POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Trzask, zgrzyt, trrrrr.... brzdęk... łup... trach... TONIEMY
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #1  Wysłany: 5 Październik 2006, 13:10   Trzask, zgrzyt, trrrrr.... brzdęk... łup... trach... TONIEMY

Otóż. Mam mały problem. Jak większość osób wie, mam większe doświadczenie z SH3 niż z SH2. Podczas ostatniego patrolu zaintrygowało mnie:

Na jaką głębokość może wejść mój SUB? Oraz czy ta głebokść jest stała np. Okręt A zatonie zawsze po 198 metrach, a okręt B po 192, czy np. po przekroczeniu bariery X, co zwiększenie zanurzenia o Z metrów komp rzuca kością stuścienną, zwiększając poziom, który okręt musi przebić, aby przetrwać? Tzn, że raz zatonie przy 180, a raz wytrzyma 220....

Oczywiście przy założeniu, że statek ma 100% kadłuba. Bo chyba utrata punktów kadłuba powoduje, że zmniejsza sie maskymalna głębokość, nie?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Marcin24x1 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Akrablak
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 49
Skąd: Barwice

 #2  Wysłany: 20 Marzec 2007, 19:22   

zgadza sie ja jak miałem 12% to zgniotło mnie na 18M
_________________
Gość Witam i zapraszam na sparing !!! Sub vs Sub SH3
 
     
PL_Stett 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Robert
Wiek: 54
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 61
Skąd: Szczecin

 #3  Wysłany: 20 Marzec 2007, 22:20   

W tutorialu pt Ucieczka masz tabele max. zanurzeń dla danej jednostki ale dla przypomnienia prosze bardzo:

VII - 250m (głębokość sprawdzona dla SH II i SH III)(raz w SH II wytrzumał 276 m)
IX - 270m (głębokość sprawdzona dla SH II i SH III)
XXI - 300m ta głębokość jest bardzo mocna przesadzozna w moim przypadku udało mi się dotrzeć do 186m problem stanowi prędkość XXI zbyt szybko się zanurza i trach przy powolnym mozna osiągnąć 287 m spokojnie.

Oczywiście prędkość zanurzania i integralność poszycia są bardzo mocno powiązane ze sobą. Parametry podane wyżej można osiągnąć tylko przy 100% integralności.
Ostatni przykład w SH III VIIC '44 przy 68% integralności zszedł na 130 m spx, ale już próba zejscia o 5 m w dół skończyła się przeciekami.
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #4  Wysłany: 31 Marzec 2007, 18:44   

proby do ilu moge sie zanuzyc w moim SH3 wygladaly nastapujaco:
VIIB-180m
VIIC i wszystkie jego wersje-180m
IX i jego wszystkie wersje 180m
XXI-200m
dlaczego umnie tak malo a u innych typ VII moze zejsc na 250m? czy da sie to jakos zmienic?:> pozdrawiam:)

[ Dodano: 31 Marzec 2007, 18:45 ]
apropo sparingu chcial bym ale mi SH3 niestety nie dzial w tej chwili;( niewiem dlaczego:(
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #5  Wysłany: 31 Marzec 2007, 19:35   

Ja w SH3 GWX VIIC osiągnąłem dokładnie 268m, ale poniżej zaczęły latać nity...
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 31 Marzec 2007, 19:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
whiskey111 
Bootsmann




Kraj:
poland

Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 38
Skąd: z za rogu

 #6  Wysłany: 31 Marzec 2007, 19:38   

W SH2 maksymalna głębokość okrętu podwodnego jest ustalona ogórnie i się nie zmienia.

W SH3 (z tego co wiem), strefa zgniotu jest zupełnie inaczej rozwiązana. Jest to parametr losowy w skład którego wchodzi głębokość na jakiej przebywa okręt oraz czas - pewnego rodzaju stoper jest uruchamiany kiedy schodzimy poniżej jakieś tam głębokości. Za każdym razem jest on minimalnie inny dlatego raz możemy przez parę minut płynąć na np 230m a innym razem zgniecie nas przy 220m. Także zawsze jest jakieś ryzyko, że tym razem może się nie udać :)
_________________
Brak opisu wyrazem buntu przeciw grafomanii :D
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #7  Wysłany: 31 Marzec 2007, 19:50   

witam gdzie moge sciagnac ten dodatek GWX? ale do singla a nie multi ? pozdrawiam?
 
     
szyba 




Kraj:
poland

Wiek: 38
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 19
Skąd: kraków

Ostrzeżeń:
 7/3/6
 #8  Wysłany: 22 Kwiecień 2007, 01:00   

mój rekord to 8% kadłuba (taranowalem nieuzbrojony tankowiec) zanurzyłem sie i okręt sie rozlecial na kawaleczki przy 28 metrach

za drugim razem (ta sama misja) pękłem na 18metrach.. wiec czynnik losowy ma znaczący wpływ.



czasami DD mają pecha bo hedgehogi czy bomby głębinowe są dudami (pare razy turlały sie po moim pokładzie,jedna padła na kiosk i zablokowala sie przy plotkach, zszedlem gleiej, kiosk juz byl bezużyteczny, jak zawodzi zapalnik czasowy to zapalnik cisnieniowy przewaznie skutkuje :>
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #9  Wysłany: 22 Kwiecień 2007, 10:55   

szyba napisał/a:

czasami DD mają pecha bo hedgehogi czy bomby głębinowe są dudami (pare razy turlały sie po moim pokładzie,jedna padła na kiosk i zablokowala sie przy plotkach, zszedlem gleiej, kiosk juz byl bezużyteczny, jak zawodzi zapalnik czasowy to zapalnik cisnieniowy przewaznie skutkuje :>


Zapalnik czasowy? Myślałem, że one miały tylko ciśnieniowy
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #10  Wysłany: 25 Kwiecień 2007, 22:22   

Dobrze myślałeś były tylko ciśnieniowe, czasowe nie miały by sensu.
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #11  Wysłany: 26 Kwiecień 2007, 00:21   

no... Widzę, że ktoś tu w końcu zrobił porządek :)
_________________

 
     
PL_JACA 
Honorowy Admin




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 215
Skąd: Szczecin

 #12  Wysłany: 26 Kwiecień 2007, 11:20   

Akurat "jeżyki" miały zapalniki typowo kontaktowe.
Ideą stosowania tej broni było pokrycie dużej powierzchni przed dziobem jednostki w martwej strefie sonaru, zanim okręt podwodny zdoła zrobić unik.
Pozostałe natomiast baryłki miały zapalniki ciśnieniowe, co znaczy iż detonacja odbywała się na danej głębokości równoważnej ciśnieniowi słupa cieczy na danej głębokości.
Dlaczego w grze jest to troszkę inaczej ?
No cóż, jedyną odpowiedzią jaka mi przychodzi na myśl to miejsce w jakim powstała - RUMUNIA !
Niestety podczas współpracy przy lokalizacji zarówno SH III i SH IV mieliśmy sporo zgrzytów na tle faktów historycznych zawartych w grach.

A może zostanę rasistą :? :8)
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 26 Kwiecień 2007, 11:23   

PL_Marco napisał/a:
Dobrze myślałeś były tylko ciśnieniowe, czasowe nie miały by sensu.
Odnosiło się to wyłącznie do bomb głębinowych.

A jeże oczywiście miały zapalnik kontaktowy
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group