Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 29 Grudzień 2010, 13:52 Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 6.0.0 - 6.5.0
Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith
wersja 6.5.0
Lista nowości w stosunku do poprzednich wersji:
• Wersja 6.0.0:
- wyłączono możliwość wyznaczania pozycji okrętu w oparciu o odczyty gwiazd / słońca w trybie bojowym "załoga na stanowiska",
- poprawiono błąd w którym przy zanurzeniu okrętu nawigator nie wyznaczał przybliżonej pozycji okrętu (mod REAL NAV),
- poprawiono błąd w którym nawigator nie nanosił pozycji przy złych warunkach atmosferycznych - obecnie pozycja zostanie naniesiona w oparciu o przybliżona pozycję na podstawie danych nawigacyjnych (mod REAL NAV),
- dodano możliwość zapisu przybliżonej pozycji okrętu do dziennika okrętowego,
- poprawiono funkcję zapisu i importu opcji dziennika okrętowego,
- poprawiono aplikację dziennika okrętowego o nowe opcje/zmiany,
- dodano nową opcję automatycznych skryptów - 'wait_for_time',
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Kwiecień 2011, 07:59, w całości zmieniany 10 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#2 Wysłany: 31 Grudzień 2010, 09:39
• Wersja 6.1.0:
- dodano wiadomości radiowe do gry, znajdujące się w '\data\RadioMessages\language', obecnie dostępne tylko w barbarzyńskim (na bazie modu dla SH3 autorstwa moddera o nicku Danurve),
- dodano opcję użytkownika definiującą język dla wiadomości radiowych, domyślną wartością jest barbarzyński,
- wiadomości radiowe są dostępne dla misji historycznych i trybu kariery, jednak ich zapisanie (w trybie automatycznym) możliwe jest tylko w trybie kariery - po załadowaniu dziennika pokładowego otrzymane wiadomości znajdują się w logu,
- nowa wiadomość jest sygnalizowana poprzez migającą ikonę w prawym bocznym górnym menu, po jej kliknięciu otwiera się okno z podświetloną wiadomością - zatwierdzenie oznacza jej przeczytanie, istnieje także możliwość jej skasowania,
Otrzymana wiadomość radiowa:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Styczeń 2011, 19:14, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#3 Wysłany: 2 Styczeń 2011, 19:17
• Wersja 6.2.0:
- poprawiono błędy w wiadomościach radiowych
- dodano nową wiadomość radiową - żądanie raportu od BdU
- dodano zaszyfrowane wiadomości (enigma)
- ograniczono wysyłanie raportów co 2 godziny,
- zmieniono zasadę wyświetlania wiadomości radiowych,
- dodano nową opcję użytkownika, definiującą tryb podróży na początku gry, wartością domyślną jest włączony (TravelModeEnabled)
- dodano nową komendę do skryptów automatycznych 'set_travel_mode', po jej włączeniu gra przechodzi w tryb podróży (kompresja czasu aż do wykrycia przeciwnika)
- dodano nową opcję użytkownika definiującą maksymalną odległość od kontaktu, aby wiadomość została wysłana, maksymalną domyślną wartością jest 45000 (RadioMessagesContactReportMaxRadius)
- dodano nową opcję użytkownika definiującą maksymalną odległość od kontaktu, aby wiadomość została wysłana, minimalną domyślną wartością jest 15000 (RadioMessagesContactReportMaxRadius)
- dodano opcję użytkownika definiującą szansę na odpowiedź z BdU po wysłaniu raportu - domyślną wartością jest 20 (%), (RadioMessagesContactReportChance)
• Patchfix 6.2.1: (wymaga wersji 6.2.0)
- poprawiono błędy języka python występujące podczas generowania raportów z wiadomości radiowych od BdU,
- wyłączono oryginalną funkcję 'otrzymano wiadomość radiową' i dodano wersję poprawioną, zapobiegającą natychmiastowej odpowiedzi po wysłaniu raportu okrętu,
- dodano nową wersję powiadomień w przypadku nadejścia wiadomości radiowych,
- dodano nową opcję użytkownika definiującą kolor i przeźroczystość nawigacyjnych znaków specjalnych (format RGBA). Domyślną wartością jest 0xFFFFFFFF, co oznacza kolor biały i 100% przeźroczystości (SuperMarksColor),
- dodano nową opcję użytkownika definiującą kolor i przeźroczystość poprawek nawigacyjnych (format RGBA). Domyślną wartością jest 0xFFFFFFFF, co oznacza kolor biały i 100% przeźroczystości (NavFixesColor),
- dodano poprawki do RAOBF autorstwa moddera o nicku Trevally,
Nowe opcje wiadomości radiowych:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 5 Styczeń 2011, 08:42, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#4 Wysłany: 2 Styczeń 2011, 19:58
Aktualnie używam HiDef Realistic interface, i gdy widzę te wszystkie opcje, zastanawiam się, czy nie wrócić do tego moda. Poradzicie mi?
P.S. Jestem użytkownikiem rozdzielczości 1024x768, i nie wiem, czy z tym modem gra się na tej rozdzielczości wygodnie.
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Ostatnio zmieniony przez PL_Szylol 2 Styczeń 2011, 20:01, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#5 Wysłany: 2 Styczeń 2011, 20:02
PL_Szylol napisał/a:
Aktualnie używam HiDef Realistic interface, i gdy widzę te wszystkie opcje, zastanawiam się, czy nie wrócić do tego moda. Poradzicie mi?
Ja wróciłem. HiDef przestał być rozwijany, jego najnowsza wersja Ui-Boat V2.2, jest niestety zabugowana. Obecnie całkowicie przesiadłem się na mod TheDarkWraith-a.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Władysław Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 252 Skąd: Warszawa
#6 Wysłany: 3 Styczeń 2011, 07:35
Mod TheDarkWraith jest chyba obecnie najlepiej dopracowany i ja wyłącznie na nim pływam. Ale przy twojej rozdzielczości nie będzie pewnie komfortowo, zegary mogą przesłaniać peryskop. Do tego modu wskazana jest panorama.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#7 Wysłany: 5 Styczeń 2011, 08:57
• Wersja 6.3.0:
- dodano filtry do okularów, kolor i przeźroczystość może być definiowana poprzez kliknięcie w okno zarządzania torpedami,
- dodano podświetlenie celownika, kolor i przeźroczystość może być definiowana poprzez kliknięcie w okno zarządzania torpedami,
- dodano podświetlenie siatki RAOBF, kolor i przeźroczystość może być definiowana poprzez kliknięcie w okno zarządzania torpedami,
- zamieniono ikonki oficerów SO i RO,
- dodano zegar autorstwa gracza o nicku longam w miejsce zegarka oryginalnego,
- poprawiono długości statków w grze,
- dodano nową opcję użytkownika sterującą kompresją czasu podczas nadejścia wiadomości radiowej, domyślnie opcja ta jest wyłączona (False) (TC1OnNewRadioMessage),
• Patchfix 6.3.1:
- poprawiono błąd, w którym po kliknięciu x w celu zamknięcia okna właściwości obiektywu nie chował panelu HUD przypisanego do danego okularu,
- poprawiono błąd w którym dany poziom TC powoduje wyświetlenie wielu wiadomości radiowych lub kilkukrotne tej samej wiadomości radiowej w oknie komunikatów,
- poprawiono błąd nieprawidłowego kąta obserwacji dla pliku cameras.cam,
- zmieniono kodowanie plików z ANSI do Unicode, podczas edycji plików należy upewnić się że są zapisywane w formacie Unicode, co pozwala na wyświetlanie znaków specjalnych,
• Patchfix 6.3.2:
- poprawiono błąd braku podświetlenia misji dla wybranej misji szkoleniowej w oknie misji historycznych,
- poprawiono błąd braku filtra i podświetlenia celownika mimo ich włączenia przy rozpoczęciu gry,
- poprawiono błąd braku ikony nawigatora określania pozycji na podstawie gwiazd przy wyłączonym modzie REAL NAV,
- poprawiono błąd blokowania się opcji "zanurzenie alarmowe" po pierwszym jej użyciu,
• Patchfix 6.3.3:
- poprawiono błąd braku możliwości przesuwania mapy podczas wyboru nowej misji a po zakończeniu poprzedniej,
- poprawiono błędy zegara występujące podczas wyboru nowej misji a po zakończeniu poprzedniej,
- poprawiono kilka błędów występujących podczas kampanii,
- poprawiono błędy w uruchamianiu mapy podręcznej, kompasu, i okna wiadomości w dodatkowych modach przy ich zaznaczeniu w opcjach użytkownika i uruchomieniu kampanii,
• Patchfix 6.3.4:
- poprawiono błąd, w którym okno wiadomości nie zapamiętywało stanu (zwinięty/rozwinięty) przy zmianie TC,
- dodano możliwość wysłania wiadomości radiowej przez statek w przypadku dostrzeżenia wrogiego okrętu podwodnego/peryskopu,
- dodano możliwość wysłania wiadomości radiowej przez tonący statek,
- dodano nową opcję użytkownika definiującą zasięg poszukiwania okrętu podwodnego przez załogę statku, wartością domyślną jest 8000m (RangeShipSendingSubSightedMessage),
- zaktualizowano listę modów wyglądu peryskopów w oparciu o informację/pliki autorstwa modderów: Trevally oraz toniloCoyote
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 19 Styczeń 2011, 09:04
• Patchfix 6.3.5:
- poprawiono błąd błędnego działania kontrolek okrętu dla stylu SH3 i SH4 przy włączonym autoukrywaniu okien i komuniaktów,
- poprawiono opcję zapisu/wczytywania dziennika okrętowego,
- poprawiono działanie aplikacji Journal Editor,
- dodano obsługę błędów do peryskopów/UZO przy szacowaniu czasu uderzenia torpedy,
- poprawiono błędy podpowiedzi dla stylu SH5Enhanced style
- dodano nową opcje użytkownika definiującą rodzaj wiadomości wyświetlanych w oknie komunikatów radiowych (InformShipsRadioMessages), domyślnie opcja ta jest włączona,
- dodano nową opcje użytkownika definiującą wyświetlanie wiadomości o dostrzeżeniu okrętu gracza (InformSubSightedMessages), domyślnie opcja ta jest włączona,
- dodano nową opcje użytkownika definiującą wyświetlanie wiadomości z BdU (InformBDUMessages), domyślnie opcja ta jest włączona,
- dodano nową opcje użytkownika definiującą wyświetlanie powiadomienia o zniszczeniu/opuszczeniu statku lub okrętu (InformDestroyedMessages), domyślnie opcja ta jest włączona,
- dodano nową opcję określającą rodzaj wiadomości, która ma być wyświetlana podczas gry,
- wiadomości radiowe o priorytecie 0 posiadają podświetlenie czerwone w oknie wiadomości,
- dodano nową opcję użytkownika defilującą szansę na przechwycenie wiadomości radiowej, wartością domyślną jest 50 (50%) (RadioMessagesInterceptChance),
- komunikaty o dostrzeżeniu okrętu podwodnego/peryskopu uzależniono od pory obserwacji (dzień/noc),
Okno powiadomień radiowych z nowymi opcjami:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 20 Styczeń 2011, 08:07, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#9 Wysłany: 20 Styczeń 2011, 08:08
• Patchfix 6.3.6: (zawiera wcześniejsze patchfixy)
- poprawa błędu nieprawidłowej wysokości masztu po zmianie wysokości i długości jednostek w książce rozpoznawczej
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 30 Styczeń 2011, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#10 Wysłany: 30 Styczeń 2011, 22:07
• Wersja 6.3.7:
- poprawiono błąd zegara kątu biegu torped FaT/LuT,
- dodano nową opcje użytkownika definiującą liczbę mignięć ikony powiadamiania o wiadomościach radiowych w górnym prawem menu, opcją domyślną jest -1 (nieskończona) (RadioMessagesFlashTime),
- dodano nową opcje użytkownika definiującą włączenie opcji wiadomości radiowych, opcją domyślną jest włączona/true (RadioMessagesEnabled),
- dodano nowy mod 'Manos scope mod' autorstwa moddera o nicku makman94. Domyślną rozdzielczością modu jest 4:3, w innym przypadku należy zainstalować patch do modu, znajdujący się w katalogu \NewUIs_TDC_6_3_7_Scopes (do not enable - read)\Manos scope mod
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Marzec 2011, 20:28, w całości zmieniany 3 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#11 Wysłany: 19 Marzec 2011, 20:29
• Wersja 6.4.0:
- dodano możliwość przesyłania wysokości masztu z książki SOAN do TDC,
- poprawiono problemy z SOAN wynikające z różnic regionalnych,
- (styl SH5) pasek kompasu jest obsługiwany przez kółko myszy, wraz ze skasowaniem możliwości obsługi skrótami klawiszowymi,
- zewnętrzny krąg ruchomego kompasu dla mapy nawigacyjnej jest obsługiwany przez kółko myszy, wraz ze skasowaniem możliwości obsługi skrótami klawiszowymi,
- kierunek północ / południe ruchomego kompasu dla mapy nawigacyjnej jest przełączany poprzez prawy klik myszy na środku tarczy kompasu,
- wysokość masztu w oknie dialogowym XO TDC może być ustawiana za pomocą pokrętła myszy,
- zmieniono okno inspekcyjne umiejętności oficerów, obecnie należy lewym klawiszem wybrać oficera a następnie prawym zatwierdzić wybór,
- okno opcji okularów sterowane jest przez pokrętło myszy, zmiany są uwzględniane w czasie rzeczywistym,
- dodano znaczniki zatopień na mapie nawigacyjnej, które tworzone są automatycznie po zniszczeniu wrogiej jednostki. Znaczniki zapisywane są do dziennika okrętowego,
- dodano nową opcję użytkownika kontrolującą widoczność znaczników zatopień podczas startu gry, domyślnie opcja jest włączona (True) (NavDisplayDestroyedMarks),
- dodano nową opcję użytkownika kontrolującą kolor znaczników zatopień podczas startu gry, domyślną opcją jest ciemny czerwony (0xB00000FF) (DestroyedMarksColor)
- (mod Real Nav) przy włączonym modzie usunięto ikony torped z mapy, w celu zwiększenia realizmu gry,
- poprawiono aplikację ShipsJournalViewer z uwagi na nowe zdarzenia (znaczniki zniszczeń),
- przebudowano książkę SOAN według wskazówek autorstwa gracza o nicku Magnum,
- dodano stronę 'dodatkowych informacji' do SOAN,
- (styl SH5) wskaźnik kursu/steru jest powiększany przez wskaźnik myszy, powiększanie jest inteligentne: wskaźnik może być niewidoczny lub wypełnić cały ekran,
- (styl SH5) dodano możliwość zdefiniowania wielkości (?) powiększania kursu/steru podczas wskazania myszy. Wartość maksymalna to 100 pikseli,
- poprawiono błąd występujący przy braku torped i śledzenia (logowania) celu przy szacowaniu czasu uderzenia torpedy,
- (styl SH5) wyeliminowaniu potencjalny błąd zmiany kursu podczas przesunięcia wskaźnika myszy na wskaźniku kursu/steru,
- dodano możliwość pogrubienia czcionki w opisach książki SOAN,
- dodano możliwość dodawania do 5 obrazów do książki SOAN,
- poprawiono błąd w pliku TDWDraggables.dll polegający na kasowaniu pozycji przeciąganych okien i wskaźników,
- poprawiono błędy związane z kodem pythona we wiadomościach radiowych BdU,
- wiadomości radiowe są skalowane w celu uniknięcia pustych przestrzeni między pojedynczymi wiadomościami,
- dodano nową opcję użytkownika definiującą autoładowanie torped podczas startu gry, domyślnie opcja jest włączona (True) (TorpedoAutoloadingEnabled),
- krąg wewnętrzny RAOBF obraca się wraz z pokrętłem myszy (szybciej + SHIFT), zmiana pozwala na obrót tarczy RAOBF bez wpływu na ustawienia TDC AoB,
- poprawiono błąd pozostawiania książki SOAN otwartej po restarcie gry,
- dodano dwa nowe ołówki (narzędzia mapy) w celu wytyczania poprawek nawigacyjnych (mod Real Nav) oraz dodawania znaczników, narzędzia są kontrolowane w nowej opcji użytkownika: MapToolsAsObjects = True
- dodano nową opcję użytkownika definiującą wyświetlanie wiadomości radiowych (domyślnie I) (RadioMessagesHotKey),
- dopasowano wszystkie rodzaje menu.txt do patcha 0.2 dla pliku SH5.EXE autorstwa TheDarkWraight,
- dodano dodatkowe informacje dla książki SOAN autorstwa graczy: Magnum, Trevally,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 23 Kwiecień 2011, 22:48, w całości zmieniany 2 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#13 Wysłany: 23 Kwiecień 2011, 22:48
• Wersja 6.5.0:
- możliwość zmiany nazw krajów i kategorii statków w SOAN (\data\Roster\Names.cfg),
- poprawki i uzupełnienia dodatkowych opisów statków w SOAN,
- zmiany zakresu pracy hydro przy modzie "no hydrophone on surface",
- zmiany w czułości sensorów uboota,
- obsługa lewego klawisza myszy,
- nowy zakres asysty nawigatora pod lewym klawiszem myszy,
- poprawione wywoływanie okna cech załogantów,
- wsparcie rozpoznawania mowy (współpraca z modami rozpoznawania mowy),
- kółko myszy do obsługi tarczy ataku zamiast klawiszy,
- poprawiona współpraca z modem UHS 1.7
- zmian domyślnej wartości InformSubSightedMessages na 'false',
- poprawa kilku bugów zgłaszanych dla 6.4.0,
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#15 Wysłany: 16 Maj 2011, 18:19
• Wersja 6.5.1:
- zmieniono sposób definiowania i opisów klawiszy w pliku opcji,
- zmieniono sposób pracy klawiszy umożliwiając wielokrotne ich naciskanie,
- poprawiono kod wyliczania długości I szerokości geograficznej,
- dodano nowe sposoby edycji supermarków, poprawek nawigacyjnych czy znaczników zniszczonych statków,
- poprawiono błędy w rozpoznawaniu mowy, w którym zmienne są definiowane za pomocą przecinka,
- poprawki w kodowaniu zwracanych wartości w funkcji TDWFileUtils.ExtractHotKey,
- poprawki w kodzie Pythona podczas wysyłana raportów do BdU,
- poprawiono działanie pokrętła myszy w czasie opcji rozpoznawania mowy i pracy okularów,
- poprawki w rozkazie awaryjnego zanurzania,
- eliminacja możliwości CTD w czasie asysty nawigatora do pomiaru odległości,
- poprawiono parametry fiyczne okrętu rekomendowane przez gracza o nicku stoianm,
- zmodyfikowano wysokość peryskopu bojowego z 8.5 do 7.0 metrów,
- dodano nowe opcje użytkownika określające miejsce docelowe teleportu podczas awaryjnego zanurzania (peryskopy, radio, hydro, kabina). W przypadku błędnej komendy wartością domyślną jest przedział radiowy,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum