POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_HUBAL
4 Grudzień 2007, 19:15
Silent Hunter IV
Autor Wiadomość
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 12 Lipiec 2007, 18:13   Silent Hunter IV

No to tak jak w tytule, ubisoft wydało oficjalnie poprawę z numerkiem 1.3.
Łatka jest do ściągnięcia w linku poniżej

Patch 1.3

Uwaga poprawka ma 210.2 MB :!

Pełną listę tego co programiści pozmieniali/dodali/poprawili/usunęli zamieszczę dziś wieczorem, ewentualnie jutro z ranka.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Lipiec 2007, 18:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 12 Lipiec 2007, 18:31   

Najistotniejsze zmiany:


ZMIANY W GRZE:


1. Zmieniono działanie wszystkich czujników, dostosowując je do warunków rzeczywistych.
2. Celność wszystkich strzelców zwiększa się wraz z upływem czasu.
3. Małe jednostki o niewielkim znaczeniu nie pojawiają się na mapie. Nie są również wykrywane przez czujniki.
4. Radar i hydrofon nie będą wykrywały jednostek, które nie spełniają określonych warunków (sampany, łodzie wiosłowe itd.).
5. Nowe rozkazy dla gracza są prezentowane w postaci komunikatów radiowych.


NOWE ELEMENTY:


1. Poprawiono interfejsy i funkcjonalność radaru i sonaru. Przyciski można aktywować kliknięciem myszy. Czujniki można skierować w wybranym kierunku za pomocą rolki myszy. Ponadto można teraz bezpośrednio kliknąć wskaźnik kursu, osiągając ten sam efekt, co za pomocą ekranu PPI.
2. Pozycja zestrzelonych pilotów sprzymierzonych będzie oznaczana czerwonym dymem.
3. Poprawiono panel rozkazów.
4. Dodano pancerniki klasy Colorado.
5. Gracz może zażądać informacji o przybliżonej prędkości celu, ale musi podać co najmniej dwa pomiary kursu i odległości od celu. Proszę pamiętać, że informacja o przybliżonej prędkości celu musi zostać wysłana do KT.
6. W przypadku funkcji danych identyfikacyjnych zapamiętywana jest ostatnio otworzona strona. Domyślnie wybierane są informacje o jednostkach japońskich.


POPRAWKI:

1. Poprawiono błąd powodujący nieścisłości w wyznaczaniu zasięgu w przypadku używania imperialnego systemu miar.
2. Poprawiono nieprawidłową orientację dźwięków odtwarzanych wewnątrz okrętu podwodnego.
3. Radar wykrywa teraz cele znajdujące się na północy, południu i w innych kierunkach, zgodnie z historyczną funkcjonalnością.
5. Poprawiono kilka błędów związanych z dowódcą grupy AI.
6. Poprawiono ograniczenia pola rażenia broni niektórych jednostek.
7. Skorygowano moc silników niektórych okrętów. W tym celu skorzystano z poszukiwań dokonanych przez Nematode!
8. Rozwiązano problemy z odgłosami silników.
9. Poprawiono błędy interfejsu.
10. Poprawiono animację spadochronów.
11. Torpedy wystrzelone przez gracza są teraz widoczne na mapie, nawet po przekroczeniu międzynarodowej linii zmiany daty.
12. Poprawiono wyświetlanie wszystkich menu dla ustawień szerokoekranowych.
13. Powiększenie uzyskiwane przy pomocy peryskopu dostosowano do uwarunkowań historycznych.
14. Akumulatory okrętu podwodnego nie są ładowane, jeśli brakuje paliwa. :!
15. Poprawiono wymiary wszystkich okrętów, co jednocześnie wyeliminowało błędy związane z celowaniem. Proszę pamiętać, że torpedy nadal mogą być wystrzelone zbyt głęboko (odpowiada to realiom historycznym).
16. Niszczyciele klasy Clemson nie są już obsadzane przez marynarzy japońskich. :!
17. Okręty kontrolowane przez AI będą wykrywały zniszczenie pobliskiej jednostki nawet wtedy, gdy jednostka atakująca nie będzie widoczna.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Lipiec 2007, 18:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
granda1970 
Bootsmann




Kraj:
poland

Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 31
Skąd: Lubań

 #3  Wysłany: 12 Lipiec 2007, 18:36   

A kiedy dodatek do dodatku :cenzura:
Ostatnio zmieniony przez granda1970 12 Lipiec 2007, 18:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 12 Lipiec 2007, 18:37   

http://www.polishseamen-f...opic.php?t=2668
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 12 Lipiec 2007, 18:38   

:8) Jak widzę te dwa punktu oznaczone " :! " to aż mi się śmiać chce że takiego babola wydali. Dobrze że w to narazie nie grywam
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Lipiec 2007, 18:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 12 Lipiec 2007, 19:32   

Pierwsze co zauważyłem, to zepsuta kariera... Oczywiście... I znów pół patrolu do kosza...

No to ruszam... Jest kontakt na hydro... Merrch... Sam siadsłem na hydro... OBRACA SIĘ I DZIAŁA!!

Potem zobaczyłem zmieniony zegarek... Tamten był lepszy.

Znalazłem cel... treningowy, bo to sojuszniczy Liberty... No to mierzymy dystans, kąt, stoper... Za mało danych? minuta później... Jeszcze raz dystans, kąt, stoper i... Zobaczcie sami zdjęcie :D

Przy okazji książka w końcu zapamiętuje ustawienia :D Już nie trzeba skakać po raz kolejny do właściwego mercha...


W sumie ten sposób pomiaru prędkosci mi się podoba... Zajmuje więcej niż w SH3, dzięki czemu nie zastosuje się go z DD na ogonie :D


W końcu gra zaczyna być warta wydawanych na nią pieniędzy!

1.JPG
Plik ściągnięto 45 raz(y) 119.57 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_HELLBOY 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 250
Skąd: Andrespol/Łódź

 #7  Wysłany: 12 Lipiec 2007, 19:43   

Krótko mówiąc idzie ku dobremu :)
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #8  Wysłany: 13 Lipiec 2007, 13:54   

tak panowie chwalą, to już ściągam dodatek i ponownie instaluje SH4 :) Mam nadzieje, że torpedki się nie zacinają...
_________________

 
     
scott 




Kraj:
poland

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 14
Skąd: Cz-wa

 #9  Wysłany: 16 Lipiec 2007, 12:07   

/ciach/

no coż gram w z tym patchem od nowa i jak narazie jest lepiej (szczgólnie podob mi się że już nie dostajemy setek komunikatów o kontaktach) narazie pierwsza misja kampani i konwoju nie znalazłem więc ciężko coś o eskorcie napisać (jak dla mnie to największy babol alebo jeden z tych większych) ale już dwa merchy spotkałem (trochę te sensory zaczułe - wszystkie samoloty narazie wykrywam bez problemów zero zaskoczenia) i teraz reczne sterowanie/ustawianie torped lepsze - chodź przyznam że mam nadal problem z określeniem prędkości celu a ten automatyczny jakieś dziwne oczyty czasem daje (może pomożesz plizzz)
ale kończąc moja frustracaja po wolutku mija ale zobaczymy jak pogram trochę więcej :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [ Ankieta ] FINAŁ konkursu filmowego Silent Hunter III + IV
PL_Hagal Dodatki, mody i modowanie 1 14 Wrzesień 2009, 17:16
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking Silent Hunter III - edycja 2015/2016
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 1 7 Grudzień 2015, 20:56
sNr
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ Silent Hunter III
Najczęściej zadawane pytania odnośnie SH III
PL_Marco Pytania i odpowiedzi 0 20 Luty 2007, 15:11
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Ranking Silent Hunter III
Wszystko co musisz wiedzieć o grach rankingowych Silent Hunter 3
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 14:38
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Zaproszenie do gry rankingowej w Silent Hunter IV
Lista aktywnych graczy
PL_Hagal Wykaz patroli 33 6 Maj 2009, 14:01
Aras
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group