POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wyszedł nowy trigger Maru 1.7.6
Autor Wiadomość
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #1  Wysłany: 10 Maj 2008, 09:13   Wyszedł nowy trigger Maru 1.7.6

Witam
chyba jeszcze nikt na forum nie wspomniał ale ukazała się nowa wersja Trigger Maru pakietu/zestawu modów do SH4,

http://hosted.filefront.com/Ducimus554/

co nowego:

*AI Adjustments
- Mulitple visual nodes to vary visibility for warships, merchants, and aircraft.
- Aircraft can spot submerged submarines.
- Improved sensors for escorts vessels for a more responsive AI
- Depth charges adjusted for more realistic performance over stock.



*Aircraft adjustments
- spawn frequency greatly reduced from stock
- afore mentioned ablitiy to spot submarines
- deadly bombs carried.
- harder to shoot down


*Campaign adjustments
- Taters improved campaign layers for more historical zig zagging traffic.
- Dutch harbor flotilla available
- greatly reduced "spam" contact reports.
- New construction/ sea trail options for Gato and Balao
- Patrol missions area of operations expanded to 200 to 250 KM.
- Sink missions now require only 4,000 tons of any ship type, to include warships.
- Photo missions to tokyo bay moved to more accessable areas.
- added a few new ships to japanese inventory
- Addition of German Type 9 uboat which will appear in the south west pacific in historically correct areas in 1944.

* Submarine adjustments
- Battery endurance greatly improved over the stock game
- Improved dive times
- improved pitch and roll motions
- Radar depth
- overall toughness of submarines adjusted to more realistic levels.
- Fuel levels adjusted to be a little more realistic
- more realistic default crews
- Deck guns reduced to a more realistic effectiveness level
- Narwhal submarine added (this is a psuedo model and does not look like the real Narwhal, but behaves like one theortically would have)
- Submarine Torpedo's more susceptible to failures, being a little more realistic then stock.

*User Interface adjustments
- Command layout similar to Sh3 for familiarity.
- Addition of commands present in Sh3, but not normally active in Sh4, such as weather reports, nearest visual contact, maximum range at current speed, etc etc.
- Nomograph
- speed/ range chart to aid in plotting intercepts.
- Misc graphical improvements to the UI.
- Navigation map with more labels for easier idenfication of geographical areas in the pacific.

*Misc graphical and sound improvements
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 10 Maj 2008, 12:33   Re: Wyszedł nowy trigger Maru 1.7.6

mike napisał/a:

*Aircraft adjustments
- spawn frequency greatly reduced from stock
(...)
- deadly bombs carried.
- harder to shoot down
(...)
- greatly reduced "spam" contact reports.
(...)
- Addition of commands present in Sh3, but not normally active in Sh4, such as weather reports, nearest visual contact, maximum range at current speed, etc etc.
(...)


Tego na czerwono mi najbardziej brakowało/mnie denerwowało w SH4/... Coś mi sie wydaje, że USS Triton znów niedługo ruszy na łowy... To z samolotami też ciekawsze... Wolę mniej silnych samolotów, niż ten łatwozestrzeliwalny tłok czystego SH4... Pod Midway na początku 1942 roku czułem się jakby ścigała mnie cała japońska flota...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #3  Wysłany: 10 Maj 2008, 13:48   

eeeeee a teraz troche zgłupiałem widze 3 rodzaje "instalki" moda:
- REL_TriggerMaru_Overhaul_5B.7z
- REL_TriggerMaru_Overhaul.7z
- REL_TriggerMaru_Overhaul_15.7z

czy ktoś doczytał czym się różnią ???????? i jeszcze jedno w czasie odpalania gry wyskakuje mi komunikat że brakuje jakiś tekstur ???? ma ktoś podobny problem

pozdrawiam
_________________
pozdr
Michał
 
     
Piwek 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 16
Skąd: Białystok

 #4  Wysłany: 10 Maj 2008, 18:19   

dołączam się do ostatniego pytania i dodaję swoje a mianowicie:
Czy po zainstalowaniu tego moda mogą wystąpić problemy z save'ami bo pływam już ponad 3 lata w karierze i nie chce sobie napsować.
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #5  Wysłany: 10 Maj 2008, 18:40   

- REL_TriggerMaru_Overhaul_5B.7z
- REL_TriggerMaru_Overhaul_15.7z - tego moda instalujemy gdy mamy zainstalowany addon "U-booty na pacyfiku"

- REL_TriggerMaru_Overhaul.7z - tego instalujemy na "czysty" SH4 1.4

Cytat:
Czy po zainstalowaniu tego moda mogą wystąpić problemy z save'ami bo pływam już ponad 3 lata w karierze i nie chce sobie napsować.


na pewno bedzie problem z istniejącą misją, jeśli zaczynasz nową misje z bazy to nie będzie żadnych problemów
_________________
pozdr
Michał
Ostatnio zmieniony przez mike 10 Maj 2008, 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 17 Maj 2008, 09:31   

Popływałem trochę... I mam mieszane uczucia... Obejrzałem intro... Hmmm.. To jest to samo, czy zmienili? W sumie nigdy nie przyglądałem się... W każdym razie. jest tam sub z porozrywaną burtą, który wciąż płynie.... I zagrałem 1 grę... Dostałem sie w krzyżowy ogień... Ale uciekłem.. Potem wyszedłem na mostek i sobie latam... W sumie to fajne mieć taką pół zewnętrzną kamerę... I patrzę na mój okręt... TO JESZCZE PŁYWA??

Powierzchnia.JPG
Plik ściągnięto 68 raz(y) 77.55 KB

Pod wodą.JPG
Plik ściągnięto 59 raz(y) 60.14 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Luqinio 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 78
Skąd: Bydgoszcz

 #7  Wysłany: 27 Grudzień 2008, 20:24   

mam takie pytanko
pierwszy raz bawię sie w instalowanie modów.
Czym mozna zainstalowac mod Trigger Maru?
Po prostu skopiować ?
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #8  Wysłany: 31 Grudzień 2008, 17:28   

Cytat:
Czym mozna zainstalowac mod Trigger Maru?


polecam program JSGME (Generic Mod Enabler), który za ciebie podmieni pliki opis był na forum więc nie powinieneś mieć problemu
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_ORZEL 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Wiek: 48
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 7
Skąd: Szamotuły

 #9  Wysłany: 20 Luty 2009, 16:43   Pytanie

Mam pytanie czy TrrigerMaru ver 1.52 działa z run silent run deep a jeśli tak to z którą wersją
Jeśli to możliwe to byłbym wdzięczny za linka
_________________
audaces fortuna iuvat
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 20 Luty 2009, 18:05   Re: Pytanie

PL_ORZEL napisał/a:
Mam pytanie czy TrrigerMaru ver 1.52 działa z run silent run deep a jeśli tak to z którą wersją
Jeśli to możliwe to byłbym wdzięczny za linka


Eeee... nie jestem specjalistą, ale zacząłem powoli drążyć ten temat. Z tego co zdążyłem się zorientować (nie wiem na ile to jest prawdą), to:

# Po pierwsze:
Mam wrażenie, że jeśli chodzi o te wszystkie mody do SH4 to to jest wielki bajzel z powodu niekompatybilności wersji 1.4 (oryginał) oraz 1.5 (dodatek uboat). Połap się człowieku co do czego...

# Po drugie:
Jeśli zaś gra się ubotami, to mod RSRD (ruchy japońców) jest chyba bez sensu... Dobrze myślę?

# A po trzecie:
Z tego co zdążyłem się zorientować, to mod TM powinien być zainstalowany przed RSRD (zarówno dla 1.4 jak i dla 1.5) - jeśli zainstalujesz w innej kolejności, będziesz miał małe kuku.

Wracając do tematu... na jakiej wersji grasz?
 
     
PL_ORZEL 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Wiek: 48
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 7
Skąd: Szamotuły

 #11  Wysłany: 20 Luty 2009, 20:01   Sprawa zamknięta

Już znalazłem gram na ver 1.5 Zainstalowałem Trigger Maru ver 1.63 + RSRD do tej wersji i wszystko zamiata jak na razie.

[ Dodano: 20 Luty 2009, 21:18 ]
Niestety nie zamiata Wypływam z portu i wywala mnie do windy
Gra ktoś może na tych dwóch modach ? W takiej konfiguracji niby ma działać ale nie koniecznie chce

TMO 162
TMO Patch 163
RSRDC_TMOv163_v410
RSRDC_V410_Patch 2


a tu link do subsima

http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=123467
_________________
audaces fortuna iuvat
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #12  Wysłany: 21 Luty 2009, 12:30   

Cytat:
Gra ktoś może na tych dwóch modach ? W takiej konfiguracji niby ma działać ale nie koniecznie chce



Ja na razie gram na czystym TM i czekam aż mi się ściągnie RSRDC tak ze za chwilę dam znać jak ta konfiguracja u mnie działa. Zdziwiła mnie miło ta nowa wersja TM - płynę sobie spokojnie, gostek coś marudzi o samolotach, no to luzik wydaję rozkaz - ekipa do km-u i walić bez rozkazu a tu dup dup "kurde felek" skośny drań rozwalił mi maszynownie :) normalnie w tej grze zaczyna się coś dziać.
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 21 Luty 2009, 12:49   

Odrobina rozrywki na pokładzie w czasie nudnego rejsu, heheeh

Na czystem znaczy na której wersji TM?
I na jakiej wersji SH4?
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Luty 2009, 12:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #14  Wysłany: 21 Luty 2009, 15:24   

Cytat:
Na czystym znaczy na której wersji TM?
I na jakiej wersji SH4?


Czyli od początku SH4 + u-booty czyli ver 1.5 do tego odpaliłem TM w konfiguracji jaką podał PL_ORZEL i wszystko działa bez problemu czyli:

TMO 162
TMO Patch 163
RSRDC_TMOv163_v410
RSRDC_V410_Patch 2

pozdrawiam
Mike

ps. zauważyłem problem z głosem - marynarze "przeciągają" coś jak by głos był wolniej odtwarzany ???? :lol "caaaaałłłłaaaaa naaa prrrrrrzzzzzzzóóód" :lol :lol :lol :lol
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 26 Luty 2009, 20:36   

Aby zagrać w wersji SH4+UBM+TM176 należy:

1. Posiadać oryginał gry:
Silent Hunter 1.4 (wersja podstawowa)
W razie problemów z multi - dzwonić do Cenegi, podadzą kod do multi.

2. Posiadać dodatek
U-boat missions
Dodatek spełnia jednocześnie rolę patcha 1.5, dostępny np. TU

3. Zainstalować mod Trigger_Maru 176:

-> a. Wersja 1.5
http://hosted.filefront.com/Ducimus554
plik: TriggerMaru_Overhaul_162_ll.7z - 320 MB

-> b. Patch 1.5
http://hosted.filefront.com/Ducimus554
plik: TMO_Patch_163.7z - 6 MB

Pliki rozpakować 7zipem, odpalić JSGME i zaimportować mody w kolejności TM, patch
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Luty 2009, 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #16  Wysłany: 10 Marzec 2009, 13:19   

Witam
wnerwia mnie jedna sprawa w TM i całym SH4 a mianowicie skuteczność torped gdzieś na 98% w 1941-42-43 roku do tego nadprzyrodzona moc działa dają takie ilości zatopień że nawet najlepsze patrole Musha Mortona wyglądają śmiesznie, czy istnieje jakiś mod po którym skuteczność torped w pierwszych latach wojny spadnie do tych realnych 15-20% ????
oczywiście realizm mam ustawiony na 90-100 %
pozdr

ps. kilka razy czytałem "ciche zwycięstwo" Blaira i zaciekawiła mnie sprawa jak niewiele zatopili z dział Amerykanie w czasie pierwszych lat wojny mimo braku osłony i słabego uzbrojenia frachtowców - taktyka, strach przed uszkodzeniem okrętu i zjeb....ą w bazie ????
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #17  Wysłany: 10 Marzec 2009, 16:07   

Patrząc na to, że mieli też zakaz atakowania za dnia z peryskopowej (bo samolot może zbombardować cel), prawdopodobnie szło o to samo. Że to zajmuje długi czas i ukryte działo na frachtowcu może pokiereszować subika
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #18  Wysłany: 10 Marzec 2009, 22:53   

Znalazłem coś takiego jak "NSM3.3 compatible torpedo harcore mod" http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=122205 czy ktoś się tym bawił ??? co to daje ????można go zainstalować na SH+TM ???
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #19  Wysłany: 11 Marzec 2009, 12:36   

mike napisał/a:
Znalazłem coś takiego jak "NSM3.3 compatible torpedo harcore mod" http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=122205 czy ktoś się tym bawił ??? co to daje ????można go zainstalować na SH+TM ???


Znalezione na Subsim:

Szczegóły: Natural Sinking Mechanics v.4.0

Kolejne pytanie:

(...) I have run TMO for 1.4 with NSM 3.3 without any issues (...) do not use with Uboat add-on...

A może szukasz RTM?
Realistic Torpedo Malfunction Mod (do ściągnięcie z powyższego linku).
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 11 Marzec 2009, 12:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kris66 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: krzysiek
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 77
Skąd: z otchłani

 #20  Wysłany: 11 Czerwiec 2009, 00:34   

A ja znalazłem niezły zonk w TM1,7 jestem w kampani w maju 43 roku mój okęt to typ Salmon dostaje nowy kisok z dwoma stanowiskami plot. i pojawia się problem. Pomimo iż mam na pokładzie radar SJ to gdy zaczynam misje radaru poprostu nie ma na okręcie. Nie można go uruchomić, ba nawet nie ma anteny i jej podstawy! Ponowne instalacja radaru nic nie pomaga w porcie wyświetla że radarm mam w misji go nie mam :schock

Jdynym zainstalowanym modem jest TM 1,7 więc raczej to nie wina gryzących sie modów, pozatym na innym typie okrętu zmiana kisku nie powodowała powyższego problemu.

ktoś spotkał siez podobnym przypadkiem?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Nowy ranking SH4
Sezon 2009/2010 (mam nadzieję)
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 19:21
PL_Andrev
Brak nowych postów Nowy Trigger Maru (1.7) już jest!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 8 4 Maj 2009, 21:04
kris66
Brak nowych postów Cel: Trigger Maru!
Próbny patrol SH4 + UBM + TM176
PL_Andrev Wykaz patroli 6 3 Marzec 2009, 16:51
PL_Daritto
Brak nowych postów Okręt widmo w Trigger Maru
PL_Pablo107 Ogólnie o SH IV 9 4 Maj 2009, 21:06
kris66
Brak nowych postów Trigger Maru - rozwiązanie najlepsze, czy coś innego?
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 13 6 Styczeń 2014, 12:45
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów lornetka w sh4 po w wgraniu moda tige maru
jędrek31 Pytania i odpowiedzi 2 17 Wrzesień 2007, 16:51
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów nowy
gzyz Moje INTRO 8 6 Styczeń 2006, 11:02
Profit


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group