POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Sierpień 2008, 17:09
Problemy z Silent hunter 3
Autor Wiadomość
max26szczecin 




Kraj:
poland

Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 1
Skąd: szczecin

 #1  Wysłany: 28 Maj 2008, 20:46   Problemy z Silent hunter 3

Co do gry to jest super grafika chodzi bez błędnie i wogóle jest super ale mam jeden problem w opcji kariera są napoczątku patrole co dziwne na tych patrolach nie mam żadnych statków do zatopienia!! a tym bardziej w kwadracie który mam patrolowac co gorsza nie mam opcji aby sonary wykrywały jakieś statki handlowe więc ogólnie płyne do wyznaczonego terenu który mam patrolowac i więcej nic się nie dzieje a co jeszcze jedno to to że jeśli na mapie nawigarora a wiec tam gdzie się zakresla kursy widze na czerwono oncy okret to moi ludzie wogole go nie widzą i choc widzę go na mapie kreslarskiej to nie widze go z mostka i nie wiem o co chodzi jak możecie to pomocy czy tak ma b ayc i w maire patroli bede mial opcje sonarowe itd czy ja cos robie zle.
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #2  Wysłany: 28 Maj 2008, 22:01   

Sonar jest dostepny duzo pozniej i jest bardzo fajnym dodatkiem, ale chyba nie o to Ci chodzi :)

Czerwone zetony ktore widzisz na mapie nawigacyjnej to informacje o przyblizonej pozycji, kursie i predkosci statkow nieprzyjacielskich (swoja droga moze ktos mi powie co one maja tak naprawde oznaczac - informacje od BdU? wiadomosci od innych ubotow? przeczucia wachtowego? ;P Czy tez po prostu ulatwienie bo inaczej by sie... hmm... nudniej gralo?). Technicznie rzecz biorac to jeszcze nie jest to kontakt tylko informacja, ze o takiej i takiej godzinie byl tam statek plynacy wolno/srednio/szybko w jakims kierunku (tj przeciwnym to takiego sterczacego ze srodka "ogonka"). Czesto te zetony sa w odleglosci dziesiatek lub wiecej kilometrow od Ciebie a wiec nie ma mowy abys je widzial czy slyszal na hydrofonach. Aby przechwycic taki "kontakt" musisz przewidziec jego kurs, sprawdzic jego predkosc po czym pojawic sie przed nim w miejscu w ktorym ustalisz, ze bedzie on za ilestam czasu. To tak ogolnie - polecam "Poradnik gry" (pdf dostepny wraz z wersja z Kolekcji Klasyki - odnosnik do niego instalje sie w tym samym menu start co sama gra - jakbys mial gre nie z KK to daj znac to wystawie na stronie) bo jest napisany calkiem niezle jesli chodzi o ta czesc gry. Generalnie statek jest wykryty kiedy zauwazy go wachta (lub Ty sam za pomoca lornetki) lub uslyszy hydrofon (lub Ty obslugujacy to stanowisko). W przypadku wykrycia przez wachte i jesli mozesz uzyc dziala pojawi sie okno pytajace czy chcesz atakowac dzialem, zejsc na peryskopowa czy kontynuowac misje. W pozniejszym okresie gry na trasach czesciej uczeszczanych przez konwoje (tutaj polecam "Mape" z tego samego menu - pdf z trasami konwojow - tez dolozony do KK) bedziesz doslownie wpadal na statki - nawet nie trzeba bedzie specjalnie ganiac za "zetonami" :) Po prostu czesto bedzie informacja od wachty lub hydroakustyka ze na takim kursie w takiej odleglosci jest statek (odlegloc jest przyblizona - szczegolnie w przypadku hydrfonow - przynajmniej do czasu kiedy bedziesz mogl uzyc sonaru). Warto jeszcze pamietac ze wachtowy podaje nam odleglosc do celu z dokladnoscia do 100m - dzieki czemu nie ma nic przyjemniejszego niz nocny atak na powierzchnii :D

Udanych lowow :)
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 28 Maj 2008, 22:59   

tnnn napisał/a:

(swoja droga moze ktos mi powie co one maja tak naprawde oznaczac - informacje od BdU? wiadomosci od innych ubotow? przeczucia wachtowego? ;P Czy tez po prostu ulatwienie bo inaczej by sie... hmm... nudniej gralo?).


Dokładnie to ostatnie... Ułatwienie
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Kird 
Bootsmann




Kraj:
poland

Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 53
Skąd: Wawa

 #4  Wysłany: 12 Lipiec 2008, 20:09   

W sektorze ktory masz patrolowac, na ogol nic sie nie dzieje, chociaz sa wyjatki. Na kontaktach z Bdu tez nie warto polegac, na ogol sa za daleko i/lub plyna w innym kierunku. Najlepsze metoda to przeczekanie tych 24h w sektorze by dostac punkty za wykonanie zadania i plyniecie na czesciej uczeszczane miejsca. Powinienes miec razem z gra mapke z trasami konwojow wraz okresami ich formowania. Pokrec sie troche po ich trasach. Inna metoda, dobra szczegolnie przez pierwszy rok polega na trzymaniu sie blisko wysp bretyjskich. Zawsze mozna cos tam spotkac. Szczegolnie w przesmyku miedzy Anglia i Irlandia i na polnoc od Dover. Jesli polujesz na okrety to task force czesto mozna spotkac na zachod od Scapa Flow.

PS: Jesli grasz z GWX to pamietaj o 2 rzeczach, mapke z konwojami masz w plikach map w lewym gornym rogu mapy. Nie zblizaj sie do brzegow anglii blizej niz na 100km. Mozna tam na miny wpasc.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [ Ankieta ] FINAŁ konkursu filmowego Silent Hunter III + IV
PL_Hagal Dodatki, mody i modowanie 1 14 Wrzesień 2009, 17:16
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking Silent Hunter III - edycja 2015/2016
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 1 7 Grudzień 2015, 20:56
sNr
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ Silent Hunter III
Najczęściej zadawane pytania odnośnie SH III
PL_Marco Pytania i odpowiedzi 0 20 Luty 2007, 15:11
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Ranking Silent Hunter III
Wszystko co musisz wiedzieć o grach rankingowych Silent Hunter 3
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 14:38
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Zaproszenie do gry rankingowej w Silent Hunter IV
Lista aktywnych graczy
PL_Hagal Wykaz patroli 33 6 Maj 2009, 14:01
Aras
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group