POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pozycja startowa subow w misjach multiplayer
Autor Wiadomość
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #1  Wysłany: 26 Maj 2009, 11:23   Pozycja startowa subow w misjach multiplayer

Hej,

Jak sa rozstawione jednostki/suby w misjach multiplayer? Czy kazdy gracz ma mniej, wiecej podobna pozycje i odleglosc w stosunku do konwoju, czy pozycja jest losowa w zakresie 'x' do 'y' od konwoju, czy moze cokolwiek innego?
Moje pytanie wiaze sie z ostanim patrolem, gdzie moje szanse na osiagniecie konwoju byly niemal zerowe. I nie chodzi tu o liczna eskorte czy jej przeciwdzialanie, a o dystans i mechanike konwoju. Juz w momecie startu moja odleglosc od konwoju byla dosc spora, a dzieki zachowaniu konwoju po wykryciu jednego z graczy, odleglosc ta byla niemal nie osiagalna (konwoj najpierw zawrocil albo zmienil kierunek o 90 stopni, a potem chyba sie krecil w miejscu). Jedynie cala naprzod ( 9 wezlow ), oczywiste spore ryzyko wykrycia, dawalo jakas nadzieje.
Czy taka sytuacja, to cos normalnego co moze mnie spotkac w grze multi?

P
/tes
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 26 Maj 2009, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #2  Wysłany: 26 Maj 2009, 18:49   

Misje wchodzące w skład pakietu PolishSeamen Pack zakładają względnie równe szanse dla wszystkich uczestników patrolu, dlatego też spawny są rozmieszczone w miarę równomiernie... Z reguły co 2-3 km. Z jednej strony wystarczająco blisko, żeby nie tracić godziny lub półtora na dotarcie do konwoju, a z drugiej wystarczająco daleko gdy PL_Wilk bierze udział w patrolu (sorry Rafał ale nie mogłem się powstrzymać :szpaner: ).

Co do zachowania się eskorty: twoje obserwacje są jak najbardziej słuszne - schemat "zawracania konwoju" jest dosyć powszechny, jednak jest to zjawisko krótkotrwałe... Prędzej czy później konwój "wraca na swoje tory", umożliwiając graczom bezpośredni atak. Trzeba również wziąć po uwagę dodatkowy czynnik - specyficzny dla SH4, a mianowicie mgłę (lub właściwie "mgiełkę"). Ustawienie przez autora misji stanu mgły na LIGHT (najniższy możliwy poziom) ma wpływ na postrzeganie przez graczy dystansu do konwoju. Ba! W skrajnych przypadkach zdarzało się, że dowódca SUB-a szarżował na powierzchni nieświadomy faktu, że 3-4 km dalej szła na niego cała eskorta! Taki mały smaczek w naszych patrolach... :szpaner:

Poniżej screen pozycji startowych graczy w misji "Przedpola Imperium":

_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
Ostatnio zmieniony przez PL_Pasterz 26 Maj 2009, 18:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #3  Wysłany: 26 Maj 2009, 19:02   

Jezeli to jest tak jak przedstawiles, to sub 1 i 6 maja chyba najkorzystniejsze podejscie. Niemal z marszu moga zaatakowac konwoj. Z kolei 3 i 5 maja przechlapane. Eskorta z boku i od czola. Zakladajac ze 3 i 5 powinny od poczatku skradac sie po cichu, to dzieki reakcji konwoju na ataki 1 , 6 i reszty 3 i 5 maja minimalne szanse na powodzenie. Dobrze rozumuje?
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #4  Wysłany: 26 Maj 2009, 19:23   

Dlatego właśnie SUB-y 3 i 5 "mają do dyspozycji" ten drugi konwój... Jednak wbrew pozorom zadanie też nie jest łatwe bo przecina on kordon SUB-ów z bardzo dużą prędkością. Popatrz na to z innej strony: zróżnicowanie szans na dojście do konwoju jest atutem, "pełna symetria" spowodowałaby, że wszystkie misje wyglądałyby tak samo, co na dłuższą metę jest dosyć nudne...
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest"
Tabela Wojenna i rozkazy
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 0 6 Październik 2008, 21:02
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Kampania multiplayer - informacje o pakiecie
PL_husarz111 Kampania multiplayer SH III 4 1 Wrzesień 2008, 19:55
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest" - KIA?
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 5 25 Wrzesień 2009, 20:39
PL_tnnn
Brak nowych postów sylwetki Wloskich subow
Alf Historia I i II wojny światowej na morzach i oceanach 0 26 Czerwiec 2005, 15:31
Alf
Brak nowych postów Pozycja a strony świata - gotowe szablony
PL_Andrev Battlestation Midway - Misje 1 29 Październik 2009, 20:13
PL_Andrev
Brak nowych postów O misjach obecnego pakietu
PL_CMDR Blue R Ogólnie o Silent Hunter III 23 18 Październik 2010, 21:30
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Godło w misjach poza karierą
Sever Pytania i odpowiedzi 5 3 Marzec 2006, 12:10
Sever


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group