POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przedział torpedowyy i diesli
Autor Wiadomość
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 2 Styczeń 2009, 15:37   Przedział torpedowyy i diesli

No za jakiś czas pewnie każdy będzie mógł sobie chadzać po całym wnętrzu swojego okrętu...

Poniżej wczesne stadium przedziału torpedowego na U-Boocie typu II w grze SH III





Poniżej przedział torpedowy na U-Boocie Typu II w grze SH 4, już w bardziej zaawansowanym stanie










 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #2  Wysłany: 2 Styczeń 2009, 15:51   

Hmm... A to skąd? Jakiś mod?
_________________

 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #3  Wysłany: 6 Styczeń 2009, 19:00   

Wygląda ciekawie, choć jak dla mnie wszystkie te wnętrzna są trochę za "sterylne"...
Ale z drugiej strony, gdyby wyglądały tak, to na patrolach wszyscy siedzielibyśmy w maszynowni zamiast wypatrywać wroga przez peryskop :szpaner:
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
Ostatnio zmieniony przez PL_Pasterz 6 Styczeń 2009, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 6 Styczeń 2009, 23:52   

tnnn to można nazwać modem/dodatkiem o ile zostanie skończony i udostępniony szerszemu gronu(na co wszyscy liczą).

Pasterz, sterylne nie sterylne, engine SH III / 4 ma pewne ograniczenia.
Co innego jakby takich ludzi pasjonatów zebrało UBI dało sprzęt i płace, gra powstawała by powiedzmy w dX 10 to by szczeki nam zapewne odpadły z wrażenia.

Swoja drogą jak załadujesz wirtualny przedział który podałeś akurat rzuca się w oczy tablica z amperomierzami...


Diesel...


Popychacze


Ułożyskowanie wału




PS. Hubalek wypoczywa na "wakacjach" więc tu nie zaglądnie bo by mnie sprawdził z znajomości silników... Ale pewnie zaglądną Jaca albo Maniek (i zapyta Tobruka)
a jak się machnąłem mam przegwizdane :hmm
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 6 Styczeń 2009, 23:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
grzechu763 




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 3
Skąd: tychy/gdynia

 #5  Wysłany: 20 Styczeń 2009, 18:49   

Mnie się to podoba i dawno czegoś takiego szukałem dla urozmaicenia gry.Bo jak się siedzi na peryskopowej bez peryskopu to trochę nudno siedzieć w tym samym przedziale i człowiek by sobie pozwiedzał :rekin:
_________________
grzechu763
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #6  Wysłany: 20 Styczeń 2009, 21:42   

jestem pod wrażeniem oby to doszło do skutku i zostało wprowadzone powodzenia!!!
 
     
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #7  Wysłany: 21 Styczeń 2009, 00:12   

Moim skromnym zdaniem po prostu coś wspaniałego mam nadzieję że doczekamy się takiej modyfikacji .
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #8  Wysłany: 10 Luty 2010, 19:05   

Jak widać chłopaki pracują a projekt jest w toku. ;]


_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 10 Luty 2010, 19:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #9  Wysłany: 11 Luty 2010, 16:34   

No, nie mogę się doczekać! :)
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #10  Wysłany: 26 Luty 2010, 23:53   

Moda prześladuje jakiś pech. Flakmonkey'owi się komputer zrypał i wszystkie przedziały torpedowe poszły się, delikatnie mówiąc, kochać. :chusteczka:
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 26 Luty 2010, 23:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #11  Wysłany: 27 Luty 2010, 03:06   

Smutne to wieści. Piękny mod...
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #12  Wysłany: 27 Luty 2010, 03:23   

sOnar napisał/a:
Smutne to wieści. Piękny mod...


Ale ponoć się nie łamią, zakasują rękawy i dalej pracują. :) Jednak ewentualna premiera na pewno się znacznie opóźni, może i nawet o parę miesięcy.
_________________

 
     
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #13  Wysłany: 27 Luty 2010, 12:17   

PL_Storm87 napisał/a:
sOnar napisał/a:
Smutne to wieści. Piękny mod...


Ale ponoć się nie łamią, zakasują rękawy i dalej pracują. :) Jednak ewentualna premiera na pewno się znacznie opóźni, może i nawet o parę miesięcy.


Cóż szkoda pozostaje nam czekać cierpliwie i mieć nadzieję że starczy im zapału.
_________________

 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #14  Wysłany: 27 Luty 2010, 13:09   

Korzystając z okazji...
Jak to było z tymi torpedami? W Silent Hunter możemy zmieniać rodzaj zapalnika natomiast w realu dany rodzaj zapalnika był montowany przed wyjściem na patrol bez możliwości jego zmiany podczas trwania patrolu. Opisuje sytuacje od strony aliantów a jak to było u kriegsmarine?
Jakby było tak samo to myślę, że można by było zrobić dwa rodzaje torped tego samego typu ale z różnymi zapalnikami. Wtedy można by zablokować możliwość zmiany zapalnika i wymusić korzystanie z tego co się weźmie na okręt przed patrolem.
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #15  Wysłany: 27 Luty 2010, 13:18   

PL_Matrose napisał/a:
Korzystając z okazji...
Jak to było z tymi torpedami? W Silent Hunter możemy zmieniać rodzaj zapalnika natomiast w realu dany rodzaj zapalnika był montowany przed wyjściem na patrol bez możliwości jego zmiany podczas trwania patrolu. Opisuje sytuacje od strony aliantów a jak to było u kriegsmarine?
Jakby było tak samo to myślę, że można by było zrobić dwa rodzaje torped tego samego typu ale z różnymi zapalnikami. Wtedy można by zablokować możliwość zmiany zapalnika i wymusić korzystanie z tego co się weźmie na okręt przed patrolem.


Nie wiem czy komuś takie utrudnianie życia się spodoba. ;]
_________________

 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #16  Wysłany: 27 Luty 2010, 13:50   

Tak myślałem, że niektórych spraw lepiej nie poruszać. :|| :aniolek:
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #17  Wysłany: 27 Luty 2010, 14:04   

To co boli to brak bezwladnosci. Koles ustawia cala naprzod i odrazu silniki wskakuja na max. obroty. To samo jak wylacza, od razu staja i to z max. obrotow. Hello, to jednak niezla kupa zelastwa i potrzebuje czasu na rozruch lub zwolnienie.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #18  Wysłany: 27 Luty 2010, 14:09   

Nierealne jest wykonanie tego ze względu na ograniczenia engine'u SH3 tes.
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #19  Wysłany: 27 Luty 2010, 14:14   

PL_Matrose napisał/a:
Korzystając z okazji...
Jak to było z tymi torpedami? W Silent Hunter możemy zmieniać rodzaj zapalnika natomiast w realu dany rodzaj zapalnika był montowany przed wyjściem na patrol bez możliwości jego zmiany podczas trwania patrolu. Opisuje sytuacje od strony aliantów a jak to było u kriegsmarine?


A magnetyczne zapalniki nie byly jednak dualne? Tutaj sa np. oznaczenia wlasnie takich kombinowanych.
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #20  Wysłany: 27 Luty 2010, 15:05   

Mnie ciekawi jedno, wiele osób narzeka na to ze w SH V będzie odwzorowany U-Boot w środku, często słychać było głosy że nie będę się gapił na pracujące silniki etc.
A tu nagle cięgnie ludzi właśnie do tego...


Nie żebym był przeciw takim modą, bo jednoznacznie wnętrze z moda jest lepsze niż "oryginał" który będzie w SH V (nie ma wątpliwości bo to widać gołym okiem, głownie tą ciasnotę w modzie do SH III choć w oczy kuł brak ludzi).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów "Dym" diesli z U-bootów
Sub Exhaust for SH5
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 3 20 Maj 2010, 21:57
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group