POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Lazurowa woda!
Autor Wiadomość
PL_Ml@d 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 60
Skąd: Poznań

 #1  Wysłany: 23 Lipiec 2007, 04:01   Lazurowa woda!

Jak wiece zostałem misjonarzem. Początki są jednak trudne i potrzebuję pomocy chociaż pierwsza misja jest już gotowa i to w trzech odsłonach! Chodzi mianowicie o to, że zrobiłem misję, której akcja rozgrywa się na Morzu Śródziemnym. W kampani i misjach stworzonych przez innych woda jest lazurowa - u mnie "atlantycka". Oczywiście mógłbym zapytać o to autorów tych misji na "pw" ale chodzi mi tez o to, żeby ktoś kto robi misje dowiedział się ot tak, przy okazji o takiej możliwości i wykorzystywał to! Więc: jak ustawić kolor wody w tworzonej przez siebie misji!? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi!

1.JPG
Plik ściągnięto 26 raz(y) 67.33 KB

2.JPG
Plik ściągnięto 15 raz(y) 88.53 KB

_________________
My też mieliśmy swojego wilczka! ORP WILK
 
     
PL_husarz111 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Bartek
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 75
Skąd: Słupsk

 #2  Wysłany: 23 Lipiec 2007, 09:18   Dobre pytanko

Też chciałbym to wiedziec!!!!Ta lazurowa woda jest zdradliwa. Wszystko w niej widac;)
 
     
PL_David 
Bootsmann




Kraj:
united kingdom

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 82
Skąd: ...z zaskoczenia

 #3  Wysłany: 27 Lipiec 2007, 09:40   

Są trzy typy wody w SHIII atlantyk, morze śródziemne i arktyka.
To nie tylko zresztą woda ale jednocześnie niebo i słońce.
Poza efektem wizualnym i ładnymi aurami nie ma to jednak wpływu na zachowanie eskorty czy jakiejkolwiek innej jednostki. Jednak warto to w misjach stosować bo w końcu choć trochę powinno się odczuć, że nie wszystkie morza świata to atlantyk :)
 
     
PL_husarz111 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Bartek
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 75
Skąd: Słupsk

 #4  Wysłany: 27 Lipiec 2007, 10:01   lazurowa wodaa dużo zmienia

U-boot w lazurowej wodzie jest bardziej widoczny. A bomby głębinowe widac na głębokości 200m. Tak czy owak dalej nie wiem jak ją wstawic do misji;(
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 27 Lipiec 2007, 13:28   

Trzeba bodajże ręcznie w pliku misji zmienić pewną linijkę. Jak sobie przypomnę jaka napisze :D
 
     
PL_David 
Bootsmann




Kraj:
united kingdom

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 82
Skąd: ...z zaskoczenia

 #6  Wysłany: 28 Lipiec 2007, 09:19   

Kod:
Sea type=0
atlantyk
Kod:
Sea type=80
morze śródziemne
Kod:
Sea type=150
arktyka

Tylko mam taką mała sugestię.. Nie wstawiajcie np. morza śródziemnego w okolicach Murmańska bo kłuci się to do tego stopnia, że psuje misje.

PL_Hursarz111 napisał/a:
U-boot w lazurowej wodzie jest bardziej widoczny. A bomby głębinowe widac na głębokości 200m.

Bo widocznie tylko atlantyk masz przyciemniony a reszta została w oryginale.
 
     
PL_Ml@d 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 60
Skąd: Poznań

 #7  Wysłany: 28 Lipiec 2007, 18:08   

oki bardzo dziękuję - punkt! :-)
_________________
My też mieliśmy swojego wilczka! ORP WILK
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #8  Wysłany: 8 Sierpień 2007, 09:54   

dlatego OP teraz są czarne bo nie odbijają promieni :P
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #9  Wysłany: 11 Sierpień 2007, 03:11   

Powiem Wam że jest inny sposób. Jest po prostu edytor kolorów morza do Moczymordy III.
Trzeba jednak pamiętać o nie naruszaniu szarych pól - chyba że chcecie zaciemnić wodę. Im jaśniejszy szary - tym woda bardziej mętna co daje super efekty obniżając widoczność w wodzie nawet do zera. Z ustawień polecam wszędzie 3F. Pozdrawiam
 
     
PL_David 
Bootsmann




Kraj:
united kingdom

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 82
Skąd: ...z zaskoczenia

 #10  Wysłany: 12 Sierpień 2007, 10:13   

Wiem, że taki edytor istnieje ale to już ingerencja w pliki a w multi lepiej żeby wszyscy posiadali te same pliki. To co podałem wyżej to wykorzystanie tego co jest już w grze, bez ingerencji w nią.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Spaliny z Diesla + woda z dziur ;)
Dla GWX
PL_Storm87 Dodatki, mody i modowanie 14 24 Czerwiec 2009, 22:40
PL_Storm87
Brak nowych postów Przezroczysta woda w SH3 - czy jest to możliwe?
Kozak Pytania i odpowiedzi 2 2 Listopad 2016, 21:08
PL_Andrev
Brak nowych postów A tu cos dla fanatykow 1 wojny swiatowej :D pod woda
Gyorg Pozostałe gry 10 22 Grudzień 2007, 15:55
PL_Matrose


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group