Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
maniek ale w istrukcji instalacji jest napisane, że przed GWX TA 1.0 należy wgrać GWX TA 1.0 Sound Pack...??? A tam jest 10 plików po 70 mb każdy spakowany!
_________________ My też mieliśmy swojego wilczka! ORP WILK
Imię: Timo Hallmann Pomógł: 4 razy Wiek: 106 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 458 Skąd: Berlin
#5 Wysłany: 4 Sierpień 2007, 11:42
mozna prosic o opisanie tego GSX TA i jak to mamy zainstalowac bo obecnie juz gram na GWX i paru innych modach mam to wszystko odinstalowac? czy jak? pozdrawiam Michał
[ Dodano: 4 Sierpień 2007, 14:02 ]
sorka GWX Ta zaduzo patrze na motory i juz prawie bym napisal GSXR:P pozdrawiam
Kolejność taka:
1) SH31.4b
2)GWX
3)GWX 1.03
i teraz ściągasz GWX TA 1.0 i najlepiej łatkę GWX TA 1.2
rozpakowujesz je w ten sposób, że klikasz prawym na pierwszy plik np. GWX TA 1.0 part1 i dajesz extract here... Automatycznie rozpakuje Ci wszystko do jednego folderu i ten folder wklejasz do katalogu MODS w SH3; to samo z GWX TA 1.2 (tam są dwa pliki - klikasz na pierwszy i robisz jak wyżej... Potem odpalasz JGSME i przenisisz na prawo oba mody tylko po kolei! Najpierw 1.0 potem 1.2! Podtsawowa zmiana to taka, że teraz wszystkie ustawienia z KT możesz wykonać w oknie peryskopu! To bardzo ułatwia i przyśpiesza "sprawę" :-D Pozdrawiam!
_________________ My też mieliśmy swojego wilczka! ORP WILK
mozna prosic o opisanie tego GSX TA i jak to mamy zainstalowac bo obecnie juz gram na GWX i paru innych modach mam to wszystko odinstalowac? czy jak? pozdrawiam Michał
[ Dodano: 4 Sierpień 2007, 14:02 ]
sorka GWX Ta zaduzo patrze na motory i juz prawie bym napisal GSXR:P pozdrawiam
no więc, musiałbyś tego GWX co już masz upchnąć do innego folderu lub na inny dysk wrzucić, potem zainstalować czyste sh3 i na to GWX-TA.
Imię: Timo Hallmann Pomógł: 4 razy Wiek: 106 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 458 Skąd: Berlin
#8 Wysłany: 5 Sierpień 2007, 11:23
aha no a co zmienia ten GWX TA? oprocz tego ze mozna z peruskopu ustawiac KT? grafika sie znienia? jakies nowe statki syby samoloty co tam jest takiego ulepszonego? pozdrawiam Michał
Pomógł: 6 razy Wiek: 50 Dołączył: 15 Sie 2005 Posty: 454 Skąd: Lubin
#9 Wysłany: 5 Sierpień 2007, 20:19
Niby wiecej jednostek (np. T3 w dwóch odslonach nie rozniace sie wygladem) Zmienione ikonki typu kompas, telegraf maszynowy i zegar glebokosci, nastawy torped w panelu peryskopu i uzo, odrobine zmieniona grafa -zaloga, wnetrze okretu, jednostki, efekty trafien (te sa fajowe) itp. Merchy widzisz z duzo wiekszej odleglosci ale jest to zrobione jakby sztucznie (mam problemy z ocena odleglosci kiedy merch jest blisko) Na razie tylko to wychwycilem i powiem tylko tyle ze "nowy" GWX jest... ZDECYDOWANIE PRZEKOMBINOWANY. Patenty takie jak KT przy peryskopie jest super ale cala reszta juz nie (napisy w okienku na dole sa teraz jasno brazowe i wyswietlaja sie na brazowym tle ) Ikonki oficerow i inne ikony sa blado szare wiec jesli ktos nie zna ich na pamiec to oczka zmeczy szukajac wlasciwej opcji. Zagmatwali sterowanie dokladnie. Telegraf maszynowy wyswietli sie tylko jesli przesuniesz kursor do prawej czesci ekranu, podobnie z kompasem i glebokosciomierzem, pozniej znikaja i juz nie widac nigdzie twojego kursu i glebokosci. Owszem ladnie to wyglada ale mozna sie czasami zapomniec.
Zainstalowalm, zobaczylem i chyba wroce do starego GWX
PS. Instalowalem "TA" na GWX 1.03 za pomoca JMSG (menadzera modow) wiec nie trzeba miec "czystej" wersji.
[ Dodano: 19 Sierpień 2007, 19:29 ]
Kilka screenow z GWX TA. Po dluzszej grze w TA cofam swoje zdanie na temat tego dodatku im dluzej grasz tym lepiej sie bawisz a sytuacje ktore generuje ta gra sa super. Te screeny to sa zmiany czysto kosmetyczne. Miodnosc tej odslony tkwi w szczegolach. Plynac patrol podczas kariery nie wiesz czym cie ta gra jeszcze zaskoczy...
telegraf maszynowy.JPG
Plik ściągnięto 45 raz(y) 96.74 KB
super kompas.JPG
Plik ściągnięto 31 raz(y) 111.77 KB
mapa.JPG
Plik ściągnięto 63 raz(y) 196.53 KB
sieci, miny i takie tam - zakladka przy mapie.JPG
Plik ściągnięto 44 raz(y) 91.74 KB
KT przy peryskopie.JPG
Plik ściągnięto 57 raz(y) 104.23 KB
glebokosciomierz II.JPG
Plik ściągnięto 31 raz(y) 95.24 KB
glebokosciomierz.JPG
Plik ściągnięto 24 raz(y) 93.39 KB
co by nie bylo niodomowien - zakladka przy uzo i peryskopie.JPG
Plik ściągnięto 51 raz(y) 185.01 KB
chlopaki sie stroja.JPG
Plik ściągnięto 39 raz(y) 102.72 KB
_________________ ...BOZE WESPRZYJ NAS, A PRZYNAJMNIEJ NIE POMAGAJ MOJEMU WROGOWI I POZOSTAW RESZTĘ MNIE....
Imię: Michał Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: Katowice
#12 Wysłany: 27 Sierpień 2007, 00:38
dzis odpalilem pierwszy raz GWX TA i nie powiem osłona konwoju calkowicie mnie rozwaliła a dokladniej dzielnie płynący w konwoju samolot mimo sztormu dobrze sobie dawał rade
Imię: adam
Wiek: 41 Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 100 Skąd: wieliczka
#13 Wysłany: 27 Sierpień 2007, 21:28
o w kadłub... plywajacy samolot hehe - w battlestations midway jest ciekawiej, jak mamy stocznie i w poblizu lotniskowiec, zadokuj lotniskowiec do stoczni, i odpal jakas jednostke z stoczni, ta ci zrobi respawn na pokladzie lotniskowca, poczym zeskocz do wody z predkoscia rakiety
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum