Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Mam małe pytanko .Jak zmienić opis ( dane ) jednostki w edytorze misji np :na ss.Laconia .To o co mi konkretnie chodzi zostało zakreślone czerwonym kolorem.Pozdrawiam
Tego w zasadzie nie musisz zmieniać, to jest Klasa jednostki i zostaw ją w spokoju
Rozumiem że chodzi ci o to aby po zatopieniu w/w jednostki w tabeli widniała jako s.s Laconia ?
Jeśli tak to na samym dole widać okienko pt. "unit new name" (nowa nazwa jednostki)
i to tam wpisz sobie np. s.s Laconia.
Od razu dodam że jeśli byś chciał "oryginalny" liniowiec s.s Laconia
to nie widze problemu abyś go sobie dodał do swojego SH III.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 5 Styczeń 2009, 21:59, w całości zmieniany 2 razy
otwórz plik englishnames.cfg notatnikiem (lub germannames.cfg w zależności od ustawionego języka) i dopisz tam na podobnej zasadzie:
PPL=Liniowiec pasażerski
TR=Transportowiec
Ty z tego co widzę musisz dopisać:
CUS=(i tutaj wpisz nazwę, jaka ma się wyświetlać w rosterze i książce rozpoznawczej)
Jeżeli nie będzie działało, otwórz folder NCUS w katalogu sea, otwórz plik NCUS.cfg i zobacz, co pisze w linijce:
Cytat:
[Unit]
ClassName=TR
Jak widać transportowiec jest w folderze NRT, ale kod ma RT, ale może się okazać, że kod będzie się różnił... Jeżeli np. będzie to NCUS, to musisz wpisać:
NCUS=(i tutaj wpisz nazwę, jaka ma się wyświetlać w rosterze i książce rozpoznawczej)
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 67 Skąd: Warszawa
#4 Wysłany: 7 Styczeń 2009, 00:02
Dziekuje zaszybka odpowiedz.Zrobiłem jak napisaliście.Jest jednak jeden problem.Jak otworzyłem NCUS .cfg natatnikiem i napisałem s.s Laconia to wyskakują mi jakieś głupoty i nie chce mi tego zapisać.Przepraszam za namolność z mojej strony .Dołączam screeny.
123.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 111.76 KB
Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 101.96 KB
Ostatnio zmieniony przez JacekR 7 Styczeń 2009, 00:40, w całości zmieniany 1 raz
A tak na marginesie .Widzicie jak kolega Von Dos spartaczył transportowiec West Point ( t.s.s America).Przecież kominy tego statku miały okragłe kołpaki i nadbudówka była inna.To przerobiona R.M.S Queen Elizabeth.
Ostatnio zmieniony przez JacekR 7 Styczeń 2009, 12:17, w całości zmieniany 1 raz
JacekR wiele okrętów/statków w tej grze to przeróbki/modyfikacje/krzyżówki różnych jednostek. Nie każdy może mieć program graficzny wart grubą kasę, a ktoś się może tym zainteresować i potem kłopoty gotowe Ale są też jednostki budowane od podstaw.
Ja też biorę jednostki z subsim-u bo tam tego jest masę.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 67 Skąd: Warszawa
#10 Wysłany: 8 Styczeń 2009, 16:03
A znacie jakieś programy graficzne do tworzenia własnych statków/okretów? Bardzo mi zależy .Nauczyłem się korzystać z edytora misji , to spróbuje po kombinować z nowymi jednostkami.Żebym chociaż znał nazwę programu..
Np. "Maya" czy też "Autodesk 3ds Max" jest też wiele innych darmowych ! i prostszych programów. Zacznij od poczytania na subsim, jest tam tego dużo, no ale trzeba dość płynnie znać "herbaciany" język niestety
Dodanie zupełnie nowej, zrobionej od podstaw jednostki do SH III to długa praca.
Trzeba mieć model 3d, do tego dochodzą zones, potem to jeszcze przewertować to trzeba.
Sam model nie wystarczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum