POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Mody
Autor Wiadomość
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #1  Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 18:34   Mody

Mam pytanko w sprawie modów. Jak je się instaluje? Dokładnie chodzi mi o "Spaxs SH Uboat SPEECH", "Trigger Maru" i "SKIN S-boat Dazzle Colour". Niestety jestem laikiem w takich sprawach. Proszę o podpowiedz.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 19:07   Re: Mody

Gregorios napisał/a:
Mam pytanko w sprawie modów. Jak je się instaluje? Dokładnie chodzi mi o "Spaxs SH Uboat SPEECH", "Trigger Maru" i "SKIN S-boat Dazzle Colour". Niestety jestem laikiem w takich sprawach. Proszę o podpowiedz.


Wszystko zależy od tego, na jakiej wersji SH4 grasz. Jeśli jest to sama, czysta gra, to jest to z całą pewnością wersja 1.4. Jeżeli jest to jednak gra z dodatkiem "Uboat mission" to ta wersja gry nosi numer 1.5, gdyż dodatek aktualizuje/poprawia wersję gry.

Mam nadzieję że to co napisałem jest względnie jasne.
BTW. Gramy na wersji 1.5, czy grze Z DODATKIEM "uboat mission". Na sieci jest on dostepny już za 30 zł. Podobno warto. Podobno - bo ja od razu kupiłem komplet.

Aha - bez dodatku niestety nie zagrasz z nami po sieci, bo gramy wyłącznie z nim - czyli w wersji gry 1.4 (uboat missions).

Teraz pytanie o mody.
Używamy tylko modu "Trigger Maru". Inne mody (Spax, SKIN) mogą się gryźć z Trigger Maru. Mogą ale nie muszą.
Co to znaczy gryźć? TO znaczy że ich równoczesna instalacja może uniemożliwić Ci grę w postaci niemożności jej uruchomienia czy też zawieszenia gry w trakcie zabawy.
I znowu powtórzę: może, ale nie musi. Bodajże kilku z nas używa jednocześnie (obok Trigger Maru) tego modu spax.
W każdym razie "na wszelki wypadek" ja nie używam.

Aby zainstalować mody:
W większości przypadków musisz się zorientować na jaką jest on wersję.
Przykładowo w przypadku "Trigger Maru wersja 162" - ten mod jest na SH4 w wersji "czystej", czyli 1.4.
Wszystkie kolejne (TM 163, 170) juz na SH4 1.5 czyli z dodatkiem.

Jak instalować mody: Zobacz tutaj - szczegółowa instrukcja.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 17 Czerwiec 2009, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #3  Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 19:17   

Mam i dodatek U-Boat Missions. Dzięki za wyczerpującą odpowiedz. :) A którą wersję Vetrilo używacie? Byłem na ich stronie i jest tam tego trochę.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 19:36   

VENTRILO WERSJA I KONFIGURACJA:

http://www.forum.polishse...topic.php?t=261
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #5  Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 19:42   

Na razie dzięki! :)

[ Dodano: 13 Lipiec 2009, 16:13 ]
Czy uważacie że mody pokazujące przedziały torpedowe i maszynownie w u-bootach są potrzebne i uatrakcyjniłyby SH3, czy według was to zbędna fatyga? A może już istnieje coś takiego?
 
     
kapitan 





Kraj:
poland

Imię: Ryszard
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 18
Skąd: Radomsko

 #6  Wysłany: 2 Sierpień 2009, 09:38   MODY

Myśle że jest to ciekawy pomysł i napewno ,moim zdaniem,mody pokazujące przedziały torpedowe i maszynowe uatrakcyjniłyby gry Silent Hunter 3 i 4 :kroliczek: :bokser: :bum: [/list]
_________________
abcdefghijklmnoprst1357924680
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów MODY
problem z dzialaniem modów
TOM61 Pytania i odpowiedzi 22 24 Marzec 2018, 07:01
TOM61
Brak nowych postów Mody
navajo88 Dodatki, mody i modowanie 2 6 Marzec 2014, 16:06
rybak
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 5 24 Czerwiec 2012, 17:37
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 18 9 Czerwiec 2012, 16:11
kodi112
Brak nowych postów Mody w SH2
Sqll Pytania i odpowiedzi 2 24 Kwiecień 2007, 15:39
PL_Marco


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group