Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
hmmm kurcze upieram sie iz jest to lekki krązownik...
to jest typ "K" prawda?
Kurcze ten most jest znany, fotografowie uwielbiali pod nim robic zdjecia,
Pozdrawiam PL_HUBAL
_________________ "...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: dolnośląskie
#8 Wysłany: 20 Sierpień 2005, 20:54
NO TAK ZTYM ZE MAM PODPIS POD TOM FOTKOM CO TO ZA OKRET I SAM BYŁEM W SZOKU JAK TO CZYTAŁEM :shock:
[ Dodano: Sob - 20.08.2005 20:55 ]
HUBAL BOOLO STAWIA NA CIEBIE :twisted:
MAŁA PODPOWIEDZ
She was to have been a 31,000-ton battlecruiser of the Mackensen class, but it was never launched, and about 26 months before completion, the ship was stricken on 17 November 1918 and broken up in 1922.
Displacement: standard 31,000 mt, full load 35,300 mt.
Dimensions: overall length 223 meters, beam 30.4 meters, draft 9.3 meters forward, 8.4 aft.
Armament: 8 x 35cm/45, 14 x 15cm/45, 8 x 8.8cm/45, 5 x 60cm TT.
Protection: deck 30 mm, belt 300 mm, main turrets 320 mm max, conning tower 350 mm max.
Propulsion Plant: Four sets of turbines with Föltinger fluid transmission, 24+8 boilers, 8 diesel generators 2,320kW 220V, four 3-bladed screws, power 90,000shp. Two rudders.
Speed: 28 knots.
Crew: 1,186 men.
Kurcze juz zglupialem :zgryz: Z nadbudowki oraz z dziobowej wierzy jest podobny do typu "K" ale z drugiej strony przypomina mi takrze "Schlesiena" mam więc mały dylemat...
Ale typ "K" chyba powinnienem odrzucic bo nie ma widocznych wyrzutni torpedowych, ale umiejcowienie dziobowego dalmierza artyleryjskiego jest identyczne jak na "Kuninsbergu"
Nie no dobra to jest "Schlesien" zgadza sie?
Pozdrawiam PL_HUBAL
_________________ "...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: dolnośląskie
#10 Wysłany: 20 Sierpień 2005, 21:31
NO DOBRA BO I JA JUZ SAM NIE WIEM ALE UPIERAM SIE PRY OPISIE POD FOTKOM
Battlecruiser Fürst Bismarck.
This warship was laid down on 3 November 1915 at Wilhelmshaven as Ersatz A (Replacement A) and the proposed name was Fürst Bismarck. She was to have been a 31,000-ton battlecruiser of the Mackensen class, but it was never launched, and about 26 months before completion, the ship was stricken on 17 November 1918 and broken up in 1922.
Displacement: standard 31,000 mt, full load 35,300 mt.
Dimensions: overall length 223 meters, beam 30.4 meters, draft 9.3 meters forward, 8.4 aft.
Armament: 8 x 35cm/45, 14 x 15cm/45, 8 x 8.8cm/45, 5 x 60cm TT.
Protection: deck 30 mm, belt 300 mm, main turrets 320 mm max, conning tower 350 mm max.
Propulsion Plant: Four sets of turbines with Föltinger fluid transmission, 24+8 boilers, 8 diesel generators 2,320kW 220V, four 3-bladed screws, power 90,000shp. Two rudders.
Speed: 28 knots.
Crew: 1,186 men.
Imię: Michał Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 329 Skąd: Mysłowice
#12 Wysłany: 20 Sierpień 2005, 21:41
Cytat:
This warship was laid down on 3 November 1915 at Wilhelmshaven as Ersatz A (Replacement A) and the proposed name was Fürst Bismarck. She was to have been a 31,000-ton battlecruiser of the Mackensen class, but it was never launched, and about 26 months before completion, the ship was stricken on 17 November 1918 and broken up in 1922.
Displacement: standard 31,000 mt, full load 35,300 mt.
Dimensions: overall length 223 meters, beam 30.4 meters, draft 9.3 meters forward, 8.4 aft.
Armament: 8 x 35cm/45, 14 x 15cm/45, 8 x 8.8cm/45, 5 x 60cm TT.
Protection: deck 30 mm, belt 300 mm, main turrets 320 mm max, conning tower 350 mm max.
Propulsion Plant: Four sets of turbines with Föltinger fluid transmission, 24+8 boilers, 8 diesel generators 2,320kW 220V, four 3-bladed screws, power 90,000shp. Two rudders.
Speed: 28 knots.
Crew: 1,186 men.
Chcesz przez to powiedziec ze to protoplasta Bismarcka ? :shock:
Panowie spokojnie mamy tu mala nieścisłośc, mianowicie "Fürst Bismarcka" nigdy nie zwodowano, takie znalazłem informacje w ciagu 5 minut a więc na tym kanale to nie moze byc on
cytuje:
Ersatz A (possibly to be named "Fürst Bismarck")
Never launched
a zreszta nawet w tym podpiesie Bobika jest wyraznie napisane:
This warship was laid down on 3 November 1915 at Wilhelmshaven as Ersatz A (Replacement A) and the proposed name was Fürst Bismarck. She was to have been a 31,000-ton battlecruiser of the Mackensen class, but it was never launched
więc jest kicha w takim razie co to jest za okręt.... podejrzewam ze to w takim razie ten "Prinz Eitel Friedrich" ale go tez podobno nie zwodowano
jakies sugestie? bo ja juz nic nie wiem
Pozdrawiam PL_HUBAL
_________________ "...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: dolnośląskie
#15 Wysłany: 20 Sierpień 2005, 21:53
SPOKO UZNAJEMY TO ZA JAKIS KŁAM :oops: ALE WART DALSZYCH ANALIZ :
Dalmar [Usunięty] Kommodore
#16 Wysłany: 22 Sierpień 2005, 13:07
A ja się przyłącze do sykusji i oto co znalazłem:
"The Armoured Cruiser Fürst Bismarck.
This cruiser was laid down on 1 April 1896 at the Kaiserliche-Werft in Kiel. She was launched on 25 September 1897 and later commissioned on 1 April 1900. The Fürst Bismarck served abroad in the East-Asian Squadron until 1909. Between 1910 and 1914 she was refitted at Kiel Dockyard and used as a coastal defence ship. In March 1915, the ship was disarmed and converted to an engine training ship. In 1919 she was used as an naval office ship until she was stricken on 17th June and sold to Brand & Son, Audorf. She was scrapped in 1919-20 at Audorf-Rendsburg.
Displacement: standard 10,690 mt, full load 11,460 mt.
Dimensions: overall length 127 meters, water line 125.7 meters, beam 20.4 meters, draft 7.8 meters forward, 8.46 aft.
Armament: 4 x 24cm/L40, 12 x 15cm/L40, 10 x 8.8cm/L30, 5 x 45cm TT.
Protection: deck 30-50 mm, belt 100-200mm, main turrets 200 mm max, conning tower 200 mm max.
Propulsion Plant: Three vertical 4-cylinder engines, 8 Dürr burners boilers, three screws, power 13,622ihp max.
Speed: 18.7 knots.
Crew: 621 men. "
Co potwierdza tezę PL_HUBALa. A bismarków były cztery. Jednen to korweta - żaglowiec. Krążownik którego zdjęcie widnieje w zagadce i właśnie Fürst Bismarck battleship którego nie zwodowano, a którego opisy zamieszczone zostały przez Was. Aha no i ten właściwy.
[ Dodano: 22-08-2005, 13:32 ]
A oto pare fotek
[ Dodano: 22-08-2005, 13:40 ]
A oto na co się natknąłęm szukając bismarka - na flotę pewnego znajomego wujka sama.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum