POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Listopad 2007, 13:42
problem zperyskopowa w gwx
Autor Wiadomość
jędrek31 




Kraj:
poland

Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 10
Skąd: głogow

 #1  Wysłany: 28 Sierpień 2007, 09:50   problem zperyskopowa w gwx

mam taki problem gdy jestem na peryskopowej to okrent sam sie wynurza nawet nie pomaga utrzymanie glembokosci czy to jakis bug czy mozna to jakos wyeliminowac a co do tej nakladki to mam odwrotnie ze srodek kompasu jest skierowany w lewo a gdy podnosze peryskop i juz jestem na powierzchni to skazowki na tdc sa poprzestawiane
jak to mozna weliminowac pozdrawiam a mam wgrane gwx 103
_________________
jędrek
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 28 Sierpień 2007, 10:23   

Co do problemów z utrzymanie głębokości przy wyłączonych silnikach, to jak najbardziej poprawna sytuacja. Było na forum jak przywrócić aby było to jak w czystej wersji ale jest taki bałagan że sam nie potrafię tego z najść (niech no ja sie za sprzątanie zabiorę :bum: )

Na chwilę obecną mogę ci poradzić abyś np. ustawił zanurzanie na 14 -15m i wtedy jak wyjdzie te 2 -3 m do góry to nie będzie obrazu widać kiosku.
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #3  Wysłany: 30 Sierpień 2007, 00:07   

cos tam reduce positive bouyiance , chyba to trzeba wylaczyc niepamietam dokladnie... potym juz nie gubimy glebokosci, ale po odpaleniu torped troche glebokosci nam ubywa i czasem nam cos z wody bedzie wystawac. raz sie przekonalem , chcialem dopasc hooda i hms rodney'a w bitwie pod denmark strait. , przez dluzszy czas musialem sie powstrymywac od strzelania torpedami , wiec kolo nosa umkneło około 200k tonażu. , a gdy dotarlem do celu to wyszlo na jaw ze zmarnowalem tylko czas, bo owszem hood byl tam gdzie powinien być, po odpaleniu torped pieknie sie okręt wynurzył, potem dostalem powitanie od 16calowych dzial hooda, potem poczęstował mnie rodney kilkoma strzalami i poszedlem oglądać dno.
 
     
PL_zyziek_b 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 161
Skąd: Jaworzno

 #4  Wysłany: 30 Sierpień 2007, 01:25   

Wedle mnie sprawa jak najbardziej prawidłowa z samoistnym wynurzaniem się okrętu. Po odpaleniu torpedy bądź torped, okręt jest o tyle lżejszy (waga jednej torpedy to około 2 ton) zmniejsza się wyporność i okręt wynurza się. Aby nie było problemów ja przed odpaleniem torpedy dolewam wody do zbiorników balastowych (S) a następnie wyrównuję na danej głębokości (A). W ruchu sprawa jest mniej skaplikowana bo chłopaki sterami głebokości utrzymują pożądaną głębokość.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 30 Sierpień 2007, 14:43   

Większy problem był z torpedami na okrętach typu XXIII (w Sh3 ich nie ma)... Te to nie tylko zmniejszały zanurzenie. Te to normalnie wyskakiwały (ale w nich ciężar torped to duży procent masy całkowitej jednostki).

W książce Okręt fajnie jest opisana rola pierwszego mechanika... O tym o czym musi kiedy myśleć, aby utrzymać okręt..
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 30 Sierpień 2007, 14:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów Problem sh3 gwx-gwx 3.0
Kriss Pytania i odpowiedzi 4 20 Kwiecień 2010, 20:42
PL_petryko6
Brak nowych postów PROBLEM Z GWX 3.0
zle polozenie u-bota na mapie przy rozpoczęciu patrolu w porcie wilhelmshaven rok 1939
xebek Pytania i odpowiedzi 3 2 Czerwiec 2013, 16:12
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Problem GWX 3.0
predixxx Pytania i odpowiedzi 6 13 Luty 2011, 15:17
PL_Reaven
Brak nowych postów Problem z GWX 3.0
kapsel28 Dodatki, mody i modowanie 16 23 Luty 2011, 23:19
logan76


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group