Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Wiek: 43 Dołączył: 08 Wrz 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
#41 Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 14:46
Ok odpuszczam
Zważ tylko na fakt, że gośc potrafił napisac 2 atakujące mnie posty, pomimo, że wcześniej nawet nie zaglądał do tego tematu i nie brał udziału w dyskusji.
Ale o ho! Trzeba kogoś zje... to już! Od razu wygadany i zaangażowany.
Lekko niepoważne!
Fakt, może za ostro odebrałem Wasze słowa, więc ok!
Zasada jest jedna: każdy gra jak lubi!
Proponuję więc zakończyc ten spam!
Gdybym dodawał jednostki to właśnie chciałem kombinowac, z entry&exit time i z tym, żeby nie stały, tylko pływały sobie po jakiejś wyznaczonej trasie.
Głównie jednak zwróciłem uwagę na "loop probability" ...czy ta linijka nie odpowiada czasem za prawdopodobieństwo wystąpienia (spotkania) danej jednostki w campaign?
Że im wyższa wartośc (aż do 100%) tym większa możliwośc jej spotkania?
Wiek: 43 Dołączył: 08 Wrz 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
#43 Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:31
Hmm...mądrze gadacie Kolego Radomski, chyba faktycznie o to chodzi.
Jest n.p. opcja do not loop - czyli przepływa daną trasę aż do punktu początkowego i na tym kończy.
W takim razie loop probability oznacza procentowe prawdopodobieństo? Innymi słowy losowo (w przypadku oczywiście jeżeli do not loop nie jest zaznaczone)
Pytam w odniesieniu do "moich" jednostek w okolicy brest. Ten trawler o którym pisałem w temacie "nieprawdopodobna historia na partolu" pływa chyba po jednej z tych tras (loop probability 50%), jest też druga chyba dla innej jednostki (loop probability 100%).
Jednakże tylko raz spotkałem swoją jednostkę w pobliżu brest...czyli jak powiedziałem na początku tematu - reasumując - wszystko loteria!?
Imię: adam
Wiek: 41 Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 100 Skąd: wieliczka
#44 Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:37
wszystko sie zgadza, ale najczesciej spotkasz commericial raider (krążownik pomocniczy)
ale zadnego niemieckiego innego nie widzialem, nawet bismarcka nie spotkalem
Chodzi o to, że jest to szansa, że z tego punktu zacznie się pętla.. Czyli np. każesz DD pływać w kółko, ale jednocześnie... Płynie do punktu A,B,C,D,E... I w C 40% szans, ze wróci do A, w D 80% szans, że wróci do A, a w E 100% szans, że wróci do A... I już masz statek pływający po różnych trasach Można też że ustawiasz w kwadrat ABCD... Płynie okręt po przekątnej (AC), potem skręca do D i z D do A... Ale w C jest 50% szans, że popłynie do B i z B też popłynie do A... I raz skręci w prawo, a raz w lewo...
Cytat:
Jednakże tylko raz spotkałem swoją jednostkę w pobliżu brest...czyli jak powiedziałem na początku tematu - reasumując - wszystko loteria!?
Zapewne mają procentowe szanse na pojawienie się (jeżeli to generowane grupy). Dlatego tak wszyscy GWX polecają... Tam swoich spotyka się nawet często.
Wiek: 43 Dołączył: 08 Wrz 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
#46 Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 16:45
Cytat:
Chodzi o to, że jest to szansa, że z tego punktu zacznie się pętla.. Czyli np. każesz DD pływać w kółko, ale jednocześnie... Płynie do punktu A,B,C,D,E... I w C 40% szans, ze wróci do A, w D 80% szans, że wróci do A, a w E 100% szans, że wróci do A... I już masz statek pływający po różnych trasach Można też że ustawiasz w kwadrat ABCD... Płynie okręt po przekątnej (AC), potem skręca do D i z D do A... Ale w C jest 50% szans, że popłynie do B i z B też popłynie do A... I raz skręci w prawo, a raz w lewo...
HE he no to powiem, że WIEEELKI szacuneczek dla tych co robią przemyślane misje.
Cytat:
Zapewne mają procentowe szanse na pojawienie się (jeżeli to generowane grupy).
Właśnie...procentowe szanse na pojawienie się...da się to? Jeśli tak to gdzie?
Nie chcę działac jak wywiad i od razu wiedziec gdzie i kogo można posłac na dno.
Chcę tylko trochę więcej ruchu z oszczędnością dla kompa - ot co.
Ostatnio zmieniony przez Maximus 13 Wrzesień 2007, 16:47, w całości zmieniany 1 raz
Imię: adam
Wiek: 41 Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 100 Skąd: wieliczka
#48 Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 17:08
ale dogrywajac moda harbor traffic lite to jest statkow jeszcze więcej. tylko dlaczego kazdy statek wygląda tak samo, waży tyle samo. az mi stępka sie łamie jak topie 5 tankowców po 8000ladownosci . myslalem ze bedzie cos w stylu jeden tanker 4000tony drugi 7421 trzeci 8210 czwarty 15000 piaty 10000 itd. a tu wszystkie statki jednakowa masa
Wiek: 43 Dołączył: 08 Wrz 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
#49 Wysłany: 13 Wrzesień 2007, 17:48
Na to wygląda, że tak Ktoś zbudował moda (bez różnorodności tonażu), ale mogę jedynie przypuszczac, bo osobiście nie próbowałem.
Ja myślę nad edycją plików campaign, nie tyle nad dodaniem nowych jednostek, co nad małymi zmianami istniejących zwłaszcza w kwestii ich "częstotliwości", ale muszę się tym trochę pobawic, żebym doszedł do wniosku czy to ma sens czy też nie no i czy jest to możliwe.
I po raz kolejny...Dzięki PL_CMDR Blue R za kolejne wskazówki!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum