Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#1 Wysłany: 9 Czerwiec 2010, 15:31 GWX - wytrzymałość statków
Mam ostatnio chętkę zagrać w GWX karierę, ale po prostu te statki są chyba okryte całe 12 cm warstwą tytanu!! Prosił bym, aby ktoś, kto zna się na modowaniu, zmodyfikował plik odpowiedzialny za wytrzymałość statków, aby były mniej więcej tak wytrzymałe, jak w UTW, albo chociaż niech podadzą mi nazwę pliku za wytrzymałość odpowiedzialną pls
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#2 Wysłany: 9 Czerwiec 2010, 16:06
Model zniszczeń statków w GWX-ie jest inny niż w UTW i czystej wersji. Przejrzyj sobie manual to znajdziesz szczegóły. Generalnie statki toną poprzez zalanie kolejnych przedziałów, więc nieraz musi minąć wiele godzin zanim ofiara pójdzie na dno - cierpliwości.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#3 Wysłany: 9 Czerwiec 2010, 22:02
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Generalnie statki toną poprzez zalanie kolejnych przedziałów, więc nieraz musi minąć wiele godzin zanim ofiara pójdzie na dno - cierpliwości.
Dokładnie tak. Swego czasu przesiedziałem sporo godzin nad GWXem i mogę to potwierdzić. Po trafieniu (oczywiście porządnym) zaczekaj po prostu aż statek zatonie i już. Z tego co pamiętam to lepiej nie odpływać wtedy za daleko, bo istnieje szansa, że ofiara nie zostanie Ci zaliczona w dzienniku.
Generalnie statki toną poprzez zalanie kolejnych przedziałów, więc nieraz musi minąć wiele godzin zanim ofiara pójdzie na dno - cierpliwości.
Dokładnie tak. Swego czasu przesiedziałem sporo godzin nad GWXem i mogę to potwierdzić. Po trafieniu (oczywiście porządnym) zaczekaj po prostu aż statek zatonie i już. Z tego co pamiętam to lepiej nie odpływać wtedy za daleko, bo istnieje szansa, że ofiara nie zostanie Ci zaliczona w dzienniku.
Raz odpłynąłem sobie na 36h rejsu. A tu nagle informacja "Jednostka wroga została zniszczona". Z tego co wiem, to nie możesz.... odczytywać gry do czasu zatonięcia. Bo wtedy zerują się liczniki zalewania.
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#5 Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 14:49
Faktycznie, okazało się, że nie jest tak źle jak myślałem więc wracam do GWX
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#6 Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 20:58
PL_CMDR Blue R napisał/a:
petryko6 napisał/a:
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Generalnie statki toną poprzez zalanie kolejnych przedziałów, więc nieraz musi minąć wiele godzin zanim ofiara pójdzie na dno - cierpliwości.
Dokładnie tak. Swego czasu przesiedziałem sporo godzin nad GWXem i mogę to potwierdzić. Po trafieniu (oczywiście porządnym) zaczekaj po prostu aż statek zatonie i już. Z tego co pamiętam to lepiej nie odpływać wtedy za daleko, bo istnieje szansa, że ofiara nie zostanie Ci zaliczona w dzienniku.
Raz odpłynąłem sobie na 36h rejsu. A tu nagle informacja "Jednostka wroga została zniszczona". Z tego co wiem, to nie możesz.... odczytywać gry do czasu zatonięcia. Bo wtedy zerują się liczniki zalewania.
Gorzej. Gra zapomina, kto ostatni przywalił danej jednostce. Czyli nie zalicza zatopienia Tobie, tylko Neptunowi. A, i nie można odpłynąć od jednostki dalej niż ok. 40 km, jednostki powyżej tego dystansu nie są renderowane i "znikają".
odpowiada za to plik zone jak go wsadzisz do swojej wersji gry efekt bedziesz mial z gwx.
a juz mówie jak to się ma do gry przez net: Ty bedziesz widzial Normalne zachowanie jednostek jednakże gracze ktorzy nie posiadają pomienionego pliku o którym pisałem będą im te jednostki głupieć tzn wynurzac sie i zanurzac do puki nie padnie. SPRAWDZONE
oczywiscie podmieniając z czystej do gwx ten sam plik efekt bedzie odwrotny i beda toną szybciej
_________________
Ostatnio zmieniony przez adrian03459 4 Sierpień 2010, 21:58, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum