyziek_b 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 161
Skąd: Jaworzno

 #11  Wysłany: 9 Marzec 2010, 12:58   

----A czy jak wyprujecie wszystkie torpedy i chcecie wysłać raport o stanie torped,ewentualnie o uzupełnienie zapasów to co??? Bo ten chłoptyś od radia podaje że niemożna poprosić o uzupełnienie zapasów.A wysłanie meldunku z patrolu to odpowiedź taka "kontynuować patrol" czy coś w tym stylu.
----Samoloty latają, ale żaden mnie nie zaatakował,pomimo mojego braku reakcji.
----Zatopiłem Pancernik typu Nelson w Scapa Flow na 20m zamiast osiąść na dnie przebił się przez dno i pionowo pochłonęła go ziemia.
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #12  Wysłany: 9 Marzec 2010, 13:01   

Zyziek co do tego "pochłonięcia przez dno"
Widziałem takie coś w roli było DD, dostał torped chyba i tonie, rufa go ciągnie w dół i zamiast osiadać na dnie to macha w dół jakby nigdy nic.

:|

1.jpg
Plik ściągnięto 28 raz(y) 606.11 KB

 
     
Marmur 




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1
Skąd: Rybnik

 #13  Wysłany: 9 Marzec 2010, 13:12   

U mnie np. przy opisie kuka pisze stopień Kapitan zur see to samo ma chyba motorzysta. :P ....
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #14  Wysłany: 9 Marzec 2010, 14:29   

PL_zyziek_b napisał/a:
----Samoloty latają, ale żaden mnie nie zaatakował,pomimo mojego braku reakcji.


pewnie dlatego, że nie można obsadzić p-lotki :) jak zrobią patcha, że można będzie obsadzić p-lotkę, to od razu odblokują ataki lotnicze ;)

[ Dodano: 9 Marzec 2010, 14:55 ]
PL_Marco napisał/a:
Zyziek co do tego "pochłonięcia przez dno"
Widziałem takie coś w roli było DD, dostał torped chyba i tonie, rufa go ciągnie w dół i zamiast osiadać na dnie to macha w dół jakby nigdy nic.

:|


głeboki muł był po prostu ;)

to mi akurat mało przeszkadza, bardziej irytujące jest ładowanie torped. Jak załadują np trzecią wyrzutnie, to marynarz melduję "3 wyrzutnia pusta" :)
_________________

 
     
woonteerxd 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Patryk
Ulubiona Gra: Seria SH, Fifa 11, F1 2010, CM03-04
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 396
Skąd: Rogów

 #15  Wysłany: 9 Marzec 2010, 15:02   Re: Bugi

Sokół napisał/a:
Wszystko zniosę...
- nie mogę obsadzić p-lotki - luz
- nie mogę odwołać załogi z działa - spoko,
- ludzie na kiosku zanurzają się razem z op i wyglądają okrętów z pod wody - raz na jakiś czas,
- nie mam torped, a w przedziale torpedowym dwie leżą na podłodze - przymknę oko,
- ale jak k..wa nie mogę zakończyć patrolu, bo mimo wyświetlonych na ekranie można wybrać tylko opcję "uzupełnij zapasy", a opcja "zakończ patrol" jest nieaktywna, to mnie ch.j strzela

sorry za przekleństwa, ale nie wydałem ponad 100zł na to żeby się denerwować, ale pograć

1,2 Jest koles na mostku, z ktorym sie gada i jest opcja odwolaj zaloge dzialo/plotka
Jeżeli chcesz obsadzic sam... u niego ustawiasz zaloge np do pelotki, podchodzisz naciskasz i strzelasz... przynajmnij u mnie dziala.
3.bugga nie mam
4. tez nie mam
5. musisz wplynac daleko w port i bedziesz mial w prawym gornym rogu ikonke.
Ja mam plynac do innego portu.

Jeżeli chodzi o załacznik, mam obsadź i zabezpiecz, a żeby sam obsługiwać działo/plotke musisz podejsc i nacisnac

bugg.JPG
Plik ściągnięto 25 raz(y) 72.93 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez woonteerxd 9 Marzec 2010, 15:27, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #16  Wysłany: 9 Marzec 2010, 15:44   Re: Bugi

woonteerxd napisał/a:

5. musisz wplynac daleko w port i bedziesz mial w prawym gornym rogu ikonke.
Ja mam plynac do innego portu.


Przeczytaj uważnie moje posty, to dowiesz się, że wiem jak się dokuje i uzupełnia zapasy.
Było tak, jak napisał Jacek - zmienili mi port macierzysty. Dzięki Jaca :)


Co do buga z obsadą działa i p-lotki, to właśnie u mnie nie działa rozmowa z wachtowym - nie wiem czemu. Działo można obsadzić samemu, wtedy załoga do niego zasiądzie, ale p-lotki nie.
_________________

 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #17  Wysłany: 9 Marzec 2010, 18:08   

Chwalili się nową sztuczą inteligencja... ale po wpływaniu na kanał kiloński załamałem się, jede statek ciągle uderzał w betonową przeszkode, cofał i do przodu znowu aż wkoncu się zapalił, wybuchł i po statku. Było też takie coś ze prawie wpływali na lad i odbijali sie wkoło - tzn znowu do przodu i do tyłu. Klawiszologia - porażka. Jak tego nie naprawią w nastepnych patchach to to sprzedam na allegro za 1zł na Kup Teraz :placzus:
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #18  Wysłany: 9 Marzec 2010, 18:13   

pawelus6 napisał/a:
Chwalili się nową sztuczą inteligencja... ale po wpływaniu na kanał kiloński załamałem się, jede statek ciągle uderzał w betonową przeszkode, cofał i do przodu znowu aż wkoncu się zapalił, wybuchł i po statku. Było też takie coś ze prawie wpływali na lad i odbijali sie wkoło - tzn znowu do przodu i do tyłu. Klawiszologia - porażka. Jak tego nie naprawią w nastepnych patchach to to sprzedam na allegro za 1zł na Kup Teraz :placzus:


zamawiam! :8)
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #19  Wysłany: 9 Marzec 2010, 18:21   

pawelus6 klawiszologie zmienisz modem
_________________

 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #20  Wysłany: 9 Marzec 2010, 19:07   

panowie jakie sa potrzebne programy aby sh 5 dzialalo normalnie w 3 chyba cos tam bylo jakies programy niewiem moze mi czegos brakuje ze ta grafika taka jest
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Bugi w 0.0.3
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 3 10 Sierpień 2016, 19:39
PL_kanaron
Brak nowych postów Bugi w 0.0.7
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 7 20 Sierpień 2016, 21:19
PL_kanaron
Brak nowych postów BUGI w MULTI
PL_U-96 Dział ogólny do rozmów na temat SH V 3 10 Marzec 2010, 18:20
PL_Pasterz
Brak nowych postów Nowe bugi
błędy w grze po instalacji modów
Wiechu Pytania i odpowiedzi 2 5 Styczeń 2014, 13:15
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów [FIXED]Bugi w 0.0.2
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 5 9 Sierpień 2016, 21:47
PL_kanaron
Brak nowych postów [FIXED] Bugi w 0.0.4
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 2 11 Sierpień 2016, 16:01
PL_kanaron
Brak nowych postów [FIXED] Bugi grafiki + mechaniki gry
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 6 7 Sierpień 2016, 21:31
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group