POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Cel: Trigger Maru!
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 27 Luty 2009, 00:12   Cel: Trigger Maru!

Witojcie dziatki.

Dziś, PL_Andrev zaproponował Hagalowi i Pasterzowi przeprowadzenie patrolu na modzie Trigger Maru 176 (dostępnej tutaj), na co się zgodzili. Ochotę miał też Daritto, dysponujący potrzebnym dodatkiem U-boat missions.
W końcówce patrolu przyszedł Boolo, ale Boolo jak to Boolo - bawił się jednostkami nawodnymi, więc nie wiem jak mu tam szło.

No nic, po stracie 2 godzin z winy tego idioty PL_Andreva, Hagal reinstalnął grę, a Andrev "przypomniał" sobie, że przecież ma więcej modów wklepanych i to dlatego nie dało się ruszyć multi na modzie (a już koledzy zwątpili, że TM176 jest grywalny).

Ale... ostatecznie udało się. Co prawda Daritto wyleciał, ale reszta (PL_Hagal, PL_Pasterz, PL_Andrev) kontynuowali rejs w celu zatopienia widocznego w oddali konwoju japońskiego.
Andrevowi jak zwykle powaliły się klawisze, i oto zdumionej eskorcie pokazał się okręt US Navy typu Porpoise. I wtedy ten idiota - Andrev, zauważył że nie wyłączył sygnaturek, za co was teraz chłopaki bardzo przeprasza (bo grze chyba się nie da, jak to ma miejsce w SH3).

Ale wracając do patrolu:
Rzuciłem kilka obrazków 1280x1024:

Wychwycone błędy modu:
1) Zniszczenie okrętu przy alarmowym wynurzeniu powoduje, że okręt (KIA) staje się niezatapialny.
2) Możliwość kolizji i "zespawania" obiektów.
3) Ogień sojuszniczy na zespawaną grupę okrętów nie powoduje zniszczenia obu jednostek.
4) Na granicy wody czasami gubi się tekstura wody (sporadycznie i nie przeszkadza)

Dive! Dive! Dive!


Alarmowo na powierzchni, chwilę po zgłoszeniu KIA przez grę.


Pod ogniem niszczycieli - lada chwila zatonie...


Oto czego mi brakowało w SH3: miłego oku taranka!


KIA na powierzchni = niezatapialność. Nieźle, ale KIA niestety liczone.


To się nazywa "wspawanie" - niewątpliwie bug gry.


Pozycja bojowa - przeźroczystość Pacyfiku robi wrażenie...


A oto Hagal i jego peryskp.


Hagal ucieka w "głębinę"... 50m - dowódcy ubootów sikają ze śmiechu.


Doskonale wbity Andrev (KIA) gwarantuje niezatapialność od ognia 3 DDków


Niecelny ogień sojuszniczy + zła pozycja = dobra rzecz...
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 27 Luty 2009, 09:18   

Cytat:
Oto czego mi brakowało w SH3: miłego oku taranka!


Były tarany. Mam nawet kilka fotek...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #3  Wysłany: 1 Marzec 2009, 19:34   

tak, ale merchy chyba nie próbowały cię taranować (a teoretycznie mogły by), ponadto w SH4 taranują znacznie częściej.
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 1 Marzec 2009, 19:58   

Nie mogą częściej. Chyba, że częściej w SH4 Suby wychodzą na powierzchnię (ale to już tylko wina gracza). Wypłyń w SH3 na powierzchnię. Też cię staranują.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #5  Wysłany: 1 Marzec 2009, 22:06   

poza tym jak widać na screenie nr. 7 Pacyfik jest bardziej przejrzystym oceanem więc na głębokościach prawie peryskopowych pięknie cię widać z bliska (DD mają ułatwioną robotę)
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 1 Marzec 2009, 22:49   

Adiq napisał/a:
...więc na głębokościach prawie peryskopowych pięknie cię widać...


Heh, jeśli chodzi o przejrzystość (przy doskonałej pogodzie) to ten screen jest ABSOLUTNIE rekordowy... pewnie by się jeszcze dało zejść o metr czy dwa, ale podana głębokość raczej już nie jest typowo "peryskopowa" dla typu Gato (12-13 przy niewielkiej fali).

A w powietrzu same Japońce... i płyń tu człowieku do Singapuru...
:beksa:
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #7  Wysłany: 3 Marzec 2009, 16:51   

Jedno konkretne pytanko - cały czas piszemy o Trigger Maru ver. 176 - a czy czasem nie chodzi o Trigger Maru 1.6.2 z patchem podnoszącym do versji 1.6.3?
Jeśli się myle to sorry za zamieszanie.

A jeśli nie to z dumą oznajmiam - tu szczególne ukłony w kierunku cierpliwości Pasterza, Hagala i Syguli - iż udało mi się wreszcie usunąć problem z moją grą i mogę już uczestniczyć w patrolach na SHIV v. 1.5 (Z trigger bądź bez).

Tu przestroga dla innych: moim problemem, w konsekwencji którego wylatywałem na orbitę zaraz po wejściu do gry sieciowej, był ............WinAmp pod Vistę (najnowsza wersja tego playera). Okazuje się, że jedna z wtyczek WinAmpa powoduje konflikt z kartą graficzną (SoundBlaster Audigy X-Fi Extreme). Efekt: wywałka gry zaraz po wejściu na grę sieciową.

[ Dodano: 4 Marzec 2009, 08:35 ]
Jedna ważna informacja - w drodze empirycznych doświadczeń i po całkowitym wyczerpaniu słownika łaciny kuchennej potwierdzam, iż starsze wersje JSGME poniżej wersji 2.0.2.2 powodują nieprawidłową implementację modu Trigger Maru 1.6.2 (wraz z patchem v. 1.6.3).
Inaczej i prościej rzecz nazywając - chcesz cieszyć się Trigger Maru - zainstaluj mod krok po kroku dokładnie według instrukcji PL_Andrev`a - z wykorzystaniem wersji JSGME o której autor pisze :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Pasterz 4 Marzec 2009, 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wyszedł nowy trigger Maru 1.7.6
mike Dodatki, mody i modowanie 21 4 Lipiec 2009, 20:11
PL_Andrev
Brak nowych postów Okręt widmo w Trigger Maru
PL_Pablo107 Ogólnie o SH IV 9 4 Maj 2009, 21:06
kris66
Brak nowych postów Nowy Trigger Maru (1.7) już jest!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 8 4 Maj 2009, 21:04
kris66
Brak nowych postów Trigger Maru - rozwiązanie najlepsze, czy coś innego?
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 13 6 Styczeń 2014, 12:45
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Trafienie w cel - inaczej
Jak trafić w cel nie znając odległości.
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 6 21 Październik 2009, 11:38
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Instrukcja: jak zlokalizować cel poprzez hydrofon
W warunkach 100% real
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 21 25 Wrzesień 2013, 15:59
PL_Daritto
Brak nowych postów lornetka w sh4 po w wgraniu moda tige maru
jędrek31 Pytania i odpowiedzi 2 17 Wrzesień 2007, 16:51
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group