Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
hmmmmm to nieciekawie moze ,ial fuksa i akurat plynal w twoja strone.
Ale tak po powrocie do domku wgralem spolszczenie z gwx 1.3 na gwx 2.0 narazie wszystko ok
nie zauwazylem baboli no ale gralem dopiero 1h brak czasu
Ale ważne pytanie...
Jakie pliki zawiera spolszczenie.
Bo wiesz... Jak podmieni niektóre pliki, to gra będzie działała, ale nie całkowicie.
Np. Spolszczany jest plik kampani.. To po wgraniu spolszczenia kampania z 2.0 zmieni się na kampanię z 1.03
Widzę, że spolszczony jest plik z transmisjami radiowymi.. Jeżeli w GWX 2.0 dodali nowe rozkazy, to otrzymasz w grze rozkazy z GWX 1.03, a nie GWX 2.0
nom mozliwe ale przez radio itak rozkazow nie dawali rozkazy zawsze takie same patrol kwadrat iip a nazrazie zalicza mi patrole kwadratow czyli chyba ok ale sie zobaczy dalej narazie 39r
z tego co widzę , to wygląda, że nowe wiadomosci są w osobnym pliku. A więc nie powinno być problemu. Małe porówanie:
Małe porównanie kampanii:
LND:
Sh3: 37 grup (a więc więcej niż 1 obiekt, czyli np. port i bateria nabrzeżna) + 129 obiektów
GWX: 72 grupy + 1268 obiektów
GWX 2.0: 72 grupy + 1446 obiektów
RND:
Sh3: 1716 losowych grup
GWX: 2300 losowych grup
GWX 2.0: 2303 losowe grupy
SCR:
Sh3: 10 grup + 1942 samotnych jednostki + 124 obiekty (pola minowe, sieci, góry lodowe)
GWX: 342 grupy + 5912 samotnych jednostek + 386 obiektów
GWX 2.0: 441 grup + 5060 samotnych jednostek + 365 obiektów
Hmmm
Ciekawostka z zachowaniem DD... Wykrywają suba z dużej odległości, jak nie płynie na cichym biegu.. Czyżby dodano, że jak nie ma cichego biegu, to załoga gada, śpiewa, je, itd? Interesujące... Jeżeli tak, to będzie brakowało cichego biegu + sama naprawa/ładowanie torped... Bo tak to trochę głupio będzie, jak się okaże, że aby załatać kadłub trzeba będzie ściągnąć na siebie całą eskortę, będzie trochę głupio...
EDIT
Poznań broni się nadal... Spójrzcie na załączony screen
Padnie... 1 listopada 1939 roku o godzinie 11:59
wlasnie wyplynalem na 6 patrol, pierwszy pod skrzydlami gwX2 i powiem wam, ze pierwsze wrazenia sa zadowalajace. Wlasciwe refleksy na wodzie, w ogole woda barzdo ladna. Niebo rowniez, dzwieki sa ok, okrety dymia sie wlasciwie i po trafieniu torpeda eksploduja na nich rozne elementy, troche muzy dodane do ramofonu, ale najbardziej podoba mi sie swiat, taki zywy i pelen wszystkiego. Bf-109 lataja nad ujsciem, nieopodal balopny zaporowe, jakis rybak wraca z polowu. Bomba, wrzucilem tylko dodatkowa muze, sh3cmdr, i skin dla mojego u-110 i jest bomba!!!
_________________ Fritz-Julius Lemp
19 ships sunk for a total of 96.314 GRT
1 auxiliary warship sunk for a total of 325 GRT
3 ships damaged for a total of 14.317 GRT
1 warship damaged for a total of 31.100 tons
Pomógł: 6 razy Wiek: 50 Dołączył: 15 Sie 2005 Posty: 454 Skąd: Lubin
#48 Wysłany: 15 Grudzień 2007, 00:01
Tylko pytanie czy tego wszystkiego nie b6ylo w starym GWXie.... To wszystko co ogladamy to tylk0o 5 % rzeczy ktore mozna ogladac grajac z widokami zewnetrznymi i stojac w porcie
Ps: Sorki za ewentualne literowki ale po litrze Corna....
_________________ ...BOZE WESPRZYJ NAS, A PRZYNAJMNIEJ NIE POMAGAJ MOJEMU WROGOWI I POZOSTAW RESZTĘ MNIE....
masz czesciowo racje, podobny efekt osiagnalem poprzez gwx 1.03 + chyba z 12 innych modow, ale teraz jest porzadek przynajmniej mam 1 + sh3cmdr, tylko jak widze ciagle jest zrabany system meczenia sie zalogi, wyjda rzeczyw praniu, narazie wrazenia jak najbardziej pozytywne
_________________ Fritz-Julius Lemp
19 ships sunk for a total of 96.314 GRT
1 auxiliary warship sunk for a total of 325 GRT
3 ships damaged for a total of 14.317 GRT
1 warship damaged for a total of 31.100 tons
Ps: Sorki za ewentualne literowki ale po litrze Corna....
Tak czułem jak chciałeś mi dać popływać na AD.
To tak Ot a teraz do rzeczy to co zmieniono to chyba jest niewidoczne normalnie (mówię o tym że kampania jest inaczej zrobiona).
AD? andrea doria? ja ci moge dac poplywac niemieckim bbkiem, ale prem shipy to zenada, choc moze sie pozmienialo. oj offtop zrobilem
_________________ Fritz-Julius Lemp
19 ships sunk for a total of 96.314 GRT
1 auxiliary warship sunk for a total of 325 GRT
3 ships damaged for a total of 14.317 GRT
1 warship damaged for a total of 31.100 tons
Tylko pytanie czy tego wszystkiego nie b6ylo w starym GWXie
Dodam, ze zmiana "ogonków" ja merchach wpłynęła na dobre... Mamy pozycę mercha i podane tylko prędkość i mniej więcej kurs... Przechwycenie staje się trudniejsze...
Tylko na znaczniku suba na mapie go brak....
BTW. Przekonałem się, że ten okręg zx kierunkami i odległościami przy zbliżeniu mapy to jedno wielkie (zbyt wielkie ułatwienie). Wczoraj atakowałem port i dzięki temu kółku zorientowałem się, że merch jest za nabzeżen, a nie przed (to co wziąłem za malowanie okazało się nabrzeżem)
Mialem dzis przyjemnosc zakosztowac poraz pierwszy kolejnej odslony GWX-a w wersji 2.0
Jest w nowym GWX-e kilka ciekawostek, ktore mam nadzieje juz niedlugo zobaczyc na wlasne oczy.
Dolaczam kilka screenow z krotkiego 60 minutowego rejsu.
_________________ Duc in altum
Wyplyn na glebie
Ostatnio zmieniony przez PL_Arek71 15 Grudzień 2007, 20:37, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Rafał Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: Swinemünde
#55 Wysłany: 16 Grudzień 2007, 12:06
mike napisał/a:
moze mi ktoś powiedzieć co dają mody - GWX - Fix French, GWX - Integrated Orders, GWX - Merged Campaign, GWX - VIIC41 Player Sub ???????
Fix French dodaje komunikaty i flotę francuską. Nie jestem pewny czy komunikaty nie są na stałe bo przy pierwszym patrolu dostałem wiadomość radiową po francusku. Coś tam było o Polsce, chyba że jest w stanie wojny. I teraz nie wiem czy wywalić ten mod czy po prostu przechwyciłem widomość z Francji
Reszta modów jest szczegółowo opisana w manualu GWX 2.04
Stało sie!!! Po 22 dniach w morzu i podrozy w rejon operacyjny niedaleko Azorow, wyczerpalem torpedy, zawinalem wiec do neutralnego portu Vigo .w zachodniej Hiszpani , nie stracilem punktow reputacji jak w poprzednim GWX, poprawili wiec istotna rzecz. Potraktowalo mnie jakbym zakonczyl misjie, moglem odznaczyc zaloge, aczkolwiek nie mozna nic zmienic na Uboocie, mam tylko nadzieje ze malo G7e dostane a wiecej starych i skuteczniejszych G7a
_________________ Fritz-Julius Lemp
19 ships sunk for a total of 96.314 GRT
1 auxiliary warship sunk for a total of 325 GRT
3 ships damaged for a total of 14.317 GRT
1 warship damaged for a total of 31.100 tons
Kampania w GWX ma klimat... Choć jest jedna rzecz co mi się nie podoba...
Pamiętam jak w Sh3 1.0 <= tak, 1.0; wracając bezbronny z patrolu wpadłem na polskiego przybrzeżnego mercha... Ostrzelałem go amunicją z calej p-lotki (zero samolotów było) i odpłynął sobie...
Ostatnio wracając ze Scapa Flow (wejście do Scapa jest super) wpadłem na mercha ciut większego typu. No to dla żartu strzelam sobie do niego. Kontereny, komin, wiatrołapy (jak się nazywają te rury do łapania powietrza) i wszystko co dało się ostrzelać zniszczyłem. Potem strzelam sbie w kadłub i nagle komenta "SCHODZI".
Byłem w szoku. Podczas następnego patrolu w ten sposób zatopiłem 2 jednostki. Właśnie.
W załączniku jest zdjęcie zagadka. Kto zgadnie co to za jednostka
I przy okazji przekonałem się, że ta skala wokół U-Boota na mapie jest przydatna nie tylko na realiźmie poniżej pełnego (co dobitnie sugeruje PL_Hubal w jednym poście). W pełnym realiźnie też się przydaje np. podczas ataku na port.
02 wraki.JPG Wej?cie do Scapa Flow
Plik ściągnięto 7874 raz(y) 7.8 KB
Zagadka.JPG Co to za jednostka?
Plik ściągnięto 36 raz(y) 66.01 KB
01 Dzia?ko i merch.JPG
Plik ściągnięto 34 raz(y) 65.38 KB
03 t?u?cioch.JPG Tak, wiem, ?e to ju? w pierwszym GWX by?o
oczywiscie ze z plotki da sie zatopic statek, to bardzo logiczne. Strzelam w okolice steru, jakm statek wystawi swoj czerrwony brzuch, a nastepnie w dzob, po 15 min zazwyczaj jest po nim. Pociski 20mm w realu musialy robic starszne spustoszenie w przyapdku jesli d-dca posatwnoil ich uzyc. Na pewno dziurawily kadlub.
_________________ Fritz-Julius Lemp
19 ships sunk for a total of 96.314 GRT
1 auxiliary warship sunk for a total of 325 GRT
3 ships damaged for a total of 14.317 GRT
1 warship damaged for a total of 31.100 tons
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum