Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Dziś, PL_Andrev zaproponował Hagalowi i Pasterzowi przeprowadzenie patrolu na modzie Trigger Maru 176 (dostępnej tutaj), na co się zgodzili. Ochotę miał też Daritto, dysponujący potrzebnym dodatkiem U-boat missions.
W końcówce patrolu przyszedł Boolo, ale Boolo jak to Boolo - bawił się jednostkami nawodnymi, więc nie wiem jak mu tam szło.
No nic, po stracie 2 godzin z winy tego idioty PL_Andreva, Hagal reinstalnął grę, a Andrev "przypomniał" sobie, że przecież ma więcej modów wklepanych i to dlatego nie dało się ruszyć multi na modzie (a już koledzy zwątpili, że TM176 jest grywalny).
Ale... ostatecznie udało się. Co prawda Daritto wyleciał, ale reszta (PL_Hagal, PL_Pasterz, PL_Andrev) kontynuowali rejs w celu zatopienia widocznego w oddali konwoju japońskiego.
Andrevowi jak zwykle powaliły się klawisze, i oto zdumionej eskorcie pokazał się okręt US Navy typu Porpoise. I wtedy ten idiota - Andrev, zauważył że nie wyłączył sygnaturek, za co was teraz chłopaki bardzo przeprasza (bo grze chyba się nie da, jak to ma miejsce w SH3).
Ale wracając do patrolu:
Rzuciłem kilka obrazków 1280x1024:
Wychwycone błędy modu:
1) Zniszczenie okrętu przy alarmowym wynurzeniu powoduje, że okręt (KIA) staje się niezatapialny.
2) Możliwość kolizji i "zespawania" obiektów.
3) Ogień sojuszniczy na zespawaną grupę okrętów nie powoduje zniszczenia obu jednostek.
4) Na granicy wody czasami gubi się tekstura wody (sporadycznie i nie przeszkadza)
Dive! Dive! Dive!
Alarmowo na powierzchni, chwilę po zgłoszeniu KIA przez grę.
Pod ogniem niszczycieli - lada chwila zatonie...
Oto czego mi brakowało w SH3: miłego oku taranka!
KIA na powierzchni = niezatapialność. Nieźle, ale KIA niestety liczone.
Nie mogą częściej. Chyba, że częściej w SH4 Suby wychodzą na powierzchnię (ale to już tylko wina gracza). Wypłyń w SH3 na powierzchnię. Też cię staranują.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim. Pomógł: 9 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 781 Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C
#5 Wysłany: 1 Marzec 2009, 22:06
poza tym jak widać na screenie nr. 7 Pacyfik jest bardziej przejrzystym oceanem więc na głębokościach prawie peryskopowych pięknie cię widać z bliska (DD mają ułatwioną robotę)
_________________ Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE Jedenastokrotny World Champion
1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.
Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#6 Wysłany: 1 Marzec 2009, 22:49
Adiq napisał/a:
...więc na głębokościach prawie peryskopowych pięknie cię widać...
Heh, jeśli chodzi o przejrzystość (przy doskonałej pogodzie) to ten screen jest ABSOLUTNIE rekordowy... pewnie by się jeszcze dało zejść o metr czy dwa, ale podana głębokość raczej już nie jest typowo "peryskopowa" dla typu Gato (12-13 przy niewielkiej fali).
A w powietrzu same Japońce... i płyń tu człowieku do Singapuru...
Jedno konkretne pytanko - cały czas piszemy o Trigger Maru ver. 176 - a czy czasem nie chodzi o Trigger Maru 1.6.2 z patchem podnoszącym do versji 1.6.3?
Jeśli się myle to sorry za zamieszanie.
A jeśli nie to z dumą oznajmiam - tu szczególne ukłony w kierunku cierpliwości Pasterza, Hagala i Syguli - iż udało mi się wreszcie usunąć problem z moją grą i mogę już uczestniczyć w patrolach na SHIV v. 1.5 (Z trigger bądź bez).
Tu przestroga dla innych: moim problemem, w konsekwencji którego wylatywałem na orbitę zaraz po wejściu do gry sieciowej, był ............WinAmp pod Vistę (najnowsza wersja tego playera). Okazuje się, że jedna z wtyczek WinAmpa powoduje konflikt z kartą graficzną (SoundBlaster Audigy X-Fi Extreme). Efekt: wywałka gry zaraz po wejściu na grę sieciową.
[ Dodano: 4 Marzec 2009, 08:35 ]
Jedna ważna informacja - w drodze empirycznych doświadczeń i po całkowitym wyczerpaniu słownika łaciny kuchennej potwierdzam, iż starsze wersje JSGME poniżej wersji 2.0.2.2 powodują nieprawidłową implementację modu Trigger Maru 1.6.2 (wraz z patchem v. 1.6.3).
Inaczej i prościej rzecz nazywając - chcesz cieszyć się Trigger Maru - zainstaluj mod krok po kroku dokładnie według instrukcji PL_Andrev`a - z wykorzystaniem wersji JSGME o której autor pisze
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Pasterz 4 Marzec 2009, 20:46, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum