Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Rozmawiałem dzisiaj z PL_U-96 i ustaliliśmy, że potrzeba podyskutować o przyszłości naszego klanu i tego forum. Ponieważ czasu każdy z nas ma mało proponuję 6 terminów spotkania na DISCORDZIE.
Głosujcie na te daty które Wam odpowiadają (można wybrać kilka). Data o największej ilości będzie datą spotkania.
Proszę wypowiedzcie się w ankiecie który termin by Wam pasował.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 12 Listopad 2019, 19:59, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#3 Wysłany: 27 Wrzesień 2019, 19:25
Nie, nie planujemy . Ale doszliśmy do wniosku, że trzeba się zacząć jakoś rozwijać. Pytanie tylko w jakim kierunku.
Wiemy, że silnik forum jedzie na ostatnich oparach i przed nami przesiadka na coś nowego. A może wyjść poza forum ? Facebook, twitter, lub cokolwiek innego ? Jakie działy ? Jakie tematy mamy poruszać ? Jak przyciągnąć nowych użytkowników, którzy będą dzielić nasze pasje ? Strona www ? Discord i forum ?
To są pytania na które powinniśmy porozmawiać. Każdy pomysł jest dobry. Z drugiej strony zbliża się koniec roku i może właśnie będzie można znaleźć trochę czasu na wspólną pracę.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#6 Wysłany: 11 Październik 2019, 15:53
Wyniki ankiety pokazują, że Sobota 19 października - godzina 18:00 jest najodpowiedniejsza.
Zatem proszę o przybycie na DISCORD o tej godzinie.
Sobota 19 października - godzina 18:00
@PL_U-96 - proszę być moderował to spotkanie. Ja będę niestety na wyjeździe, lecz postaram się połączyć na ten czas.
Proszę o punktualne przybycie.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Spotkanie odbyło się i podjęto następujące ustalenia:
1) Będziemy przenosić się na nowe forum.
Przemo sprawdzi możliwości techniczne, łączenia strony internetowej, forum i discorda.
Stare forum będzie przez pewien czas "tylko do odczytu".
Osoby prowadzące na nowym forum odpowiednie działy, zabierają się za zbieranie "cennych danych"
Na razie zobowiązania:
PL_CMDR Blue R - SH3/4, PBF
PL_Gooferus/PL_Anne Bonny - DW
2) Potrzebujemy wraz z nowym startem nowej lokomotywy, która pomoże nam złapać osoby zainteresowane historią.
Ustalono, że gra powinna być:
a) prosta, a nie o wysokim pułapie wejścia
b) skupiona na 2 wojnie światowej i morzu (niekoniecznie tylko, ale morze musi w nich być).
c) publiczna, multiplayer. Z istniejącą społecznością.
Ustaliliśmy, że są 2 gry, które spełniają wymogi:
World of Warships oraz Warthunder.
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#9 Wysłany: 20 Październik 2019, 08:23
Hej sory ze mnie nie bylo, niestety praca, w kwestii war thunder moge pomoc jedli chodzi o organizacje klanu w samej grze.
A patrzyliscie na steel ocean troche podobne do WoWS ale z subami
Tylko mala spolecznosc
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_olek0849 20 Październik 2019, 08:41, w całości zmieniany 1 raz
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#12 Wysłany: 20 Październik 2019, 15:38
PL_olek0849 napisał/a:
Tylko mala spolecznosc
Tu ^^ leży problem.
Inną podobną grą jest Wolfpack, ale też community też kuleje, mimo że ma za sobą subsim.
WoWs jest dość ograniczone, WT ma nieco większy potencjał.
Co ciekawe, rozmawiałem z [PWST] i problemem który oni mają (mała liczba ludzi do eventów morskich) jest mała ilość osób chętnych do gry statkami w WarThunder.
A że wybadanie krążowników i lepszych niszczycieli to droga przez mękę, nie ma trybu SB, nie ma subów to i nie ma popularyzatorów tego trybu koncentrujących się na niestandardowych eventach / bataliach.
Pewną opcją mogą być konta "premkowe" od WT, aby popularyzować ten tryb poprzez organizowanie eventów - batalii, przy współpracy z graczami lotniczymi, ale nie wiem czy PS ma wystarczającą siłę przebicia aby zdobyć konta premkowe i reklamować WT, bo jak ktoś tu już zauważył wcześniej, PS koncentruje się na grach PBF.
Nawet Jacek woli samoloty niż okręty.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 20 Październik 2019, 15:38, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#14 Wysłany: 20 Październik 2019, 16:58
Przede wszystkim - dziękuję wszystkim za przybycie na nasze zebranie. To oznacza, że jeszcze nas trochę jest :-)
Po drugie każdy głos się liczy i każdy pomysł obecnie może pomóc wpaść na jeszcze lepsze rozwiązanie.
Moim zdaniem punktem numer 1 jest promocja nas i otwarcie się na nowe kanały informacji (tak jak mówiłem na zebraniu) - facebook lub inne tego rodzaju medium.
Do tego strona www - jako nasza wizytówka (obecnie nie mamy takiej) - która powie kim jesteśmy i czym sie zajmujemy.
Co do WT - fakt wolę jednak samoloty, gdyż są one najbardziej zbliżone do symulacji.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#15 Wysłany: 20 Październik 2019, 19:04
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Cytat:
A że wybadanie krążowników i lepszych niszczycieli to droga przez mękę, nie ma trybu SB
Możesz rozwinąć? I co to ten SB?
W WoWs drzewka są skonstruowane w ten sposób że praktycznie od początku gry masz do dyspozycji DD, CL, CA, BB, CV, a gromadzone doświadczenie pozwala na kupno kolejnych, nowocześniejszych zabawek.
W WT musisz naprzód odkryć kilka kutrów patrolowych, aby dopchać się do niszczycieli, i kilka niszczycieli aby dopchać się do krążków. A jak to ze stockowymi jednostkami bywa, za skuteczne to one nie są. Przyleci jeszcze jakiś zabłąkany samolot, spuści bombę i game over.
SB oznacza "tryb symulacyjny", w którym nie masz żadnych ułatwiaczy i wspomagaczy, brak podświetlenia swój/wróg, brak lokalizacji jednostki na mini-mapie, brak odległości, brak auto-celowania (torped, dział), brak ekranu stopnia zniszczeń wroga.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#16 Wysłany: 20 Październik 2019, 21:49
PL_Andrev napisał/a:
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Cytat:
A że wybadanie krążowników i lepszych niszczycieli to droga przez mękę, nie ma trybu SB
Możesz rozwinąć? I co to ten SB?
W WoWs drzewka są skonstruowane w ten sposób że praktycznie od początku gry masz do dyspozycji DD, CL, CA, BB, CV, a gromadzone doświadczenie pozwala na kupno kolejnych, nowocześniejszych zabawek.
W WT musisz naprzód odkryć kilka kutrów patrolowych, aby dopchać się do niszczycieli, i kilka niszczycieli aby dopchać się do krążków. A jak to ze stockowymi jednostkami bywa, za skuteczne to one nie są. Przyleci jeszcze jakiś zabłąkany samolot, spuści bombę i game over.
SB oznacza "tryb symulacyjny", w którym nie masz żadnych ułatwiaczy i wspomagaczy, brak podświetlenia swój/wróg, brak lokalizacji jednostki na mini-mapie, brak odległości, brak auto-celowania (torped, dział), brak ekranu stopnia zniszczeń wroga.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#17 Wysłany: 21 Październik 2019, 17:19
PL_U-96 napisał/a:
Efekt lokomotywy to wedlug mnie WoWS.....
Mhmmm... a na czym ten "efekt lokomotywy" miałby tu polegać?
Nie ma chyba tylu graczy, aby zaznaczyć się w społeczności WoWs'a.
Bitwy są właściwie na jedno kopyto.
Jedynym plusem jest duża baza graczy, świetna grywalność oraz nadchodzące urozmaicenie w postaci okrętów podwodnych (do 2 na bitwę, o ile mnie pamięć nie myli).
W WT jest więcej możliwości, jak np. tworzenie własnych batalii, rekrutacja graczy do bitew poprzez forum, a także program partnerski z IMHO stosunkowo niskim progiem wejścia (500 wizyt / film).
Efekt lokomotywy ma polegać na kilku rzeczach, głównie na tym, abyśmy pokazali się w świecie. I aby osoby zainteresowane historią, mogły na nas wpaść, a może nawet zostać z nami.
Niestety, od czasu zaprzestania otwartych gier, nasza społeczność stała się bardzo hermetyczna, a to nie pomaga w znajdywaniu nowych członków klanu i powoli zapadamy się do środka.
Lokomotywy to były gry, które przyciągały graczy, że chcieli z nami zagrać, ale też i pogadać, poznać wiedzę, itd.
Takie było Sh2vsDC
takie było SH3 stawiany na Ubi.com
taki był NavyField
itd.
Jak zauważono, obecnie głównym działem forum jest PBF. Tylko PBF miał być dodatkiem, nie podstawą. I tej podstawy nam potrzeba.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#19 Wysłany: 22 Październik 2019, 08:16
Jestem za etapie rozeznania integracji forum z fb czy discordem w sobote przedstawie kilka rozwiazan
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum