Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Pruszcz Gd.
#21 Wysłany: 31 Sierpień 2007, 15:39
hmmm... mam takie małe pytanko. Mianowicie, jaka jest różnica między GWX TA, a zwykłym GWXem? Oprócz oczywiście wizualnych zmian i tym, że jest więcej statków? Pytam, bo wrzuciłem wczoraj GWX TA, sprawdziłem zgodność spolszczenia i je dopasowałem, no ale zbrakło mi czasu aby zagrać, a ciekawski jestem. Niestety nie wiem, kiedy odpale - brak czasu
Imię: marek
Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 17 Skąd: Wolsztyn
#23 Wysłany: 3 Wrzesień 2007, 14:13
"Wysoka Izbo" (bo to teraz tak ładnie brzmi)
mam problema i myśle że ktoś z klanowiczów pomoże mi znaleźć rozwiązanie
a mianowićie
instaluje GWX gra działa. instaluje GWX 1.03 gra działa , instaluje GWX TA 1.0 (oczywiście przez JSGME) gra nie działa nie zrażony tym instaluje GWX TA 1.2 nie działa tym razem troszeczke już poddenerwowany instaluje spolszczenie mając nadzieje że tego brakuje i nic z tego zostaje zmuszony do powrotu do zwykłego GWX
czy ktoś może miał podobne przejścia i znalazł rozwiązanie
Imię: Timo Hallmann Pomógł: 4 razy Wiek: 106 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 458 Skąd: Berlin
#27 Wysłany: 4 Wrzesień 2007, 00:08
Mi sie tam nie podoba GWX TA troche ma juz przesadzone z ta stylistyka np. przy przyciskach do odpalania torped czarno zolte ostrzegawcze obramowanie po co to nie wyglada to ladnie(przynajmniej dla mnie) musze jednak przyznac ze zaloga wyglada berdziej realistycznie w tych ciuszkach i to jest+ duzo mogl bym wipisywac ale w zasadzie karzdemu co innego sie podoba. PS. opiszczie swoje wrazenia jak pierwszy raz zagraliscie w GWX TA pozdrawiam Michał.
no i d..... wgrałem gra biega fajnie uruchamiam karierę i w połowie paska wypad do Windowsa
3 kolejne próby i to samo
Podaj bliższe detale kariery... Zakładam, że odczytujesz w porcie, a nie na patrolu, tak?
Może po prostu byłeś we flotylli, którą w GWX TA ucięli czy coś w tym stylu?
hmmm to jest tak mam stary profil Z 7/13 FLOTY < grudzień 40 > z gołego GWX i staram sie wczytać misje < port po powrocie > jest oki ładuje torpedy uzupełniam wyposażenie wiadomo
klik na nową misje i rusza pasek wczytywania do windowsa tak na 3/4 paska
no to druga próba nowa kariera na TA super uzupełniam załoge nowe torpedy <TII> i iii na 3/4 paska
poza tym biega mi muzeum ale cała reszta na podobnej zasadzie i windows
zastanawiam sie czy spolszczenie GWX nie powoduje tutaj owych
DZISIAJ POSTARAM SIE TO SPRAWDZIĆ WGRAĆ WSZYSTKO JESZCZE RAZ ALE BEZ SPOLSZCZENIA GWX
Ostatnio zmieniony przez KOSTUCH 4 Wrzesień 2007, 13:36, w całości zmieniany 1 raz
w ostateczności 1.04 wgram jak tylko się pojawi a tak na serio nie mam zielonego pojęcia co dolega mojemu TA no bo racja bez spolszczenia tak samo i do windowsa grrrrrrrrrrrr.......mać
Imię: Olaf Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 54 Skąd: Katowice
#33 Wysłany: 6 Październik 2007, 13:42
A mnie się udało zainstalować TA z domieszką głupiego szczęścia.
Nawet nie pamiętałem, czy byłem na patrolu czy w porcie (okazało się że na patrolu) i wszystko ładuje się bez zarzutu. A był rok 1944.
Rozpocząłem nową karierę i o dziwo moi "wstawieni" przez grę oficerowie w kilku przypadkach posiadali już 3 specjalizacje. Np. oficer wachtowy posiadał prócz oczywiście specjalizacji wachtowego, jeszcze artylerzystę i strzelca plot. - dobrze otrzymać już wyszkoloną w akademiach załogę.
Spolszczenie także chodzi bez uwag. Obecnie zaczynam wszystko od nowa, więc oczekuję tych już wspomnianych losowo generowanych sytuacji... I tak przez kolejny mod gra uległa przemianie na tyle jakby była nowym produktem. Pewnie będą następne i to mnie najbardziej w tej grze fascynuje.
A mnie się udało zainstalować TA z domieszką głupiego szczęścia.
Nawet nie pamiętałem, czy byłem na patrolu czy w porcie (okazało się że na patrolu) i wszystko ładuje się bez zarzutu. A był rok 1944.
Rozpocząłem nową karierę i o dziwo moi "wstawieni" przez grę oficerowie w kilku przypadkach posiadali już 3 specjalizacje. Np. oficer wachtowy posiadał prócz oczywiście specjalizacji wachtowego, jeszcze artylerzystę i strzelca plot. - dobrze otrzymać już wyszkoloną w akademiach załogę.
Spolszczenie także chodzi bez uwag. Obecnie zaczynam wszystko od nowa, więc oczekuję tych już wspomnianych losowo generowanych sytuacji... I tak przez kolejny mod gra uległa przemianie na tyle jakby była nowym produktem. Pewnie będą następne i to mnie najbardziej w tej grze fascynuje.
Jak ty go zainstalowałeś?
Wszystko tak ja ma być, patch, GWX, patch, GWX TA, patch.. i nie działa
Tyle ze bez patcha 1.02 gra dochodzi niemal do końca ładowania...
Trzeba zainstalować ten pakiet dźwięków a potem TA czy co?
Z góry całuje nóżki za pomoc
Imię: Olaf Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 54 Skąd: Katowice
#35 Wysłany: 6 Październik 2007, 20:11
Odpowiem jak laik, bo laikiem jestem. Nie grzebię w plikach, nie wgłębiam się w działanie SH3. To co jest na stronach klanu staram się instalować według wskazówek i się udaje...
Ja to robiłem w taki sposób:
a) były kłopoty na początku po instalacji GWX, więc usunąłem SH3 razem z wpisami w rejestrze (polecam easycleaner).
b) mam wersję z 2005r. więc muszę mieć zawsze pod ręką patch 1.4 do gry
c) - instalacja SH3
- patch 1.4
- GWX
- GWX 1.3
- GWX T.A
- GWX T.A 1.2
Prócz powyższych modów mam uruchomiony tylko ten z filmem Das Boot w menu.
Wgrywa się to wszystko dość długo, ale hula...
Może problem tkwi w parametrach Twojego komputera.
Z podawanych plików do ściągnięcia o rozszerzeniu rar (GWX T.A. jest 7, nakładka 1.2 jest 2) ściągam wszystkie na pulpit. Prawym przyciskiem myszy ustawiam na pliku part 1 (tylko tym) rozpakuj pliki i wybieram pulpit - tworzy sie folder z danymi o wielkości ok 980MB. Wklejam w folder mods i instaluje przez jgsm. Tak samo z plikami nakładki rozpakowuję tylko part 1.
Odpowiem jak laik, bo laikiem jestem. Nie grzebię w plikach, nie wgłębiam się w działanie SH3. To co jest na stronach klanu staram się instalować według wskazówek i się udaje...
Ja to robiłem w taki sposób:
a) były kłopoty na początku po instalacji GWX, więc usunąłem SH3 razem z wpisami w rejestrze (polecam easycleaner).
b) mam wersję z 2005r. więc muszę mieć zawsze pod ręką patch 1.4 do gry
c) - instalacja SH3
- patch 1.4
- GWX
- GWX 1.3
- GWX T.A
- GWX T.A 1.2
Prócz powyższych modów mam uruchomiony tylko ten z filmem Das Boot w menu.
Wgrywa się to wszystko dość długo, ale hula...
Może problem tkwi w parametrach Twojego komputera.
Z podawanych plików do ściągnięcia o rozszerzeniu rar (GWX T.A. jest 7, nakładka 1.2 jest 2) ściągam wszystkie na pulpit. Prawym przyciskiem myszy ustawiam na pliku part 1 (tylko tym) rozpakuj pliki i wybieram pulpit - tworzy sie folder z danymi o wielkości ok 980MB. Wklejam w folder mods i instaluje przez jgsm. Tak samo z plikami nakładki rozpakowuję tylko part 1.
Robie DOKLADNIE tak samo, po długim wczytywaniu crash do windy.. A własnie.. Może za mała ilość Ramu? Nie wiem, trza będzie sprawdzić.. Albo przeinstaluje grę... Ech, Life is brutal
---
EPOX; P4 2,6; 80HDD; 1GBDDR, GeForce 7300 GT.
To powinno chodzić wszystko pięknie u mnie
.. A czy przypadkiem ten mod nie wymaga zainstalowanego języka niemieckiego..?
Ostatnio zmieniony przez Autobus 6 Październik 2007, 20:57, w całości zmieniany 1 raz
Pytanko: czy ktoś z Was miał problemy z dźwiękiem po zainstalowaniu moda GWX TA? Chodzi dokładnie o to, że glosy marynarzy jak i meldunków brzmią bardzo cicho.
Posiadam konfigurację AMD Athlon 3000+, 1 GB DDR, GeForce 6600 TD na płycie MSI Via K8t NEO.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Pytanko: czy ktoś z Was miał problemy z dźwiękiem po zainstalowaniu moda GWX TA? Chodzi dokładnie o to, że glosy marynarzy jak i meldunków brzmią bardzo cicho.
Posiadam konfigurację AMD Athlon 3000+, 1 GB DDR, GeForce 6600 TD na płycie MSI Via K8t NEO.
Sprawdzić ustawienia dzwięków?
A jak wszystko na maxa, to zmniejszyć wszystko np. do połowy oprócz głosów, i podkręcić głośniki?
Pytanko: czy ktoś z Was miał problemy z dźwiękiem po zainstalowaniu moda GWX TA? Chodzi dokładnie o to, że glosy marynarzy jak i meldunków brzmią bardzo cicho.
Posiadam konfigurację AMD Athlon 3000+, 1 GB DDR, GeForce 6600 TD na płycie MSI Via K8t NEO.
Sprawdzić ustawienia dzwięków?
A jak wszystko na maxa, to zmniejszyć wszystko np. do połowy oprócz głosów, i podkręcić głośniki?
HE HE HE )
No cóż, być może pytanie było banalne, ale niekoniecznie taka też musi być odpowiedź )
Odpowiadając - sprawdzić ustawienia dźwięków - co masz na myśli? Sprawdzenie sterowników karty dźwiękowej? Ustawienia line-out? Czy może po prostu wtyczek...???
Jakby nie było sprawdziłem raczej wszystko. W sterowanie natężeniem dźwięków w samej grze jeszcze nie wnikałem, ale raczej nie chcę stosować metody coś za coś - myślałem, że da się coś zrobić by nadal cieszyć się pełna jakością dźwięków otoczenia. Poza tym uważam, iż mają one kluczowe znaczenie w rozgrywce, szczególnie podczas starć z eskortą. Dla przykładu choćby badanie dźwięku pingownia )
[ Dodano: 8 Październik 2007, 20:16 ]
Hej ludziki!
Czytam i czytam te posty, widzę Wasze opinie na temat GWX TA, widzę też kilka problemów identycznych jak mój, ale nie widzę nigdzie rozwiązania...
Chodzi mi oczywiście o zjawisko wywalania gry do Windowsa podczas wczytywania misji. U mnie działa to za każdym razem - czy po wczytaniu stanu kariery w porcie, czy w morzu, czy też "na czystym" profilu.
Kombinowałem już na wiele sposobów jednak nic nie udało mi się wskórać.
Czy naprawdę nikt z Was nie zna rozwiązania tej fatalnej akcji...?
Będę naprawdę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi które pomogą w rozwiązaniu problemu.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Olaf Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 54 Skąd: Katowice
#40 Wysłany: 11 Październik 2007, 09:43
Słusznie zauważasz, że nikt tak właściwie nie odezwał się z fachową poradą i każdy w temacie działania GWX TA, podaje własne - nie zawsze wnikliwe spostrzeżenia, co jest przyczyną wywalania tej gry do Windows.
A oto moja historia...
2 latka grałem na czystym SH3 z patchem i dostrzegłem w sklepie zbiór modów w postaci pudełkowej, czyli: ...Morze śródziemne. Pewny, że mój komp jest dobrą maszyną i uruchomi każdą grę, zostałem sprowadzony na ziemię właśnie tym dodatkiem. W samej, wzbogaconej grze o ten dodatek pojawiło się wiele ciekawych rozwiązań, ale zaczęły się problemy techniczne. Wyrzucanie do Windows z byle jakiego powodu i najczęściej w trakcie pokazywania filmików sytuacyjnych (wybuch torpedy, nadlatujący samolot). W końcu mimo prób w oparciu o posiadaną wiedzę na temat poprawienia działania kompa, musiałem wywalić grę i zainstalować ją od nowa, już bez wspomnianego dodatku.
Wówczas dowiedziałem się na forum, że ów dodatek posiada wiele niedopracowań. Cóż, odłożyłem go na półkę i skupiłem się na GWX. I proszę, mod z netu, autorstwa kilku miłośników pracuje bez zarzutu, wzbogacił grę o tyle elementów jakbym kupił SH3 część 2... Nie ma żadnych problemów. Teraz T.A., i także się udało...
Aha, ktoś pytał co daje T.A. - integralność kadłuba i znacznik okrętu (żółta strzałeczka) będącego pod wodą wróciły do gry.
Może prosta metoda, która nie poruszy wyjadaczy, ale mądry gość w mądrym czasopiśmie napisał, że "głupia" defragmentacja dysku to główny punkt zaczepienia dla instalatora windows i później uruchamiania aplikacji. Raz w miesiącu zasiadam i "układam"...
Moim zdaniem powinno się na ten temat wypowiedzieć dowództwo klanu, zawsze służy wsparciem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum