POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GWX TA
Autor Wiadomość
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #21  Wysłany: 31 Sierpień 2007, 15:39   

hmmm... mam takie małe pytanko. Mianowicie, jaka jest różnica między GWX TA, a zwykłym GWXem? Oprócz oczywiście wizualnych zmian i tym, że jest więcej statków? Pytam, bo wrzuciłem wczoraj GWX TA, sprawdziłem zgodność spolszczenia i je dopasowałem, no ale zbrakło mi czasu aby zagrać, a ciekawski jestem. Niestety nie wiem, kiedy odpale - brak czasu :/
_________________

 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #22  Wysłany: 1 Wrzesień 2007, 08:24   

zauważyłem że łatwiej sie statki zatapia w porównaniu do GWX czesto wystarczy 1 torpeda ???? tez tak macie
_________________
pozdr
Michał
 
     
patimar 




Kraj:
poland

Imię: marek
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 17
Skąd: Wolsztyn

 #23  Wysłany: 3 Wrzesień 2007, 14:13   

"Wysoka Izbo" (bo to teraz tak ładnie brzmi)
mam problema i myśle że ktoś z klanowiczów pomoże mi znaleźć rozwiązanie
a mianowićie
instaluje GWX gra działa. instaluje GWX 1.03 gra działa :8) , instaluje GWX TA 1.0 (oczywiście przez JSGME) gra nie działa :schock nie zrażony tym instaluje GWX TA 1.2 nie działa tym razem troszeczke już poddenerwowany instaluje spolszczenie mając nadzieje że tego brakuje i :chusteczka: :beksa: nic z tego zostaje zmuszony do powrotu do zwykłego GWX
czy ktoś może miał podobne przejścia i znalazł rozwiązanie :chusteczka:
 
     
KOSTUCH 




Kraj:
portugal

Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Katowice

 #24  Wysłany: 3 Wrzesień 2007, 15:59   

PYTANIE ??

CO Z KARIERĄ W TOKU PO WGRANIU TA ?? trace czy można grać dalej ??
Ostatnio zmieniony przez KOSTUCH 3 Wrzesień 2007, 16:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #25  Wysłany: 3 Wrzesień 2007, 17:19   

Zapewne jak zawsze... Z portu ruszy, ze środka misji nie...
Zawsze tak było.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
KOSTUCH 




Kraj:
portugal

Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Katowice

 #26  Wysłany: 3 Wrzesień 2007, 23:55   

no i d..... wgrałem gra biega fajnie uruchamiam karierę i w połowie paska wypad do Windowsa
3 kolejne próby i to samo :|
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #27  Wysłany: 4 Wrzesień 2007, 00:08   

Mi sie tam nie podoba GWX TA troche ma juz przesadzone z ta stylistyka np. przy przyciskach do odpalania torped czarno zolte ostrzegawcze obramowanie po co to nie wyglada to ladnie(przynajmniej dla mnie) musze jednak przyznac ze zaloga wyglada berdziej realistycznie w tych ciuszkach i to jest+ duzo mogl bym wipisywac ale w zasadzie karzdemu co innego sie podoba. PS. opiszczie swoje wrazenia jak pierwszy raz zagraliscie w GWX TA pozdrawiam Michał.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #28  Wysłany: 4 Wrzesień 2007, 10:39   

KOSTUCH napisał/a:
no i d..... wgrałem gra biega fajnie uruchamiam karierę i w połowie paska wypad do Windowsa
3 kolejne próby i to samo :|


Podaj bliższe detale kariery... Zakładam, że odczytujesz w porcie, a nie na patrolu, tak?
Może po prostu byłeś we flotylli, którą w GWX TA ucięli czy coś w tym stylu?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
patimar 




Kraj:
poland

Imię: marek
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 17
Skąd: Wolsztyn

 #29  Wysłany: 4 Wrzesień 2007, 13:32   

kołcz napisał/a:
PS. opiszczie swoje wrazenia jak pierwszy raz zagraliscie w GWX TA pozdrawiam Michał.


szczęśliwi ci którym się to udało
aczkolwiek samo GWX jest już ciekawe

pozdrawiam również
 
     
KOSTUCH 




Kraj:
portugal

Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Katowice

 #30  Wysłany: 4 Wrzesień 2007, 13:33   

hmmm to jest tak mam stary profil Z 7/13 FLOTY < grudzień 40 > z gołego GWX i staram sie wczytać misje < port po powrocie > jest oki ładuje torpedy uzupełniam wyposażenie wiadomo :8)
klik na nową misje i rusza pasek wczytywania :bum: do windowsa tak na 3/4 paska

no to druga próba nowa kariera na TA super uzupełniam załoge nowe torpedy <TII> i iii :bum: na 3/4 paska

poza tym biega mi muzeum ale cała reszta na podobnej zasadzie :bum: i windows

zastanawiam sie czy spolszczenie GWX nie powoduje tutaj owych :bum:

DZISIAJ POSTARAM SIE TO SPRAWDZIĆ WGRAĆ WSZYSTKO JESZCZE RAZ ALE BEZ SPOLSZCZENIA GWX :kroliczek:
Ostatnio zmieniony przez KOSTUCH 4 Wrzesień 2007, 13:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #31  Wysłany: 4 Wrzesień 2007, 15:45   

spolszczenie raczej nie, bo u mnie lata
_________________

 
     
KOSTUCH 




Kraj:
portugal

Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Katowice

 #32  Wysłany: 4 Wrzesień 2007, 15:57   

w ostateczności 1.04 wgram jak tylko się pojawi :juppi: a tak na serio nie mam zielonego pojęcia co dolega mojemu TA no bo racja bez spolszczenia tak samo :bum: i do windowsa grrrrrrrrrrrr.......mać :hmm
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #33  Wysłany: 6 Październik 2007, 13:42   

A mnie się udało zainstalować TA z domieszką głupiego szczęścia.
Nawet nie pamiętałem, czy byłem na patrolu czy w porcie (okazało się że na patrolu) i wszystko ładuje się bez zarzutu. A był rok 1944.

Rozpocząłem nową karierę i o dziwo moi "wstawieni" przez grę oficerowie w kilku przypadkach posiadali już 3 specjalizacje. Np. oficer wachtowy posiadał prócz oczywiście specjalizacji wachtowego, jeszcze artylerzystę i strzelca plot. - dobrze otrzymać już wyszkoloną w akademiach załogę.

Spolszczenie także chodzi bez uwag. Obecnie zaczynam wszystko od nowa, więc oczekuję tych już wspomnianych losowo generowanych sytuacji... I tak przez kolejny mod gra uległa przemianie na tyle jakby była nowym produktem. Pewnie będą następne i to mnie najbardziej w tej grze fascynuje.
 
     
Autobus 




Kraj:
afghanistan

Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 24
Skąd: Gliwice

 #34  Wysłany: 6 Październik 2007, 14:04   

Olaf napisał/a:
A mnie się udało zainstalować TA z domieszką głupiego szczęścia.
Nawet nie pamiętałem, czy byłem na patrolu czy w porcie (okazało się że na patrolu) i wszystko ładuje się bez zarzutu. A był rok 1944.

Rozpocząłem nową karierę i o dziwo moi "wstawieni" przez grę oficerowie w kilku przypadkach posiadali już 3 specjalizacje. Np. oficer wachtowy posiadał prócz oczywiście specjalizacji wachtowego, jeszcze artylerzystę i strzelca plot. - dobrze otrzymać już wyszkoloną w akademiach załogę.

Spolszczenie także chodzi bez uwag. Obecnie zaczynam wszystko od nowa, więc oczekuję tych już wspomnianych losowo generowanych sytuacji... I tak przez kolejny mod gra uległa przemianie na tyle jakby była nowym produktem. Pewnie będą następne i to mnie najbardziej w tej grze fascynuje.



Jak ty go zainstalowałeś? :schock

Wszystko tak ja ma być, patch, GWX, patch, GWX TA, patch.. i nie działa :beksa:
Tyle ze bez patcha 1.02 gra dochodzi niemal do końca ładowania...

Trzeba zainstalować ten pakiet dźwięków a potem TA czy co?
Z góry całuje nóżki za pomoc :lol
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #35  Wysłany: 6 Październik 2007, 20:11   

Odpowiem jak laik, bo laikiem jestem. Nie grzebię w plikach, nie wgłębiam się w działanie SH3. To co jest na stronach klanu staram się instalować według wskazówek i się udaje...

Ja to robiłem w taki sposób:

a) były kłopoty na początku po instalacji GWX, więc usunąłem SH3 razem z wpisami w rejestrze (polecam easycleaner).

b) mam wersję z 2005r. więc muszę mieć zawsze pod ręką patch 1.4 do gry
c) - instalacja SH3
- patch 1.4
- GWX
- GWX 1.3
- GWX T.A
- GWX T.A 1.2

Prócz powyższych modów mam uruchomiony tylko ten z filmem Das Boot w menu.
Wgrywa się to wszystko dość długo, ale hula...

Może problem tkwi w parametrach Twojego komputera.
Z podawanych plików do ściągnięcia o rozszerzeniu rar (GWX T.A. jest 7, nakładka 1.2 jest 2) ściągam wszystkie na pulpit. Prawym przyciskiem myszy ustawiam na pliku part 1 (tylko tym) rozpakuj pliki i wybieram pulpit - tworzy sie folder z danymi o wielkości ok 980MB. Wklejam w folder mods i instaluje przez jgsm. Tak samo z plikami nakładki rozpakowuję tylko part 1.
 
     
Autobus 




Kraj:
afghanistan

Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 24
Skąd: Gliwice

 #36  Wysłany: 6 Październik 2007, 20:55   

Olaf napisał/a:
Odpowiem jak laik, bo laikiem jestem. Nie grzebię w plikach, nie wgłębiam się w działanie SH3. To co jest na stronach klanu staram się instalować według wskazówek i się udaje...

Ja to robiłem w taki sposób:

a) były kłopoty na początku po instalacji GWX, więc usunąłem SH3 razem z wpisami w rejestrze (polecam easycleaner).

b) mam wersję z 2005r. więc muszę mieć zawsze pod ręką patch 1.4 do gry
c) - instalacja SH3
- patch 1.4
- GWX
- GWX 1.3
- GWX T.A
- GWX T.A 1.2

Prócz powyższych modów mam uruchomiony tylko ten z filmem Das Boot w menu.
Wgrywa się to wszystko dość długo, ale hula...

Może problem tkwi w parametrach Twojego komputera.
Z podawanych plików do ściągnięcia o rozszerzeniu rar (GWX T.A. jest 7, nakładka 1.2 jest 2) ściągam wszystkie na pulpit. Prawym przyciskiem myszy ustawiam na pliku part 1 (tylko tym) rozpakuj pliki i wybieram pulpit - tworzy sie folder z danymi o wielkości ok 980MB. Wklejam w folder mods i instaluje przez jgsm. Tak samo z plikami nakładki rozpakowuję tylko part 1.


Robie DOKLADNIE tak samo, po długim wczytywaniu crash do windy.. A własnie.. Może za mała ilość Ramu? Nie wiem, trza będzie sprawdzić.. Albo przeinstaluje grę... Ech, Life is brutal :lol
---

EPOX; P4 2,6; 80HDD; 1GBDDR, GeForce 7300 GT.

To powinno chodzić wszystko pięknie u mnie :schock
.. A czy przypadkiem ten mod nie wymaga zainstalowanego języka niemieckiego..?
Ostatnio zmieniony przez Autobus 6 Październik 2007, 20:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #37  Wysłany: 7 Październik 2007, 18:28   

Pytanko: czy ktoś z Was miał problemy z dźwiękiem po zainstalowaniu moda GWX TA? Chodzi dokładnie o to, że glosy marynarzy jak i meldunków brzmią bardzo cicho.

Posiadam konfigurację AMD Athlon 3000+, 1 GB DDR, GeForce 6600 TD na płycie MSI Via K8t NEO.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Autobus 




Kraj:
afghanistan

Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 24
Skąd: Gliwice

 #38  Wysłany: 7 Październik 2007, 19:24   

Daritto napisał/a:
Pytanko: czy ktoś z Was miał problemy z dźwiękiem po zainstalowaniu moda GWX TA? Chodzi dokładnie o to, że glosy marynarzy jak i meldunków brzmią bardzo cicho.

Posiadam konfigurację AMD Athlon 3000+, 1 GB DDR, GeForce 6600 TD na płycie MSI Via K8t NEO.


Sprawdzić ustawienia dzwięków?
A jak wszystko na maxa, to zmniejszyć wszystko np. do połowy oprócz głosów, i podkręcić głośniki?
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #39  Wysłany: 8 Październik 2007, 16:22   

Autobus napisał/a:
Daritto napisał/a:
Pytanko: czy ktoś z Was miał problemy z dźwiękiem po zainstalowaniu moda GWX TA? Chodzi dokładnie o to, że glosy marynarzy jak i meldunków brzmią bardzo cicho.

Posiadam konfigurację AMD Athlon 3000+, 1 GB DDR, GeForce 6600 TD na płycie MSI Via K8t NEO.


Sprawdzić ustawienia dzwięków?
A jak wszystko na maxa, to zmniejszyć wszystko np. do połowy oprócz głosów, i podkręcić głośniki?


HE HE HE :)) )
No cóż, być może pytanie było banalne, ale niekoniecznie taka też musi być odpowiedź :)) )
Odpowiadając - sprawdzić ustawienia dźwięków - co masz na myśli? Sprawdzenie sterowników karty dźwiękowej? Ustawienia line-out? Czy może po prostu wtyczek...???

Jakby nie było sprawdziłem raczej wszystko. W sterowanie natężeniem dźwięków w samej grze jeszcze nie wnikałem, ale raczej nie chcę stosować metody coś za coś - myślałem, że da się coś zrobić by nadal cieszyć się pełna jakością dźwięków otoczenia. Poza tym uważam, iż mają one kluczowe znaczenie w rozgrywce, szczególnie podczas starć z eskortą. Dla przykładu choćby badanie dźwięku pingownia :)) )

[ Dodano: 8 Październik 2007, 20:16 ]
Hej ludziki!
Czytam i czytam te posty, widzę Wasze opinie na temat GWX TA, widzę też kilka problemów identycznych jak mój, ale nie widzę nigdzie rozwiązania...
Chodzi mi oczywiście o zjawisko wywalania gry do Windowsa podczas wczytywania misji. U mnie działa to za każdym razem - czy po wczytaniu stanu kariery w porcie, czy w morzu, czy też "na czystym" profilu.
Kombinowałem już na wiele sposobów jednak nic nie udało mi się wskórać.

Czy naprawdę nikt z Was nie zna rozwiązania tej fatalnej akcji...?

Będę naprawdę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi które pomogą w rozwiązaniu problemu.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #40  Wysłany: 11 Październik 2007, 09:43   

Słusznie zauważasz, że nikt tak właściwie nie odezwał się z fachową poradą i każdy w temacie działania GWX TA, podaje własne - nie zawsze wnikliwe spostrzeżenia, co jest przyczyną wywalania tej gry do Windows.

A oto moja historia...
2 latka grałem na czystym SH3 z patchem i dostrzegłem w sklepie zbiór modów w postaci pudełkowej, czyli: ...Morze śródziemne. Pewny, że mój komp jest dobrą maszyną i uruchomi każdą grę, zostałem sprowadzony na ziemię właśnie tym dodatkiem. W samej, wzbogaconej grze o ten dodatek pojawiło się wiele ciekawych rozwiązań, ale zaczęły się problemy techniczne. Wyrzucanie do Windows z byle jakiego powodu i najczęściej w trakcie pokazywania filmików sytuacyjnych (wybuch torpedy, nadlatujący samolot). W końcu mimo prób w oparciu o posiadaną wiedzę na temat poprawienia działania kompa, musiałem wywalić grę i zainstalować ją od nowa, już bez wspomnianego dodatku.

Wówczas dowiedziałem się na forum, że ów dodatek posiada wiele niedopracowań. Cóż, odłożyłem go na półkę i skupiłem się na GWX. I proszę, mod z netu, autorstwa kilku miłośników pracuje bez zarzutu, wzbogacił grę o tyle elementów jakbym kupił SH3 część 2... Nie ma żadnych problemów. Teraz T.A., i także się udało...

Aha, ktoś pytał co daje T.A. - integralność kadłuba i znacznik okrętu (żółta strzałeczka) będącego pod wodą wróciły do gry.

Może prosta metoda, która nie poruszy wyjadaczy, ale mądry gość w mądrym czasopiśmie napisał, że "głupia" defragmentacja dysku to główny punkt zaczepienia dla instalatora windows i później uruchamiania aplikacji. Raz w miesiącu zasiadam i "układam"...
Moim zdaniem powinno się na ten temat wypowiedzieć dowództwo klanu, zawsze służy wsparciem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów Problem sh3 gwx-gwx 3.0
Kriss Pytania i odpowiedzi 4 20 Kwiecień 2010, 20:42
PL_petryko6
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów GWX 3.0
PL_CMDR Blue R Dodatki, mody i modowanie 139 7 Grudzień 2011, 07:25
PL_fox6
Brak nowych postów Gwx
Pawian Pytania i odpowiedzi 16 8 Luty 2016, 15:19
melis


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group