Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#1 Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 18:34 Mody
Mam pytanko w sprawie modów. Jak je się instaluje? Dokładnie chodzi mi o "Spaxs SH Uboat SPEECH", "Trigger Maru" i "SKIN S-boat Dazzle Colour". Niestety jestem laikiem w takich sprawach. Proszę o podpowiedz.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#2 Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 19:07 Re: Mody
Gregorios napisał/a:
Mam pytanko w sprawie modów. Jak je się instaluje? Dokładnie chodzi mi o "Spaxs SH Uboat SPEECH", "Trigger Maru" i "SKIN S-boat Dazzle Colour". Niestety jestem laikiem w takich sprawach. Proszę o podpowiedz.
Wszystko zależy od tego, na jakiej wersji SH4 grasz. Jeśli jest to sama, czysta gra, to jest to z całą pewnością wersja 1.4. Jeżeli jest to jednak gra z dodatkiem "Uboat mission" to ta wersja gry nosi numer 1.5, gdyż dodatek aktualizuje/poprawia wersję gry.
Mam nadzieję że to co napisałem jest względnie jasne.
BTW. Gramy na wersji 1.5, czy grze Z DODATKIEM "uboat mission". Na sieci jest on dostepny już za 30 zł. Podobno warto. Podobno - bo ja od razu kupiłem komplet.
Aha - bez dodatku niestety nie zagrasz z nami po sieci, bo gramy wyłącznie z nim - czyli w wersji gry 1.4 (uboat missions).
Teraz pytanie o mody.
Używamy tylko modu "Trigger Maru". Inne mody (Spax, SKIN) mogą się gryźć z Trigger Maru. Mogą ale nie muszą.
Co to znaczy gryźć? TO znaczy że ich równoczesna instalacja może uniemożliwić Ci grę w postaci niemożności jej uruchomienia czy też zawieszenia gry w trakcie zabawy.
I znowu powtórzę: może, ale nie musi. Bodajże kilku z nas używa jednocześnie (obok Trigger Maru) tego modu spax.
W każdym razie "na wszelki wypadek" ja nie używam.
Aby zainstalować mody:
W większości przypadków musisz się zorientować na jaką jest on wersję.
Przykładowo w przypadku "Trigger Maru wersja 162" - ten mod jest na SH4 w wersji "czystej", czyli 1.4.
Wszystkie kolejne (TM 163, 170) juz na SH4 1.5 czyli z dodatkiem.
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#5 Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 19:42
Na razie dzięki!
[ Dodano: 13 Lipiec 2009, 16:13 ]
Czy uważacie że mody pokazujące przedziały torpedowe i maszynownie w u-bootach są potrzebne i uatrakcyjniłyby SH3, czy według was to zbędna fatyga? A może już istnieje coś takiego?
Imię: Ryszard
Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 18 Skąd: Radomsko
#6 Wysłany: 2 Sierpień 2009, 09:38 MODY
Myśle że jest to ciekawy pomysł i napewno ,moim zdaniem,mody pokazujące przedziały torpedowe i maszynowe uatrakcyjniłyby gry Silent Hunter 3 i 4 [/list]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum