POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
meldunek o konwoju
Autor Wiadomość
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #1  Wysłany: 21 Grudzień 2013, 18:51   meldunek o konwoju

Witam. Gram na GWX3 GOLD z modem harcode fixes. Mam problem z prawidłowym meldunkiem o kontakcie z konwojem. Kiedy napotkam konwój i wysyłam meldunek to zawsze podaje kurs 0 i prędkość 0. Co ciekawe kiedy grałem na czystym SH3 czy też z modem UTW to przy podaniu meldunku wyświetlały się przybliżony kurs i prędkość. Piszcie proszę, co zrobić by to zmienić.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #2  Wysłany: 21 Grudzień 2013, 23:20   

Poprawić instalację modów. Ewidentnie coś poszło nie tak podczas instalowania GWX. Jakiej wersji JSGME używasz do instalacji modów?

PS: Mod Hardcode fixes jest bardzo inwazyjnym kodem więc jego instalacja wymaga niejakiej znajomości tematu. Jesteś pewien, że wykonałeś wszystkie polecenia z instrukcji?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #3  Wysłany: 13 Styczeń 2014, 18:45   meldunek o kowoju

Na szczęście doczytałem się na forum jak to poprawić. Jeżeli ktoś by miał taki sam problem to polecam rozwiązanie. W gołym SH3 wystarczy podpłynąć na tle blisko konwoju, żeby widzieć statki i można wtedy kliknąć meldunek o konwoju, a komputer samoczynnie poda kurs i prędkość. Niestety w GWX3 z modem hardcode fixes trzeba najpierw samemu się natrudzić i ustalić kurs oraz prędkość a następnie wejść w KTB i ustawić namiar oraz prędkość( tak jakbśmy ustawiali ręcznie torpedy), potem zbliżyć się na tyle blisko by oficer wachtowy raportował statek i wtedy dopiero wysłać raport o konwoju. Jeśli chcemy działać w wilczym stadzie to trzeba trzymać się blisko konwoju i chyba co godzinę wysyłać raport oraz czekać na info z BdU. Kiedy się zgromadzi wilcze stado i wtedy atak na całego. Naprawdę świetnie pomyślane i bardzo realistyczne. Popróbujcie w 44 i 45 to będzie jazda. Pozdrawiam
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 13 Styczeń 2014, 19:06   

Cytat:
Popróbujcie w 44 i 45 to będzie jazda.


Na jakim poziomie trudności? Bo na GWX+Hardcode fixes to w 1945 na pełnym realizmie jest problem, aby w ogóle patrol przeżyć. A co dopiero na powierzchni za konwojem ganiać.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #5  Wysłany: 14 Styczeń 2014, 18:14   meldunek o konwoju

Na 100%. Masz rację, że ganianie na powierzchni to samobójstwo. Jedna opcja to określenie kierunku i prędkości na zanurzonym uboocie poprzez użycie sonaru.Druga to poza zasięgiem radarów eskorty na hydrofonie określenie mniej więcej kierunku i wielogodzinne śledzenie oraz zliczenie też mniej więcej prędkości. Jednak potem jest jeden szkopuł trzeba się zbliżyć do konwoju na taką odległość, by udało się podać meldunek o kontakcie. Wtedy niestety trzeba się liczyć z wykryciem przez eskortę i ucieczką przed nią. Tak więc śledzenie konwoju i nadawanie co godzinę meldunku graniczy z cudem. Udało mi się to tylko raz nadać dwa meldunki o konwoju. Niestety BdU nie wysłało watahy wilków
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak podać pozycję swoją / konwoju
PL_Andrev Kampania multiplayer SH III 4 24 Październik 2008, 14:10
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - (brak konwoju) - "Jubilee i Pedestal"
14-31 VIII 42
PL_CMDR Blue R Admirałowie Arktyki PBF 8 12 Październik 2016, 12:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów W sercu konwoju
PL_CMDR Blue R Wasza twórczość 1 17 Październik 2006, 22:31
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Chaos w konwoju
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 5 28 Styczeń 2012, 19:16
PL_Andrev
Brak nowych postów Przechwycenie konwoju
Szember99 Pytania i odpowiedzi 5 1 Kwiecień 2016, 21:43
PL_olek0849
Brak nowych postów Zapętlenie konwoju. Co to jest?
PL_CMDR Blue R Strefa MISJOnarzy 4 11 Listopad 2009, 21:30
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów SH2 - ogólne porady do atakowania konwoju i ucieczki
szymon94 Pytania i odpowiedzi 2 26 Październik 2011, 23:01
PL_Marco


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group