Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 29 Kwiecień 2008, 21:16 Jak edytowac kampanie?
Witam wszystkich !!!
Mam taki problem chcialem edytowac kampanie zeby na poczatku wojny w portach polskich staly Niszczyciele typu Wicher a nie V&W ktorych nigdy nie mielismy, a takze patrolujacy zatoke V&W zmienic w Wichra i zeby sie to wszystko nie posypalo
1. Musisz zdobyć model Wichra i wrzucić go do katalogu Sea, a jego pliki Rostera do Roster/Sea/Poland.
2. Z Roster/Sea/Poland musisz usunać V&W
3. Edytorem otwierasz plik (w katalogu z kampanią) z końcówką SCR. Usuwasz V&W, a na ich miejsce wstawiasz Wichry
4. Warto też obejrzeć, czy w pliku RND nie ma losowo generowanego niszczyciela w okolicach Polski
Gra nie ma prawa się wysypać (poza multi, gdzie kampanie muszą być zgodne <co nie znaczy identyczne>)
Wielkie dzieki za odpowiedz. A co do Wichra to GWX 2.1 ma go w pakiecie DDBourrasque to jest Wicher i Burza.
No i jestem po pierwszej probie i d....a nie dam rady zapisac zmian bo pisze ze nie moze znalesc jakiegos validate misions czy cos takiego.
Ja znalazlem to cos i zaposcilem wyskakuja tam jakies errory i tyle z tego wiem.
_________________ Pozdrawiam
Bako
Ostatnio zmieniony przez Bako 29 Kwiecień 2008, 23:36, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Michał Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: Katowice
#4 Wysłany: 30 Kwiecień 2008, 10:56
Ten "validate misions" tak w skrócie sprawdza konflikty w grze więc po dokonaniu zmian sprawdz tym "narzędziem" czy wszystko jest ok errory muszą zniknąć
Wszystko fajnie ale errory sa nawet jesli nic nie zmieniam a dotycza wielu rodzajow statkow czy okretow jak i niemieckich tak i angielskich nie mowiac juz o merchantach. Tego jest ze sto pare pozycji. Zycia by mi braklo zanim bym to rozszyfrowal i probowal poprawic.
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Sty 2008 Posty: 13 Skąd: Warszawa
#6 Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 15:59
Errory wyskakują wtedy gdy waypointy umieścisz za blisko siebie np:na dystansie 800m.Muszą od siebie być oddalone o 1000 m.Wyskakują również gdy umieścisz dwie jednostki za blisko siebie.Jest mod który umożliwia cumowanie kilku ubootów koło siebie.Nazywa się chyba LSH III.
U mnie tam cała nasza flota śmiga bez awarii - z Błyskawicą na czele. Ładnie zrobiona i podobna ale myślę jej bardziej zaokrąglić nadbudówkę jak się będę nudził. Model nie mój ale trzeba będzie jej w trzewiach pogrzebać. Ginekolog mimo woli
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Sty 2008 Posty: 13 Skąd: Warszawa
#8 Wysłany: 10 Czerwiec 2008, 17:50
A skąd można ściągnąć Błyskawicę ??Ja jej nie mam .Jeśli to nie tajemnica .A tak w ogóle to fajnie by było potworzyć swoje modele , tyle tylko że nie wiem jak .Edytor misji ma taką funkcje??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum