Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
- ktoś wie jak wykorzystać już istniejące modele i dołączyć do nich flagę włoską (jak to jest w przykładzie licznych merchów)
- ktoś wie (ostatecznie) jak zaimplementować takie jednostki z SH3 do SH4
* * *
Jak być może wiecie przygotowują pakiet misji pod nowy ranking. Mod który planuję wykorzystać (Operation Monsun) zawiera cały zestaw jakże mi przydatnych jednostek niemieckich, niestety traktuje on nieco po macoszemu jednostki Regia Marina, z których to najsilniejszą jednostką jest DD Soldati...
Planowałem kilka misji z jednostkami ciężkimi (BB typu Littorio) jednak tutaj pojawił się problem.
Chwilowo wstawiłem niemieckie, ale "ma krew burzy się" na takie rozwiązanie.
Apeluję więc o każdą możliwą pomoc i sugestie rozwiązania mojego, jakże palącego problemu.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Sierpień 2009, 20:06, w całości zmieniany 1 raz
sOnar [Usunięty] Kommodore
#2 Wysłany: 10 Sierpień 2009, 20:27
Ja już Andrew wyraziłem swoje zdanie na ten temat. Jedyne co Ci pozostało to udowodnić mi że się myliłem i że uciążliwe i trudne klonowanie jednostek nie jest konieczną procedurą
Ostateczna szansa to pseudo-klon jednostki pod inną nazwą w englishnames.cfg
np:
KLS=Medium Cargo
KLS=Vittorio B
wgrać plik KLS do Italy w Roster i zaedytować name
Jak to nie zadziała inaczej nie da rady bez klonowania
Ostatnio zmieniony przez sOnar 10 Sierpień 2009, 21:11, w całości zmieniany 2 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#3 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 13:52
A oto efekt mojej pracy:
Pancernik "Littorio"
Ciężki krążownik klasy Trento:
Lekki krążownik klasy Abruzzi:
Niszczyciel klasy Soldati:
Znaczy to mniej-więcej to, że w nowym ranku SH4 zawarte będą także misje na Morzu Śródziemnym!
Szczególne podziękowania należą się imć sOnarowi, który objaśnił mi jak zbudowany jest ten chlew jednostek w SH4.
Dzięki!
sOnar [Usunięty] Kommodore
#4 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 14:21
Fajnie że metoda 'na przekręta' zadziałała. Cieszę się że się udało i dziękuję za greetzy. Niezwykle miłym jest przyczynić się do powstania czegoś dobrego.
Po to jesteśmy - by tworzyć...
Jak będziesz jeszcze coś potrzebował wal śmiało Andrev. Pozdrawiam
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#6 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 19:51
tes napisał/a:
Czyli do Japsow tez sobie postrzelamy?. Jak tako to
Nie rozumiem... na Śródziemnym?
Ale spokojnie, według mnie będzie tych misji kilka (taka mała niespodzianka), ale scenariusz planuję raczej na Atlantyku. No jeśli graczom będzie mało to dołączy się te kilka misji z Pacyfiku...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 20:09
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Andrew. Jesteś modem. Zmień temat na JEDNOSTKi... Bo Jendostek na pewno nie było
I rada. Zrób misje i takie i takie... Będzie fajne urozmaicenie.... Im więcej wrogów, tym ciekawiej
1. Dzięki.
2. Znane misje + nowe? Taki miszmasz?
Z drugiej strony wkładam kolejnego mod-a, i nie wiem jak te stare misje zachowają się na innym środowisku. Ale dlaczego nie...
Tylko wiesz Finek, tonąca swastyka znacznie lepiej wygląda niż wschodzące słońce zanurzające się pod wodę...
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#9 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 20:37
Andrev, Sonar no no no, moje slowa podziwu, pieknie to wszystko wyglada. Okrety wloskie to wedlug mnie zaraz po niemieckich a moze nawet i na rowni, z pieknymi ksztaltami i malowaniem.
Gratuluje Panowie i oby tak dalej.
SONAR co za problem?? Trzeba sie dogadac, skrzyknac ludzi i pojechane. Trzeb atylko checi ale jak widze tych WAM nie brakuje:) Dogadaj sie z Andrev i ustalcie pewne szczegoly:)
Wstydzilibyście się tacy modowie a nie chciało im się dodać nowych jednostek tylko flagę zmienili.
Andrev przerobienie KGV na włoski typ VV to ARGGGGGGGGG Sorki ale tego nie przeboleje
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 20 Sierpień 2009, 20:53, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#12 Wysłany: 20 Sierpień 2009, 21:12
PL_Marco napisał/a:
Wstydzilibyście się tacy modowie a nie chciało im się dodać nowych jednostek tylko flagę zmienili.
Andrev przerobienie KGV na włoski typ VV to ARGGGGGGGGG Sorki ale tego nie przeboleje
"Nie chciało?"
"Tacy wielcy modowie?"
Wiesz że TOTO też nie było takie proste? To nie jest tak hop-siup, wklejasz pliki jednostki i szafa gra. Przez bite trzy dni z tekstur były tylko działa.
A niestety, KGV był najbardziej zbliżony wielkością i wyglądem. No może jeszcze Iowa, ale tutaj musiałbym pogrzebać w charakterystyce.
NIKT nie siedzi z nas w modach SH4, NIKT się na tym za bardzo nie zna, NIKT nie wie skąd wsiąść "bardziej zbliżone" do oryginału jednostki. Co do robienia od zera... sorki Winnetou, ale ja się tego nie podejmę. Może sOnar mógłby, ale on też nie siedzi w SH4, i to nie w tworzeniu jednostek ale w modowaniu - a trzeba by było zaprojektować, stworzyć jednostkę. Włochów spotkałem tylko w SH3.
No sorki, ale trzeba było sobie jakoś radzić. Misje w Vichy też już odpadają, bo baza nie zawiera okrętów wojennych, więc wszystkie BB, CL, DD są... bez flagi. Dziwne toto, bo merchy mają. Coś w stylu osobnej flagi dla jednostek cywilnych/wojennych.
Ot, co.
A, i jeszcze jedno panie mądry - zgadniesz na jakich oryginałach bazują krążowniki, a?
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#15 Wysłany: 22 Sierpień 2009, 00:38
Wyglada jak amerykanski lub ...wloski (ale oni nie mieli 3 wierzowych CA). Po blizszych ogledzinach nie pasuje do zadnego typu CA, tak miks kilku okretow. Rozwinieciem klasy Northamton jest typ Portland, ale jak to nie amerykaniec to nie wiem.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#16 Wysłany: 22 Sierpień 2009, 11:36
tes napisał/a:
Wyglada jak amerykanski lub ...wloski (ale oni nie mieli 3 wierzowych CA). Po blizszych ogledzinach nie pasuje do zadnego typu CA, tak miks kilku okretow. Rozwinieciem klasy Northamton jest typ Portland, ale jak to nie amerykaniec to nie wiem.
Zmiana flagi nie prosta? To 2 sekundy roboty przecież.... Czy kopiowałeś go i robiłeś jako "nową" jednostkę? Jak tak, to poszedłeś w złą stronę (czytaj. dało się prościej).
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#18 Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 18:16
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Cytat:
Wiesz że TOTO też nie było takie proste?
Zmiana flagi nie prosta? To 2 sekundy roboty przecież....
Finek, nie mędrkuj.
Może w SH3 tak jest, ale w SH4 trzeba jeszcze pozmieniać pliki konfiguracyjne a za nim na to wpadłem minął tydzień. Trzeba było świecić wiedzą jak szukałem sposobu a nie teraz zgrywać profesorka, a?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum