Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Ostatnio mi sie nudziło i poświęciłem kilka minut dla SH III
Efekty są takie ze poza nowymi dźwiękami, nota bene większość jest z GWX-a, ale są także całkiem nowe (min dzwonki gry na telegrafie pierwszy mechanik zmienia prędkość).
A reszta poszła głownie w grafikę, są to oczywiście szczegóły, ale przecież to one nadają smaczku. Poniżej efekty:
Stylowa kurteczka dla oficera wachtowego, prawdziwa skóra
Aby była lepsza komunikacja Sona-Centrala kazałem uchylić właz.
Ponownie uchylony właz, bo idziemy na powierzchnie aby przewentylować okręt
Stylowe menu, w oku peryskopu kilkunastominutowe "cut scenki" z kultowego "Das Boot"
A wszystko uzupełnia muzyka na najwyższym poziomie
W nocy mapa wygląda ciekawiej, oświetlona światłem lampki
Żeby nie było, to nie tylko wachtowy dostał nowe wdzianko, dla oficerów skóra, dla reszty załogi nowe drelichy
I tu taż takie urozmaicenie.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 7 Listopad 2007, 18:43, w całości zmieniany 1 raz
Też poproszę ten zestaw. Zwłaszcza otwarty właz
A które to jest to co mówięłś, że może wpłynąć na grę, co tesotwaliśmy? Nic tu nie widze takiego, poza grafiką...
Mój pierwszy oficer (Udo Unterhorst) woli koszulę w kratkę <też się powoli biorę za modowanie kampanii>
Za to do multi 1.4 parę lepszych tekstur (zegary, bo to bardzo ważne) sobie wgrałem.
i ja poproszę ten zestawik. W jakich okrętach działa otwarty właz??
Hmmmm jeśli chodzi o całosc to co ja wstawiłem to troche to waży (same "cutscenki" jakieś 40 MB to samo otwarte włazy).
Jak to wszystko po testuje i pozbieram "do kupy" to postaram sie wstawić całość wraz z jakimś instalatorem.
A na razie dla zniecierpliwiony poniżej otwarte włazy na VII i IX
Otwarty właz na IX - 45,8 MB
Ostatnio mi sie nudziło i poświęciłem kilka minut dla SH III
Efekty są takie ze poza nowymi dźwiękami, nota bene większość jest z GWX-a, ale są także całkiem nowe (min dzwonki gry na telegrafie pierwszy mechanik zmienia prędkość).
No wlasnie czy moge zapytac w jaki sposob mozna dodawac wlasne dzwieki do Silent Huntera? Mam SHIII + GWX 1.03. Juz kiedys zauwazylem ze jest cala masa niewykorzystanych dzwiekow i fajnie by bylo urozmaicic sobie gre dodatkowymi odglosami.
Ostatnio mi sie nudziło i poświęciłem kilka minut dla SH III
Efekty są takie ze poza nowymi dźwiękami, nota bene większość jest z GWX-a, ale są także całkiem nowe (min dzwonki gry na telegrafie pierwszy mechanik zmienia prędkość).
No wlasnie czy moge zapytac w jaki sposob mozna dodawac wlasne dzwieki do Silent Huntera? Mam SHIII + GWX 1.03. Juz kiedys zauwazylem ze jest cala masa niewykorzystanych dzwiekow i fajnie by bylo urozmaicic sobie gre dodatkowymi odglosami.
OOOO to mamy już 2 Mańków, i nawet niedaleko od siebie mieszkają
pozdrawiam
No wlasnie czy moge zapytac w jaki sposob mozna dodawac wlasne dzwieki do Silent Huntera? Mam SHIII + GWX 1.03. Juz kiedys zauwazylem ze jest cala masa niewykorzystanych dzwiekow i fajnie by bylo urozmaicic sobie gre dodatkowymi odglosami.
Np. podmieniając pliki wav w katalogu:
X:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII+GWX\Data\Sound
bardzo mi sie podoba uchylony wlaz zasssssssalem go rozpakowalem do data i zamiast uchylonego wlazu jak klikam na torpede otwieraja sie luki torpedowe a wlaz zamkniety co zrobilem nie tak
Po zainstalowaniu właz jest otwarty cały czas.
Gdzie ty klikasz na torpedę ? masz te same ikonki co ja (jeśli tak to one nie są od otwierania włazu tylko właśnie pokryw WT, nota bene są to skróty klawiaturowa tylko do obsługi przez myszkę jak ktoś ma jedną rękę zajętą np. jedzeniem).
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 6 Grudzień 2007, 12:10, w całości zmieniany 1 raz
no cos skopsalem wlaz jest zamkniety spr jeszcze raz a z tymi torpedami to chodzi mi ze teraz jak patrze przez peryskop i zaznaczam torpede z ktorej chce oddac strzal to automatycznie otwieraja sie luki torpedowe nie musze wciskac qczyli zaznaczam torpede i odrazy slysze jak sie otwieraja luki torpedowe
[ Dodano: 7 Grudzień 2007, 08:28 ]
oj ja glupi wlazik otwarty
wystarczylo wgrac pliki przez jsgm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum