POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
TM 1.9 - problem
Autor Wiadomość
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #1  Wysłany: 8 Kwiecień 2010, 11:41   TM 1.9 - problem

mam świeżo zainstalowany TM1.9 , wraz z patchem i niestety mam spory problem. Moje torpedy, zawsze przechodzą pod celem, informacje w książce, nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. torpedę muszę ustawiać o 2-4 merów wyżej, by trafiła pod kilem wrogiej jednostki.
-problem wystąpił, dopiero wtedy, gdy zmieniłem torpedy Mark 10, na Mark 14...
-zarówno w porcie, jak i na otwartym morzu :slabe
Miał ktoś tak? jeśli tak, to czy jest jakieś rozwiązanie? wiem że na TM 1.6, można było zainstalować Polishseamen pack, i to chyba rozwiązywało ten problem, ale z tą wersją, pak ten jest niekompatybilny :|
obecnie nie mogę zatopić niszczyciela, bo jak ustawię torpedę na minimum zanurzenia, to i tak przechodzi pod :|
_________________

 
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #2  Wysłany: 8 Kwiecień 2010, 17:11   

Cytat:
ale z tą wersją, pack ten jest niekompatybilny

Polishseamen Pack raczej na 100% będzie niekompatybilny, ale plik Torpedoes_US.sim, który znajduje się wewnątrz tego packa niekoniecznie... o ile w międzyczasie nie wprowadzono w TM jakichś radykalnych zmian (np. nowych typów troped).
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #3  Wysłany: 8 Kwiecień 2010, 18:40   

dobra, spróbuję tej podmianki i zobaczymy czy bug się napawi :8)
_________________

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 8 Kwiecień 2010, 18:50   

daj znać, bo mnie też to wkurzało
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #5  Wysłany: 8 Kwiecień 2010, 18:55   

sprawdzę jeszcze dziś wieczór - jak tylko znajdę coś do topienia, ew. specjalnie popłynę na małą wycieczkę do Saigonu :8)
_________________

 
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #6  Wysłany: 21 Grudzień 2010, 21:56   

Gram w Trriger Maru 2.0 i nie wiem czy to błąd tego moda, ale na hydrofonie nie słyszę śrub motorówek, trawlerów opan. przepływających obok mnie mimo że mój operator hydrofonu melduje o kontakcie. Z innymi statkami nie ma problemu. Proszę o odpowiedź grających w TMO 2.0, ale także w starsze wersje tego moda.
_________________
Łuki
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #7  Wysłany: 22 Grudzień 2010, 08:46   

Eberhardt, gram na TMO 2.0 od dłuższego czasu i nigdy nie miałem takiego problemu. Dodatkowo, jeśli Twój sonarzysta melduje o kontakcie, to znaczy, że musi go słyszeć. Czy poza TMO masz zainstalowane inne mody? Czy na hydro słyszysz coś w ogóle? Czy opisany problem występuje podczas ruchu jednostki w zanurzeniu czy na powierzchni?

Pamiętaj, że hydro będzie "użyteczne" podczas zanurzenia okrętu a prędkość Twojego okrętu będzie w przedziale 0-6 węzłów. Powyżej tej prędkości hydro nadal będzie działało, ale możesz nie wyłapać szumów ze względu na ogólny poziom hałasu jaki będzie generowała Twoja jednostka.

PS: Wartości prędkości określiłem na podstawie swojego doświadczenia więc jeśli ktoś ma inne zdanie to proszę nie bić :D
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #8  Wysłany: 22 Grudzień 2010, 19:17   

Dzięki za odezwę :) .

Sprawa wygląda tak( opisuje jak było): operator hydrofonu melduje o okręcie wojennym w namiarze 311, okręt zbliża się , porusza się wolno. No to ja wskakuje na stanowisko hydrofonu, ustawiam igłę na 311 i co.... nic. Żadnego dźwięku (oczywiście dźwięki fal, szumy są), lampka hydrofonu nie świeci się, kompletnie nic. Szukam w granicach 300-350 i nie słyszę dźwięku tego okrętu wojennego. Co najlepsze operator hydrofonu dalej melduje że statek jest w namiarze 312, wolno itd. Tyle że ja tego okrętu nie słyszę, a on tak. przechodzę na stanowisko wachtowe dostrzegam amerykańskiego trawler, którego słyszy operator, podpływam do niego na odległość 500 m, operator hydrofonu dalej melduje o kontakcie, wskakuje na hydrofon i dalej nie słyszę tego okrętu. Trawler poruszał się z prędkością 6 węzłów. Ja miałem prędkość 0. Później się zanurzyłem i było to samo. Napisałem o tym problemie także na subsimie i Ducimus odpisał mi:

Cytat:
There's an unresolved bug with the stock game where some ships that are traveling below 7 knots are not audible on the hydrophone when you man the station yourself. It doesn't seem to effect all ships, just some of them.


Więc wydaje mi się że po problemie.
Gram na TMO 2.0 + routers convoy TMO 2.0 (mapka z konwojami z wczesnej fazy 1942r.)
_________________
Łuki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów PROBLEM
PL_Adm.Lütjens Pytania i odpowiedzi 5 7 Kwiecień 2010, 21:22
woonteerxd
Brak nowych postów Problem
PL_Szylol Battlestations: Midway 13 19 Luty 2012, 13:20
Mikołaj
Brak nowych postów Problem
woonteerxd Dodatki, mody i modowanie 12 22 Styczeń 2010, 11:48
Franz Vuttke
Brak nowych postów Problem
maczek93 Pytania i odpowiedzi 11 6 Listopad 2010, 18:28
PL_Renegat
Brak nowych postów Problem
benio Pytania i odpowiedzi 8 26 Listopad 2010, 17:43
Adiq
Brak nowych postów problem!!
kołcz Pytania i odpowiedzi 3 17 Sierpień 2011, 21:23
kołcz
Brak nowych postów Problem
Kpt Kotwica Pytania i odpowiedzi 6 13 Luty 2011, 21:12
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group