Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 24 Lipiec 2008, 21:36 Młody Wilk prosi o radę i pomoc apropos GWX...
Witam Wszystkich
SH3 wpadł mi w ręce ponad tydzień temu-i tak mnie zmiażdżył i wciągnął w głębiny, że naprawde zaczynam przypominać członka załogi u-boota-ponad tydzień niegolony, bolący kark, niedożywiony z oczami na zapałkach i budzący się z krzykiem w nocy" mam kontakt! -namiar 300, kurs 90, napełniać!!! "
Do rzeczy -gram narazie na realizmie 43%, czytam, że do tej genialnej gry są porobione rozbudowane mody, przy których "goła gra, jak piszecie jest niegrywalna" Skoro jest ażtaka różnica,- zastanawiam się nad zainstalowaniem moda GWX 2.1...
Moje pytania brzmią:
1-ucze sie grać, więc czy jest sens instalować takiego moda już teraz, czy po jego instalacji będe mógł grać nadal na realiźmie gry 43% i regulować jego poziom?
2-czy poziom trudności w grze pozostaje taki sam?
3-czy mógłby mi ktoś napisać w kilku zdaniach co mniej więcej zmienia w grze taki mod w grafie, mechanice gry itp...,czy celowanie manualne torpedami pozostaje takie same?
Tylko proszę o nie wklejanie linków do specyfiki moda w j. ang. bo ja-niemiecki kapitan u-boota nie znam, nie używam i nie zamierzam sobie łamać głowy barbarzyńskim językiem wroga
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#3 Wysłany: 25 Lipiec 2008, 01:01 Re: Młody Wilk prosi o radę i pomoc apropos GWX...
Temat o GWX 2 ma 8 stron i jest nieco nieczytelny
Amberos napisał/a:
1-ucze sie grać, więc czy jest sens instalować takiego moda już teraz, czy po jego instalacji będe mógł grać nadal na realiźmie gry 43% i regulować jego poziom?
2-czy poziom trudności w grze pozostaje taki sam?
Wg mnie - poczekaj. Bo i owszem, mozesz dalej ustawiac poziom trudnosci ale sama gra robi sie sporo trudniejsza - np kontakty na mapie nie beda kolorowane (wrog/neutral/przyjaciel) tylko beda szare... Jest tez szereg innych mniejszych i wiekszych drobiazdzkow (takich jak np znacznie wydluzony czas ladowania misji/sejwow czy mocniejsza eskorta) ktore mozna sprawdzic w manualu lub w wygrzebac z tamtego temtu
Generalnie - poplyn jeszcze kilka patroli (i jesli startowales w '39 to smialo lec do 100%) i wtedy zainstaluj GWXa. Z tym, ze raczej zacznij kariere od poczatku (chociaz mozesz rowniez kontynuowac stara). Na pyt 3 poczytaj wskazany przez PL_U96 temat.
A co do sugestii "innych":
Rozwaz zainstalowanie moda o nazwie SH 3 Commander. Pozwala on na zmiane niektorych ustawien gry (start na morzu zamiast w porcie, zmiana modelu zmeczenia - nie trzeba co chwila cudowac, pomijanie filmow, itd), modyfikacje zalogi czy okretu oraz dodaje nazwy do zatopionych statkow
Polecam tez sciagniecie dodatkowych jednostek z Pakietu PS - bedzie wieksza roznorodnosc jednostek do upolowania
Aha, i daj znac czy spotkasz w czasie wzburzonego morza jednostki o zanurzeniu 0-0,5m...
Takie zatapia sie na magnetyku ustawionym na 0,5m
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_Lisiu 25 Lipiec 2008, 07:21, w całości zmieniany 1 raz
Wielkie dzięki.
Mam jeszcze pytania
1-Czy mając GWX będe mógł podczas patrolu w karierze uzupełniać zapasy paliwa, torped itp na morzu ze statków baz , albo w innych portach?
2- czy ten "pakiet PS" moge sobie zainstalować już teraz przed GWX-em?? -mam wersje gry 1.4 pl. Różnorodność jesnostek by mi sięprzydała
3-Czy SH4 jest równie dobry jak SH3 (nie licząc innego teatru działań) ??
Cytat:
Aha, i daj znac czy spotkasz w czasie wzburzonego morza jednostki o zanurzeniu 0-0,5m...
Takie zatapia sie na magnetyku ustawionym na 0,5m
1-Czy mając GWX będe mógł podczas patrolu w karierze uzupełniać zapasy paliwa, torped itp na morzu ze statków baz , albo w innych portach?
W "innych portach" to mozesz juz w czystym SH III (fajnie sie wplywa do Bergen). Podejmowac paliwo i torpedy z innych okretow w GWX mozna (sa zaznaczone na mapie jak normalne bazy) z tym, ze tylko w konkretnym okresie (tj kiedy dana jednostka sie tam znajdowla faktycznie).
Cytat:
2- czy ten "pakiet PS" moge sobie zainstalować już teraz przed GWX-em?? -mam wersje gry 1.4 pl. Różnorodność jesnostek by mi sięprzydała
Jak najbardziej To jest pakiet modeli do gier rankingowych - a te sie gra na "czystym" SH III.
Cytat:
3-Czy SH4 jest równie dobry jak SH3 (nie licząc innego teatru działań) ??
A to ja nie wiem Widzialem tylko screenshoty i filmiki. Niestety grafika w moim lapku slaba a i mozna by poczekac az cene nieco obniza...
Zainstalowałem i gram już z tym pakietem jednostek, fajnie jest, ale mam wrażenie, że gra nie działa jak należy.
np-w ostatnim egzaminie akademii wpakowałem torpede z zapalnikiem magnetycznym pod kil polującemu na mnie trawlerowi (widziałem jak dostał)i co? palił się i dalej pływał lekko podtopiony , dopóki ( co jeszcze dziwniejsze ) nie zatopili go z dział jego ziomale z niszczyciela Hunt 1, który nadpłynął z odsieczą resztką konwoju do którego sie zabrałem. Najpierw myślałem , że to mój niemiecki niszczyciel , ale gdy zaczął walić do mnie , lekko się zdziwiłem...
Po za tym już kontynując kariere przy wejściu do kanału La manche dopadłem frachtowiec c-2
-dostał pod kil dwie torpedy również z magnetycznym i pływał podtopiony dalej!! Musiałem go trafić jeszcze dwoma i bardzo długo czekać na przyśpieszonym czsie gry, aż poszedł na dno-bardzo to dziwne, przedtem na c2 wystarczały dwie torpy z magnet.zapalnikiem... Dodatkowo się wkurzyłem, bo pływam na IID (zbieram renome na VII) i z 5 torped, które zabiera na pokład ta mała łódź 4 straciłem na ten frachtowiec:(
I jeszcze jeden bug-od zainstalowania pakietu nie działa mi wystrzeliwanie torped pod ENTER, musze naciskać myszką czerwony przycisk"PAL"...niby szczegół, ale wkurzjący na pierwszy raz,kiedy robi sie obliczenia i zastawia pułapkę aby dwoma salwami jedna po drugiej trafić dwa handlowce z konwoju w odpowiednim namiarze, a nagle kiedy jednostka wpływa mi z krzyrzyk okazuje ise, że nie moge wystrzelić, zanim się zorientowałem ,że to przez enter i , żeby kliknąć "pal" straciłem dwie torpedy, efekt zaskoczenia długo planowane trafienia
Czy to możliwe, że po instalacji tego pakietu gra mi źle działa??? Bo odnosze takie wrażenie...
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim. Pomógł: 9 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 781 Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C
#10 Wysłany: 26 Lipiec 2008, 13:20
Ja tam nie wiem co tam chłopaki z PS walnęli w tego moda ale jeśli chodzi o Enter to wiem dlaczego nie możesz wystrzelić
To jest zabezpieczenie podczas gry w necie, wiele razy (a jako gostek z W.A.R.D.C z 6 miesięcznym doświadczeniem coś na ten temat wiem) zdarzało sie że podczas pisania za długo trzymaliśmy entery i torpy poszły, żeby odpalić torpa jest chyba kombinacja CTRL+ENTER ale nie mam pewności
_________________ Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE Jedenastokrotny World Champion
1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.
Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić
Jeśli pomieszałeś GWX z pakietem jednostek PS, gra może być niestabilna.
Pomieszanie pakietu jednostek PS i GWX mija się z celem także ze względu tego ze w GWX-ie są zawarte jednostki z pakietu PS oraz wiele, wiele więcej.
Poza tym niema sensu instalować pakietu jednostek PS i grać w karierę bo nie zobaczysz dodatkowych jednostek, ponieważ one nie będą użyte przez grę (są jak się zrobi misje i je tam wstawi, ewentualnie po odpaleniu misi multi). Co innego GWX.
Zablokowanie odpalania torped klawiszem "enter" to normalny zabieg twórców pakietu PS jak i twórców GWX-a i wielu innych modów.
Zapewnię ze nie raz byś ze przez przypadek odpaliłeś torpedę - głownie grając w multi.
I sprawa torped, w pierwszych latach wojny, zdarzają się bardzo często niewypały, i torpeda nie trzyma nastawionej głębokości.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 26 Lipiec 2008, 13:33, w całości zmieniany 1 raz
Poza tym niema sensu instalować pakietu jednostek PS i grać w karierę bo nie zobaczysz dodatkowych jednostek, ponieważ one nie będą użyte przez grę (są jak się zrobi misje i je tam wstawi, ewentualnie po odpaleniu misi multi). Co innego GWX.
Chwila chwila! A np Cargo Steamer czy Proteus Cargo (moj ulubiony ) sa w wersji podstawowej SH III? Nie spotykalem ich jak gralem na czystym SH III (nie ma ich tez w ksiazeczce do identyfikacji), kiedy zas zainstalowalem i zaczalem od nowa to zdarzalo sie je spotykac i topic (mam screeny! ). Wydaje mi sie wiec, ze jednak gra po prostu losuje jednostki danego typu z dostepnych...
Tak jak radził PL_tnnn -Nie pomieszałem pakietu PS z GWX, na razie gram z samym pakietem...Jak sie wyrobie to zainstaluje SH3 od nowa z GWX
sOnar [Usunięty] Kommodore
#15 Wysłany: 27 Lipiec 2008, 04:39
No po częście to tak Adik. Wpisałem w kod Silent Huntera 3 nową klawiszologię. Wszystkie niebezpieczne komendy są wywoływane z CTRL.
Są dodane też nowe jak szybkie otwieranie wybranej wyrzutni i wiele innych. Wyrzuciłem też jedną mitologiczną funkcję - LOCKOWANIE.
Nie ma go wcale. Wieeem, słyszę gwizdy..... ale czy są słuszne? Może to ja mam rację?
Pofrunęło w p......dziec bo przecież takie coś nie istniało. Co? Piszę głupoty? A co niemcy przywiązywali peryskop do statku i im go obracał? Miałem dość gównianego i nie historycznego przycisku więc go wywaliłem...
Chcesz pobrać dane? Poć się i myśl jak szkopy na ubootach a nie błaznuj jak Power Rangers
PL_tnnn napisał/a:
Wydaje mi sie wiec, ze jednak gra po prostu losuje jednostki danego typu z dostepnych...
To nie tak do końca z tym losowaniem. Po prostu załap jedną kwestię. Otóż jednostki w SH III dzielą się na klasy. To właśnie to decyduje o tym, że mogą być różne i zmienne - czyli losowane. Co do jednostek to nie jest to takie łatwe by poprawnie je wstawić. Trzeba trzymać w pamięci 3 albo 4 koty za ogon przy dodawaniu jednej z jednostek ponieważ pracuje się z kilkoma plikami na raz. Tak wstawiłem 65 jednostek do Total Uboat War.
Nagorsze w nowych mo jest to - że najczęściej pomiary zanurzenia są niepoprawne. GWX...iarze grzeją w budy. Kontakt i tyle. Tyle że magnetyczny kontakt - he he. Drugi ból to chu.....e textury i żarówiaste kolory. Trzecia rzecz to częste inne bugi.
Pierwszym moim samotnym frachtem był Proteus. Miła sprawa. Potem jak wydarłem pod Anglię na konwoje zobaczyłem moje piękne nowe wieprzki jak lazły mi pod nóż.
Miłe uczucie zobaczyć wygenerowany konwój z nowych (starannie wybranych) jednostek nad którymi się zarwało kilka nocy ech. Zupełnie inna gra.
Symulowałem sobie ostatni bój Scharnhorst i przy kubku gorącego maxwell house obserwowałem jak go utłuką. Ale się śmiałem - jak angolom wpieprzył i nawiał w mrok
Silent Hunter 3 potrafi zadziwić - wystarczy tchnąć w niego nowe życie i klimat...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 27 Lipiec 2008, 04:54, w całości zmieniany 6 razy
Są dodane też nowe jak szybkie otwieranie wybranej wyrzutni i wiele innych. Wyrzuciłem też jedną mitologiczną funkcję - LOCKOWANIE.
Nie ma go wcale. Wieeem, słyszę gwizdy..... ale czy są słuszne? Może to ja mam rację?
I gra w miare pamieta ktore wyrzutnie sa juz otwarte? Bo mnie sie zdarza otwierac wyrzutnie jedna po drugiej co czesto konczy sie tak, ze przy probie odpalenia z pierwszej ktora otworzylem... otwiera sie ona ponownie.
Co zas do lokowania to mam mieszane uczucia. W sumie ma to swoje pozytywne strony tylko sie zastanawiam jak bedzie wygladac krecenie peryskopem (klawiatura) z rownoczesnym kreceniem myszka (maszt)...
Cytat:
To nie tak do końca z tym losowaniem. Po prostu załap jedną kwestię. Otóż jednostki w SH III dzielą się na klasy.
Tak, o to mi mniej wiecej chodzilo - zaintrygowalo mnie jak SH III Commander przypisuje nazwy i sprawdzilem. Stad wlasnie moja teoria o losowaniu jednostek po klasach (typach) zainstalowanych modeli.
Czyli aby podsumowac - w trybie kariery jednostki losowane sa z dostepnej puli (z zainstalowanych jednostek, z podzialem na klasy)?
Cytat:
Nagorsze w nowych mo jest to - że najczęściej pomiary zanurzenia są niepoprawne. GWX...iarze grzeją w budy. Kontakt i tyle. Tyle że magnetyczny kontakt - he he. Drugi ból to chu.....e textury i żarówiaste kolory. Trzecia rzecz to częste inne bugi.
Hmm... A spotkales sie, z tym ze statki lataja albo minimalnie nad powierzchnia (widac im sruby...)?
Cytat:
Pierwszym moim samotnym frachtem był Proteus. Miła sprawa. Potem jak wydarłem pod Anglię na konwoje zobaczyłem moje piękne nowe wieprzki jak lazły mi pod nóż.
Proteus... Ehh... Tylko ja ich dosc sporo spotkalem - ich faktycznie sporo bylo? Wzglednie da sie ustawic jak czesto losowana jest jednostka z danej klasy oraz dodawac wlasne klasy?
_________________
sOnar [Usunięty] Kommodore
#17 Wysłany: 27 Lipiec 2008, 06:41
Losuje klasami. Jeśli ma płynąć klasa MERCHANT - to może w tej grupie losowej być to każdy FRACHTOWIEC. W karierze to samo. Wylosuje wszystko z kategorii fracht. Co to będzie? Nie przewidzisz. Zero szans. Nawet na save - za każdym razem konwój jest inny składem.
Zabawnym bugiem jest temat krążowniki. Są też krążowniki przeciwlotnicze płynące w konwoju. Wydarłem na może Śródziemne celem zapolowania na jakieś bydlę.
Pływam i nasłuchuję najcichszych szmerów. W końcu jest! Grupa lezie jakaś. Zapieprzam na zbliżenie i przy wizualu zaraz pod wodę. Noc. Same niszczyciele - coś w środku. Ja Ci wytężam wzrok a tam płynie:
C2 z baterią działek przeciwlotniczych zamiast krążownika osłaniany przez 6-8 dd....
Jakbyś widział moje i minę w tej chwili to byś chyba umarł ze śmiechu tnnn... :cenzura:
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 27 Lipiec 2008, 11:47, w całości zmieniany 2 razy
Nagorsze w nowych mo jest to - że najczęściej pomiary zanurzenia są niepoprawne. GWX...iarze grzeją w budy. Kontakt i tyle. Tyle że magnetyczny kontakt - he he. Drugi ból to chu.....e textury i żarówiaste kolory. Trzecia rzecz to częste inne bugi.
Co to znaczy, że się zanurzenie nie zgadza?? Ja strzelam zawsze torpedami z magnetycznym zapalnikiem, bo gdzieś wyczytałem, że są skuteczniejsze, na razie mam dostępne T1 i T2-używam T2...Czy jak taka torpeda pójdzie za wysoko i uderzy w kadłub to nie wybuchnie??
Fajne te zróżnicowanie w jednostkach, ostatnio dopadłem fajnego kontenerowca... wydaje mi się też, że w tym modzie ubooty serii VIIB/C itd różnią się od siebie w odróżnieniu od oryg.SH3...
A zbugów to narazie zauważyłem tą dziwną rzecz, o której pisałem wcześniej-że frachtowiec poszedł pod wode po bardzo długim czasie oczekiwania, gdy walnąłem mu aż 4 torpedy(każda trafiona)..
Z tym enterem kumam patent i jest ok. Ale co do logowania-u mnie ono działa tak jak w oryginalnym SH3, może dlatego, że gram na 49 % reala, choć celowanie mam ustawione ręczne i brak pomocy oficera uzbrojenia...(Ręczne odpalanie torped i liczenie to największa frajda i nie wyobrażam sobie gry z automatycznym, co prawda wiele czasu musiałem poświećić i wiele porad przeczytać nim się nauczyłem, ale warto było, bo każde trafienie to ogromna radocha )
jestem w lutym 1940, 4 patrole na IID za mną, piąty w trakcie , jak wróce to będzie mnie stać na VII B Już zacieram ręce, a załodze z radości postawie nocke w durdelu;) (pod warunkiem, że cali i zdrowi wrócimy do bazy of korz:) )
Co to znaczy, że się zanurzenie nie zgadza?? Ja strzelam zawsze torpedami z magnetycznym zapalnikiem, bo gdzieś wyczytałem, że są skuteczniejsze, na razie mam dostępne T1 i T2-używam T2...Czy jak taka torpeda pójdzie za wysoko i uderzy w kadłub to nie wybuchnie??
Wydaje mi sie, ze chodzi o to, ze okrety maja inne zanurzenie niz podane w ksiazeczce identyfikacyjnej. Torpedy z magnetycznym zapalnikiem powinny byc skuteczniejsze - strzelamy nimi nieco POD kil, co ma na celu jego zlamanie. Wada jest to, ze jesli statek ma np mniejsze lub wieksze zanurzenie niz opisane to torpeda moze po prostu przeplynac pod celem lub odbic sie od celu. Niby z kontaktami nie jest inaczej ale, kontakty jak trafia to zazwyczaj jednak robia BUM. Magnetyki (szczegolnie te odpalnoe z bliskiej odleglosci) jesli uderza w cel zamiast wplynac pod niego czesto nie wybuchaja (masz wlaczona opcje zawodnych torped?). Nie wiem czy ma to byc efekt wadliwych zapalnikow czy np jest to jakis limit bezpieczenstwa przed uzbrojeniem...
Cytat:
Fajne te zróżnicowanie w jednostkach, ostatnio dopadłem fajnego kontenerowca... wydaje mi się też, że w tym modzie ubooty serii VIIB/C itd różnią się od siebie w odróżnieniu od oryg.SH3...
Hehe... Im wieksza roznorodnosc, tym lepiej.
Co zas do modeli VIIek to ja zadnej zmiany nie zauwazylem... No ale ja plywam na IIkach i IXkach
Cytat:
A zbugów to narazie zauważyłem tą dziwną rzecz, o której pisałem wcześniej-że frachtowiec poszedł pod wode po bardzo długim czasie oczekiwania, gdy walnąłem mu aż 4 torpedy(każda trafiona)..
A jaki to byl frachtowiec? I jak zdefiniujesz bardzo dlugi czas?
Cytat:
Z tym enterem kumam patent i jest ok. Ale co do logowania-u mnie ono działa tak jak w oryginalnym SH3, może dlatego, że gram na 49 % reala, choć celowanie mam ustawione ręczne i brak pomocy oficera uzbrojenia...
To co Ty masz powylaczane w tym realizmie?
A brak logowania tyczy sie moda sOnara (jeszcze w produkcji) a nie pakietu statkow PS
Aha, a tak na marginesie to w GWX statki potrafia tonac jeszcze wolniej...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum