POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GWX 2.0 jest
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #61  Wysłany: 23 Grudzień 2007, 22:06   

Czy tylko ja mam porblem, ze wywala mnie do windowsa, gdy chce obejrzeć w karierze leżące na biurku medale?

Swoją droga... Angole sa perfidni. Wróciłem po 3 miesiącach do Scapa Flow. I znów chce wpłynąć tą samą trasą. Wymaga wynurzenia na moment... Wynurzam się i....

Powrównajcie te 2 zdjęcia i znajdźcie tą perfidną różnice... ;<


Oraz jeszcze jedna rzecz:
Nikt nie wie, co to za jednostka na tym poście, co podałem w załączniku parę tamu?

1939.JPG
Plik ściągnięto 8181 raz(y) 12.31 KB

1940.JPG
Plik ściągnięto 8181 raz(y) 10.54 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 23 Grudzień 2007, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #62  Wysłany: 23 Grudzień 2007, 22:29   

Cytat:
Powrównajcie te 2 zdjęcia i znajdźcie tą perfidną różnice... ;<


chodzi Ci o te umocnienia na brzegu ????
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #63  Wysłany: 24 Grudzień 2007, 10:11   

:juppi: Brawa dla tego pana :juppi:

Dokładnie. wredni angole postawili działa i już muszę szukać innego sposobu na wpłynięcie. (a problem jest taki, że tam troche płytko na mijanie wraków na peryskopowej.). Na szczęście udało się jestem w środku (tylko gra sie zawiesiła, jak DD mnie ostrzelał
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #64  Wysłany: 28 Grudzień 2007, 17:10   

Właśnie spotkałem Warspite wypływający z Narviku (a goniłem go od Bergen). Z 7200 zobaczyłem DD... Z 7000 DD zobaczył mnie.... Bez tego modzika 14km atmosfera chyba można zapomnieć o wojowaniu. O ile GWX 2.0 domyślnie wydłuża patrzenie DD do realistyczniejszego, to U-Boota pozostał bez zmian.... Dobra... Może uda mi sie dorwać tego Warspite... Zobaczymy...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #65  Wysłany: 7 Luty 2008, 13:22   

Cytat:
Nikt nie wie, co to za jednostka na tym poście, co podałem w załączniku parę tamu?

O, dopiero teraz zauważyłem.
To jest barka węglowa. Takie małe coś zapchane węglem. Ma to niewiele ponad 1000 ton wyporności. Można to sobie sprawdzić w muzeum. Które przecież w GWX również działa i zawiera wszystkie jednostki w grze poza wielorybem, delfinami i zatopionym wrakiem (nie są dodane do żadnej floty, ani do Czerwonego Krzyża).


A teraz mój problem. Trzeba coś wykombinować z akademickimi misjami - szczególnie z egzaminem. W GWX oba strzelania z działa i plotki są niegrywalne. W pierwszym wypadku z powodu braku właściwych pocisków (nie da się ich wybrać bo ich ilość to zero), a w drugim z powodu dwóch rzeczy: 1. Zestrzelenie pojedynczego samolotu w GWX 2, to wyczyn (mamy zlikwidować od 5 do 10 - zwykle nie starczy amunicji), 2: Przestał działać automat. Załoga nie ostrzeliwuje samolotów samodzielnie. Realnie oznacza to, że nie da się zestrzelić nawet jednego samolotu.

Być może uda się to poprawić, ale nie wiem jeszcze jak.

ps. Nie wiem czy mi się zdaje ale w gołym SH3 samoloty nie rzucają w akademii bomb. Pod GWX jak najbardziej, więc dryfowanie podczas strzelania kończy się utopieniem pod bombkami.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 7 Luty 2008, 13:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #66  Wysłany: 7 Luty 2008, 14:20   

olamagato napisał/a:
Cytat:
Nikt nie wie, co to za jednostka na tym poście, co podałem w załączniku parę tamu?

O, dopiero teraz zauważyłem.
To jest barka węglowa. Takie małe coś zapchane węglem. Ma to niewiele ponad 1000 ton wyporności. Można to sobie sprawdzić w muzeum. Które przecież w GWX również działa i zawiera wszystkie jednostki w grze poza wielorybem, delfinami i zatopionym wrakiem (nie są dodane do żadnej floty, ani do Czerwonego Krzyża).


Nie.

To przybrzeżny tankowiec po obrobieniu z p-lotki :D
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #67  Wysłany: 7 Luty 2008, 14:26   

A to dobre. Normalnie zostałyby jakieś szczątki. Skoro jednak działka w SH3 potrafią wymieść całe nadbudówki, to trzeba było napisać, że podchwytliwe... :)
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #68  Wysłany: 5 Kwiecień 2008, 12:06   

u mnie jest dziwna sytuacja przy wyborze poziomu trudności - cały czas mam 0 (słownie: zero). Ustawiam wszystko na full (zanzaczam opcję) i dalej jajo. Jak klinknę "trudny" to wszystko odznacza... Zaznaczę, że mam spolszczenie z tego forum.
_________________

 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #69  Wysłany: 6 Kwiecień 2008, 00:47   

Próbowałeś po prostu wyłączyć spolszczenie? Jeżeli w oryginalnej wersji dzieje się to samo, to problem jest z samą grą, albo GWX.
Być może nie do końca prawidłowo zainstalował się GWX?
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #70  Wysłany: 10 Kwiecień 2008, 19:54   

jeszcze nie, bo jestem w morzu - jak zawinę do portu, to tak uczynię.

Pytanko:

- jak zmniejszyć poziom trudności, a dokładnie wyłączyć paranormalne zdolności niszczycielom? Przecież ich umiejętności są kosmiczne - chyba mają jakieś urządzenia od UFO! nawet, jak wykonuje manewry w ich martwej strefie tj. kiedy zrzucą bomby i jestem dokładnie za nimi, to i tak mnie wykrywają - cały czas mnie widzą. Jedyną metodą przeżycia jest zlikwidowanie niszczyciela, ale tak chyba nie było naprawdę... Aż mi się grać odechciewa...

jest na to jakiś sposób?
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 10 Kwiecień 2008, 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #71  Wysłany: 11 Kwiecień 2008, 12:23   

napisałeś do mnie:

heja. Jesteś wyjadaczem w temacie modowania SH3... Chciałbym mianowicie zmniejszyć trochę skuteczność niszczycieli w GWX2.0, bo mocno zmęczyły mnie już ich paranormalne zdolności wykrywania op. Bez jaj, ale wykryli mnie z dużej odległości podczas sztromu, kiedy byłem w zanurzeniu i za żadną cholerę nie mogę się ich pozbyć... gram dopiero w 42, aż boję się pomyśleć, co będzie później....

jak mogę to zrobić? mógłbyś mi pomóc?


odpisuję:

Wiesz - z dużej odległości podczas sztormu to wykrywają na realu w normalnym SH3- tak z 3 km - bo może za głośno łazisz, po drugie gonią Cię bo nie masz cichego i nie jesteś dostatecznie cicho. Nie wiem na jakim poziomie grasz Sokół - ale tak z przyzwyczajenia powiem Ci z reala, że oni zawsze gonią i mało kiedy odpuszczają wyżywki nieskończoną ilością bomb co spaprane jest w multi SHIII...

Jak mówiłem GWX powstał dla znudzonych życiem w SHIII - normalowców... szukających doznań na nudnym realu. Po prostu chyba to co na realu dali do normala stąd panika może... :lol

Nikt mądry znający poziom REAL i grający na nim nie tuningowałby AI eskorty bo po październiku na otwartym morzu skuteczne wianie i tak najczęściej graniczy z cudem jak znajdziesz się w kotle. Po prostu standardowa eskorta na REAL robi takie numery, że ciężko jest wiać i trzeba się nieźle napocić.

Gdyby to wiedział gość rasujący AI eskorty - co dzieje się na REALU - nigdy by tego nie zrobił - JAKBY NA NIM GRAŁ albo by przewidywał że na nim będą grać...

Więc GWX AI to czysty tuning dla normalowców a nie realowców - jak cała idea kręcenia GWX... :slabe

Można jedynie polemizować bo GWX nie mam. Czuję wstręt do normala i ich zabawnych dodatków na ten level - bo ludzie go piszący nie uwzględnilli jak widzę takiej opcji, że ktoś może na świecie grać na realu :lol - choć wiem że grafa i inne rzeczy są ok oraz doceniam ich pracę

No tak - wychodzi na to że gracze real dla autorów GWXa nie istnieli albo wyginęli jak dinozaury :lol

Jeśli chcesz przywrócić stare parametry części eskorty musisz wgrać je na powrót z oryginalnej gry. Mowa o tzw AI - czyli inteligencji. Dlaczego tylko dla części eskorty - ponieważ pozostałych jednostek dodatkowych SHIII nie posiadał. Jakbym miał pliki AI GWXa to bym je zmodował na niższy level - ale tak nie jest... bo tych plików nie posiadam...

Taka zmiana na multi może jednak kickać - no chyba że robisz karierę na singlu...

Pozdrawiam Sokol
Ostatnio zmieniony przez sOnar 11 Kwiecień 2008, 12:40, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #72  Wysłany: 11 Kwiecień 2008, 13:33   

dzięki Sonar za odp.

gram na 100%, ale bez jaj... sztorm, środek konwoju, duża głębokość, ja mam cichą pracę i dodatkowo obniżoną prędkość do 1 węzła. DD wali bomby w wodę i rura, to ja też max na przód, ster w przeciwnym i zmiana głębokości w kolejną dziurę. Kręcę "bączki", pętle, używam wabii... Kiedy tylko wrzucam max prędkość będąc dokładnie za rufą dd, to po chwili słyszę, że zostałem wykryty (nawet podczas eksplozji bomb) i faktycznie tak jest - idzie do mnie, jak po nitce... Nie ma opcji, że ktoś inny mnie śledzi oprócz tego jednego, bo je zatopiłem, a na tego zbrakło mi torped.

to jeden z przykładów...

a które pliki odpowiadają za AI statków?? bo skoro oni nie mają limitu bomb, to jest to "trochę" nie fair...
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 11 Kwiecień 2008, 13:38, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #73  Wysłany: 11 Kwiecień 2008, 16:29   

Widać, ze sOnar duuużo grywał na realu GWX...
sOnar. A odpowiesz kiedyś na pytanie ile z tych 20 jednostek eskorty z twoich misji na multi Sh3 1.4 potrzeba by było w GWX, aby dobrze się grało <czytaj, podobnie>?

Nie zgodzę się, ze jest to mod robiony dla normalowców.. Grałem zarówno w GWX jak i w zwykłego multi na pełnym realiźmie. Przyznam, że lepiej w kampanii grało mi się na GWX właśnie przez te AI niszczycieli. Owszem, ciężej jest uciec, ale przez to jest ciekawiej. Może małe porównanie.

Zacznę od kampanii:
SH3 1.4, rok 1945
Po 2 tygodniach rejsu na powierzchni (zestrzelono 10 samolotów, 2 uciekły) postanowiłem udać się na rejs dookoła anglii. Dopiero POD DOVER!! spotkałem jakikolwiek niszczyciel. Trochę mnie pogonił, ale udało mi się uciec... Choć fakt, ze potem było troszkę kłopotów z dalszym rejsem, ale gdy już wyszedłem za kanał, było w miarę spokojnie.

SH3+GWX, rok 1945
Wypłynąłem z Bergen. Wystraszony (od razu był nalot) przeszedłem przez fiordy i wyszedłem na morze północne. Atakuje mnie tam samolot, odpowiadam ogniem... Po tym, jak zaatakował musiałem wrócić do bazy.
Load
Płynę jeszcze raz.. Napotkałem niszczyciel. Odpaliłem w niego torpedę... Spudłowałem... Schodzę... lekko mnie poruchał... Siedzę tuż przy dnie, cichy bieg... modlitwa... <proszę o nastrojową muzykę>... wytrzymałem 2 salwy... I najlepszy dowcip... Słyszę eksplozje... Wpisuję do dziennika.
"Bomby. Dość blisko. <9 kresek>..... Udało się. Żyje..." <JEBUT... Koniec>

I może coś łatwiejszego. Rok 1943...
Zatopiłem samotny Liberty... Płynę pod islandię. Mgła... Nagle zauważono statek... Dobra.. statek to chyba nie jest, skoro wypadł z mgły i strzela do mnie... <dobra, w SH3 1.4 też tak w mgle radarem potrafią> Zanurzenie... I:
http://polishseamen.w-n.p...kladowy&page=41
strona 81.

Więc do kampanii jak ustalono nadaje się świetnie.

Teraz multi:
Cytat:
No tak - wychodzi na to że gracze real dla autorów GWXa nie istnieli albo wyginęli jak dinozaury :lol

:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

sOnar. A teraz tu wykazujesz totalny brak zorientowania w pisaniu misji...
Więc może po kolei.
Pisałeś misje pod Sh2vsDC? Jak tak, to czym tam trzeba wstawić te przysłowiowe 20 niszczycieli, czy tam może 3 wystarczą?
Tak samo jest z GWX'em. Twoje "fast foody <jak to określałeś kiedyś>" nie nadają się na granie na Sh3+GWX. Ale sam osobiście pisałem misje zarówno na GWX jak i SH3 1.4... I do każdego trzeba podejść inaczej. Ale lepiej mi sie grało właśnie w GWX... Tam nie trzeba wstawić tych "20 niszczycieli", aby obroniły konwój. Kilka niszczycieli robiło to równie dobrze..


Cytat:
Więc GWX AI to czysty tuning dla normalowców a nie realowców - jak cała idea kręcenia GWX... :slabe


A grałeś kiedyś w dobrą misję pisaną pod GWX? Czy może tylko twoje stuningowane misje? Bo spójrz. Robisz dokładnie to samo. Tylko autorzy GWX stopień trudności podnoszą umiejętności eskorty, a ty podnosisz PT misji zwiększając ilość eskorty. Dokładnie to samo. Ale zgodzę się, ze jak twoją ilość eskorty wrzucisz do GWX, to tuning do potęgi tuningu rzeczywiście nie zrobi misji dla realowca... A wystarczy tylko zrobić misję, biorąc pod uwagę możliwości. Tak samo jak tworząc misje do Sh2vsDC wiesz, ze niszczyciel będzie tak inteligentny jak gracz <dodając, ze trzeba wziąć pod uwagę bug sensorów DD>

Może spójrz na czyste SH3 i generowane misje... Czy one są fajne? Nie... I każdy szuka czegoś, co mu "uciekawi" grę. Każdy robi to inaczej. Ja tam lubię grać na GWX właśnie za jego stopień trudności. A także za to, ze trafiona jednostka nie idzie od razu na dno. Nie ma to jak trafić DD torpedą, a potem on cię jeszcze zaatakuje chwilę i dopiero zatonie. Nie wiesz, czy tonie, czy już ustabilizowali i jeżeli chcesz być bezpieczny, to odpalasz jeszcze jedną. W czystym Sh3 niestety zazwyczaj DD po trafieniu od razu tonie... I dlatego na 1.4 niektórzy czasami wchodzą do konwoju "na chama"... Bo wiedzą, że zatopiony DD nie poda dokładnie ich pozycji. A taki z GWX zanim zatonie może to zrobić.

Zawsze jest rozwiązanie tymczasowe... Czyli w edytorze nie ustala się ELITE, tylko niższy... Też działa :kroliczek: . Choć odpowiednia ilość DD na ELITE dobrze się sprawuje... Ale odpowiednia. Czyli inna niż w SH3 1.4


Sokół. Na DD jest 1 rada. Cierpliwość... Po pewnym czasie DD atakują i wykrywają słabiej... Sam sprawdzałem :D Na GWX 2.0 raz mnie 2h gonili, ale w końcu się wydostałem. I jak zwycięstwo wtedy cieszyło. Nie tak jak w Sh3 1.4... W GWX ty czujesz, ze udało ci się uciec przed śmiercią...
<nie ukrywam, ze czas ładowania takze ma znaczenie, bo niektórym odechciewa się grania metoda load/save>
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 11 Kwiecień 2008, 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #74  Wysłany: 11 Kwiecień 2008, 16:47   

piszesz "dodając, ze trzeba wziąć pod uwagę bug sensorów DD"

co to za bug??

to że słyszą wszystko dookoła?? bo u mnie tak jest :/ wiem to na pewno!!
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #75  Wysłany: 11 Kwiecień 2008, 17:17   

Cytat:
Tak samo jak tworząc misje do Sh2vsDC wiesz, ze niszczyciel będzie tak inteligentny jak gracz <dodając, ze trzeba wziąć pod uwagę bug sensorów DD>


To o Silent Hunter II było
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #76  Wysłany: 11 Kwiecień 2008, 18:37   

a w sh3 też są "warstwy" wody??

[ Dodano: 15 Kwiecień 2008, 09:25 ]
skończyłem wreszcie patrol, a z braku czasu długo to trwało...

Poradziłem sobie z DD - nadal twierdzę, że mają za dobry słuch, ale zostawienie wabia i szybka zmiana głębokości poprzez szosowanie balastu i udało się po długim kręceniu bączków i różnych uników :)

[b]olamagato[/], problem z ustawieniem realizmu faktycznie tkwił w GWX. Odinstalowałem spolszczenie i nadal było to samo. Odinstalowałem wszystko i zainstalowałem ponownie - jest OK. Szkoda tylko pierwszego patrolu w GWXie, bo przyznano mi punktów adekwatnie do 0 poziomu realizmu, a posłałem na dno pierwszy w życiu liniowiec :(
_________________

 
     
pawel198804 
Bootsmann




Kraj:
poland

Wiek: 37
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: Białystok

 #77  Wysłany: 16 Kwiecień 2008, 10:24   

Bieda jest :(
Zainstalowałem sobie GWX 2.0 + spolszczenie i gdy włączam grę to menu chodzi cacy fajnie wygląda, ale problem zaczyna się gdy chcę zacząc jakikolwiek patrol, misję, czy nawet wejść do muzeum. Mianowicie, gra zacina się, gdy już ma się pojawić ekran Inicjalizacji.... :chusteczka:
Wie ktoś co można z tym fantem zrobić?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #78  Wysłany: 16 Kwiecień 2008, 14:22   

zacina się, czy też dłuuuuuuuuugo ładuje... GWX 2.0 dochodzi do końca paska i tam stoi kilka minut. ALe on cały czas ładuje... Chyba, ze dioda dysku ci nie działa
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
pawel198804 
Bootsmann




Kraj:
poland

Wiek: 37
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: Białystok

 #79  Wysłany: 16 Kwiecień 2008, 17:01   

Miałeś rację. Ładował się... dioda dysku tylko czasami mrygała, ale jak się okazało to faktycznie było ładowanie.
GWX może i fajny... ale ten czas ładowania niestety stawia na nim krzyżyk ponieważ 10 min to za długi czas, aby można było grać online. :(
Także życzę miłej gry i jestem naprawdę pełen podziwu ile ten mod zmienia.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #80  Wysłany: 16 Kwiecień 2008, 17:24   

Jeżeli chcesz grać na multi na GWX to trzeba coś zmienić <kampanię>. jest ku temu "modzik" ładowany przez JSMGE. Najlepiej Black Sea cośtam Files Only. Przyspieszy ładowanie, bo nie bedzie ładował całej kampanii na atlantyk.. Ale nie wiem, czy inni grającvy też nie muszą go wgrać.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX 2.1 już jest
Nowy patch
PL_CMDR Blue R Dodatki, mody i modowanie 17 29 Listopad 2008, 14:31
mike
Brak nowych postów GWX 2.1 już jest
Nowy patch
PL_CMDR Blue R Dodatki, mody i modowanie 0 19 Kwiecień 2008, 18:02
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów To nie jest zagadka - CO TO JEST??
PL_U-96 Książki, zdjęcia, filmy wojenne oraz ciekawostki historyczne 10 19 Styczeń 2010, 12:36
PL_tnnn
Brak nowych postów Problem sh3 gwx-gwx 3.0
Kriss Pytania i odpowiedzi 4 20 Kwiecień 2010, 20:42
PL_petryko6


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group