POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Listopad 2007, 13:38
Parę Kwestii Początkowych
Autor Wiadomość
Maximus 




Kraj:
poland

Wiek: 43
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 26
Skąd: Kraków

 #41  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 14:46   

Ok odpuszczam :)

Zważ tylko na fakt, że gośc potrafił napisac 2 atakujące mnie posty, pomimo, że wcześniej nawet nie zaglądał do tego tematu i nie brał udziału w dyskusji.
Ale o ho! Trzeba kogoś zje... to już! Od razu wygadany i zaangażowany.
Lekko niepoważne!

Fakt, może za ostro odebrałem Wasze słowa, więc ok!
Zasada jest jedna: każdy gra jak lubi!
Proponuję więc zakończyc ten spam!

Peace! :)

[ Dodano: 13 Wrzesień 2007, 15:32 ]
W kwestii Mission Editora:

Gdybym dodawał jednostki to właśnie chciałem kombinowac, z entry&exit time i z tym, żeby nie stały, tylko pływały sobie po jakiejś wyznaczonej trasie.

Głównie jednak zwróciłem uwagę na "loop probability" ...czy ta linijka nie odpowiada czasem za prawdopodobieństwo wystąpienia (spotkania) danej jednostki w campaign?
Że im wyższa wartośc (aż do 100%) tym większa możliwośc jej spotkania?
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #42  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:17   

loop to chyba chodzi o zapętlenie, czyli bedzie opllywac dany teren wielokrotnie po wyznaczonym kursie z opcja zapetlenia
 
     
Maximus 




Kraj:
poland

Wiek: 43
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 26
Skąd: Kraków

 #43  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:31   

Hmm...mądrze gadacie Kolego Radomski, chyba faktycznie o to chodzi.
Jest n.p. opcja do not loop - czyli przepływa daną trasę aż do punktu początkowego i na tym kończy.
W takim razie loop probability oznacza procentowe prawdopodobieństo? Innymi słowy losowo (w przypadku oczywiście jeżeli do not loop nie jest zaznaczone)

Pytam w odniesieniu do "moich" jednostek w okolicy brest. Ten trawler o którym pisałem w temacie "nieprawdopodobna historia na partolu" pływa chyba po jednej z tych tras (loop probability 50%), jest też druga chyba dla innej jednostki (loop probability 100%).
Jednakże tylko raz spotkałem swoją jednostkę w pobliżu brest...czyli jak powiedziałem na początku tematu - reasumując - wszystko loteria!?
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #44  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:37   

wszystko sie zgadza, ale najczesciej spotkasz commericial raider (krążownik pomocniczy)
ale zadnego niemieckiego innego nie widzialem, nawet bismarcka nie spotkalem :(
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #45  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:37   

Chodzi o to, że jest to szansa, że z tego punktu zacznie się pętla.. Czyli np. każesz DD pływać w kółko, ale jednocześnie... Płynie do punktu A,B,C,D,E... I w C 40% szans, ze wróci do A, w D 80% szans, że wróci do A, a w E 100% szans, że wróci do A... I już masz statek pływający po różnych trasach :D Można też że ustawiasz w kwadrat ABCD... Płynie okręt po przekątnej (AC), potem skręca do D i z D do A... Ale w C jest 50% szans, że popłynie do B i z B też popłynie do A... I raz skręci w prawo, a raz w lewo...
Cytat:

Jednakże tylko raz spotkałem swoją jednostkę w pobliżu brest...czyli jak powiedziałem na początku tematu - reasumując - wszystko loteria!?


Zapewne mają procentowe szanse na pojawienie się (jeżeli to generowane grupy). Dlatego tak wszyscy GWX polecają... Tam swoich spotyka się nawet często.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 13 Wrzesień 2007, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Maximus 




Kraj:
poland

Wiek: 43
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 26
Skąd: Kraków

 #46  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:45   

Cytat:
Chodzi o to, że jest to szansa, że z tego punktu zacznie się pętla.. Czyli np. każesz DD pływać w kółko, ale jednocześnie... Płynie do punktu A,B,C,D,E... I w C 40% szans, ze wróci do A, w D 80% szans, że wróci do A, a w E 100% szans, że wróci do A... I już masz statek pływający po różnych trasach :D Można też że ustawiasz w kwadrat ABCD... Płynie okręt po przekątnej (AC), potem skręca do D i z D do A... Ale w C jest 50% szans, że popłynie do B i z B też popłynie do A... I raz skręci w prawo, a raz w lewo...


HE he no to powiem, że WIEEELKI szacuneczek dla tych co robią przemyślane misje.

Cytat:
Zapewne mają procentowe szanse na pojawienie się (jeżeli to generowane grupy).


Właśnie...procentowe szanse na pojawienie się...da się to? Jeśli tak to gdzie? :)
Nie chcę działac jak wywiad i od razu wiedziec gdzie i kogo można posłac na dno.
Chcę tylko trochę więcej ruchu z oszczędnością dla kompa - ot co.
Ostatnio zmieniony przez Maximus 13 Wrzesień 2007, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #47  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:55   

Kliknij prawym i utwórz "Random Group"... Wtedy wybierasz jaka ma być to grupa, szanse na jej pojawienie się, itd.

W drugim oknie (pierwsze to typ grupy) jest prawdoppodobieństwo pojawienia się (eng. Spawn)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 13 Wrzesień 2007, 17:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #48  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 17:08   

ale dogrywajac moda harbor traffic lite to jest statkow jeszcze więcej. tylko dlaczego kazdy statek wygląda tak samo, waży tyle samo. az mi stępka sie łamie jak topie 5 tankowców po 8000ladownosci . myslalem ze bedzie cos w stylu jeden tanker 4000tony drugi 7421 trzeci 8210 czwarty 15000 piaty 10000 itd. a tu wszystkie statki jednakowa masa
 
     
Maximus 




Kraj:
poland

Wiek: 43
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 26
Skąd: Kraków

 #49  Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 17:48   

Na to wygląda, że tak Ktoś zbudował moda (bez różnorodności tonażu), ale mogę jedynie przypuszczac, bo osobiście nie próbowałem.
Ja myślę nad edycją plików campaign, nie tyle nad dodaniem nowych jednostek, co nad małymi zmianami istniejących zwłaszcza w kwestii ich "częstotliwości", ale muszę się tym trochę pobawic, żebym doszedł do wniosku czy to ma sens czy też nie :) no i czy jest to możliwe.
I po raz kolejny...Dzięki PL_CMDR Blue R za kolejne wskazówki!!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Silent Hunter 4 - Parę kwestii początkowych
Maximus Ogólnie o SH IV 5 20 Luty 2008, 21:35
Maximus
Brak nowych postów SH4 parę pytań
arturp2 Pytania i odpowiedzi 16 30 Grudzień 2007, 23:53
arturp2
Brak nowych postów Parę pytań majtka.
Odnośnie pierwszej misji Amerykanó i paru pytań ogólnych,
Wrobel Pytania i odpowiedzi 17 9 Czerwiec 2013, 18:45
navajo88
Brak nowych postów Misje - parę pytań
PL_Cmd_Jacek Strefa MISJOnarzy 9 9 Listopad 2010, 22:35
PL_tes
Brak nowych postów Parę pytań początkujacego...
prędkości, zaopatrzenie, rozkazy, powtórka, kopie gry, dźwięk, wskaźniki, skróty
Cygnus Pytania i odpowiedzi 9 11 Sierpień 2010, 16:01
woyteka
Brak nowych postów O łączności pytań parę
PL_CMDR Blue R Dział ogólny do rozmów na temat DW 4 7 Październik 2015, 15:44
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group