Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 51 Skąd: Lubsko
#1 Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 09:48 mody
Witam Mam pytanie a właściwie prośbę :Bardzo zależy mi na dwóch rzeczach,na rozszerzonej książce identyfikacyjnej i na ludku ,który rozpoznaje ze 100% pewnością z jaką jednostka mam do czynienia .Tu moje pytanie, prośba czy są jakieś mody które by to umożliwiły?jeśli tak to jakie? prosiłbym o podanie wraz z wytłumaczeniem instalacji. Dodam tylko,że o grze wiem niewiele a modach jeszcze mniej . Z góry dziękuję kodi112
O co chcesz ją rozszerzać? Książka zawiera wszystkie jednostki, które istnieją w grze. Jeśli jakiś mod zwiększa ilość wpisów w książce, to zwiększa również ilość jednostek możliwych do spotkania na morzu.
kodi112 napisał/a:
i na ludku ,który rozpoznaje ze 100% pewnością z jaką jednostka mam do czynienia .
To chyba robi oficer uzbrojenia, jeśli włączysz jego pomoc w ustawieniach realizmu.
Reasumując, nie potrzebujesz modów, a jedynie zapoznania się z grą i jej możliwościami.
Przepraszam. Nie wiem dlaczego myślałem, że piszę na forum SH3, więc moje wypowiedzi dotyczą tej wersji. W związku z tym prośba do administracji o skasowanie powyższego posta. Co do SH5 - nie grałem, więc nie pomogę.
Imię: Damian Pomógł: 3 razy Wiek: 28 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 130 Skąd: Zabrze
#7 Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 13:17 Re: mody
kodi112 napisał/a:
i na ludku ,który rozpoznaje ze 100% pewnością z jaką jednostka mam do czynienia
Więc tak , tu nie potrzeba żadnego ludka , wystarczy odznaczyć opcje w ustawieniach , i po problemie , a ja do tej pory nie miałem żadnego problemu z książką identyfikacyjną , to chyba na tyle , w razie czego pisz .
Imię: Damian Pomógł: 3 razy Wiek: 28 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 130 Skąd: Zabrze
#9 Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 14:22
tak , mówię cały czas o sh 5 , jeśli masz 98 % realizmu , to napisz mi jakie masz zaznaczone opcje , jeśli masz sh5 po ang. to pisze bodajże ''Gameplay" , a jak po polsku to ''ustawienia gry'' i tam masz opcje zaznaczone , napisz mi je a ja ci dalej powiem co masz zrobić
POZDRAWIAM
_________________ ProGrin
Ostatnio zmieniony przez ProGrin 8 Czerwiec 2012, 14:24, w całości zmieniany 1 raz
Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 51 Skąd: Lubsko
#10 Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 15:37
Nie licząc (nazw właścicieli okrętów i nazw właścicieli torped) to chyba gra przez sieć to wszystkie mam odhaczone za wyjątkiem "Brak kamery śledzącej wydarzenia" a to żeby widzieć torpedę podczas ataku i to wszystko
Przede wszystkim to pochwal się swoim zestawem modów. W zależności od rodzaju modu książka identyfikacyjna jak i opcja identyfikacji okrętu przez Oficera Wachtowe zmienia swoje położenie.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 51 Skąd: Lubsko
#14 Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 22:04
próbowałem jakieś zainstalować ale teraz to już sam nie wiem czy one są aktywne czy nie ,jeśli masz jakieś pomysły na ulepszenie gry to dawaj,jak trzeba będzie zainstaluję grę jeszcze raz
Kodi, zapraszam do Działu SHV, a dokładnie do Działu Modowanie - znajdziesz tam wszystkie niezbędne, podstawowe informacje o modach jak i o sposobie ich instalacji
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 51 Skąd: Lubsko
#16 Wysłany: 9 Czerwiec 2012, 12:59
bardzo chętnie ale tam działa co 10 link a nawet jak działa to i tak nici ,może zrobimy tak mam czystą grę bez ani jednego moda jakie mody dostępne byś mi polecał może wtedy coś ruszy pozdrowionka
Komendę o zablokowaniu celu wydajesz domyślnie klawiszem spacji. Nie oznacza to jednak, że cel będzie śledzony. Za śledzenie celu odpowiada komenda, którą musisz wydać oficerowi wachtowemu (Follow the target). To polecenie jest dostępne w menu komend dla oficera wachtowego.Dopiero wtedy peryskop zacznie przesuwać się za widokiem celu.
Co do dostępnych modów to jeśli nie działają linki wystarczy poprosićo pomoc wujka Google. Wpisując nazwę szukanego modu na pewno podpowie Ci gdzie go możesz znaleźć. Poza tym wszystkie właściwie mody znajdziesz na forum SubSim.
W jednych z moich ostatnich postów w dziale Modowanie znajdziesz optymalny (według mnie oczywiście) zestaw modów - z małą uwagą - ja gram na 100% realizmu włącznie z realistyczną nawigacją.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum