Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Dziękuje za linki, ostatnio straciłem trochę czasu na szukanie patchów więc będzie na następny raz szybciej Proszę jeszcze o wyjaśnienie co zmienia ten patch 1.04 z oryginalną wersją DW i do czego służy ten plik LwAmi 3.0.8?
Imię: Rafał Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: Swinemünde
#4 Wysłany: 15 Styczeń 2008, 18:25
PL_Matrose napisał/a:
Mod LwAmi poprawia AI jednostek.
Poprawa AI komputera to tylko niewielka część zmian jakie wprowadza ten mod.
Zmiany są kolosalne, właściwie to wszystko jest zmienione w stosunku do oryginału a na dokładkę dodano kilka nowych okrętów.
Dodano SSBNy. Niestety nie można nimi pływać.
Tzn. afaik chyba Akula Projekt 941(Tajfun) jest playable.
Zmieniono prawie wszystkie parametry sensorów, torped, rakiet.
Dodano ładniejsze tekstury na jednostki, poprawiono kilka błedów z oryginału.
I wiele wiele więcej:
http://www.subguru.com/DW..._308_Readme.txt
PL_Matrose napisał/a:
Patch 1.0.4 poprawia drobne niedociągnięcia np. łamanie się peryskopu, chrap, anten...
Ale peryskop i radar nadal się łamią gdy przekroczysz prędkość 5 węzłów lub jestes pod wodą( to akurat dotyczy tylko radaru)
We wcześniejszych wersjach łamały się tak same z siebie?
Przy 7w też się nie łamią.
To są tylko przykłady, chcesz to mogę wrzucić zdjęcie gdzie płyne 7w i wszystko w całości jest.
Testowałem to na klasie KILO...
_________________ Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 17 Styczeń 2008, 14:50, w całości zmieniany 2 razy
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#6 Wysłany: 17 Styczeń 2008, 17:27
Ostatnio regularnie korzystamy z LWAMI, ale z tymi poprawkami jest różnie.. rzeczywiście poprawiono wiele, ale w niektórych miejscach autorzy modu przedobrzyli i to grubo -mam na myśli sonoboje -te na gołej wersji wg mnie są znacznie bliżej rzeczywistości. W LWAMI czułość boi w modzie pasywnym dorównuje sonarom kadłubowym OP, przy czym z punktu widzenia ich użytkownika wręcz zaniża to ich przydatność bo boja poza OP słyszy wszystko -6-10 celi na zobrazowaniu uniemożliwia identyfikację (zwykle kontakty pokrywają się). Przez to potencjalnie najbardziej użyteczny VLAD przy graniu z modem często staje się bezużyteczny. Lepiej odrazu użyć DICASS.
Czy mod RA_OPFOR został już przez Was przetestowany?
Skąd go można sobie ściągnąć? Czy powoduje on jakieś konflikty z modem Lwami? Albo modem AlfaTau?
Opiszcie go proszę trochę bardziej...
Elo Grindler czy mógłbyś się już wypowiedzieć na temat moda RA_OPFOR tak dokładnie jak tylko można? Chodzi mi tutaj głównie o instalacje bo mam problem...
Prócz tego mam pytanie apropo tych modów, patchy... Czy jest jakiś program dodatkowy oprócz:
DW 1.4
Modów z serii Lwami
Alfa Tau?
Program który np. edytuje zachowania AI albo zmienia tekstury jednostek albo... (Można tu wymieniać w nieskończoność) Z góry dziękuje za wszelakie wskazówki na ten temat!
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#10 Wysłany: 30 Październik 2009, 20:35
Sorry Suchy, przeoczyłem twojego posta... jeśli chodzi o instalację 'RA_OPFOR' to ten mod nie korzysta z programu aktywującego JSGME tak jak 'LWAMI' czy 'Alfa Tau'. Przed zainstalowaniem trzeba tylko uważnie przeczytać załączony plik tekstowy i wtedy wszystko powinno pójść bez przeszkód.
Co do mojego zdania -RA to naprawdę kawał dobrej roboty, dodaje kilka ciekawych jednostek, przede wszystkim odpowiedników istniejących oryginalnie w grze np: SH-60/Ka-27, P-3/Tu-95, O.H.Perry/Udaloy. Przy czym nowych grywalnych jednostek jest znacznie mniej niż w 'Alfa Tau' ale zrobiono je porządnie i to nie podlega żadnej dyskusji. W nowych jednostkach użyto interface'y z "starych" platform ale są i od tego pewne ciekawe odstępstwa np. ŁADA, która w odróżnieniu od KILO ma zupełnie inny sonar (oraz nowy wygląd jego interface'u) i oddaje ogóle wrażenie, że ma się doczynienia z nowocześniejszym OP.
Ponadto pod kontrolę gracza oddano także nosiciele rakiet balistycznych - OHIO, TYPHOON, DELTA IV, dla których też specjalnie stworzono panel odpalania uzbrojenia.
Dla mnie osobiście dużą wartość stanowi UDALOY -alternatywa dla fregaty O.H.Perry, dzięki temu wreszcie pojawiły się nowe możliwości w projektowaniu misji..
Wreszcie uzupełniono bazę pozostałych jednostek (niegrywalnych) o wiele ciekawych, których do tej pory brakowało mi przy tworzeniu rozgrywek.
Mod nie jest pozbawiony bugów.. ale to rzecz jasna nieuniknione -ja patrzę na jego zalety, to co nowego daje. Jest na pewno wart uwagi.
Dzięki Grindler , moda wreszcie zainstalowałem bo przeoczyłem ten plik tekstowy. W moda nie miałem jeszcze okazji pograć ale pobierznie żuciłem na niego okiem.
W sumie myśle że to chyba najlepszy mod do DW. Ale prócz tego mam pytanie, bo gdzieś kiedyś, usłyszałem/przeczytałem o programie DW-EDIT. Jest może takie narzędzie? Albo jakiś inny program który edytuje DW? Z góry dziękuje za pomoc!
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#12 Wysłany: 8 Listopad 2009, 13:08
Jest taki program, służy do edycji bazy danych wszystkich jednostek jakie są w grze i korzystają z niego właśnie twórcy modów. Z jego pomocą można zmienić każdy parametr -prędkość max, zasięgi radarów itp.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#13 Wysłany: 8 Listopad 2009, 13:39
wszystko miło fajnie, ale jak dokładnie muszę zmodyfikować i zpatchować grę z czystej wersji by z wami grać? i czy znajdzie się ktoś kto mi ciut pomoże na początku?
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 8 Listopad 2009, 13:39, w całości zmieniany 1 raz
RA_Mod wdrożymy (mam nadzieję) już niebawem -narazie tylko testujemy
Zawsze sobie sobie pomagamy, zwłaszcza że rozgrywki opierają się na teamplay i koledzy w grupie chętnie podpowiedzą co zrobić. W taki sposób wszyscy z grających w DW "odnajdywali swój sposób na granie".
Powiedz jaką jednostką chciałbyś grać? Czy miałeś wcześniej styczność z 'i688 H/K' lub 'Sub Command' ?
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#16 Wysłany: 9 Listopad 2009, 16:38
OK, proponuję na początek i688 bo ma moim zdaniem najbardziej czytelny interface, a ewentualne przejście na inny OP nie będzie później stanowiło większego problemu. Jako drobną pomoc możesz wykorzystać to:
dalej wszystko zależy od cierpliwości - ta gra stawia wymagania graczom, "na szybko" opanować jej się nie da. Można ponadto zrobić kilka treningowych misji
Wszystko ładnie pieknie sie zapowiada. Ale czy mógłbym dostać namiary na ten program "DW-Edit"? I jestem ciekaw jak ocenicie ten ostatni mod Jest naprawde dobry (choc ma male/drobne usterki) ale i tak jest jak "narazie" b.d. w porownaniu do poprzednich modow Pozdrawiam!
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#19 Wysłany: 15 Listopad 2009, 22:16
http://www.subguru.com/downloads.html i poszukaj pozycji: 'DWEdit, Ludger's Dangerous Waters database editor'. Znajdziesz tam też tutorial dla tego programu.
Mod po prostu wypróbujemy w rozgrywce, jak narazie zapowiada się bardzo obiecująco.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#20 Wysłany: 15 Listopad 2009, 23:04
dosłownie odbiłem się od tej gry. Nawet po opanowaniu części komend, gra ta nie przynosi mi żadnej rozrywki. Interfejs gry całkiem nieprzejrzysty. Gra tylko dla maniaków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum