POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GWX 2.1 już jest
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #1  Wysłany: 19 Kwiecień 2008, 18:08   GWX 2.1 już jest

Nowe opcje:

- Skórki dla samolotów na Morze Śródziemne (podmienia malowanie, aby na Morzu Śródziemnym wyglądało realistycznej. Lepiej nie używać podczas rejsów na Atlantyku)
-Otwarty właz wewnątrz U-Boota
-Więcej wiadomości w Fix Français pour GWX.

Nowe jednostki:
Focke-Achgelis Fa 223 Drache (―Dragon‖) helicopter
oświetlona łódź rybacka?
animowane żagle dla żaglówek

Otoczenie:
Załączono mod poprawiający pogodę
Dodano pomnik w Laobe

Ulepszenie grafiki:
Nowy model księżyca
Poprawiono grafikę małego frachtowca
Poprawiono grafikę torped
Poprawiono dym
Morze Śródziemne ma ten sam kolor co Atlantyk... WHY?? MÓJ ULUBIONY KOLOREK MORZA!!
Zredukowano częstotliwość pożarów ognia w Enhanced Damage mod
Ulepszono skórkę S.M. 79 ―Sparviero
Zmodyfikowano kartę wyposażenia U-Boota
Cytat:
Minimal lectric torpedo wakes and bigger steam torpedo wakes, by ―Albrecht von Hesse‖

Nie wiem dokładnie co to znaczy...

Dźwięk
Nowy dźwięk otwieranych włazów

Poprawione błędy:
PCTrawler nie dokona autodestrukcji rzucając bomby
Poprawiono model zniszczeń od bomb
Poprawiono opadanie bomb MK6 do historycznych wartości
Poprawiono lokazjizację kotwicy na IID
Poprawiono maksymalną donośność działka 37mm i jego szybkostrzelność
Poprawiono błędy w misji Carribean Convoy
Poprawiono język niemiecki w pojedynczych misjach
Usunięto czarne trójkąciki, które pojawiały się na horyzoncie
Poprawiono numerację plików .sil
poprawiono zanurzenie niszczycieli A i B
Poprawiono menu alternatywnych flotylli, aby pasowało do menu GWX
Poprawiono odbcia na wieży VIIC
Poprawiono krążownik pomocniczy i ASW Trawler
Usunięto kompas z lornetki
Ulepszono model zniszczeń i konfigurację subów AI
Poprawiono teksty w muzeum
Poprawiono ładowność ciężkich bombowców
Poprawiono wysokość stopki i tekstów dla muzeum
I wiele pomniejszych

I perełka:
START KARIERY W SIERPNIU 1939!
Trening w zalewie wiślanym. Bardzo sympatyczne
Kariera zaczyna się misję treningową... I lepiej nie przegapić początku wojny przez uszkodzenie jednostki i potrzebne naprawy ;P
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #2  Wysłany: 19 Kwiecień 2008, 20:54   Re: GWX 2.1 już jest

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Nowe opcje:
Cytat:
Minimal lectric torpedo wakes and bigger steam torpedo wakes, by ―Albrecht von Hesse‖

Nie wiem dokładnie co to znaczy...

Ślad(kilwater) pozostawiany przez torpedy elektryczne został zminimalizowany i
powiększony został ślad pozostawiany przez torpedy parowe.

Pozdrawiam.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 19 Kwiecień 2008, 21:14   

Też tak podejrzewałem, ale... elektryki przecież nie zostawiały kilwatera...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Ml@d 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 60
Skąd: Poznań

 #4  Wysłany: 20 Kwiecień 2008, 01:52   

Sprostowanie:

Kampania rozpoczyna się 1 sierpnia w każdej z 3 flotylli - 1wszej, 2-giej i 7-mej!
Przykładem może być moja kampania: Flotylla 2-ga - 1 sierpnia - miesiąc opływania Wysp Brytykskich do docelowego obszaru patrolowania i meldowanie o każdym kontakcie... wojna zastała mnie na południe od Irlandii...

Świetny pomysł!
_________________
My też mieliśmy swojego wilczka! ORP WILK
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #5  Wysłany: 20 Kwiecień 2008, 10:54   

:8) :8) :8)
_________________
pozdr
Michał
Ostatnio zmieniony przez mike 20 Kwiecień 2008, 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #6  Wysłany: 23 Kwiecień 2008, 02:10   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Też tak podejrzewałem, ale... elektryki przecież nie zostawiały kilwatera...

Są tylko dwie możliwości.
1. Elektryki nie zostawiały realnie żadnego kilwatera i wtedy wprowadzenie ledwie śladu to tylko ułatwienie dla graczy
2. Elektryki realnie nie zostawiały kilwatera *widocznego z poziomu wody*. Jeżeli jednak za torpedą elektryczną powstawała turbulencja, to mogła być minimalnie widoczna patrząc z góry czyli tak jak dla kamery obserwatora.

To jedyne dwa wytłumaczenia jakie mi przychodzą do głowy.
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 23 Kwiecień 2008, 11:59   

Obstawiam opcje drugą, bo było nie było kawitacja występowała. ;>
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #8  Wysłany: 28 Kwiecień 2008, 13:53   

Co ja napisałem... :] Tak ściśle rzecz biorąc, to kilwater dla torpedy nie istnieje. Chyba, że wyskoczy i płynie po powierzchni.. :) Mówimy raczej o śladzie gazowym, albo o kawitacji.

[ Dodano: 29 Kwiecień 2008, 17:05 ]
W aktualizacji GWX 2.1 jest tyle błędów, że głowa boli. Ten cały pakiet składał jakiś wyjątkowy cienias bo przecież wydanie 2.1 miało poprawić wszystkie bugi z 2.0. To wyjątkowo dupkowane podejście bo teraz będą musieli wydawać wersję 2.2 (zapewne jeszcze kilka poważnych błędów się znajdzie).
Zresztą błędy takie jak powielone wpisy do książki statków z tymi samymi modelami i różnymi informacjami, to szczyt badziewiactwa bo wystarczy raz uruchomić grę, żeby wykryć błędy.
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #9  Wysłany: 12 Czerwiec 2008, 20:23   

witam skad mozna scignac 2.1? pozdro
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #10  Wysłany: 12 Czerwiec 2008, 22:19   

:google:
I wpisz GWX 2.1, po czym otwórz pierwszy link...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #11  Wysłany: 21 Czerwiec 2008, 12:45   

Mam GWX 2.1 na SH3 1.4. Wczytanie spolszczenie i kilka drobnych modów.
Jeżeli ten mod ma błędy, o których pisze przedmówca to moje spostrzeżenia sprowadzają się do tego, że wywala grę do windows'a. Pierwszy zresztą raz od kiedy wgrywam GWX.

Czy macie może podobne problemy?

Może lepiej odinstalować tą wersję?
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #12  Wysłany: 3 Lipiec 2008, 12:19   

Najlepiej odinstaluj moda, całą grę, wyczyść wszystkie foldery w jakich gra cokolwiek zapisuje i instaluj od nowa. Przed instalacją GWX 2.0 koniecznie uruchom SH3 w wersji 1.4 i sprawdź czy działa poprawnie choćby uruchamiając misję. Jeżeli działa poprawnie, to możesz zrobić sobie kopię tego folderu na wypadek nieudanej instalacji GWX2. Jeżeli nie działa, to szukaj rozwiązania dla oryginalnego SH3. Z wersji wyprzedażowych usuń reklamy i zapowiedzi (usuń sh3.exe, a z nazwy _sh3.exe usuń podkreślenie). Dopiero kiedy SH3 będzie działać prawidłowo instaluj GWX2.0 i na koniec przeczytaj loga, który tworzy. Jeżeli nie będzie w nim żadnych błędów dekompresji, odczytu pliku instalacyjnego, to możesz instalować wersję GWX 2.1. Ona też tworzy loga. Jeżeli pójdzie bez błędów, to gra powinna się uruchamiać i śmigać. Jeżeli z błędami, to skasuj zawartość folderu gry i skopiuj tam pliki z zachowanej kopii i próbuj jeszcze raz instalować GWX od początku (ewentualnie na nowo ściągając odkryte wadliwe pliki instalacyjne).

Błędy GWX 2.1, o których pisałem nie wpływają na stabilność działania gry. I dotyczą jedynie braku profesjonalizmu w przygotowaniu patcha tego rozszerzenia.
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #13  Wysłany: 5 Lipiec 2008, 22:28   

Dzięki za pomoc, bardzo dokładnie podałeś mi możliwość wyjścia z problemu z nowym modem. Jednak co ciekawe problem tkwił chyba (teraz wszystko działa bez zarzutu) w zaśmieconym rejestrze windows.
Użyłem programu Ashampoo do optymalizacji i tak ogólnie komp przyśpieszył, a sama gra nie sprawia problemów.

Jednak przypuszczam, że może to nie jest złoty środek i wówczas wskazówki, które mi przekazałeś będą jedyne do usunięcia problemów z gierką.

Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam
 
     
Matełósz 




Kraj:
poland

Imię: ...
Wiek: 105
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 12
Skąd: ...

 #14  Wysłany: 13 Wrzesień 2008, 21:24   

Witam, czy mógłby ktoś powiedzieć czy zmienił się poziom AI wrogich jednostek w porównaniu z wersją 2.0? Mam na myśli fakt wykrywalności, czy to z bardzo dużego dystansu czy też nawet w przypadku płynięcia za jego śrubą.
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #15  Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 22:18   

Mi nie udało się zauważyć różnic. Być może jest nawet minimalnie łatwiej.
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #16  Wysłany: 25 Listopad 2008, 13:22   

Witam.

Również mam do Was pytanie skąd można ściągnąć wersję GWX 2.1???
Tutaj jeden z kolegów podał stronę - ale na niej jest tylko jeden plik o wielkości 156 MB. Pytanie - a gdzie reszta pliki "BIN" itp. etc.
Z góry serdeczne dzięki za odpowiedź.

P.S. Czy jest wogóle w Polsce gdzieś dostępny dodatek w wersji GER/ENG: SILENT HUNTER III: SEAWOLVES??? Był jeden gość na Allegro - ale nie dość, że drogo sprzedawał to oszukiwał klientów.

Pozdrawiam serdecznie - Lütjens :bum:
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #17  Wysłany: 29 Listopad 2008, 13:52   

Plik aktualizacyjny GWX do wersji 2.1. ma właśnie 156MB. Nie posiada plików bin jako dodatkowych. Te 156MB, to pełna wersja aktualizacji. Uruchomić, spolszczyć i grać...
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #18  Wysłany: 29 Listopad 2008, 14:31   

najpierw instalujesz standardowy GWX 2.0 a nastepnie jak napisał Olaf odpalasz ten plik GWX 2.1
_________________
pozdr
Michał
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX 2.1 już jest
Nowy patch
PL_CMDR Blue R Dodatki, mody i modowanie 0 19 Kwiecień 2008, 18:02
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Nowy Trigger Maru (1.7) już jest!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 8 4 Maj 2009, 21:04
kris66
Brak nowych postów RA 1.46 PATCH # 2 jest już dostępny!
PL_Anne Bonny Dodatki, mody i modowanie 0 16 Listopad 2018, 11:21
PL_Anne Bonny
Brak nowych postów GWX 2.0 jest
PudeL Dodatki, mody i modowanie 94 31 Marzec 2009, 13:53
PL_Storm87


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group