Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#1 Wysłany: 17 Maj 2009, 03:30 Spaliny z Diesla + woda z dziur ;)
Mam przyjemność kolegom forumowiczom zaprezentować mod, dodający spaliny z silników Diesla oraz strumienie wody cieknące z otworów zbiorników balastowych, za każdym razem, gdy przejdzie po nich fala (jak w SH4! ). Mod właściwie składa się z 3 różnych modów, połączonych w całość:
- Water Stream for UBoats v.4 (autor Rubini)
- e82 XXI Water Stream v.2 (autor Evan82)
- Exhaust Smoke Effect for GWX ( wersja zgodna z WSfU, autor Racerboy)
Poczytałem trochę o tym na Subsimie, pogrzebałem za zgodnymi wersjami plików, złożyłem do kupy i działa.
W osobnym temacie pojawiły się problemy z instalacją moda ze spalinami. To dlatego że pliki wrzucone przez Racerboy'a na BTS były porozrzucane bez ładu i składu i bez instrukcji. Ale ta wersja jest pełnosprawna. Testowałem na GWX 2.0 i 2.1, działa jak ta lala.
Mod jest, jak to mówią "JSGME Ready" więc wystarczy skopiować go po rozpakowaniu do folderu MODS w folderze głównym gry, a następnie uaktywnić przez JSGME. Można też oczywiście przekopiować z niego folder "Data" wprost do folderu gry.
KOMPATYBILNOŚĆ
- Mod jest niezgodny z każdym modem, podmieniającym pliki .dat i .val okrętów podwodnych (folder Data/Submarines).
- Jest to wersja 4, więc nie koliduje, jak wersje poprzednie, z plikiem particles.dat, a więc z modami modyfikującymi efekty graficzne w grze (jak np. "Racerboy's SH4 Effects for SH3", lub "GWX - Enhanced Damage Effects").
- Zastosowanie strumieni wody dla typu XXI wyłącza niestety możliwość użycia alternatywnych "skórek" dla tego okrętu. To dlatego, że plik jego tekstury zawarty jest w pliku .dat tego okrętu. Teoretycznie można ją zmienić przy pomocy S3ditora. Domyślna skórka zawarta w pliku .dat to ta z GWX 3.0
- Powyższy problem nie dotyczy pozostałych okrętów. Wszystkiemu winna specyficzna struktura plików dla typu XXI.
Jeśli chodzi o mnie, to od kiedy tego moda wklepałem u siebie, nie wyobrażam sobie gry bez niego.
No to miłego pobierania i grania życzę.
[ Dodano: 17 Maj 2009, 14:34 ]
EDIT: Chcę jeszcze przypomnieć, że mod nie był testowany przeze mnie na SHIII 1.4 i prawdopodobnie nie będzie na nim działał poprawnie, choć głowy nie dam sobie uciąć. A tu jeszcze wydeło, jak rzeczone "Water Streams" wyglądają:
[ Dodano: 17 Maj 2009, 14:35 ]
EDIT2: Chciałem wstawić kod embed, ale nie wiedzieć czemu, coś się zwaliło. No to daję link, a jakiegoś uprzejmego moderatora proszę o wykasowanie nie działającego kodu.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
O, to widzę że mnie ubiegłeś nieco, bo właśnie miałem polecić tą wersję. Cóż, zasadniczo nie różni się wiele od mojej, jednak składa się z mniejszej ilości plików, więc może być kompatybilna z pewnymi modami, które tych plików używają.
Jednak! Combimod o którym piszesz, nie ma wersji dla VIIC/41 Player sub, co w mojej paczce się znalazło. Ale whatever. Też już na tego Combimoda się przerzuciłem, zachowując pliki dla VIIC/41.
Cytat:
Jak ściagne ten mod to oporostu mam zamienic pliki w data czy jeszcze potrzebuje jakis program zeby mi to działało ?
Pytam bo jestem początkujący
Oczywiście możesz tak zrobić (wykonaj jednak kopie zapasowe w razie b.) jednak polecam Ci raczej używać programu JSGME. To inteligentne narzędzie załączone do GWX'a, można je też instalować osobno. Służy do wygodnego włączania i wyłączania modów, jednocześnie automatycznie wykonując kopie zapasowe. Więc niczego nie stracisz przez nieuwagę i nie musisz obawiać się, eksperymentując z nowymi modami!
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#9 Wysłany: 24 Czerwiec 2009, 14:08
patrikosu96 napisał/a:
czystego i niewiem wlasnie co to gwx
A, no to się wszystko wyjaśniło. GWX - Grey Wolves Expansion. Największe, nieoficjalne i w pełni darmowe rozszerzenie do SH3. Koniecznie zassij z sieci razem ze spolszczeniem. Tak Ci grę poprzestawia że do zwykłego SH3 już nie będziesz chciał wrócić. Zmienia praktycznie każdy aspekt gry na lepsze.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#11 Wysłany: 24 Czerwiec 2009, 21:15
patrikosu96 napisał/a:
Którą wersje ma sciagnać ? bo duzo widze tego jest
Proponuję 2.1, hotfix do 2.1 (taka łatka, poprawiająca najważniejsze błędy), oraz spolszczenie do 2.1 Nie jest to najnowsza wersja, ale nie jest tak zabugowana jak 3.0 no i działa stabilniej. Z resztą 2.1 i 3.0 nie różnią się w zasadzie niczym istotnym.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#13 Wysłany: 24 Czerwiec 2009, 21:33
patrikosu96 napisał/a:
jeszcze mam pytanie skąd ją pobrać ?
przepraszam ze tak marudze ale jestem zielony
Gdzieś na forum o tym jest cały temat i linki oczywiście. Wpisz sobie w forumowej wyszukiwarce. Znajdziesz linki do GWX 2.0, łatki 2.1 i spolszczenia do 2.1. Co do hotfixa wpisz w google "GWX 2.1 hotfix" i wyskoczy coś na pewno.
ylko pamiętaj ż eto wszystko będzie się chwilę pobierać, waży to niemało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum